Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 7 juni 2004, 23:40   #1
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Best interessant , had haar ook nog niet echt bezig gehoord en enkel wat opgevangen van NVA'ers over hetgeen ze zoal had uitgespookt

ze maakte ook geen slechte beurt , ze is leep genoeg om nooit te negatief te worden over wat dan ook...zo vindt iedereen u een tof meisje hé een tof meisje is nu éénmaal veel aangenamer dan een bokshandschoen.. Alles bon , gesprekje vanhecke : wederzijds mekaar loven ...

TOTDAT :
Toch wel De Wever aan de lijn , zkers !

daarvoor :Hij is nog een goede vriend , hij is me te dierbaar , ik doe dat niet over de tv

De wever : zette haar mooi op haar plaats , ge hebt een rolletje gespeeld, de manier waar je je van de NVA in het blok hebt gelogen,
enkel opportunisme omdat je zeker daar kon zetelen, systematisch mijn borden die overplakt worden met de jouwe, je bent een racistische nationalist, je zei nog hoe dewinter de Vlaamse zaak de grootste schade heeft toegebracht en nu loop je als zijn schoothondje erbij en verdedig je hem als zogezegde onafhankelijke, je wou het vreemdelingenbeleid van het blok verleden jaar nog absoluut niet uitvoeren , maar nu zou "je het eerst wat beter gelezen hebben" en dan maar ineens voorstander zijn (die vond ik nog het beste : ik had het niet goed gelezen )


MORELLEKE FORELLEKE TROK INEENS VAN BLOZEND GLIMLACHEND NAAR LIJKBLEEK !!!
totaal geen verweer ! NIETS
alleen : neen het is niet voor het zeteltje...ik had ook opgekomen als ik niet had kunnen zetelen
De wever : daarom dat ge op TWEE lijsten staat , OPDAT GE ZKER KUNT ZETELEN , en dat konden wij niet bieden.




Had al horen zeggen dat het een ongelooflijk schijnheilig mens is die zelf niet meer weet wanneer ze nog de waarheid of leugen vertelt. vandaag zwart en morgen wit (zoiets noemen ze blijkbaar een inciviek; wat een woord ! ) Ik heb nu haar reactie gezien en haar compleet onderuitgaan op hetgeen dewever haar voorlegde ...
Hetgeen ik gehoord heb is mooi aangetoond ! MEISKE , GE ZIT SCHUUN OP UW PLAATS ...

Dien dewever begint meer en meer mijn sympathie te krijgen...
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:43   #2
Groen Valkje
Banneling
 
 
Groen Valkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juni 2003
Berichten: 474
Standaard

Voor De Wever is de vriendschap dood en Verstrepen kan het ook vergeten, aldus Dua , ze hebben hun eigen doodvonnis getekend en gaan betalen. Ze zullen leren !
Groen Valkje is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:45   #3
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

tot zover de objectieve weergave van het telefoongesprek Luc Alloo- Dewever
ik heb iets anders gezien: een presentator die steeds de antwoorden in iemands mond wil leggen, en er heel erg verzuurd uitzag. Die Alloo is het prototype van een onverdraagzaam iemand
Vengeance is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:48   #4
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Best interessant , had haar ook nog niet echt bezig gehoord en enkel wat opgevangen van NVA'ers over hetgeen ze zoal had uitgespookt

ze maakte ook geen slechte beurt , ze is leep genoeg om nooit te negatief te worden over wat dan ook...zo vindt iedereen u een tof meisje hé een tof meisje is nu éénmaal veel aangenamer dan een bokshandschoen.. Alles bon , gesprekje vanhecke : wederzijds mekaar loven ...

