Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11?
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job 47 20,70%
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben 30 13,22%
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren 115 50,66%
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen 35 15,42%
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 juli 2007, 17:17   #1741
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dus jij denkt automatisch dat Bin Laden iets te maken heeft met dat gespeculeer op de beurs. Net alsof Bin Laden zijn operatie in gevaar gaat brengen door vlug nog een beetje te spelen op de beurs en zo de kans dat hij ontdekt wordt verhogen. Een "terrorist" van het Kaliber van Bin laden zou maar al te goed moeten weten dat de CIA de stock in real time monitored als indicatie voor evenementen zoals een terroristische aanval. Ik vind uw opmerking inderdaad nogal kortzichtig en weeral een verklaring uit de lucht niet gestoeld op feiten. Want die wijzen naar een CIA-connectie.
De enigen die automatisch iets denken zijn de believers.
Zie jou citaat dat ik nog altijd gebruik...zegt genoeg.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 31 juli 2007 om 17:17.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2007, 17:31   #1742
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
De enigen die automatisch iets denken zijn de believers.
Zie jou citaat dat ik nog altijd gebruik...zegt genoeg.
JIJ bent de 'believer' en JIJ 'denken'? Daar zit inderdaad een lapsus in verborgen
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!

Laatst gewijzigd door Gun : 31 juli 2007 om 17:31.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2007, 00:02   #1743
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Misschien een 'domme' opmerking maar uiteraard was er voorkennis op de beurs van 911.

Je schrijft zelf hierboven dat Bin Laden beheerder was van de Bahrein International Bank.
En Bin Laden had ook wel een pietsje voorkennis van het hoe en waar van de aanslagen van 911.
Verbind nu die 2 gegevens en kijk dan nog eens naar die domme opmerking hierboven.

Valt uw eurocent?
Niet dat ik hier bewijzen voor heb, maar waarom de voor de hand liggende mogelijkheid afwijzen?
Meer en meer begrijp ik waarom jij nog altijd de officiële versie zit te verdedigen. Uw logica is helemaal geen logica. En het strafste van al is je durft nog uit de hoogte te doen met zo'n dwaze opmerkingen.

Je bent naïef genoeg om te geloven dat niemand weet wie er geld mee heeft verdiend, of naïef genoeg om te geloven dat ze niet willen meedelen dat Bin Laden er achter zat.

Kies maar..
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 12:58   #1744
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Ik zeg nogmaals dat op dit forum mensen zitten die betaald worden om de discussies te verstoren. Das logisch dat dat hiet gemonitored word Dat belet samenzwering van ons. De trolleclub en gaf een link die ik nu niet meer weet staan.
Niet naif zijn geld ook voor ons.
Het is echt vervelend en komt onsympathiek over
Ze zijn getraind om mensen te kleineren met woorden als dom.
Op andere forums is er een ondersteunende sfeer over dit pijnlijk thema.
We hebben elkaar nodig en moeten elkaar steunen
Das heel belangrijk.
Ze houden ons af van werkelijk inhoudelijke discussies
Wat denken jullie daarvan?
Ik zou een liever een bindende sfeer hebben tussen mensen.
om tot een samenwerking te komen op iets.
Iets opbouwen ipv die bitsigheid. ook weer verdeel en heers
Sommigen zien dat als een aanscherpen van de discussievaardigheid ok dat kan maar toch.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 13:23   #1745
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Ik zeg nogmaals dat op dit forum mensen zitten die betaald worden om de discussies te verstoren. Das logisch dat dat hiet gemonitored word Dat belet samenzwering van ons. De trolleclub en gaf een link die ik nu niet meer weet staan.
Niet naif zijn geld ook voor ons.
Het is echt vervelend en komt onsympathiek over
Ze zijn getraind om mensen te kleineren met woorden als dom.
Op andere forums is er een ondersteunende sfeer over dit pijnlijk thema.
We hebben elkaar nodig en moeten elkaar steunen
Das heel belangrijk.
Ze houden ons af van werkelijk inhoudelijke discussies
Wat denken jullie daarvan?
Ik zou een liever een bindende sfeer hebben tussen mensen.
om tot een samenwerking te komen op iets.
Iets opbouwen ipv die bitsigheid. ook weer verdeel en heers
Sommigen zien dat als een aanscherpen van de discussievaardigheid ok dat kan maar toch.
Ik weet neit of er op dit forum mensen zitten die express de boel verstoren omdat ze werken voor één of andere dienst. Het is mogelijk maar ik denk eerder van niet. De enige kandidaten hiervoor lijken me Firestone (vooral) en Parcifal

