Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2018, 00:19   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dan kan u ons nog steeds verblijden met uw klaagzangen en imaginaire problemen.
Ja lach maar. Suicide attempt is by the way 4 maal hoger bij adoptees in vergelijking met non-adoptees. Geen wonder vermits hun slecht in hun vel zitten door de leek afgedaan wordt als zever aka klaagzangen.

Gelukkig dat ik daar niet aan toegeef en sterk in m'n schoenen sta!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 00:22   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Ja lach maar. Suicide attempt is by the way 4 maal hoger bij adoptees in vergelijking met non-adoptees.
Dus boelekes afgestaan voor adoptie preventief euthaniseren? Of gewoon in kampen steken?
Citaat:
Geen wonder vermits hun slecht in hun vel zitten door de leek afgedaan wordt als zever aka klaagzangen.
Ik heb geen flauw idee hoe het systeem in zijn werk gaat, maar in uw zelfverklaart geval is het duidelijk contraproductief.
Citaat:
Gelukkig dat ik daar niet aan toegeef en sterk in m'n schoenen sta!
Dus geen Herman Brood stoeptegelpizza?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 00:36   #23
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Dus boelekes afgestaan voor adoptie preventief euthaniseren? Of gewoon in kampen steken?

Ik heb geen flauw idee hoe het systeem in zijn werk gaat, maar in uw zelfverklaart geval is het duidelijk contraproductief.

Dus geen Herman Brood stoeptegelpizza?
Die boelekes moeten vooral met rust gelaten worden, dat ze desnoods in instellingen in het moederland opgroeien -nog altijd beter dan gedropt worden bij blanken, laat staan entitled nalatige blanken die er toch niet naar omzien en ze vnl in huis nemen vanuit een of andere egoïstische kinderwens ingegeven door het moment!!

Over de rest no comment
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 00:43   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Die boelekes moeten vooral met rust gelaten worden
Een systeem zoals dit dus?
Citaat:
dat ze desnoods in instellingen in het moederland opgroeien -nog altijd beter dan gedropt worden bij blanken
Zoals hier?
Citaat:
Laat staan entitled nalatige blanken die er toch niet naar omzien en ze vnl in huis nemen vanuit een of andere egoïstische kinderwens ingegeven door het moment!!
Het staat zo politiek correct-multicultureel nietwaar. Zo'n geelke in huis.
Citaat:
Over de rest no comment
Een potteke pillen slikken nadat ge de 101 hebt gebeld is weinig zoden aan de duik zettende.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 01:03   #25
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Een systeem zoals dit dus?

Zoals hier?

Het staat zo politiek correct-multicultureel nietwaar. Zo'n geelke in huis.

Een potteke pillen slikken nadat ge de 101 hebt gebeld is weinig zoden aan de duik zettende.
Het probleem is vooral dat het merendeel van de blanken die geelkes blijven aanzien als geelkes getuige oa deze surrealistische gedwongen deportaties. Een spleetoog -zelfs een geadopteerde, is nu eenmaal een gimme five dollah behorende tot een exotische far away soort voor de meeste bleekscheten. Plus het staat niet op het gezicht geschreven dat men geadopteerd is laat staan als de nodige papieren ontbreken -> dan is men helemaal een vogel voor de kat. Daarmee dat ik dat blanke superioriteitsgevoel het liefst aan banden zie, het is stilaan welletjes geweest! People of color -any color- deserve better!!

Laatst gewijzigd door bembem : 2 juni 2018 om 01:04.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 01:35   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het probleem is vooral dat het merendeel van de blanken die geelkes blijven aanzien als geelkes getuige oa deze surrealistische gedwongen deportaties. Een spleetoog -zelfs een geadopteerde, is nu eenmaal een gimme five dollah behorende tot een exotische far away soort voor de meeste bleekscheten. Plus het staat niet op het gezicht geschreven dat men geadopteerd is laat staan als de nodige papieren ontbreken -> dan is men helemaal een vogel voor de kat. Daarmee dat ik dat blanke superioriteitsgevoel het liefst aan banden zie, het is stilaan welletjes geweest! People of color -any color- deserve better!!
Goed plan, we stoppen per direct met alle vormen van hulp aan niet blanken.
Moeder natuur doet de rest wel.

