Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 oktober 2019, 09:59   #141
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Ge moet het een met een Parisienne uit de jaren 80 proberen als 'petit Belge'.
Toegegeven in 2019 zijn ze mentaal niet meer zo van ' l'air que je me donne et la merde que je suis.'
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 10:10   #142
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Toen ik rond de 20 was ging ik nogal veel naar Zandvoort. Ik kan u zweren dat de inwoners daar het niet hadden voor de "Moffen".
En ja veel Vlamingen hebben het ook zo niet op Hollanders. Ik zou niet van haat spreken maar Holland is toch een andere cultuur (voor zover ze die hebben). Ik heb soms de grootste moeite om hen te verstaan ook. Ze spreken Nederlands met een Amerikaanse tongval en gebruiken andere woorden. Ik heb ook een hekel aan hun gladde jongen streken, dat laatste is een veralgemening maar toch veel voorkomend.
Met een beetje zoekwerk vind men wel een goede.
Och, het is ook weer een van die dingen waarbij individuele opinies door sommigen krampachtig tot "algemene waarheid" worden gepromoveerd. Het klopt dat nogal wat Nederlandse zakenmannen "gehaaid" zijn, maar dat is op zichzelf niet zo erg. Het zakenleven is nu eenmaal geen inzameling voor een of ander "goed doel".
Niet zo lang geleden tijdens een etentje zat ik naast iemand die een telg is uit een stevig Vlaamsgezinde familie en die traditie vol overtuiging voortzet. Tijdens ons gesprek kwam de relatie met "Ollanders" ter sprake. Hij werd een beetje pissig. De reden was eenvoudig: een veelbelovend commercieel akkoord was op een flop uitgelopen. En dus...
Anderzijds, een buur van mij is reeds een leven lang een enthousiaste paardenliefhebber. Elk jaar kweekt hij met grote zorg een aantal veulens waarbij een rigoureuze selectie wordt toegepast. Hij verkoopt regelmatig paarden in diverse regio's van Nederland. En kijk, hij verkondigt tegen al wie het horen wil dat hij veel liever zaken doet in Nederland dan in Vlaanderen. "Bij hen is een woord een woord" zegt hij, "zij komen hun engagement na".

Zo zie je maar...

Laatst gewijzigd door quercus : 6 oktober 2019 om 10:12.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 10:49   #143
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Duitsers wild van doorschijnende jurk Amalia
https://www.telegraaf.nl/video/50632...de-jurk-amalia
Daar kunnen toch wel enkele kilo's babyvet af.In West-Vlaanderen noemen we dat een "stroentstaonde".
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 12:16   #144
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Toen ik rond de 20 was ging ik nogal veel naar Zandvoort. Ik kan u zweren dat de inwoners daar het niet hadden voor de "Moffen".
En ja veel Vlamingen hebben het ook zo niet op Hollanders. Ik zou niet van haat spreken maar Holland is toch een andere cultuur (voor zover ze die hebben). Ik heb soms de grootste moeite om hen te verstaan ook. Ze spreken Nederlands met een Amerikaanse tongval en gebruiken andere woorden. Ik heb ook een hekel aan hun gladde jongen streken, dat laatste is een veralgemening maar toch veel voorkomend.
Met een beetje zoekwerk vind men wel een goede.
Denk dat ondanks de oorlog de verhouding met onze oosterburen steeds beter wordt en met Belgen steeds slechter. De verhouding met onze oosterburen is nu anders als 20 jaar geleden.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1032...-over-duitsers
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 oktober 2019 om 12:19.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 14:56   #145
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Daar kunnen toch wel enkele kilo's babyvet af.In West-Vlaanderen noemen we dat een "stroentstaonde".
Dat babyvet is een familieprobleem.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 18:22   #146
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Achter de mooie woorden schuilt discriminatie, de werkelijkheid is dat wij in Nederland niemand weren, ook geen Belgen.
Maar...wél de eigen Nederlanders via het numerus clausus systeem, dat wij tot dusver niet hebben, of slechts recentelijk hebben; alleszins niet in die mate dan in de buurlanden.
En laat nu precies dat de kern der diskussie wezen...
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 6 oktober 2019 om 18:27.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 18:42   #147
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard Kortom, allemaal dikke zever in paskes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
En ja veel Vlamingen hebben het ook zo niet op Hollanders. Ik zou niet van haat spreken maar Holland is toch een andere cultuur (voor zover ze die hebben).
Prachtig toch die (vermeende) kulturele diversiteit in de Nederlanden.
Citaat:
Ik heb soms de grootste moeite om hen te verstaan ook.
Ik niet. Ik versta wel de Walen niet zo goed.
Citaat:
Ze spreken Nederlands met een Amerikaanse tongval
Wat ge bedoelt is die irritante Gooise-r, maar dat is voornamelijk iets uit de Randstad. Uw veralgemening kent geen grenzen...
Citaat:
en gebruiken andere woorden.
Dat doet men binnen Vlaanderen ook van streek tot streek. En ik vind dat net interessant!
Citaat:
Ik heb ook een hekel aan hun gladde jongen streken, dat laatste is een veralgemening maar toch veel voorkomend.
Dat hebben ze wellicht geërfd van al die gehaaide Vlaamse kooplieden-vluchtelingen uit de Spaanse tijd.
Citaat:
Met een beetje zoekwerk vind men wel een goede.
Met veel zoekwerk heb ik er tot dusver één slechte gevonden....
Maar ik wil niet uitsluiten dat er nog wel zullen zijn ...