Wat wel meer mogelijk acht is dat men de boel verstoort omdat men het onderwerp voor één of andere reden kan verdragen. Dat men woorden als dom gebruikt ligt volledig aan het karakter van de poster, en zoals altijd heb je er van soorten.

Een constructieve sfeer zou inderdaad leuker zijn, maar de tegenstanders van de theorie hier zijn niet bepaald constructief, het is altijd gericht op destructie, het in de grond boren van een ander zijn argumenten en erin zich verkneukelen of het er nog eens extra inwrijven als iemand op een fout is betrapt, met bij voorkeur nog een cool smiley en een snerende opmerking erachter.

Ik probeer al lang niet meer persoonlijk te reageren op zulke posts en sneren, want het haalt toch niets uit. Als je dan eens een sneer teruggeeft verkneukelen ze zich dan erin als zouden ze "een gevoelige snaar geraakt hebben". Dit soort kinderachtige mentaliteit doe ik niet aan mee.

Ik denk dat het beste is de belachelijkmakingen te laten waar ze zijn en enkel inhoudelijk te reageren. Want als je inhoudelijk reageert, en je toont hun denkfout aan, dan hoor je ze plots niet meer.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 13:23   #1746
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Ik zeg nogmaals dat op dit forum mensen zitten die betaald worden om de discussies te verstoren.
Geef eens een voorbeeld?

Trouwens, de commentaar die je hier krijgt is nog niets vergeleken met wat je gaat krijgen moest je ooit proberen in real life dergelijke onzin te spuien, als die die hier regelmatig passeert.

Rotte tomaten en een rechtszaak wegens smaad en laster.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 13:27   #1747
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Want als je inhoudelijk reageert, en je toont hun denkfout aan, dan hoor je ze plots niet meer.
Ohlala, wacht tot Firestone dit leest.
In de tussentijd mag je al beginnen met een post te citeren waar een van 'onze' denkfouten werd aangetoont.

Ik ga lang kunnen wachten vrees ik....
Ter vergelijking kan ik gemakkelijk een groot aantal 'beweringen' van believers aanhalen die leugenachtig en/of fout waren.

Jij bent gewoon niet objectief.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 14:40   #1748
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Een voorbeeld van vrijheidsinperking:

BRUSSEL - De Vlaamse Dienst voor Steden en Gemeenten (VVSG) heeft de 308 Vlaamse steden en gemeenten gevraagd om in hun algemeen politiereglement formeel vast te leggen dat spelende kinderen geen overlast veroorzaken.
Hoeveel gemeenten gevolg gegeven hebben aan deze suggestie, is niet duidelijk.

'Wij hebben enkel het voorstel gedaan. Maar we hebben geen opvolging gedaan en bijgevolg ook geen cijfers van het aantal gemeenten dat het voorbeeld van Dendermonde gevolgd heeft', zegt Jef Gabriëls, voorzitter van de Vlaamse Dienst voor Steden en Gemeenten.

Dendermonde stipuleerde vorig jaar als eerste dat 'een geluid als niet-hinderlijk beschouwd wordt wanneer dat het gevolg is van spelende kinderen'.

Dus op de VVSG zitten ook trollen.
LOL

Zijn er voorbeelden van zon reglmenten van in de jaren dertig?
Dit soort dingen zijn een indirect gevolg van 911;Mensen laten zich beetje bij beetje stap voor stap hun vrijheden afpakken.
De kikker begint te koken
hij kwaakt al niet meer
lol
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 15:01   #1749
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Een voorbeeld van vrijheidsinperking:

BRUSSEL - De Vlaamse Dienst voor Steden en Gemeenten (VVSG) heeft de 308 Vlaamse steden en gemeenten gevraagd om in hun algemeen politiereglement formeel vast te leggen dat spelende kinderen geen overlast veroorzaken.
Hoeveel gemeenten gevolg gegeven hebben aan deze suggestie, is niet duidelijk.