De kans bestaat wel dat we alleen Chinezen, Indiërs (wat voor een belangrijk deel eigenlijk kaukasiers zijn) en "Witmensen" overhouden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 02:10   #27
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Ik ben by the way een absoluut tegenstander van het adopteren van kinderen uit de 3e wereld. Voor 0-jarigen kan nog wel een uitzondering worden gemaakt. Maar met het adopteren van straatkinderen 1 jaar +, de ouder de erger, is het voorzeker vragen om >95% om gedonder. Om een voorbeeld te geven Hans Breukhoven; eigenaar van de Free record shop. Alles heeft hij gegeven aan zijn adoptiekinderen uit Costa Rica voor een beter leven; stank voor dank heeft teruggekregen. Zij zijn dan ook onterfd.

Kijk naar TV programma Spoorloos; meestal een opeenstapeling van ellende -verhalen aan te horen van adoptiekinderen-. Het merendeel is ongelukkig.

Adoptie vanaf 3 maanden uit een 3e wereld land moet verboden worden, dunkt me. Ik herhaal stoppen ermee !! Doe het niet !!


-->Terug naar onderwerp; wat hier nu in Amerika gebeurd is ronduit schofterig en schandalig.


Het heeft veel weg van een huisdier adoptie; stel een wordt papegaai lastig; stuur het beest naar het bos, daar waar het als kuiken uit een nest is geroofd; om daar in het bos een hongerdood te sterven. Idem mensen. Kan absoluut niet !!

Degene die ze (eigenlijk) moeten straffen zijn de ouders van het adoptiekind; zij hadden hem nooit op 8 jarige leeftijd naar Amerika mogen halen dunkt me. Zij hebben hun land en adoptiekind met problemen opgezadeld, vanwege naïeve motieven. Ook de Staat; zij hadden dit vanaf den beginne nooit mogen toestaan. Echtparen die in hun boodschappen tas een Koreaans kind hebben en door de douane komen.
Maargoed andere tijden; wist men toen veel..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 juni 2018 om 02:39.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 02:32   #28
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
As a child, I didn’t ask to be sent to the United States. I didn’t ask to learn the English language. I didn’t ask to be a culturalized American,” said Adam Crapser, who was deported to South Korea last year, at age 41, after 38 years in the United States. “And now I was forced back to Korea, and I lost my American family.”
Diep triest !!
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 02:51   #29
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hopelijk doen ze dat hier ook. Raus.
Ben je ook zo'n klootzak die zijn eigen huisdier een boom bindt als je op vakantie gaat ? Heb je iets van verantwoordelijkheidsgevoel misschien ?


Deze jongen heeft er niet om gevraagd om naar Amerika te gaan. Het zijn zijn dwaze idealistische ouders geweest en de overheid die het toegelaten heeft deze 'Mozes' de boarding op het vliegveld te laten passeren.


Ps; ik ben bewust van mijn taalgebruik; driehoek mij maar.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 juni 2018 om 03:00.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 02:53   #30
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 juni 2018 om 02:53.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 03:38   #31
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

@Maddox; ik geef BemBem een punt.

De fout ligt niet bij die 'criminele' of 'labiele' Koreaan; maar bij die klootzakken die perse een kinderwens in vervulling wilden zien gaan en daarvoor bereid waren Russische roulette te spelen. Adoptie uit de 3e wereld is niet zomaar een broodje halen om de hoek..

Was het niet beter geweest als die 'labiele' Koreaan' een leven had gehad in Korea en mogelijk daar zelfmoord had kunnen plegen. Dit zonder in het Engels hoeven na te denken hoe hij dit zou klaarspelen; maar gewoon in het Koreaans. Dit was voor iedereen beter geweest.

Of misschien was die Koreaan wel gelukkig geworden in Korea; zonder die adoptie. Niemand die het kan weten..