Kortom, allemaal dikke zever in pakskes!

Het tragische is dat de vrees van de Sjarel werkelijkheid is geworden:
"Wij, Karel, bij de gratie Gods Rooms Keizer (...) laten weten aan allen die nu zijn en hierna wezen zullen, dat wij geoordeeld hebben dat het van groot belang is voor onze voornoemde landen (...) dat zij in de toekomst altijd onder eenzelfde vorst zouden blijven die ze in één geheel zou houden, wetend dat hun deling ten gevolge van succesies en erfenissen hun ondergang en ruïne zou betekenen.
Afgescheurd en van elkaar gescheiden zouden zij ten prooi kunnen vallen aan buurstaten (...). Dit zal echter kunnen vermeden worden indien onze landen altijd in het bezit blijven van één vorst die ze als één geheel bestuurt.
Gegeven in onze stad Brussel in de maand november van het jaar Onzes Heeren 1549."


Hadden we onze centen en energie niet moeten steken in de 600-jarige oorlog met de Franse imperialistische vorsten, en de 80-jarige oorlog met een Spaanse godsdienstwaanzinnige, dan leefden wij Nederlanders nu in een superstaat tussen Frankrijk en Duitsland.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 6 oktober 2019 om 18:59.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 19:15   #148
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Maar...wél de eigen Nederlanders via het numerus clausus systeem, dat wij tot dusver niet hebben, of slechts recentelijk hebben; alleszins niet in die mate dan in de buurlanden.
En laat nu precies dat de kern der diskussie wezen...
Wanneer het alleen de numerus fixus betrof dan is dit ok, maar men moest zo nodig er bij vertellen dat het dan vooral om Nederlanders gaat. Dat hadden ze niet moeten doen. Dan hoor je ook niemand, maar dat is bewust wél gedaan, en dat is haatsmurferij.

Ook onder de Vlaams nationalisten is het een sport om te scoren bij het electoraat, en Nederlanders zijn daarbij de favoriete schietschijf. Men is zo lekker bezig bij de club van Bart de Wever en cohorte...
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 oktober 2019 om 19:37.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 20:04   #149
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Men is zo lekker bezig bij de club van Bart de Wever en cohorte...
...en consoorten...

Al is Bart de Wever in zijn vorig leven misschien een Romeinse soldaat geweest in een cohorte.

