Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2018, 14:17   #20001
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Overbrengen van de kist van Franco naar de tuinen van het Paleis van Laken ,
daar woonden de hevigste supporters van deze Spaanse dictator.

En zo heeft iedereen iets;
Puigdemont voor de Vlaams gezinden
Franco voor de Belgicisten.
Begraaf hem maar bij Cyriel Verstraete, of de Groten Leider Staf De Clercq, of bij Leon Degrelle. Die waren ook zwart van inborst.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 14:18   #20002
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Ondertussen 20000 reacties op 1000 pagina's ! Dat verdient een

Een serieuze lap wordt er hier gegeven!!
Ja, de Catalanen blijven ons de weg wijzen.

We zijn er bijna.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 14:20   #20003
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN
 
Witte Kaproen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 30.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Begraaf hem maar bij Cyriel Verstraete, of de Groten Leider Staf De Clercq, of bij Leon Degrelle. Die waren ook zwart van inborst.
Wij begraven Franco niet opnieuw,

dat moeten de Belgicisten maar over hebben voor hun grote idool.

Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 24 augustus 2018 om 14:20.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 14:27   #20004
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bij ons is er een politieke partij die fascisme verheerlijkt en ter dood veroordeelde oorlogsmisdadigers tot op vandaag zit te aanbidden : het vlaams blok.
...
Het Blok/Belang fascistisch??? Ze komen niet eens tot aan de enkels van de PP als het op fascisme aankomt.
Ze houden een beetje de schijn op, zodat ze die paar duizenden kiezers die absoluut fascistisch willen stemmen, bij hen houden. Meer dan wat lippendienst is er niet.
Nu is dat, samen met het feit dat ze politieke concurrenten zijn, voor mij ook wel voldoende om ze als stoute kinderen in de hoek te laten staan,
maar dat belet niet dat we ze moeten gaan vergelijken met die Spaanse vetzakken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 14:28   #20005
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Wij begraven Franco niet opnieuw,

dat moeten de Belgicisten maar over hebben voor hun grote idool.
De enige aanbidders van fascistische dictators zul je moeten gaan zoeken in kringen van het vlaams blok hoor.

Vader Dillen :


Zoon Dillen samen met Leon Degrelle :
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 14:28   #20006
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Ondertussen 20000 reacties op 1000 pagina's ! Dat verdient een

Een serieuze lap wordt er hier gegeven!!
Kwestie van aandacht voor een draad van een buitenlands item: dat zijn toch lappen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:04   #20007
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Het internet is vrij, iedereen heeft het recht om overal te posten, ook als je wil posten op een politiek forum zonder dat je in politiek interesse hebt. Mensen die daar kritiek op hebben zijn fascisten.
Van mij mag hij posten waar hij wil, maar dat betekent nog altijd niet dat hij op zijn plaats is op een politiek forum als politiek hem niet interesseert.
Net zoals het nogal onnozel, maar niet verboden is, om u in te schrijven op een forum over kantklossen als u dat niet interesseert.
Begrijpend lezen is voor sommigen toch echt wel moeilijk.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:11   #20008
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Logisch : het is een blokker...
Inderdaad, zeer zwak.
Het is goed mogelijk dat ik deze keer Vlaams Belang stem, omwille van een aantal beslissingen van N-VA die mij niet bevallen (onder andere het rekeningrijden).
Had N-VA nu in de oppositie gezeten, hadden ze zeker mijn stem gekregen.
Ben ik dan een "Blokker"?
Zwakke manier om mensen in te delen in categorieën, ik voel mij in elk geval niet aangesproken.
En voor het etiketje dat schlemielen als een Pandareus uitreiken zal ik het zeker niet laten.

Feit is dat ik geen dictators aanbid of aanbeden heb, of ze nu van links of van rechts zijn.
En nog eens, er zijn duizenden reden om voor Vlaams Belang te stemmen, maar er is er maar één om een pro-Franco sticker uit te hangen, dan ben je gewoon een fascist.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 augustus 2018 om 16:12.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:24   #20009
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Van mij mag hij posten waar hij wil, maar dat betekent nog altijd niet dat hij op zijn plaats is op een politiek forum als politiek hem niet interesseert.
Net zoals het nogal onnozel, maar niet verboden is, om u in te schrijven op een forum over kantklossen als u dat niet interesseert.
Begrijpend lezen is voor sommigen toch echt wel moeilijk.
Kantklossen, lessen portugees in de avondschool, desnoods zelfs bloemschikken, no problem, moet kunnen. Zolang je je hobby maar zelf wil betalen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:25   #20010
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

En ondertussen gaat het verder in Catalonië over dat waar miezerige pandareuzen het niet graag over hebben : 't is boel in het Hooggerechtshof
Je weet wel, rechtertje Llarena doet het in zijn broek dat hij zou moeten verantwoording afleggen in België na de klacht van Puigdemont.