TOTDAT :
Toch wel De Wever aan de lijn , zkers !

daarvoor :Hij is nog een goede vriend , hij is me te dierbaar , ik doe dat niet over de tv

De wever : zette haar mooi op haar plaats , ge hebt een rolletje gespeeld, de manier waar je je van de NVA in het blok hebt gelogen,
enkel opportunisme omdat je zeker daar kon zetelen, systematisch mijn borden die overplakt worden met de jouwe, je bent een racistische nationalist, je zei nog hoe dewinter de Vlaamse zaak de grootste schade heeft toegebracht aan de Vlaamse zaak en nu loop je als zijn schoothondje erbij en verdedig je hem als zogezegde onafhankelijke, je wou het vreemdelingenbeleid van het blok verleden jaar nog absoluut niet uitvoeren , maar nu zou "je het eerst wat beter gelezen hebben" en dan maar ineens voorstander zijn (die vond ik nog het beste : ik had het niet goed gelezen )


MORELLEKE FORELLEKE TROK INEENS VAN BLOZEND GLIMLACHEND NAAR LIJKBLEEK !!!
totaal geen verweer ! NIETS
alleen : neen het is niet voor het zeteltje...ik had ook opgekomen als ik niet had kunnen zetelen
De wever : daarom dat ge op TWEE lijsten staat , OPDAT GE ZKER KUNT ZETELEN , en dat konden wij niet bieden.




Had al horen zeggen dat het een ongelooflijk schijnheilig mens is die zelf niet weer weet wanneer ze nog de waarheid of leugen vertelt. vandaag zwart en morgen wit (zoiets noemen ze blijkbaar een inciviek; wat een woord ! ) Ik heb nu haar reactie gezien en haar compleet onderuitgaan op hetgeen dewever haar voorlegde ...
Hetgeen ik gehoord heb is mooi aangetoond ! MEISKE , GE ZIT SCHUUN OP UW PLAATS ...

Dien dewever begint meer en meer mijn sympathie te krijgen...
Inderdaad, bart was super op dat gebied... spijtig dat ik anti-flamingant ben, maar soit... Hij heeft alleszinds de fascisten-babe mooi voor schut gezet... En dat mormel maar fleme, hij is met te dierbaar, dat is allemaal maar verkiezingskoorts, etc... En bart er gewoonweg op gereageerd dat ze zich door pure leugens liet omringen, en gewoon koel op de televisie verklaard dat hij vanaf nu geen enkele vorm van vriendschap meer voelde voor het mormel!!!

Trouwens heeft iedereen gezien in wat voor een paleis ze woont? En dat moet de kleine man gaan vertegenwoordigen, amai...
__________________
Jonas Elossov is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:49   #5
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

dat dua Verstrepen niet meer kan zien zonder te kokhalzen, kan ik best begrijpen !

op zijn afscheid noemde hij zich misbruikt door zowel rechts als de politiek correcten .zwaar verontwaardigd !!!


enkele dagen en onderhandelingen nadien (bij verschillende partijen)stapt hij maar in het blok ;;

Bon, zijn goed recht
Maar hij noemde alle partijen onbetrouwbaar en zijn gasten zouden heel racistische zaken gezegd hebben als de micros uitstonden (overtuigend )
en de ergsten van allemaal waren volgens hem de groenen ?

dus die walging van dua over verstrepen is wel begrijpelijk
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:53   #6
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Best interessant , had haar ook nog niet echt bezig gehoord en enkel wat opgevangen van NVA'ers over hetgeen ze zoal had uitgespookt

ze maakte ook geen slechte beurt , ze is leep genoeg om nooit te negatief te worden over wat dan ook...zo vindt iedereen u een tof meisje hé een tof meisje is nu éénmaal veel aangenamer dan een bokshandschoen.. Alles bon , gesprekje vanhecke : wederzijds mekaar loven ...

