Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2015, 16:16   #101
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik moet u teleurstellen

of ik iets doe of laat werd imho nog nooit beinvloed door de juridische consequenties.
ik heb die er ook steeds bijgenomen indien ik iets de moeite waard vond.

eigen morele en ethische normen dan weer wel veel te veel.
Zeg Anna, heb heb tegenwoordig wat voor. Ik heb bijna elke dag seks met mijn vrouw.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2015, 16:29   #102
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Eerlijk gezegd niet nee. Verder dan de goesting om enen ne keer een serieus pak rammel te geven, kom ik niet. Nog nooit de goesting gevoeld om iemand het hoekje om te helpen.
Als ik wat meer nadenk, is het eigenlijk folteren dat ik plezanter zou vinden dan doden. Maar niet zomaar in het wilde weg he. Maar er zijn er een paar waar ik daar behoorlijk genoegen aan zou beleven.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2015, 16:32   #103
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik moet u teleurstellen

of ik iets doe of laat werd imho nog nooit beinvloed door de juridische consequenties.
Oeioei. De enige reden om mij aan de wet te houden, zijn de lastige gevolgen als ge het niet doet he. Nu is het wel zo dat ik ook mijn principes heb, en heel toevallig komt de wet daar soms mee overeen, maar eigenlijk vrij zelden.

Een van mijn principes is dat als iemand zich niet aan mijn principes houdt tegenover mij, ik dan ook helemaal aan niks qua principe meer gehouden ben jegens hem/haar. Vandaar de potentiele jouissance om die eens gaan te folteren of te vermoorden of zo. Dat ik enkel niet doe omdat het legaal te zware gevolgen zou hebben. Iemand die mij besteelt, die mag ik vermoorden bijvoorbeeld. Want door mij te bestelen, heeft-ie "contractbreuk" gepleegd qua principes tegenover mij, en is er dus geen sociaal contract meer tussen hem en mij. Dus ook geen principes meer.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 oktober 2015 om 16:34.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2015, 16:40   #104
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Oeioei. De enige reden om mij aan de wet te houden, zijn de lastige gevolgen als ge het niet doet he. Nu is het wel zo dat ik ook mijn principes heb, en heel toevallig komt de wet daar soms mee overeen, maar eigenlijk vrij zelden.

Een van mijn principes is dat als iemand zich niet aan mijn principes houdt tegenover mij, ik dan ook helemaal aan niks qua principe meer gehouden ben jegens hem/haar. Vandaar de potentiele jouissance om die eens gaan te folteren of te vermoorden of zo. Dat ik enkel niet doe omdat het legaal te zware gevolgen zou hebben. Iemand die mij besteelt, die mag ik vermoorden bijvoorbeeld. Want door mij te bestelen, heeft-ie "contractbreuk" gepleegd qua principes tegenover mij, en is er dus geen sociaal contract meer tussen hem en mij. Dus ook geen principes meer.
Ik heb ook zo mijn principes.
Bijvoorbeeld iemand die mijn dochters zou aanranden, knijp ik persoonlijk met een snoeischaar de ballen af, ook al is dat tegen de wet.
Mijn zoon zal hem dan wel vast houden terwijl ik knip.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2015, 16:43   #105
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik heb ook zo mijn principes.
Bijvoorbeeld iemand die mijn dochters zou aanranden, knijp ik persoonlijk met een snoeischaar de ballen af, ook al is dat tegen de wet.
Mijn zoon zal hem dan wel vast houden terwijl ik knip.
Ge begrijpt mij.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2015, 00:02   #106
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.947
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Zeg Anna, heb heb tegenwoordig wat voor. Ik heb bijna elke dag seks met mijn vrouw.
't Is een teken dat ge gezond bent !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be