Llarena eiste dan ook dat de regering ging tussenkomen, en een advocaat zou aanstellen om "de integriteit en onafhankelijkheid van de Spaanse justitie te verdedigen".
Dat had ik al eerder gemeld.
Nu, sedert de regering Sanchez zijn er enkele vervangingen gebeurd in dat Hooggerechtshof, en hoewel sommigen op dit forum bij hoog en bij laag beweren dat dat Hof onafhankelijk is, en niet gepolitiseerd, zijn het toevallig die nieuwe leden die dissidente stemmen vormden in dat Hooggerechtshof.
Dus je ziet ze stemmen volgens hun politieke kleurtje : de PP benoemingen willen met hand en tand Llarena verdedigen, de anderen vonden dat het niet zo broodnodig hoefde, en dat het aanstellen van een door de Spaanse staat betaalde advocaat net gezien kon worden als een schending van het principe van de scheiding der machten, en van weinig respect getuigde tegenover de Belgische justitie...

Het compromis was dan ook dat Llarena enkel door een door de Staat betaalde advocaat zou verdedigd worden mocht de soevereiniteit van de Spaanse justitie ter discussie komen te staan.

En nu zijn er rechters van het Spaanse Hooggerechtshof die komen bleiten dat Sanchez Llarena "verkocht" heeft, en dat deze voor 1.000'en euro's aan advocatenkosten zal mogen betalen om zich te laten verdedigen.



Wie zei er ook alweer dat er met Sanchez niets ging veranderen?
Een paar vervangingen, en kijk eens aan, de "onafhankelijk" Spaanse justitie valt met zichzelf in ruzie, exact volgens de scheidingslijnen van de partijkaarten...

https://www.lavanguardia.com/politic...o-belgica.html
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:27   #20011
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Inderdaad, zeer zwak.
Het is goed mogelijk dat ik deze keer Vlaams Belang stem, omwille van een aantal beslissingen van N-VA die mij niet bevallen (onder andere het rekeningrijden).
Had N-VA nu in de oppositie gezeten, hadden ze zeker mijn stem gekregen.
Ben ik dan een "Blokker"?
Zwakke manier om mensen in te delen in categorieën, ik voel mij in elk geval niet aangesproken.
En voor het etiketje dat schlemielen als een Pandareus uitreiken zal ik het zeker niet laten.

Feit is dat ik geen dictators aanbid of aanbeden heb, of ze nu van links of van rechts zijn.
En nog eens, er zijn duizenden reden om voor Vlaams Belang te stemmen
, maar er is er maar één om een pro-Franco sticker uit te hangen, dan ben je gewoon een fascist.
Er is er eentje : omdat de betrokkene een fascist is. Al de rest is zeik van boeremie.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:27   #20012
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Kantklossen, lessen portugees in de avondschool, desnoods zelfs bloemschikken, no problem, moet kunnen. Zolang je je hobby maar zelf wil betalen.
Naast de kwestie lullen is je favoriete bezigheid, zeker?
Wat die talen betreft, ik ben 8 dagen meegeweest met een exclusief Portugese groep, de taal die er gesproken werd was Portugees, en niets anders.
Met mijn Spaanse gids sprak ik full time Spaans.
En het regende complimenten over mijn taalkennis, zoals steeds trouwens.
Maar ik begrijp dat je jaloers bent.
Het moet vervelend zijn als je over Catalonië wilt discussiëren en altijd de vertaalde artikels moet gaan opzoeken, of aan een vriend vragen om de boel te vertalen...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 augustus 2018 om 16:30.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:29   #20013
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Overbrengen van de kist van Franco naar de tuinen van het Paleis van Laken ,
daar woonden de hevigste supporters van deze Spaanse dictator.