TOTDAT :
Toch wel De Wever aan de lijn , zkers !

daarvoor :Hij is nog een goede vriend , hij is me te dierbaar , ik doe dat niet over de tv

De wever : zette haar mooi op haar plaats , ge hebt een rolletje gespeeld, de manier waar je je van de NVA in het blok hebt gelogen,
enkel opportunisme omdat je zeker daar kon zetelen, systematisch mijn borden die overplakt worden met de jouwe, je bent een racistische nationalist, je zei nog hoe dewinter de Vlaamse zaak de grootste schade heeft toegebracht aan de Vlaamse zaak en nu loop je als zijn schoothondje erbij en verdedig je hem als zogezegde onafhankelijke, je wou het vreemdelingenbeleid van het blok verleden jaar nog absoluut niet uitvoeren , maar nu zou "je het eerst wat beter gelezen hebben" en dan maar ineens voorstander zijn (die vond ik nog het beste : ik had het niet goed gelezen )


MORELLEKE FORELLEKE TROK INEENS VAN BLOZEND GLIMLACHEND NAAR LIJKBLEEK !!!
totaal geen verweer ! NIETS
alleen : neen het is niet voor het zeteltje...ik had ook opgekomen als ik niet had kunnen zetelen
De wever : daarom dat ge op TWEE lijsten staat , OPDAT GE ZKER KUNT ZETELEN , en dat konden wij niet bieden.




Had al horen zeggen dat het een ongelooflijk schijnheilig mens is die zelf niet weer weet wanneer ze nog de waarheid of leugen vertelt. vandaag zwart en morgen wit (zoiets noemen ze blijkbaar een inciviek; wat een woord ! ) Ik heb nu haar reactie gezien en haar compleet onderuitgaan op hetgeen dewever haar voorlegde ...
Hetgeen ik gehoord heb is mooi aangetoond ! MEISKE , GE ZIT SCHUUN OP UW PLAATS ...

Dien dewever begint meer en meer mijn sympathie te krijgen...
Inderdaad, bart was super op dat gebied... spijtig dat ik anti-flamingant ben, maar soit... Hij heeft alleszinds de fascisten-babe mooi voor schut gezet... En dat mormel maar fleme, hij is met te dierbaar, dat is allemaal maar verkiezingskoorts, etc... En bart er gewoonweg op gereageerd dat ze zich door pure leugens liet omringen, en gewoon koel op de televisie verklaard dat hij vanaf nu geen enkele vorm van vriendschap meer voelde voor het mormel!!!

Trouwens heeft iedereen gezien in wat voor een paleis ze woont? En dat moet de kleine man gaan vertegenwoordigen, amai...
En terecht! Maar ja, in politiek zijn uw beste vrienden van vandaag vaak morgen uw grootste vijanden.
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:53   #7
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
tot zover de objectieve weergave van het telefoongesprek Luc Alloo- Dewever
ik heb iets anders gezien: een presentator die steeds de antwoorden in iemands mond wil leggen, en er heel erg verzuurd uitzag. Die Alloo is het prototype van een onverdraagzaam iemand
Onze neo-fasco's kunnen er niet tegen dat ze nu voorgoed kunnen fluiten naar de stemmen van de NVA!!! En reken maar dat een hoop Vlaams Nationalisten niet meer zullen stemmen op het blok als ze dit gezien hebben...

PS: heeft iedereen het standpunt over homo-huwelijk, cannabis op festivals, en euthanasie van Morel vandaag gehoord... Ze antwoorde op alle stellingen dat ze ermee akkoord was... Ze was voor al die thema's!!!
Wat voor een opportunisme is me dat jong... Straks beginnen ze nog extra rechten aan te bieden aan joden ook!!! Alsjeblieft hé, je zou bijna niet meer zien dat het neo-nazi's zijn
__________________
Jonas Elossov is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:56   #8
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
tot zover de objectieve weergave van het telefoongesprek Luc Alloo- Dewever
ik heb iets anders gezien: een presentator die steeds de antwoorden in iemands mond wil leggen, en er heel erg verzuurd uitzag. Die Alloo is het prototype van een onverdraagzaam iemand
ik heb ze nochtans ook lijkwit zien worden. Zelfs hare make-up (gelijk ne kerstboom) kon het niet verbergen. zeker toen een briefje boven kwam:

vooral toen die tekst boven kwam waar ze zij dat een nieuwe partij moest komen ter vervanging van het Vlaams Blok, met een vernieuwde partij top.
Toen zij ze al liegend 'ik zei: met nieuwe mensen BIJ aan de top' terwijl de originele tekst getoond werd waar 'bij' er helemaal niet bijstond! eens zien hoe ze zal onthaalt worden in het Blok!