'Wij hebben enkel het voorstel gedaan. Maar we hebben geen opvolging gedaan en bijgevolg ook geen cijfers van het aantal gemeenten dat het voorbeeld van Dendermonde gevolgd heeft', zegt Jef Gabriëls, voorzitter van de Vlaamse Dienst voor Steden en Gemeenten.

Dendermonde stipuleerde vorig jaar als eerste dat 'een geluid als niet-hinderlijk beschouwd wordt wanneer dat het gevolg is van spelende kinderen'.

Dus op de VVSG zitten ook trollen.
LOL

Zijn er voorbeelden van zon reglmenten van in de jaren dertig?
Dit soort dingen zijn een indirect gevolg van 911;Mensen laten zich beetje bij beetje stap voor stap hun vrijheden afpakken.
De kikker begint te koken
hij kwaakt al niet meer
lol
Beetje zot in het kopje?

Dit is nu eens een perfect voorbeeld van hoe we MEER vrijheid krijgen : met name is het nu duidelijk dat kinderen niet mogen beperkt worden in hun speelgedrag en dat klachten wegens 'overlast en geluidshinder' dus niet meer zullen opgevolgd worden.

Voordien diende de politie tussenbeide te komen als (zure) buurtbewoners een klacht indienden tegen (de ouders van) spelende kinderen.

Kinderen krijgen dus meer vrijheid.
Hoe rijm je dat met je bovenstaande geraaskal?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 08:26   #1750
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

History Channel gaat een uitzending doen over "9/11 conspiracy's" . De toon is duidelijk gezet want ze claimen nu al dat ze het gaan debunken. Onder andere door de hoofdredacteur van Popular Mechanics dat ook al een enorm biased artikel "Debunking 9/11 myths" schreef. Interessant is als we kijken naar de zogenaamde onafhankelijkheid van hun docu:

Citaat:
Popular Mechanics is owned by Hearst Publishing. The History Channel is part of the A&E Television Network which is jointly owned by The Walt Disney Company (37.5%), The Hearst Corporation (37.5%), and NBC Universal (25%).

Immediately then it becomes apparent that the owners of Popular Mechanics are also the joint owners of the History Channel. Once again it is not a good starting point for a neutral investigation when the people you choose to represent one side of a factual debate are actually on the payroll.


No doubt there will be a great deal of advertising of Popular Mechanics' 9/11 debunking book within the so-called documentary in order to fatten up Hearst's profits.


Furthermore, the other joint owner of The History Channel, NBC Universal, is run by General Electric, the world's second largest corporation and one of the major players within the military industrial complex.


GE is a major supplier of arms and the “war on terrorism” has seen GE’s government and military contracts rise substantially to over $2.2 billion.
In short GE really has very little to gain and a great deal to lose from probing into questions concerning the possibility of 9/11 being a military intelligence operation to seed the "war on terror" and to justify a huge increase in military activity around the globe.
Moet er nog zand zijn?
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2007 om 08:27.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 08:29   #1751
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
History Channel gaat een uitzending doen over "9/11 conspiracy's" . De toon is duidelijk gezet want ze claimen nu al dat ze het gaan debunken. Onder andere door de hoofdredacteur van Popular Mechanics dat ook al een enorm biased artikel "Debunking 9/11 myths" schreef. Interessant is als we kijken naar de zogenaamde onafhankelijkheid van hun docu:

Moet er nog zand zijn?
Moest die 'afhankelijkheid' er nu niet geweest zijn, wat zou dan het excuus geweest zijn om toch maar niet in te gaan op hun argumenten?

Nu was het een beetje gemakkelijk, nietwaar?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 08:48   #1752
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Moest die 'afhankelijkheid' er nu niet geweest zijn, wat zou dan het excuus geweest zijn om toch maar niet in te gaan op hun argumenten?