En zo heeft iedereen iets;
Puigdemont voor de Vlaams gezinden
Franco voor de Belgicisten.
dus gaan ze Hitler in Ieper overbrengen, de collabos in vlaanderen waren toch echte fans van hem

pff wat je hier voor zever uitkramt , ongelooflijk
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:29   #20014
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Er is er eentje : omdat de betrokkene een fascist is. Al de rest is zeik van boeremie.
In dat geval moet je zeker Vlaams Belang stemmen.
Je "argumenten" worden trouwens steeds lager bij de gronds.
Wat hebben we al gelezen?
Het gaat over "zeiken", een "gat-taal", "dikke tetten".
De conclusie zal dan zijn dat unionisten het laagste van het laagste zijn, zeker?
En het grappige is : ik spreek wel 6 talen.
Ik verlaag mij niet tot dergelijk laag niveau.
En toch wil dat heerschap beweren dat ik de "enggeestige, bekrompen Vlaamsnationalist" ben.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 augustus 2018 om 16:39.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:46   #20015
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Goed dat je nog eens je niveau bevestigt.
Memes, voor wie te lomp is om zelf iets te verzinnen...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 augustus 2018 om 16:54.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 16:54   #20016
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Naast de kwestie lullen is je favoriete bezigheid, zeker?
Wat die talen betreft, ik ben 8 dagen meegeweest met een exclusief Portugese groep, de taal die er gesproken werd was Portugees, en niets anders.
Met mijn Spaanse gids sprak ik full time Spaans.
En het regende complimenten over mijn taalkennis, zoals steeds trouwens.
Voor alle duidelijkheid, het regende complimenten bij die Portugese groep.
De Spaanse gids van de reis naar Madrid heeft mij een paar keer een compliment gegeven voor mijn Spaanse taalkennis, maar dat ga je natuurlijk niet voortdurend doen.
Bovendien was ik met 28 Portugezen samen.

Maar blijft het punt dat ik heel goed begrijp dat je ook wel zo'n talenkennis zou willen hebben.
Dat lukt niet met "Spaans voor zaken" cursussen, veel te beperkte woordenschat, terwijl omgekeerd het geen enkel probleem is om die standaardzinnetjes "Meneer xyz zit momenteel in een vergadering. Kan ik een bericht nalaten?" te zeggen als je een zogenaamde hobbycursus gevolgd hebt.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 21:27   #20017
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Llarena !!! Llarena !!!!!!! Wakker worden !!!!!!!!
De Puig is in een ander land dan b. Knip en plak gauw nog eens een aanhoudingsbevel.

http://www.catalannews.com/politics/...plomatic-forum
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2018, 23:00   #20018
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Llarena !!! Llarena !!!!!!! Wakker worden !!!!!!!!
De Puig is in een ander land dan b. Knip en plak gauw nog eens een aanhoudingsbevel.

http://www.catalannews.com/politics/...plomatic-forum
De geheime dienst zal net zonder zendertjes gezeten hebben om hem illegaal te achtervolgen zeker?
En Llarena zal te druk bezig zijn met zijn eigen verdediging voor die Belgische rechter zeker?
Niet dat hij zelf zal komen, natuurlijk.
Vraag is alleen, stuurt hij een advocaat of gewoon zijn kat?
Strict gezien hoeft hij geen van beide te doen, want hij is al gaan bleiten, en heeft al "amparo" (bescherming) gekregen.
Maar ja, hoe gaat die Belgische rechter reageren als hij noch komt opdagen, noch een advocaat aanstelt om zich te verdedigen?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2018, 08:41   #20019
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Llarena !!! Llarena !!!!!!! Wakker worden !!!!!!!!
De Puig is in een ander land dan b. Knip en plak gauw nog eens een aanhoudingsbevel.

http://www.catalannews.com/politics/...plomatic-forum
Spanje zal hem wel lopen laten
het is toch beter zo , wat als iemand uit de familie sterft? hij kan niet ens na spaanje voor de laatste groet , tenminste 20 jaar lang niet , hij is zo veel meer gestraaft
eigen schuld
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 25 augustus 2018 om 08:42.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2018, 09:39   #20020
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
Spanje zal hem wel lopen laten
het is toch beter zo , wat als iemand uit de familie sterft? hij kan niet ens na spaanje voor de laatste groet , tenminste 20 jaar lang niet , hij is zo veel meer gestraaft
eigen schuld
Zijn familie is nog zo fier op hem.
Gij weet niet wat het is hé, een vrijheidsstrijder.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be