nog eens, remember mijn verhaal over de vete tussen FDW/Dillen, en Annemans/vanhekke.
giserke is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:58   #9
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
tot zover de objectieve weergave van het telefoongesprek Luc Alloo- Dewever
ik heb iets anders gezien: een presentator die steeds de antwoorden in iemands mond wil leggen, en er heel erg verzuurd uitzag. Die Alloo is het prototype van een onverdraagzaam iemand
Onze neo-fasco's kunnen er niet tegen dat ze nu voorgoed kunnen fluiten naar de stemmen van de NVA!!! En reken maar dat een hoop Vlaams Nationalisten niet meer zullen stemmen op het blok als ze dit gezien hebben...

PS: heeft iedereen het standpunt over homo-huwelijk, cannabis op festivals, en euthanasie van Morel vandaag gehoord... Ze antwoorde op alle stellingen dat ze ermee akkoord was... Ze was voor al die thema's!!!
Wat voor een opportunisme is me dat jong... Straks beginnen ze nog extra rechten aan te bieden aan joden ook!!! Alsjeblieft hé, je zou bijna niet meer zien dat het neo-nazi's zijn

het blok kan fluiten naar de stemmen van de n-va????
hoeveel stemmen mislopen ze dan??? kom van dat voetstukje af, je hoort daar niet
Vengeance is offline  
Oud 7 juni 2004, 23:58   #10
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

het blok schreeuwde eerst moord en brand als een politieker naar een andere partij overstapte. nu halen ze zelf met plezier overlopers binnen. pure hypocrisie en je reinste opportunisme!

de wever was duidelijk. en vooral, ze werd ni kwaad! moest iemand mij onterecht beschuldigen van liegen en opportunisme, dan zou ik toch wel iets anders repliceren dan "we praten het wel uit maar niet voor de camera, daarvoor is hij een te goede vriend".

wat me ook opvalt dat ze alle uitspraken anders interpreteren. ja hij zei da zo maar bedoelde het eigenlijk zo. dat heb ik blokkers de laatste tijd veel horen zeggen. ze laten nooit de achterkant van hun tong zien. waar staan ze nu voor? ik weet het niet meer hoor. ze is niet tegen homohuwelijken, ze mogen samen doen wa ze willen, maar moet er de term huwelijk op kleven zei ze? ben je dan niet tegen vraag ik me af?
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:01   #11
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Hij is goed, onzen Bart. Verdraaid, wat is ie toch goed...
zorroaster is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:02   #12
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov

Onze neo-fasco's kunnen er niet tegen dat ze nu voorgoed kunnen fluiten naar de stemmen van de NVA!!! En reken maar dat een hoop Vlaams Nationalisten niet meer zullen stemmen op het blok als ze dit gezien hebben...

PS: heeft iedereen het standpunt over homo-huwelijk, cannabis op festivals, en euthanasie van Morel vandaag gehoord... Ze antwoorde op alle stellingen dat ze ermee akkoord was... Ze was voor al die thema's!!!
Wat voor een opportunisme is me dat jong... Straks beginnen ze nog extra rechten aan te bieden aan joden ook!!! Alsjeblieft hé, je zou bijna niet meer zien dat het neo-nazi's zijn
het blok kan fluiten naar de stemmen van de n-va????
hoeveel stemmen mislopen ze dan??? kom van dat voetstukje af, je hoort daar niet

ge mag daar zeker van zijn dat het Blok zal kunnen fluiten naar de stem van veel Vlaams nationalisten die dit hebben gezien!
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:04   #13
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