Wat we wel weten is dat deze Koreaan in het Engels zijn eigen zelfmoord - succesvol - in Zuid Korea heeft klaargespeeld. Ook dat het in de sterren stond geschreven dat bij deportatie zoiets er aan stond te komen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 juni 2018 om 03:45.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 04:38   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
@Maddox; ik geef BemBem een punt.
Dat mag.
Citaat:
De fout ligt niet bij die 'criminele' of 'labiele' Koreaan; maar bij die klootzakken die perse een kinderwens in vervulling wilden zien gaan en daarvoor bereid waren Russische roulette te spelen. Adoptie uit de 3e wereld is niet zomaar een broodje halen om de hoek..
Ik kan dit op 2 manieren zien.
De positieve. Kinderen blijven beter bij de stam.
De negatieve. Je kan een kind wel uit de jungle halen (letterlijk, of uit de urban jungle) maar de jungle niet uit de mens
Citaat:
Was het niet beter geweest als die 'labiele' Koreaan' een leven had gehad in Korea en mogelijk daar zelfmoord had kunnen plegen. Dit zonder in het Engels hoeven na te denken hoe hij dit zou klaarspelen; maar gewoon in het Koreaans. Dit was voor iedereen beter geweest.
Toch niet, dan had bemmetje geen reden om gal te spuwen.
Citaat:
Of misschien was die Koreaan wel gelukkig geworden in Korea; zonder die adoptie. Niemand die het kan weten..
Correct, of je moet al gaan tijdreizen of god wezen.
Citaat:
Wat we wel weten is dat deze Koreaan in het Engels zijn eigen zelfmoord - succesvol - in Zuid Korea heeft klaargespeeld. Ook dat het in de sterren stond geschreven dat bij deportatie zoiets er aan stond te komen.
Ik geef dan ook geen aanwijzig over de labiliteit of criminaliteit. Is dat nu door de combinatie van ouders die niet doorhadden dat ze -alle goeie intenties ten spijt- hun adoptiekindje toch "anders" behandelden, of door omgevingsinvloeden*. Het maakt niet uit, "de arme jongen" heeft door eigen keuzes in de criminaliteit zichzelf buiten de maatschappij gezet, en heeft de gevolgen moeten dragen. Hij kon er niet mee leven.


*Kinderen kunnen hardvochtige klootzakken zijn, zoals ik zelf gemerkt heb. Elk begin schooljaar was van't zelfde "zijn er aanwezig die niet de Belgische nationaliteit hebben;" Waar ik dus mijn hand mocht omhoog steken. Weer een schooljaar met de klassieke koosnaampjes die betrekking hadden op de nationaliteit die mijn vader gekregen had door zijn geboorteplaats en het "buiten de groep staan door anders te zijn". Nochtans ben ik geboren en getogen in Vlaanderen.
En ik denk niet dat ik er labiel of crimineel door geworden ben.
Wel hardvochtig.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 04:41   #33
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ben je ook zo'n klootzak die zijn eigen huisdier een boom bindt als je op vakantie gaat ? Heb je iets van verantwoordelijkheidsgevoel misschien ?
Neem het van mij aan, je kan niet verder naast de waarheid zitten.
Citaat:
Deze jongen heeft er niet om gevraagd om naar Amerika te gaan. Het zijn zijn dwaze idealistische ouders geweest en de overheid die het toegelaten heeft deze 'Mozes' de boarding op het vliegveld te laten passeren.


Ps; ik ben bewust van mijn taalgebruik; driehoek mij maar.
Waarom? Voor 1 simpel vloekwoordje omdat je de situatie verkeerd inschat?

Er zijn een aantal medeforummers die ik al ontmoet heb. Bemmetje ken ik alleen maar als typetje hier.
Als trol is ze geniaal. Als ze het echt meent, rijp voor de psychiatrie.
Gek en genie liggen bij elkaar in bed nietwaar.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 05:59   #34
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
https://www.nytimes.com/2017/07/02/w...m-crapser.html



Dit moet stoppen! Heeft men daar in de VS dan echt geen greintje besef wat zoiets met een mens doet??! Het zijn verdorie geen echte Koreanen meer want opgegroeid als Amerikanen!! Ze kennen de taal veelal niet (meer) noch de gebruiken enz. enz. (!)

Aub stop deze wandaden! Stop met adoptees te behandelen als grofvuil!! Zij werden verdorie door BLANKEN naar AMERIKA gehaald omdat deze BLANKEN zonodig een vreemd boeleke wilden, awel dat BLANKEN dan ook hun verantwoordelijkheid opnemen wanneer blijkt dat de adoptieouders te lam waren om de papieren van 'hun kindje' in orde te brengen!!!!

