Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2022, 15:24   #21
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Ik koop geen smakenbazar. Ik zie eten als energie, niet als smaak.
En de goedkoopste zijn daarom ook de minst smakelijk.
Die Boni tortilla die ik hamster, heet "tortilla original".
Daar staat "bio tortilla rolls tomaat".
Ik heb iets met "tomaat" zien liggen, ik denk dat die 0.69 ipv 0.59.
Maar ik zoek op.
https://www.favv-afsca.be/consumente...022-07-20h.asp
20/07/2022
Terugroeping van Paulig
Producten::
- Biologische maïs tortilla chips van het merk Acapulco
- Biologische maïs tortilla chips van het merk Santa Maria

Probleemstelling: Te hoog gehalte aan tropanische alkaloïden in maïsmeel.

Het gaat dus om maismeel, niet om die smakentoevoegingen als tomaat.
Het zou raar zijn dat ze voor tortilla original dan ander maismeel gebruiken dan tortilla rolls tomaat.

https://heusden.nieuws.nl/nieuws/201...-popcorn-lidl/
Een partij van het product Snack Day Popcorn Zoet is door supermarktketen Lidl Nederland teruggeroepen. In het product is een te hoog gehalte tropaan-alkaloïden aangetroffen.

Maïs
Deze van nature voorkomende bestanddelen van bepaalde planten worden door de plant gevormd als bescherming tegen vijanden die de plant aanvreten. Deze planten kunnen in de biologische landbouw voorkomen en mee geoogst worden met de mais.

De stoffen kunnen bij mensen echter leiden tot gezondheidsproblemen zoals wazig zicht, verwijde pupillen, een droge mond of vermoeidheid.

Het is dus niet mais as such, maar aangetaste, of planten ermee die mee geoogst worden en er niet uit gefilterd worden.

Dus het lijkt vooralsnog dat ik safe zit met mijn stock. In het andere geval zou ik de dozen moeten terugbrengen, en andere chips kopen, met een velo is dat natuurlijk geklooi.

In de rand van de marge komt er zo ook iets uit:
"De chips komen van bij dezelfde leverancier, maar de supermarkten bieden ze elk apart aan als hun eigen huismerk."
3 verschillende winkels, 3 verschillende verpakkingen, zelfs verpakkingen met verschillend gewicht (200 gram, 150 gram) maar inhoud zelfde leverancier.
"Huismerk".
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 21 juli 2022 om 15:35.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 16:25   #22
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

https://nl.frwiki.wiki/wiki/Pomme_de_terre

De vrucht van de aardappel is een bes die eruitziet als een kleine tomaat. Net als de rest van de plant, inclusief de knollen wanneer ze zijn gekiemd of vergroend, bevat deze giftige alkaloïden en solanines en is daarom niet eetbaar.
Dus stel een aardappelveld, serieus geregend, knollen die beginnen kiemen zijn, dan heb je dat ook. Of die al vruchten hebben, en vruchten mee geoogst.

Dus gekiemde of vergroende aardappelen, als die tussen de oogst raken, is het ook van dat. Mais maar 1 voorbeeld. Alle planten.
Klaarblijkelijk heeft dat bedrijf dat voor deze 3 supermarkten deze tortilla chips maakte, maismeel gebruikt van een bedrijf / boer, die bij zijn oogsten planten meeoogste die werden aangetast en als tegenreactie deze gifstoffen produceerde, om de aantastende plant te doden.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 17:28   #23
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Nee, omdat de Nazi's handel saboteerden.
En daarna productie.
Net als nu.

daar heb je nog energie voor nodig om etensklaar te maken
chips zijn al gebakken.
Een zichzel respecterende prepper heeft toch een fles butagaz en een campingbrander?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 18:21   #24
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Het is nu vakantsie.

De centrale plannerkes hebben ook gezinnen en kinderkes en gaan ook op vakantie om wat te bekomen van zo lang te zitten achter bureaus.

Het is dus stilte voor de storm.