[quote="giserke"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
tot zover de objectieve weergave van het telefoongesprek Luc Alloo- Dewever
ik heb iets anders gezien: een presentator die steeds de antwoorden in iemands mond wil leggen, en er heel erg verzuurd uitzag. Die Alloo is het prototype van een onverdraagzaam iemand
ik heb ze nochtans ook lijkwit zien worden. Zelfs hare make-up (gelijk ne kerstboom) kon het niet verbergen. zeker toen een briefje boven kwam:

vooral toen die tekst boven kwam waar ze zij dat een nieuwe partij moest komen ter vervanging van het Vlaams Blok, met een vernieuwde partij top.
Toen zij ze al liegend 'ik zei: met nieuwe mensen BIJ aan de top' terwijl de originele tekst getoond werd waar 'bij' er helemaal niet bijstond! eens zien hoe ze zal onthaalt worden in het Blok!


spijtig dat Dewever niet te gast is bij Alloo, dan konden we zijn reactie zien op zijn citaten van enkele maanden geleden, zal ze nog effe meegeven voor diegenen die het nog nergens gelezen of gehoord hebben

Ik moest kiezen tussen mijn overtuiging en de macht.
Bart De Wever over een kartel met CD&V (september 2003)

Bij CD&V is de kloof tussen woord en daad veel te groot.
Bart De Wever (september 2003)

ik vind het dus nogal hypocriet dat er niveanen zijn die anderen willen "pakken" op vroegere uitspraken

misschien moeten ze het bandje van Boerswa nog eens draaien van enkele maanden terug, waar hij letterlijk zei niet met de spa in een regering te willen stappen, vandaag zegt hij weer het tegenovergestelde, wie kan er nog volgen met zo een kazakkengedraai
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:07   #14
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

het blok kan fluiten naar de stemmen van de n-va????
hoeveel stemmen mislopen ze dan??? kom van dat voetstukje af, je hoort daar niet

ge mag daar zeker van zijn dat het Blok zal kunnen fluiten naar de stem van veel Vlaams nationalisten die dit hebben gezien!
tja, u zegt, dus het zal zo wel zijn zeker?
Ik vond de replieken van Dewever eerder zielig. Men zegt van het vlaams blok dat ze onverdraagzaam zijn, nu ja, ze kunnen van enkele niveanen wel een paar lessen krijgen in onverdraagzaamheid en haat
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:10   #15
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

[quote="Vengeance"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke

ik heb ze nochtans ook lijkwit zien worden. Zelfs hare make-up (gelijk ne kerstboom) kon het niet verbergen. zeker toen een briefje boven kwam:

vooral toen die tekst boven kwam waar ze zij dat een nieuwe partij moest komen ter vervanging van het Vlaams Blok, met een vernieuwde partij top.
Toen zij ze al liegend 'ik zei: met nieuwe mensen BIJ aan de top' terwijl de originele tekst getoond werd waar 'bij' er helemaal niet bijstond! eens zien hoe ze zal onthaalt worden in het Blok!


spijtig dat Dewever niet te gast is bij Alloo, dan konden we zijn reactie zien op zijn citaten van enkele maanden geleden, zal ze nog effe meegeven voor diegenen die het nog nergens gelezen of gehoord hebben

Ik moest kiezen tussen mijn overtuiging en de macht.
Bart De Wever over een kartel met CD&V (september 2003)

Bij CD&V is de kloof tussen woord en daad veel te groot.
Bart De Wever (september 2003)

ik vind het dus nogal hypocriet dat er niveanen zijn die anderen willen "pakken" op vroegere uitspraken

misschien moeten ze het bandje van Boerswa nog eens draaien van enkele maanden terug, waar hij letterlijk zei niet met de spa in een regering te willen stappen, vandaag zegt hij weer het tegenovergestelde, wie kan er nog volgen met zo een kazakkengedraai
Nochtans hebben wij géén schrik om al die uitspraken te bevestigen. Zij pasten in een ander tijdskader.
Als partijtje van 5% kan je weigeren een regering op te lappen met deze of gene partij. Als je je engageert in een kartel dat de grootste partij zal worden en de Vlaamse regering mee zal vormen, liggen de kaarten anders. Bourgeois heeft nooit anders beweerd.