Please stop dergelijk misbruik van adoptees!!!!!!!!!!! PLEASE STOP HET BASHEN VAN GEELKES!!!!!!!!!!!!


Discuss please, thanks.
Ga werken, kom uit je hangmat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 06:03   #35
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Maddox dat is compensatie, schadevergoeding! Ik zal me laten doen zeker.... En onder de brug belanden. AWEL NEE! You took me here all the way from Korea, now you guys SHALL PAY!



Blablabla
Blanke parasieten of gele parasieten, alle 2 hetzelfde. ==> uitkering stopzetten en laat ze maar in een kartonnen doos gaan wonen.

Geen racisme, iedereen gelijk onder de brug !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 06:13   #36
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Onvruchtbare mensen zouden op geen enkele manier aan kinderen mogen geholpen worden. 'Ongewenste' kinderen (verkrachting, drugsproblematiek, financiële nood, oudersterfte, ...)moeten in de directe omgeving worden opgevangen (als het te laat is voor abortus). Het is ondertussen al lang duidelijk uit officiële cijfers dat adoptiekinderen die later niet in de problemen geraken de uitzondering op de regel zijn.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 07:27   #37
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

* Maddox
Kinderen horen bij de stam thuis, ga daar svp niet mee klooien.
Ik moet er niet aan denken dat ik met een pikzwart kind of een Chinees kind hand in hand naar school zal lopen. Iedereen kijken en denken; ho dat is een adoptiekind. Hoe moet zo'n kind zich dan niet voelen. Laatst vroeg een jongen aan mijn dochter waarom haar vader blank is en haar moeder zwart.
Daar had ze geen antwoord op; nu heb ik haar gezegd dat ze voortaan als antwoord moet geven dat ik eigenlijk zwart ben maar door het chloor in het water ben verkleurd. Ofwel op stomme vragen moet je een nog stommer antwoord geven geef ik mijn dochter mee.

Maar stel dat mijn vrouw wit was en ik een pikzwart kind of een Chinees kind had; dan kan je dit soort grappen niet maken en wordt alles bloedserieus. Ik en mijn (zwarte) vrouw geven onze dochter mee om later niet met een neger thuis te komen; de meesten (pikzwarte)negermannen hebben een soort van flauw tot weinig verantwoordelijkheids gevoel voor hun kroost; bij nadruk niet allemaal !; brengen hun kinderen niet nar school; of in het geval van Obama; geven ze de naam mee en peren hem daarna. Het zijn gewoon feiten, negerinnen weten dit al te goed, misschien niet in het politiek correcte België maar wel in het niet-politiek-correcte-Suriname.
Dit soort adviezen zijn extreem moeilijk om tegen je eigen koekoes-kind te zeggen; lijkt mij. Mijn kinderen laat ik soms wel eens naar de jaren 30 tekenfilms kijken waarin zwarten spelen, vinden ze fantastisch; dit wordt ook allemaal erg lastig als je dit aan je eigen koekoes-kinderen laat zien; denk ik.
Ofwel het is beter om niet te beginnen aan koekoes-kinderen die niet matchen met de kleur van hun adoptieouders.



By the way; ikzelf heb overige zeer nare ervaringen op school meegemaakt met adoptiekinderen (uit een ander continent) die -waarschijnlijk- elk hun eigen trauma's hadden. Ik kon niet niet in hun hoofdjes kijken; misschien zijn ze vroeger als peuter verkracht of hadden ze een boze stiefvader; of misschien was er wel niets; anyway het waren vaak vervelende lieden, die psychopathisch hard konden zijn. Ik wenste 1 letterlijk zijn dood toe of een uitzetting in die tijd. Het had weinig gescheeld of ik was door hem van school gestuurd. Een gekleurd persoon flink inelkaar timmeren met een knuppel was 30 jaar geleden not done. En anders bij aangifte van politie kon ik mijn toekomst aardig in de war geschopt hebben.

Maar nu met beiden benen op de grond; iets toewensen en nuchter blijven zijn 2 zaken apart. Ik ga voor de laatste optie: geen koekoekinderen uitzetten naar hun land van oorsprong !

