Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 februari 2014, 17:12   #21
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Websites van de diverse uitzendkantoren dagelijks bezoeken en reageren als het interessant lijkt.
Ik heb zo eens - toen ik ooit ten einde raad was en het niet meer zag zitten gereageerd op een advertentie voor een functie die ik helemaal niet kende, ik wist niet wat het was en ik was gewoon kwaad, ik had zoiets van : ze willen me niet op de plaatsen waar ik alles van ken, dan maar ergens waar ik niks van ken.
Hiermee moet ik toch de aandacht getrokken hebben want ik kreeg een telefoontje "mevrouw, u hebt gesolliciteerd voor ... maar we denken niet dat u daarvoor geschikt bent maar wilt u toch even langs komen, we hebben een andere job die u mogelijk wel past." Dat heb ik gedaan en het resultaat was 2 jaar werk!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2014, 17:14   #22
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Websites van de diverse uitzendkantoren dagelijks bezoeken en reageren als het interessant lijkt.
Ik heb zo eens - toen ik ooit ten einde raad was en het niet meer zag zitten gereageerd op een advertentie voor een functie die ik helemaal niet kende, ik wist niet wat het was en ik was gewoon kwaad, ik had zoiets van : ze willen me niet op de plaatsen waar ik alles van ken, dan maar ergens waar ik niks van ken.
Hiermee moet ik toch de aandacht getrokken hebben want ik kreeg een telefoontje "mevrouw, u hebt gesolliciteerd voor ... maar we denken niet dat u daarvoor geschikt bent maar wilt u toch even langs komen, we hebben een andere job die u mogelijk wel past." Dat heb ik gedaan en het resultaat was 2 jaar werk!
En nu hebde geld genoeg om Bembem aan te nemen als poetshulp of zo? Voila, da's dan ook weeral in orde...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 11:58   #23
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
En nu hebde geld genoeg om Bembem aan te nemen als poetshulp of zo? Voila, da's dan ook weeral in orde...
Als hij (zij?) voor weinig geld wilt poetsen een halve dag in de week en het ook goed doet !
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 12:17   #24
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.340
Standaard

Iemand al eens nagedacht wat een stress dat teweeg moet brengen voor de mensen die dat allemaal moeten controleren?
Heel den dag doppers aan uwen buro die aan hunnen baard staan te trekken dat het niet schoon is, de triestigerd uithangen, de verontwaardigde uithangen, den aggressieve uithangen, den ongeinteresseerde uithangen,…
Den enen na den andere.
Heel de dag door.
Dagen aan een stuk.
Da moet toch vreten aan die mensen eh?
Kunnen ze geen doppers inzetten om daar wat mee in te springen?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 12:17   #25
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
... Ik ben onlangs op controle gesprek geweest bij de RVA, en ik heb een postieve evaluatie gekregen! Maar .. (want er is een 'maar') .. ik moet binnen 6 maanden terug op het appel verschijnen met again al mijn 'bewijsjes' van inspanningen naar werk toe ... want anders .. Ja, 'wat anders' ???? Anders gooien ze mij eraf ... !!! .. Boehhhhhhhhhhh! Boehoehoehoehoeee!


Ik ben het zo beu, straks ga ik nog in de McDonalds moeten werken - om mijn dop niet te verliezen ... Wat een loser ben ik toch !!!


Ik wou dat ik nooit geboren was


Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
1. Wat is er mis met bij mc. Donalds te gaan werken?
2. U teert liever op de maatschappij dan dat u actief wil meewerken aan een betere leefwereld.

Genoteerd!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 12:19   #26
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik ga niet faken dat ik naar werk zoek ... Ik ga echt zoeken! (net zoals ik tot nu toe heb gedaan
Beloven, beloven, altijd maar beloven.
U verkondigd hier al drie weken dat u gaat zoeken.