Maar verklaar u nader in deze...? Wat zit u nog dwars bij de NVA, voorbeelden ?
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 6 oktober 2019 om 20:05.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 20:09   #150
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
...en consoorten...

Al is Bart de Wever in zijn vorig leven misschien een Romeinse soldaat geweest in een cohorte.

Maar verklaar u nader in deze...? Wat zit u nog dwars bij de NVA, voorbeelden ?
Hij is volgens mij een gereïncarneerde centurion met al zijn Latijnse citaten, dus ja een soldaat, dus vandaar cohorten.. Zoek even niet verder, anders erger ik mij hier aan. Slecht voor de bloeddruk..
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 6 oktober 2019 om 20:11.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 21:26   #151
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
. Zoek even niet verder, anders erger ik mij hier aan. Slecht voor de bloeddruk..
Ik deel uw ergernis.....
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=214
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 7 oktober 2019 om 21:54.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2019, 01:48   #152
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Toen ik rond de 20 was ging ik nogal veel naar Zandvoort. Ik kan u zweren dat de inwoners daar het niet hadden voor de "Moffen".
En ja veel Vlamingen hebben het ook zo niet op Hollanders. Ik zou niet van haat spreken maar Holland is toch een andere cultuur (voor zover ze die hebben). Ik heb soms de grootste moeite om hen te verstaan ook. Ze spreken Nederlands met een Amerikaanse tongval en gebruiken andere woorden. Ik heb ook een hekel aan hun gladde jongen streken, dat laatste is een veralgemening maar toch veel voorkomend.
Met een beetje zoekwerk vind men wel een goede.
Dat. Dat is nu net zo'n hautaine opmerking van een vals bescheiden Belg*. Heel beleefd doen, maar ondertussen wel denken moreel superieur te zijn. (*= niet ieder Belg) Amerikaanse tongval, sommigen, wat betreft Frans bezondigen Vlamingen en Nederlanders zich daar allebei aan, maar vreemd genoeg ook vaak genoeg voor iets anders (dat wil zeggen de één gebruikt iets Nederlandstalige, waar de ander iets uit het Frans leent).
De evolutie van "Moffen" naar Beste Buren was een lange, maar niet zo heel vreemd. Al van voor 1914 was Nederland erg hecht met het Duitse Keizerrijk, Nederland werd tijdens de Eerste Wereldoorlog nooit bezet, De Tweede Wereldoorlog is de enige wereldoorlog voor Nederland, of men moet eerdere conflicten zoals de Spaanse successieoorlog mee gaan rekenen.
WOII was een wrede verstoring van het Nederlandse neutrale isolationisme, een gevolg van de Belgische opstand en het feit dat toen zelfs bondgenoten zoals Rusland en Pruisen Nederland lieten vallen, Nederland werd meer in zichzelf gekeerd.
Nederland was niet tegen de Duitse (her-) vereniging, maar wilde zeker niet Duits worden. De zeer sterke economische banden tussen Rotterdam en het Ruhr-gebied doen de rest.

De inval van WOII verstoorde dit alles, voor een lange tijd, maar grosso modo is Duitsland de grote broer voor Nederland (hoewel wij meer Angelsaksisch zijn geworden).
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 10 oktober 2019 om 01:50.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 00:08   #153
vuggie
Parlementsvoorzitter
 
vuggie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2009
Berichten: 2.364
Standaard

Hemeltjelief, wat een discussie is dit geworden zeg.

