Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2022, 21:57   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Exclamation Nederlandse leger te zwak tov Russisch invasie leger of terrorisme cellen

onderwerp:

Nederlandse leger te zwak tov Russisch invasie leger of terrorisme cellen

analyse
1) met al die russische vluchtelingen ivm NOrdstream I en II en die mobilisatie Russische leger stromen nu zeker geheime Russische cellen naar Europa, en die kunnen opeens aktief worden en flinke schade aanrichten intern, de mogelijkheden voor Russisch terrorisme in EU zone zijn echt onvoorstelbaar groot. Met simpele Drones kan al heel veel vernietigd worden, simpelste aanvalswapen nu van getrainde terroristen. En al deze spullen kunnen nu gewoon vrij gekocht worden. Leuker zal het niet worden komende jaren.

2) Dus enige optie is misschien totale Mobilisatie van Nederlandse leger en het aantal reservisten vergroten tot minstens 500.000 man, die moeten regionaal de boel maar in de gaten houden en verdachte personen gelijk rapporteren en laten screenen.

3) Ja USA leger heeft NOrdstream I en II vernietigd, hun leger trainde in de buurt dus logisch, en nu komt de WRAAK van Poetin eraan, hij zal zeker aanvallen laten uitvoeren op infrastructuur in EU landen als Afrekening en vuil oorlogswapen. Alles kan nu gebeuren.

4) Met simpele suikerpoeder en zelfs met maismeel kan een expert al een vreselijke stofexplosie bom maken, en ik heb dit onderzoeksboek nog gekocht vroeger ve TU Delft promovendi, Arief Dahoe, nu is dit verder geperfectioneerd en ik weet niet of er al stofexplosie bommen zijn ontwikkeld. Er waren al aanslagen met stofexplosie bommen geloof ik. Detonatie is wel instabieler maar de knal is heel krachtig met groot vlamfront. Wij zijn verdoemd nu als machteloze, armoedige burgertjes.

5) poetin kan een siberische koudeSTEEK krijgen komende winter en 10.000 hypersonische raketjes afvuren op alle EU steden als vergelding.

6) NU meteen totale mobilisatie leger Nederland is beste denk ik, elke gezonde, sterke, jonge, heterofiele, blank Arische, HOllandse man vanaf 18 tot 35 jaar oproepen om een wapentraining te krijgen en reservist te worden, en ook in de eigen buurt maar in burger preventief te patrouilleren met onzichtbare observatie apparatuur voor vaste soldij en bonus beloning bij buit. OORLOG is OORLOG, natuurlijk proces en noodzakelijk voor sterker nageslacht, mbt bevruchten jonge blanke maagden door de sterkste en potentste heterofiele blank arische mannetjes apen.


7) alle HOMOfiele en alle overige LHBTIIQ+ mannetjes zijn sowieso genetische JUNK DNA en minderwaardig dus weggeselecteerd voor geslachtelijke voortplanting, zo wil Dharti Maata het en dat is het allerbeste denk ik nu als T-Hindoemeid. Nu begrijp ik het beter dankzij mijn eigen PH KUTJE en PH Clitje ok, zelf ondervonden. Ben NON BINAIR type, en Triseksueel. EEnzaam, LEEG en Mislukt bestaan is het nu, want Wieroe is overleden op vrijdagnacht 9 september 2022, rond 02:10 AM en ik heb nooit zoveel verdriet gevoeld met echte rollende tranen, het rouwen zal nog jaren duren.

8) NU zal POETIN zich wreken, zijn pijpleiding is vernietigd dus hij zal een ander terroristisch pressiemiddel zoeken tegen EU en rest europa.

-------------------------------------
https://www.businessinsider.nl/neder...ing-duitsland/

Home Politiek
Staatssecretaris schrikt van slechte staat Nederlandse kazernes
Staatssecretaris schrikt van slechte staat Nederlandse kazernes – miljardeninvestering Duitse defensie vloeit deels naar Nederland

ANP,
Business Insider Nederland

01 mrt 2022




De Nederlandse krijgsmacht is niet opgewassen tegen het Russische leger, zo kreeg staatssecretaris van Defensie Christophe van der Maat te horen tijdens een werkbezoek.
Van der Maat zegt tegenover De Telegraaf geschokt te zijn door de staat van de Nederlandse kazernes en belooft beterschap.
Ook de Duitse defensie gaat op de schop. Een deel van de miljardeninvestering in het leger van onze oosterburen zal terechtkomen bij Nederlandse bedrijven, zo schrijft BNR.
Lees ook: Update Oekraïne: Russische militaire konvooi van 60km in de buurt van Kiev – 400 huurlingen zouden opdracht hebben Oekraïense president Zelenski te doden

De Nederlandse krijgsmacht is niet opgewassen tegen het Russische leger. Dat was de boodschap aan de nieuwe staatssecretaris van Defensie Christophe van der Maat (VVD) tijdens een werkbezoek bij de Koninklijke Marine in Den Helder, waar De Telegraaf verslag van doet.