Bij u past het liedje van Louis Neefs: "Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb ...."
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 12:20   #27
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nee


(heb ik al gedaan) ik ga niet de eeuwige student uithangen hé ..
En u heeft geen enkel diploma of getuigschrift?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 12:20   #28
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
nee


(heb ik al gedaan) ik ga niet de eeuwige student uithangen hé ..
En u heeft geen enkel diploma of getuigschrift?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 12:21   #29
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als hij (zij?) voor weinig geld wilt poetsen een halve dag in de week en het ook goed doet !
Zij
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 12:48   #30
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Als hij (zij?) voor weinig geld wilt poetsen een halve dag in de week en het ook goed doet !
Voila, Bembem kan al gaan kuisen bij Marie. Nog liefhebbers om Bembem aan 't werk te zetten? Kelders die dringend leeg moeten, zolders die spinnewebvrij moeten zijn???

Geen betere plek om werk te zoeken voor Bembem dan k&k... Als iedereen eeen vettig jobke heeft dat ze liever niet zelf doen kunnen ze het hier laten weten, die van de vdab zullen nogal smoel trekken...
Help Bembem aan kuiswerk
(Vettige dingen die niets met kuisen te maken hebben moet ge maar via pb doen, der lezen hier wel kinderen mee hé...)
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 13:19   #31
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
(Vettige dingen die niets met kuisen te maken hebben moet ge maar via pb doen, der lezen hier wel kinderen mee hé...)
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 14:52   #32
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Voila, Bembem kan al gaan kuisen bij Marie. Nog liefhebbers om Bembem aan 't werk te zetten? Kelders die dringend leeg moeten, zolders die spinnewebvrij moeten zijn???

Geen betere plek om werk te zoeken voor Bembem dan k&k... Als iedereen eeen vettig jobke heeft dat ze liever niet zelf doen kunnen ze het hier laten weten, die van de vdab zullen nogal smoel trekken...
Help Bembem aan kuiswerk
(Vettige dingen die niets met kuisen te maken hebben moet ge maar via pb doen, der lezen hier wel kinderen mee hé...)
Als er iemand koppen wilt gieten voor mij is dat goed.
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 15:16   #33
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
1. Wat is er mis met bij mc. Donalds te gaan werken?
2. U teert liever op de maatschappij dan dat u actief wil meewerken aan een betere leefwereld.

Genoteerd!
Mijn eerste schoonzoon had een studentenjobke bij McDonald's. Gevolg was dat hij daar niet meer wou gaan eten ...
Dat is wel zo'n 20 jaar geleden, de situatie bij McDonald's is nu veel beter (ik schrijf dat er maar bij omdat ik geen proces aan mijn broek wil krijgen )
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 15:20   #34
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Voila, Bembem kan al gaan kuisen bij Marie. Nog liefhebbers om Bembem aan 't werk te zetten? Kelders die dringend leeg moeten, zolders die spinnewebvrij moeten zijn???

Geen betere plek om werk te zoeken voor Bembem dan k&k... Als iedereen eeen vettig jobke heeft dat ze liever niet zelf doen kunnen ze het hier laten weten, die van de vdab zullen nogal smoel trekken...
Help Bembem aan kuiswerk
(Vettige dingen die niets met kuisen te maken hebben moet ge maar via pb doen, der lezen hier wel kinderen mee hé...)
Ja maar, ik vraag wel referenties en een volledig CV hé voor ze mag beginnen
Ze moet dat niet erg vinden, ik ben een artiest in het verbeteren en aanpassen en mooier maken van CV's. Ik zal die van haar eens goed onder handen nemen, dan heeft ze zeker kans om 2 dagen in de week voor meer geld bij een ander forumlid (manta bv) te gaan poetsen! Op voorwaarde natuurlijk dat ze dat half dagske bij mij blijft komen.
Deal ?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 17:03   #35
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Voila, Bembem kan al gaan kuisen bij Marie. Nog liefhebbers om Bembem aan 't werk te zetten? Kelders die dringend leeg moeten, zolders die spinnewebvrij moeten zijn???