De Wever berichtte over het afgesprongen kartel zoals het in augustus was voorgesteld door de CD&V. Het kartelvoorstel in februari bood veel meer garanties op Vlaams niveau, garanties die de CD&V nu blijkbaar wel wilde geven.

Tweemaal is er dus sprake van een totaal gewijzigde situatie. Morel is bij een partij aangesloten wier partijtop ze wilde buitenkegelen en van wie ze zogenaamd niets moest weten op vlak van integratie en vreemdelingenbeleid.
Het Blok is geen zier veranderd sinds die laatste uitspraken. Toch verklaart Morel nu opeens het tegenovergestelde.
zorroaster is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:13   #16
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke


ge mag daar zeker van zijn dat het Blok zal kunnen fluiten naar de stem van veel Vlaams nationalisten die dit hebben gezien!
tja, u zegt, dus het zal zo wel zijn zeker?
Ik vond de replieken van Dewever eerder zielig. Men zegt van het vlaams blok dat ze onverdraagzaam zijn, nu ja, ze kunnen van enkele niveanen wel een paar lessen krijgen in onverdraagzaamheid en haat
haat? wat moet je zeggen over een mens die al maanden de ene leugen na de andere zit te vertellen? je moet gewoon maar eens haar persverklaringen naast elkaar leggen! zij heeft gelogen toen ze nog in de N-VA zat! BDW heeft hier meer dan het recht om dit te komen recht te zetten!
Eerst zitten bart een vriend te noemen, terwijl ze achter de schermen niet anders doet dan BDW zijn borden overpakken! dit alleen al zegt veel over haar persoon!
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:14   #17
Dino
Burger
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 102
Standaard

De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
Dino is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:15   #18
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
morel zal verstikken in haar leugens!
giserke is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:15   #19
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

[quote="zorroaster"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

Nochtans hebben wij géén schrik om al die uitspraken te bevestigen. Zij pasten in een ander tijdskader.
Als partijtje van 5% kan je weigeren een regering op te lappen met deze of gene partij. Als je je engageert in een kartel dat de grootste partij zal worden en de Vlaamse regering mee zal vormen, liggen de kaarten anders. Bourgeois heeft nooit anders beweerd.

De Wever berichtte over het afgesprongen kartel zoals het in augustus was voorgesteld door de CD&V. Het kartelvoorstel in februari bood veel meer garanties op Vlaams niveau, garanties die de CD&V nu blijkbaar wel wilde geven.
Tweemaal is er dus sprake van een totaal gewijzigde situatie. Morel is bij een partij aangesloten wier partijtop ze wilde buitenkegelen en van wie ze zogenaamd niets moest weten op vlak van integratie en vreemdelingenbeleid.
Het Blok is geen zier veranderd sinds die laatste uitspraken. Toch verklaart Morel nu opeens het tegenovergestelde.
Ah, je kon dat dus blijkbaar ook moeilijk geloven, wees gerust , je was niet alleen...
en dat tijdskader waar jij over spreekt, grappig dat dat tijdskader enkel voor de nva als excuus mag worden misbruikt, voor het vlaams blok of andere partijen staat de tijd al verschillende decennia stil zeker???
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 00:16   #20
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke


ge mag daar zeker van zijn dat het Blok zal kunnen fluiten naar de stem van veel Vlaams nationalisten die dit hebben gezien!
tja, u zegt, dus het zal zo wel zijn zeker?
Ik vond de replieken van Dewever eerder zielig. Men zegt van het vlaams blok dat ze onverdraagzaam zijn, nu ja, ze kunnen van enkele niveanen wel een paar lessen krijgen in onverdraagzaamheid en haat
Tsss. Wat is dat nu voor zever? Moet hij ze nog dankbaar zijn of wat? Hoe zou jij reageren? Komaan he, serieus blijven.
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be