Nu was het een beetje gemakkelijk, nietwaar?
Het programma is nog niet uitgezonden, dus we hebben nog geen weet van de argumenten maar we kunnen dus wel vermoeden dat het in dezelfde lijn ligt van het popular mechanics artikel en de BBC conspiracy files die al gedebunked zijn.

Het punt blijft dat er belangenverstrengeling is, en daar gaat gezaag over excuuses zoeken niets aan veranderen.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 10:20   #1753
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Ik zeg nogmaals dat op dit forum mensen zitten die betaald worden om de discussies te verstoren. Das logisch dat dat hiet gemonitored word Dat belet samenzwering van ons.
Waanzin gewoon!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 11:29   #1754
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.794
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
History Channel gaat een uitzending doen over "9/11 conspiracy's" . De toon is duidelijk gezet want ze claimen nu al dat ze het gaan debunken. Onder andere door de hoofdredacteur van Popular Mechanics dat ook al een enorm biased artikel "Debunking 9/11 myths" schreef. Interessant is als we kijken naar de zogenaamde onafhankelijkheid van hun docu:

Moet er nog zand zijn?
De vrouw van de CEO van Hearts vormt samen met de vrouw van Jeb Bush de directie van een grote liefdadigheidsinstelling. Ik heb het een jaar of wat geleden hier gepost maar kan het niet onmiddellijk tracen.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 15:54   #1755
Wase wolf
Burger
 
Wase wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Locatie: Het Waasland
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Ik zeg nogmaals dat op dit forum mensen zitten die betaald worden om de discussies te verstoren. Das logisch dat dat hiet gemonitored word Dat belet samenzwering van ons. De trolleclub en gaf een link die ik nu niet meer weet staan.
Niet naif zijn geld ook voor ons.
Het is echt vervelend en komt onsympathiek over
Ze zijn getraind om mensen te kleineren met woorden als dom.
Op andere forums is er een ondersteunende sfeer over dit pijnlijk thema.
We hebben elkaar nodig en moeten elkaar steunen
Das heel belangrijk.
Ze houden ons af van werkelijk inhoudelijke discussies
Wat denken jullie daarvan?
Ik zou een liever een bindende sfeer hebben tussen mensen.
om tot een samenwerking te komen op iets.
Iets opbouwen ipv die bitsigheid. ook weer verdeel en heers
Sommigen zien dat als een aanscherpen van de discussievaardigheid ok dat kan maar toch.
Paranoia of gewoon stoned? Ik denk nie dat er hier iemand gaat komen kijken op een Belgisch forum gaat komen kijken of we hier een samenzwering begonnen zijn.

Laatst gewijzigd door Wase wolf : 3 augustus 2007 om 15:57.
Wase wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2007, 16:25   #1756
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wase wolf Bekijk bericht
Paranoia of gewoon stoned? Ik denk nie dat er hier iemand gaat komen kijken op een Belgisch forum gaat komen kijken of we hier een samenzwering begonnen zijn.
Wase Wolf, zaterdagavond vergadering in Den Denker in St Niklaas?
Ik breng uw beloning mee.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 22:36   #1757
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard Oproep tot algemene staking in de VS

“This year, for the first time since 2001, 9/11 falls on a Tuesday. Tonight I want to call us to participate in a creative direct action goaled towards naming the demon and therefore awakening our people from their trance. Tonight I want to invite us into a city wide series of direct actions that will put thousands of people into the streets to perform, what might be called a Day of Democracy, but what I would call, a public exorcism of the tyranny of fear. Like Jesus, I want to invite us to “unchain” the possessed and let them go free. Unchain the possessed and help them find their voice.”

http://www.strike911.org/
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 22:47   #1758
the outlaw torn
Minister
 
the outlaw torn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2007
Locatie: oost-vlaanderen
Berichten: 3.424
Standaard

moeilijke vraag eigenlijk. de torens liggen omver, dat kan je zien, dat er veel mensen dood zijn is een feit. maar of de USA het wist op voorhand ? moeilijk te zeggen, zou me niet verwonderen indien wel, mr kan even goed zijn van niet.

het is wel een feit dat Massoud ( die afghaanse leider, nogal modern te noemen en vermoord 2 dagen vr 9/11 door belgen met vals belgisch paspoort die zich voordeden als journalisten) gewaarschuwd had vr aanslagen en toen weggelachen werd.
__________________
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!!