Geen betere plek om werk te zoeken voor Bembem dan k&k... Als iedereen eeen vettig jobke heeft dat ze liever niet zelf doen kunnen ze het hier laten weten, die van de vdab zullen nogal smoel trekken...
Help Bembem aan kuiswerk
(Vettige dingen die niets met kuisen te maken hebben moet ge maar via pb doen, der lezen hier wel kinderen mee hé...)
'k Heb een kennis waar ze op 't werk zo'n 20.000 beschimmelde dozen hebben staan die 'dringend' moeten geproperd worden. Eens vragen of ze daar Bembem niet kunnen voor aannemen
Tussen van die kromme haakjes, soms de zuster van Bambam ?
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 18:43   #36
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Het is tekenend dat bembem van deze draad is verdwenen, vanaf het moment dat hem raad wordt gegeven over werk zoeken en vinden ...
__________________
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 22:12   #37
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN
 
From_Vlaanderen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2008
Locatie: Kempen
Berichten: 22.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Hebde gij geen jachtvergunning? Kunt toch meet jagen op werklozen en zo?
Binnenkort heb je mss een opgezette Bembem aan de muur hangen als jachttrofee...
Nee, ik leg liever wat flappen op tafel om in een deftig land te jagen dan met al die foliekes hier mee te doen.
__________________
From_Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 22:39   #38
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik zie dat er nogal wat reacties geplaats werden hihihi, en nee ik ga niet graag terug bij McDonalds werken, heb dat (3 maanden) gedaan toen ik 23 was en het was een hel, ik voelde mijn benen en voeten niet meer aan het einde van de shift.. en soms had ik sluiting: maw. daar tot 24u blijven en de keuken meehelpen dweilen... en daarna met zere voeten naar huis... Als ik dat kan vermijden liefst ja .. Ik ben nu ook op een leeftijd dat ik fysiek al wat minder kan volgen LOL En zonder uit de hoogte te willen doen: Ik heb Latijn gedaan in het middelbaar (en met succes afgemaakt) en heb toch wel wat meer in mijn mars dan mijn leven lang in de McDo te staan!!


edit: Dat ik nadien geen hogere studies heb afgemaakt, wil nog niet zeggen dat ik mijn leven lang moet boeten en maar allemaal kutjobjes moet doen, daarmee bedoel ik oa. McDo & compagnie (Pizza Hut dat heb ik ook gedaan, lol) .. Ik zie mij wel iets doen in een supermarkt achter de kassa - waar ik kan gaan zitten LOL

Laatst gewijzigd door bembem : 22 februari 2014 om 22:46.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 22:46   #39
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ik zie dat er nogal wat reacties geplaats werden hihihi, en nee ik ga niet graag terug bij McDonalds werken, heb dat (3 maanden) gedaan toen ik 23 was en het was een hel, ik voelde mijn benen en voeten niet meer aan het einde van de shift.. en soms had ik sluiting: maw. daar tot 24u blijven en de keuken meehelpen dweilen... en daarna met zere voeten naar huis... Als ik dat kan vermijden liefst ja .. Ik ben nu ook op een leeftijd dat ik fysiek al wat minder kan volgen LOL En zonder uit de hoogte te willen doen: Ik heb Latijn gedaan in het middelbaar (en met succes afgemaakt) en heb toch wel wat meer in mijn mars dan mijn leven lang in de McDo te staan!!
Latijn ? Spreken ze dat niet in Italië of zoiets ? Hebben ze daar dan ook geen MC Dinges ? 't Is maar een hint, hé
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2014, 22:50   #40
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

lol, ik heb op zich niks tegen McDo - moest men daar al zittend achter die kassa de klanten kunnen bedienen, met plezier, maar aldoor rechtop staan, boeeeh das echt niks meer voor mij (als ik kan kiezen tussen een zittende job) ... En ik denk dat ik niet de enige ben die daar tegenop ziet ...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be