Het wordt steeds duidelijker dat de regimes deze oorlog 2500 km ver richting escaleren drijven. Dat betekent dat ze weer stapels andermans bankrekeninggeld en bijgemaakt geld gaan uitgeven aan een verzameling wapentuig, Wat ze van hier naar ginds versluizen gaan ze hier natuurlijk vervangen door meer en beter, het modernste van het modernste, dit is immers DE zelfgeschapen opportuniteit.
Anderzijds, gaan ze natuurlijk, net als bij dat virus, hun resem economische sabotages verder uitbreiden. Energie is het begin van heel veel / alle productie, en gas vooral, voor opwarming / verhitting, nodig bij heel veel / alle industriele processen.
Er zal dus veel productie ingeperkt worden, tot gestopt. Vanalles niet meer voorradig zoals voorheen, en ze gaan natuurlijk rantsoeneren, tov corona in tkwadraat en meer.
Wanneer: na de vakantsie.
Op den tv tijdens de 9152ste aflevering van Thuis: REGERINGSMEDEDELING OM 20:00.
De dag erop, een Zwarte shoppingdag. Waarom zwart: ze gaan uiteraard de supermarkten en winkels al instructies hebben gegeven zodat ze ipv in 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 zoals bij de 2020 lockdown, nu in 1 2 3 hun producten al kunnen rantsoeneren.
En daar sta je dan, in de lange rijen, met je ene pot choco genoeg voor je 5 kinderen als je ze niet te dik smeert, in het vooruitzicht dat de volgende dag dezelfde figurant in dezelfde scene gaat zijn.
Eekhoorns wachten niet tot de winter om eikels te gaan zoeken en veilig te stockeren. Ze doen dat in the times of plenty, de herfst. Vroeger kan niet, want de eikels zijn dan nog in hun groei.

Iemand die wil ontsnappen aan de klooierij van de Nazi winter, dient dus voorraad aan te leggen VOOR die regeringsmededeling.
Dat is dus nu, tijdens de vakantsie.

Ik had al voorraden van vanalles zelfs voor hun corona sabotage, en ben dat gewoon verder blijven doen. Alleen eten was moeilijker, door beperkte houdbaarheden. Echter, door de prijsstijgingen ben ik beginnen kijken voor goedkoper eten, zonder daar zot ongezond in te wezen. Dus geen dozen koeken of chocolade, zakken snoep, gedroogde worst enz. Ik kwam op chips uit, en uiteindelijk, op tortilla chips (mais ipv aardappelen), die zo te zien nog eens 2-3 maanden langer houdbaar zijn dan de aardappelchips.
Ik ben ze na beslissen in de leverdozen van 20 x 200 gram beginnen kopen, nu 5 stuks, in een 2 weken. Aan 2 zakken per dag, is elke doos 10 dagen, dus heb ik nu voor 50 dagen + nog een voorraad van de aardappelchips die ik dus stopte te kopen. Ik kan dus 2 maanden verder hiermee.

Als de Zwarte Shoppingdag daar is, ga ik met mijn voeten omhoog in mijn zetel liggen, knabbelende op gebakken mais, en naar de Simpsons kijken, terwijl jullie met boze gezichten tussen andere boze gezichten met jullie 2 zakskes rantsoen aan het aanschuiven zijn.
Een beetje a la Cyprus, waar ze een dagelijkse cash afhaal limiet instelden, maanden lang, en ze stonden daar, de spaarders.

Niettemin wens ik jullie natuurlijk veel succes!
Lees ik het goed?? 2 zakken per dag????!
Is dat wel gezond?????

En euh, dat komt toch op de duur de oren uit......... ik zou dat niet kunnen hoor zo iedere dag chips -ook al hou ik ervan, lol. o_0
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 18:26   #25
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Nu ik ben ook terug aan het hamsteren geslagen -zij het iets minder fanatiek (lol), vooral olie & maïs in blik genieten de voorkeur.
En ik denk ook met koffie te starten......
Ook katteneten & snacks slagen almaar op. Niet normaal dat. Ergens vind ik toch dat men ervan profiteert, zo van: we slaan gewoon lekker alles op nah.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 18:57   #26
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

60 liter frituurolie.
50 pakken WC papier van 48 rollen.
20 kg bloem.

Allemaal gekocht toen het nog "goedkoop" was.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 19:00   #27
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

De tonnen vol mazout +/- 20.000 liter.
3000 liter witte diesel
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 19:12   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
60 liter frituurolie.
50 pakken WC papier van 48 rollen.
20 kg bloem.

Allemaal gekocht toen het nog "goedkoop" was.
Mja not bad.... ik heb net m'n olievoorraad nagezien: aan 34 liter zit ik
bloem doe ik niet aan mee, eet eigenlijk weinig brood... maar spaghetti zal ik toch maar beginnen inslaan, mine de rien slaat dat geregeld op, laatst zag ik 1,5€ per pak basic spaghetti - waar die voorheen een 0,80cent stond (en voor de lockdown zels een 0,60cent!.....