Ten eerste, boeiend of een Oranje wel of niet in België een functie mag hebben of niet. In Nederland zelf wordt die rol steeds meer aan banden gelegd. Zelfs informateur na verkiezingen mag onze koning niet meer zijn.
En wat moet je met zo'n man die zijn vrouw via zijn opa en nazi vrienden uit Argentinië laat overkomen en die door zijn eigen vrouw zelfs 'een beetje dom" wordt genoemd en ook zegt dat de Nederlander niet bestaat.
In het echt is Mabel, de weduwe van prins Diepfriso de baas. Dat is zowel de lieveling van Beatrix als van de regering en onderwereld.
De meeste Nederlanders zijn vooral de EU zat maar onze regering zijn vazallen van Brussel. Elke burger weet dat en de één stemt met zijn portemonnee en de ander is patriot. Dat is Nederland, onderling tot op het bot verdeeld of we nu Berlijn/Parijs/Brussel of Londen moeten volgen. De wens om een Nexit heeft hier echt wortel geschoten maar de globalisten vormen een kartel om dit tegen te houden.
En dan België, het land der Vlamingen en walen dat in hun volkslied over Brabanders zingt. Het zal wel.
Maar toch, het is Brabant dat Nederland en België bindt. Hier Noord Brabant en in België Brabant, Antwerpen, Brussel en Waals Brabant. Onafhankelijk zou Brabant een rijk en invloedrijk land in Europa kunnen zijn maar dat is pas echt een nachtmerrie voor de Vlamingen want dan blijft er weinig over van het hedendaagse begrip Vlaams. Ook Nederland zou er een stuk kleiner en armer door worden want Brabant is cruciaal in de Nederlandse economie.
En dan hebben we het nog geeneens over Limburg alhoewel Brabanders en Limburgers het aardig met elkaar kunnen vinden.
Over Duitsland. Iedere Nederlander die Duitsland een warm hart toedraagt, is een Eurofiel want voor de rest ziet elke rechtgeaarde Nederlandse patriot in dat wat Duitsland twee keer met geweld niet lukte, nu met geld aardig lukt.
Als echte Nederlanders al warme gevoelens hebben voor andere Europese landen, dan zijn het Groot Brittannië en de drie Scandinavische koninkrijken. België zien ze als en land waar de katholieke kerk meer te zeggen heeft dan het openbaar bestuur en we kunnen het weten want ons Noord Brabant en Limburg hebben daar ook een handje van.
Mijn uiteindelijke conclusie is dat zowel Nederland als België onder de knoet van een Eurofiele elite leeft en dat hun verdeel en heers tactiek al aardig gelukt is.
Mijn advies: zoek de solidariteit in beider eigenheid en laten we elkaar steunen om van die ondemocratische EU af te komen. Liever en soeverein Nederland en een soeverein België dan dat we wingewesten zijn van een Europese Unie dat ons laat werken om de Mediterraanse luiheid en Germaanse machtslust te steunen en financieren.
__________________
I want to light the lights of patriotism.
Lech Walesa

Laatst gewijzigd door vuggie : 14 oktober 2019 om 00:09.
vuggie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2019, 08:51   #154
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard



Links op de foto, Mabel van Orange.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2019, 17:01   #155
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard



Waarom meer en meer mensen iets hebben tegen Oranje.

...

De foto spreekt boekdelen.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2019, 15:53   #156
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2019, 17:35   #157
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Waarom meer en meer mensen iets hebben tegen Orange....



.... op de foto het koningspaar met de Argentijnse president Mauricio Macri en zijn vrouw Juliana Awada.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 oktober 2019 om 17:37.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2019, 02:21   #158
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waarom meer en meer mensen iets hebben tegen Orange....



.... op de foto het koningspaar met de Argentijnse president Mauricio Macri en zijn vrouw Juliana Awada.
Dus? Maxima is een geboren Argentijnse. Allicht heeft hare majesteit minder met de nieuwe president, maar dat is speculatie mijner zijds.

Dat is voor mij, geen reden om iets tegen het huis Oranje-Nassau te hebben; en als Nederlander houd ik van Oranje!
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 19:10   #159
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Waarom meer en meer mensen iets hebben tegen Orange....



... Willem-Alexander op foto met baard.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 februari 2020 om 19:11.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2020, 20:37   #160
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waarom meer en meer mensen iets hebben tegen Orange....



... Willem-Alexander op foto met baard.
Niets mis met baard.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be