“Ik kom op plekken waarvan ik denk: jeetjemina, laten we onze mensen hier werken?”, zegt Van der Maat tegen de krant. “Het voelt superongemakkelijk dat ik hier nu al een maand verantwoordelijk voor ben.”

De staatssecretaris belooft beterschap. ‘Ik ga als een malle aan de slag om alle achterstanden weg te werken. Zorgen voor voldoende munitie, materieel en getraind personeel is nu meer dan ooit nodig. Onze NAVO-bondgenoten moeten op ons kunnen rekenen”, zegt hij in De Telegraaf.

Concentreren van locaties is volgens de staatssecretaris de oplossing. Dat betekent dat er kazernes zullen moeten sluiten, maar hij zegt tegen de krant dat er nog geen besluit is genomen om welke en hoeveel locaties het gaat.
ADVERTENTIE

Lees meer

"Het hele programma kan wel tien tot vijftien jaar duren. Maar iedere euro die we te veel moeten uitgeven aan vastgoed kunnen we niet stoppen in nieuw materieel en het aanvullen van de munitievoorraden", aldus Van der Maat in De Telegraaf.
Investering Duitse defensie vloeit deels naar Nederland

Waar ze ook van euro's uitgeven weten, is Duitsland. Afgelopen weekend werd bekend dat onze oosterburen dit jaar 100 miljard euro extra uittrekken voor het eigen leger. Daarnaast zijn ze van plan de komende jaren 2 procent van het nationale inkomen uit te geven aan defensie, conform de NAVO-norm.

Lees ook: Duitsland gaat dit jaar €100 miljard in eigen leger investeren – Ollongren wil niet zeggen of Nederland aan de NAVO-norm gaat voldoen met defensiebudget

Een deel van die miljardeninvestering zal bij Nederlandse bedrijven terechtkomen, zeggen experts tegen BNR. "Ik verwacht dat dit een positieve invloed gaat hebben op onze industrie", zegt Ron Nulkes, directeur van de stichting Nederlandse Industrie voor Defensie en Veiligheid.

Volgens deskundigen heeft Nederland een sterk ontwikkelde defensie-industrie. Onder meer de Gorinchemse scheepsbouwer Damen zou kunnen profiteren van de Duitse investering. In 2020 wist het bedrijf al een miljardenorder binnen te slepen van de Duitse marine voor de bouw van vier fregatten. Onze oosterburen namen toen al een optie op twee extra schepen.
LEES OOK: Oekraïne gaat speciale ‘oorlogsobligaties’ uitgeven om de strijd tegen Rusland te kunnen financieren

BEKIJK OOK: Royal quinoa staat bekend als de “moeder van alle granen.” Dit is waarom het zo duur is.



https://www.businessinsider.nl/neder...ing-duitsland/
--------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 1 oktober 2022 om 22:02. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2022, 22:16   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.607
Thumbs down 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

nou hier gratis college voor russiche terroristen
hopelijk komen die Aliens snelom die zieke Intelligente mensapen hier uit te dunnen want de recente buitenaardse COVID19 aanval is toch mislukt

de 7,7 miljard mensbeesten zijn gevaarlijkste en intelligentste parasieten nu op aarde

----------------------------------

https://www.ap.be/veiligheidsinstitu.../stofexplosies

gratis online college AP Hogeschool Antwerpen


Spot op: Stofexplosies

Wanneer een brandbare vaste stof in compacte vorm in brand wordt gestoken, verbrandt ze langzaam laag per laag in functie van de oppervlakte blootgesteld aan de zuurstof in de lucht. De voortgebrachte energie wordt dan geleidelijk en langzaam vrijgegeven.


Het resultaat is anders wanneer hetzelfde materiaal als een fijn poeder met de lucht gemengd wordt in de vorm van een stofwolk.

blootsgestelde oppervlakte.jpg
De aan de lucht blootgestelde oppervlakte wordt veel groter bij een fijne verdeling


In dit geval is de aan de lucht blootgestelde oppervlakte oneindig veel groter en zal daarom veel sneller branden (zie figuur). De energie wordt onmiddellijk vrijgegeven met een hoge productie van warmte, gelijkaardig aan een chemische reactie van gasvormige producten. Voorbeelden van zulke poeders zijn houtstof, cellulose, bloem, poedersuiker, erwtenmeel, maïsmeel, aluminium …

Demo stofexplosie - Didactische ruimte Veiligheidsinstituut



https://www.ap.be/veiligheidsinstitu.../stofexplosies
-------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be