Maar ik denk dat de grootste marge op koffie zal zijn. Dat stijgt en stijgt maar...... En natuurlijk frituurolie...... (Ook de rijst is opgeslagen maar bon een XL-zak gaat lang mee dus ça va daar zal ik niet vlug om malen....)
Dus prioriteit zal komende hamstermaanden uitgaan naar die 2 vooral. Zodat ik in de winter zeker safe zit. Hehehehe xD

Laatst gewijzigd door bembem : 21 juli 2022 om 19:13.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 19:38   #29
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.248
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nu ik ben ook terug aan het hamsteren geslagen -zij het iets minder fanatiek (lol), vooral olie & maïs in blik genieten de voorkeur.
Niet mee overdrijven, van mais moet je ongelooflijk veel scheten laten.
Citaat:
Ook katteneten & snacks slagen almaar op. Niet normaal dat. Ergens vind ik toch dat men ervan profiteert, zo van: we slaan gewoon lekker alles op nah.
Kun je niet beter naar de frituur gaan, dan katteneten te kopen ?

En duurder wordende snacks is misschien wel een goede zaak, dan koopt men die gewoon minder. Je krijgt er toch alleen maar een dikke kont van.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 19:45   #30
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ha maar Panda, ik bedoelde snacks voor de kat..... (misschien dat ik maar the old fashioned way moet gaan zoals wij vroeger deden in de tropen... i.e. een groot stuk lever koken & in plakjes snijden: daar waren die katten heel content mee.... geen sticks voor hen noch anti-haarbal brokjes -het was er toen gewoon niet <- in de winkel...)

Een dikke kont heb ik al hoor, for instance: in Thailand ben ik toey = dik, xD

Laatst gewijzigd door bembem : 21 juli 2022 om 19:46.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 20:08   #31
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Je laat de economie wat losser en de kloof tussen arm en rijk komt terug. Bedoel je dat?

Anders is het goelag, rijen voor voedsel en een bureaucratische moloch.

Gratis water.
30-uren week.
Werken of gevangenis.

Maar de geheime politie of bureaucratie zoals je wilt heeft wel allerlei shitlists en gevangenissen tot hun beschikking.

De tekening is niet zo moeilijk.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 20:19   #32
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een zichzel respecterende prepper heeft toch een fles butagaz en een campingbrander?
Als ik dat voor 3 euro de kilo kan laten doen op voorhand, laat ik dat doen op voorhand.
Met een fles en brander, ben je gèèèèèèèk?
Er was vroeger op tv zo een programma, waar koks in opleiding een soort wedstrijd doorgingen. Al dat gepruts en gekul en geschik aan eten, ik snap nog steeds niet hoe mensen hun tijd van leven daar zo een kunnen versmijten.
Eten is middel tot leven, geen doel van leven. Sommigen draaien dat te ver om.
Maar mijn zaak niet, ze doen maar, haha.
Die mensen die ik in hun voortuin bezig zie met onkruid uit te trekken / te branden, uren aan een stuk, telkens opnieuw bukken voor volgend sprietje, heb ik net dezelfde gedachte over.
Ik laat dat mooi groeien, mooie bloemen ook, en als het op een moment teveel in de weg komt, snok ik de grootste uit en kleinere prul stamp ik plat. En dat is het. Maar er is dus volk dat dagelijks de oprit bewaakt, telkens ze de gazet gaan gaan halen, zie je die 20 keer bukken om een spriet uit te trekken.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 20:41   #33
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ik zou dat niet kunnen hoor zo iedere dag chips -ook al hou ik ervan, lol. o_0
Ik ziet eten als puur tijdverlies, maar tja, niet eten = 0 energie, het moet.
Die paprikasmaak is niet slecht maar ik ervaar ze als storend bij het eten. Dat was nog een reden voor de mais chips omdat ze "naturel" zijn. Colruyt had ook "zout" versies van de aardappelpaprikaversie, maar teveel zout is ook weer niet goed, teveel dorst achteraf.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 21 juli 2022 om 20:48.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 20:45   #34
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ach, hamsteren. Heb ik al eens gedaan, nutteloos. Als er iets niet is dan koop je iets anders, makkelijk zat. We gaan niet verhongeren.
Schaarste?
Oorlog?

Dat kan allemaal hé. Jij wilt op alles voorbereid zijn? Een sleutel op een sleutel op een sleutel in een kamer in een versterkte burcht met wachters en camera's buiten.

Want veel voedsel is geen garantie als de pleuris uitbreekt. Dan gaat het meestal om roverbendes die je het leven zuur maken.

Vroeger was dat moeilijk om een transport te regelen van A naar B. Er waren overal struikrovers, bandieten, tuig. Je kon heel je fortuin kwijtspelen in een oogwenk.

Dus moet je wel beginnen met banken en ... waardepapieren en weet ik veel.

Maar dat is allemaal speculatie hé.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 20:54   #35
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Het is hier niet meer veilig voor mensen met teveel geld want ze hebben altijd angst als ze buiten komen.