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2007, 23:04   #1759
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn Bekijk bericht
het is wel een feit dat Massoud ( die afghaanse leider, nogal modern te noemen en vermoord 2 dagen vr 9/11 door belgen met vals belgisch paspoort die zich voordeden als journalisten) gewaarschuwd had vr aanslagen en toen weggelachen werd.
Het waren geen belgen (wat ze wel claimden te zijn) maar marokanen of tunersiers. (dat laatste is niet heel duidelijk).

En wat betreft die waarschuwing : dat klopt maar zonder enige details te geven over het hoe en wanneer. (dat kon hij trouwens onmogelijk weten).

Citaat:
April 6, 2001: Rebel Leader Warns Europe and US About Large-Scale Imminent Al-Qaeda Attacks

sEL('1626004942-20974','20974')

Ahmed Shah Massoud speaking before European Parliament. [Source: Robert Sanchez/ Black Star]Ahmed Shah Massoud, leader of the Northern Alliance fighting the Taliban in Afghanistan, has been trying to get aid from the US but his people are only allowed to meet with low level US officials. In an attempt to get his message across, he addresses the European Parliament: “If President Bush doesn’t help us, these terrorists will damage the US and Europe very soon.” [Dawn (Karachi), 4/7/2001; Time, 8/4/2002] A classified US intelligence document states, “Massoud’s intelligence staff is aware that the attack against the US will be on a scale larger than the 1998 embassy bombings, which killed over two hundred people and injured thousands (see August 7, 1998).” [Defense Intelligence Agency, 11/21/2001 ] Massoud also meets privately with some CIA officials while in Europe. He tells them that his guerrilla war against the Taliban is faltering and unless the US gives a significant amount of aid, the Taliban will conquer all of Afghanistan. No more aid is forthcoming. [Washington Post, 2/23/2004]
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2007, 09:39   #1760
Sledgehammer
Vreemdeling
 
Sledgehammer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 augustus 2007
Berichten: 21
Standaard

Wat denken jullie van onderstaand fragment ?:

-Ashkenazi jews acquired enormous POLITICAL power and influence on world politics by their infiltration in freemasonry with the establishment of the Scottish Rite in 1801.
For this reason, 1801 marks the beginning of a new era of power for Ashkenazi jews.
140 years later they acquired enormous MILITARY power with the establishment of the Pentagon in the US. The first brick of the Pentagon (building ceremony) was laid on 11 september 1941.
Exactly 60 years later, on 11 september 2001 (200 years after establishment of Scottish Rite) the 9/11 attack symbolised the beginning of their ABSOLUTE power with laws like “The Patriot act” virtually abolishing democracy.
The number 14 apparently HAS a military significance since an Israeli General carried this number on his uniform.
Now, members of the Scottish Rite are mainly christians. They owe absolute obedience to the jewish networks above the Scottisch Rite (jewish B'nai B'Rith lodge etc..).
So who else than the Ashkenazi jewish networks could have planned all three events ?


-In the days before the 11 september crashes, massive amounts of “put-options” of the 2 airway-companies whose planes were involved were being traded. Trade volumes reached absolute peaks, up to 60 times average trading volume. The transactions have been traced to Israeli investment companies.


-Just 2 months before 9/11 handguns (.45 which is perfectly safe to use in a plane because the bullets do not penetrate the hull) were banned for US pilots:


http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27647


-Detailed warnings about 9/11 from many european intelligence agencies were discarded by the US government.




http://www.strike911.org/
__________________
http://www.sledgehammeronline.com/
Trust me, I know what I'm doing !

Laatst gewijzigd door Sledgehammer : 12 augustus 2007 om 09:43.
Sledgehammer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be