Als deze getraumatiseerde koekoekinderen eenmaal binnen zijn gehaald dan heeft de maatschappij daar maar mee te lijden zo lang dat ze leven. Al is het maar om herhaling van de experimentele jaren '70 maar te voorkomen. Toen kon het nog om ergens in de jungle een weeshuis binnen te wandelen, een kind aan te wijzen, en daarmee onder de arm het vliegveld (thuis) binnen te komen.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 juni 2018 om 07:52.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 08:51   #38
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Ben je ook zo'n klootzak die zijn eigen huisdier een boom bindt als je op vakantie gaat ? Heb je iets van verantwoordelijkheidsgevoel misschien ?


Deze jongen heeft er niet om gevraagd om naar Amerika te gaan. Het zijn zijn dwaze idealistische ouders geweest en de overheid die het toegelaten heeft deze 'Mozes' de boarding op het vliegveld te laten passeren.


Ps; ik ben bewust van mijn taalgebruik; driehoek mij maar.
Neen, mijn huis- en tuindieren worden tot in de puntjes verzorgd. Geen geld wordt gespaard. Enkele weken geleden nog mijn kat naar de Univ van Merelbeke gedaan omdat ze een maagontsteking had. kost +/- 800€, beestje weer ok, met de glimlach betaald. Zelfs met een goudvis ga ik naar de DA indien nodig.

Waarom zou ik u driehoeken? Omdat u me een klootzak noemt? Dat mag, no prob.

Bem is hier al gans haar leven de parasiet aan 't uithangen. Dergelijke individuen mogen ze wat mij betreft terug naar afzender sturen. Of, als ze blijft, haar uitkeringen schrappen en voor de eerste keer in haar zielig leven ZELF voor haar onderhoud laten voorzien. Die flippert in de US? De wet is de wet, tant pis voor wie het niet bevalt. Undocumented=illegaal=> der uit.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 2 juni 2018 om 09:01.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 11:54   #39
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

We zien ook in de VS(in Belgie is het ook zo) hoe "het systeem" die zwaksten eerst aanpakt,soms pas na 20 jaar "ontdekt" dat iemand illegaal is,blijkbaar de verantwoordelijkheid niet legt bij diegenen(in dit geval de adoptie-organisatie en -ouders) die het probleem VEROORZAAKT hebben .

Diegenen in de VS die terugslaan (bvb de honderduizenden narco-soldaten die de drugtraffic netwerken bewaken en zorgen dat de Amerikaanse gangs doen wat de Latino drugsbarons willen)zullen met rust gelaten worden of voor een tijdje bijhouden in de gevangenis waar ze,uiteindelijk ,nog crimineler (en hoger in rang)uitkomen....en nog even illegaal

Neen,ik moet me aansluiten bij minstens één mede-forummer hier,stop met die dwaze import van kinderen uit verre landen,meer algemeen,vijs de inganspoorten voor immigratie dicht behoudens mensen die over skills beschikken die gezocht worden..
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 2 juni 2018 om 11:57.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2018, 12:01   #40
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
https://www.nytimes.com/2017/07/02/w...m-crapser.html



Dit moet stoppen! Heeft men daar in de VS dan echt geen greintje besef wat zoiets met een mens doet??! Het zijn verdorie geen echte Koreanen meer want opgegroeid als Amerikanen!! Ze kennen de taal veelal niet (meer) noch de gebruiken enz. enz. (!)

Aub stop deze wandaden! Stop met adoptees te behandelen als grofvuil!! Zij werden verdorie door BLANKEN naar AMERIKA gehaald omdat deze BLANKEN zonodig een vreemd boeleke wilden, awel dat BLANKEN dan ook hun verantwoordelijkheid opnemen wanneer blijkt dat de adoptieouders te lam waren om de papieren van 'hun kindje' in orde te brengen!!!!

Please stop dergelijk misbruik van adoptees!!!!!!!!!!! PLEASE STOP HET BASHEN VAN GEELKES!!!!!!!!!!!!


Discuss please, thanks.
zo doe je dat zie.

crimineel? economisch negatief en maatschappelijk nutteloos? ... eruit! bye bye!

dat zouden ze hier ook moeten doen, om te beginnen met al die ali's van de snakbar.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be