Dan gaan ze naar andere buurten of landen. Kapitaalvlucht.

En wordt er met een dikke vinger gewezen naar het beleid in dit land.

Dat is toch van alle tijden?

En als een algemene plaag/ziekte de bevolking teistert is het al te makkelijk om het altijd te steken op een bevolkingsgroep die er toch niet eigenlijk bij past ofzo hé.

Tja, checkes and balances. Zeker?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 20:57   #36
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Tot kleine 20 jaar geleden kocht ik 6packs van flessen 1 liter spa reine. Ook nog in de tijd auto weg en met velo. Maar op een bepaald moment begonnen de Nazi's een taks te heffen op de PET flessen, en het water werd 33% duurder. Ik ben toen gestopt met het te kopen, en kraantjeswater beginnen drinken.
Laatst keek ik in een Colruyt naar de waterflessen. Een stom plastiek fleske, het leek wel alsof de plastiek al wilde breken door gewoon vast te pakken, van wat was het, 33 cl? 30 cent. 1 euro de liter, voor water. Lol! In de jaren tachtig, met wijlen pa in voetbalkantine, was een pint 20 frank, een halve latere euro. Geen benul hoeveel het nu is, in al die tijd geen cafe meer binnen geweest, en ik wil het zelfs nie weten, tzal zijn om van achterover te slaan, dat weet ik wel.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 21:06   #37
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Het is hier niet meer veilig voor mensen met teveel geld want ze hebben altijd angst als ze buiten komen.

Dan gaan ze naar andere buurten of landen. Kapitaalvlucht.

En wordt er met een dikke vinger gewezen naar het beleid in dit land.

Dat is toch van alle tijden?

En als een algemene plaag/ziekte de bevolking teistert is het al te makkelijk om het altijd te steken op een bevolkingsgroep die er toch niet eigenlijk bij past ofzo hé.

Tja, checkes and balances. Zeker?
Het specifieke probleem is dat Nazi's je eigenlijk tot dwangarbeiter willen reduceren zonder dat je het beseft, opdat je zou blijven arbeiten.
Het geld dat je loon is, dwingen ze in handen van hun bankbedrijven. En pogen, steeds meer, je te verhinderen van cash af te halen / te betalen / te sparen. Zo extreem intussen dat als je een rekening opent en 1000 euro invult bij de vraag hoeveel cash je wekelijks wilt afhalen, ze je vragen stellen waarom lol.
En als je zegt van, ik wil mijn geld niet laten uitlenen door anderen, wel, ze voorzien zo geen rekening. Ze kunnen perfect zeggen van, okee, we maken een rekening die we niet uitlenen en 0% rente op geven. Maar dat laten ze mooi na. De enige manier om ze tegen te houden van je geld uit te lenen, is dus cash afhalen. En als je het dan terug wilt storten, met bewijzen van afhalen, weigeren ze, op basis van antiwitwas. Je eigen loon cash afhalen, is daarmee impliciet je geld zwartwassen.
En zelfs nog zotter: ze dwingen zo mensen te sparen bij banken, en tegelijk communiceren die dat ze verplicht zijn van overheid om de jaarlijkse depositogarantie van 100000 per klant per bank je te informeren. De overheid waarschuwt je dat sparen bij bank het risico inhoudt van het 100000+ deel te verliezen, maar als je het enige doet dat kan om dat te voorkomen, namelijk cash afhalen, dan ben je FOEI.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 21:07   #38
fcal
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 4 april 2002
Berichten: 8.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik ziet eten als puur tijdverlies, maar tja, niet eten = 0 energie, het moet.
Die paprikasmaak is niet slecht maar ik ervaar ze als storend bij het eten. Dat was nog een reden voor de mais chips omdat ze "naturel" zijn. Colruyt had ook "zout" versies van de aardappelpaprikaversie, maar teveel zout is ook weer niet goed, teveel dorst achteraf.
Hondenbrokken zijn zeer voedzaam en hebben ook een weldoende invloed op de stoelgang en op de stembanden. "Natuur" zijn ze het meest effectief, maar tomatensaus bederft deze eigenschappen niet. Vroeger was ik een bariton, nu kan ik een bas-partij uit de Toverfluit aan.
__________________
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 21:11   #39
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Inzake dit, gisteren heb ik die specifieke tomato versie nog zien liggen, wel niet heel zeker, omdat ik dat woord "rolls" niet heb gezien.
Ben benieuwd morgen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 21:24   #40
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Ik heb een paar scherpe messen en een zwaard gehamsterd om mensen die zichzelf met chips vetmesten te slachten als de nood ooit zo hoog wordt.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be