Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 3 mei 2004, 13:16   #101
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier

Jij hebt duidelijk je valium al genomen:

http://www.gaybelgium.be/content/Epy...ZsiALBJi.shtml
Ach kom, kwajongensstreken... Heb jij nooit belleke trek gedaan als kind?
Als ik een satire zou schrijven over politiek-correcte verblinding en selectiviteit, dan zou ik dit nog niet kunnen verzinnen. Het zou me simpelweg als te overdreven voorkomen.

Eerst ontken je de doodsbedreigingen en maak je de boodschapper belachelijk, blijkt dat ze er toch geweest zijn, dan staat een doodsbedreiging ineens op hetzelfde niveau als belleke trek.
Een moord is in jouw fabeltjeskrant-moraal dan vast gelijk te stellen met snoep stelen uit de supermarkt?

Hoe zielig kun je zijn... Jij zou nog eerder zelf van een dak springen, luidkeels: "Ich habbe es nicht gewusst" en "Allah is groot" roepend dan ook maar te durven overwegen dat er een probleem van homohaat is bij het islamitische deel van de bevolking.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 3 mei 2004, 13:17   #102
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Raf moet tussendoor ook nog wel eens gaan werken, nietwaar?
Parking "mon plaisir"?
Die ken ik niet... maar JIJ blijkbaar wèl! Is Wolf er misschien zo eentje die graag uithaalt naar "perverse homo's" om te laten zien hoe mannelijk hij wel is, maar die ondertussen wel van elke gelegenheid gebruik maakt om zich op anonieme parkings in zijn kontje te laten nemen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 mei 2004, 13:17   #103
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Raf moet tussendoor ook nog wel eens gaan werken, nietwaar?
Parking "mon plaisir"?
Vervang uw bloklogo door een korantekst en Raf zal hartelijk kunnen lachen om uw 'grap'.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 3 mei 2004, 13:22   #104
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Ach kom, kwajongensstreken... Heb jij nooit belleke trek gedaan als kind?
Als ik een satire zou schrijven over politiek-correcte verblinding en selectiviteit, dan zou ik dit nog niet kunnen verzinnen. Het zou me simpelweg als te overdreven voorkomen.

Eerst ontken je de doodsbedreigingen en maak je de boodschapper belachelijk, blijkt dat ze er toch geweest zijn, dan staat een doodsbedreiging ineens op hetzelfde niveau als belleke trek.
Een moord is in jouw fabeltjeskrant-moraal dan vast gelijk te stellen met snoep stelen uit de supermarkt?

Hoe zielig kun je zijn... Jij zou nog eerder zelf van een dak springen, luidkeels: "Ich habbe es nicht gewusst" en "Allah is groot" roepend dan ook maar te durven overwegen dat er een probleem van homohaat is bij het islamitische deel van de bevolking.
Ik heb daar nog niets van ondervonden, van jouw zogezegde homohaat bij het islamitische deel van de bevolking. Met de homohaat van Vlaams Blokkers wordt ik hier dagelijks geconfronteerd. Ik vind het dus interessanter om eerst de BESTAANDE problemen aan te pakken. Voor jou komt het er alleen maar op aan moslims in een slecht daglicht te stellen, op welke manier dan ook, desnoods door de homo's mee voor je kar te spannen. Daar doe ik lekker niet aan mee.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 mei 2004, 13:35   #105
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik heb daar nog niets van ondervonden, van jouw zogezegde homohaat bij het islamitische deel van de bevolking.
Ach, wat meneer niet zelf ondervindt, is geen probleem. Navelstaarderij met oogkleppen.

Citaat:
Met de homohaat van Vlaams Blokkers wordt ik hier dagelijks geconfronteerd.
Zeg ik ergens dat die niet bestaat?

Citaat:
Ik vind het dus interessanter om eerst de BESTAANDE problemen aan te pakken.
Welk BESTAAND probleem in de REALITEIT pak je aan door hier nonsens te komen vertellen?

Citaat:
Voor jou komt het er alleen maar op aan moslims in een slecht daglicht te stellen, op welke manier dan ook, desnoods door de homo's mee voor je kar te spannen.
Complete and utter bullshit.

Citaat:
Daar doe ik lekker niet aan mee.
Blijf dan maar doodsbedreigingen vergelijken met belleke-trek, smulbossen een fantastisch idee vinden en zwaarder tillen aan homohaat in cyberspace dan aan fysieke aanvallen.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 3 mei 2004, 13:39   #106
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Ik heb daar nog niets van ondervonden, van jouw zogezegde homohaat bij het islamitische deel van de bevolking.
Ach, wat meneer niet zelf ondervindt, is geen probleem. Navelstaarderij met oogkleppen.

Citaat:
Met de homohaat van Vlaams Blokkers wordt ik hier dagelijks geconfronteerd.
Zeg ik ergens dat die niet bestaat?

Citaat:
Ik vind het dus interessanter om eerst de BESTAANDE problemen aan te pakken.
Welk BESTAAND probleem in de REALITEIT pak je aan door hier nonsens te komen vertellen?

Citaat:
Voor jou komt het er alleen maar op aan moslims in een slecht daglicht te stellen, op welke manier dan ook, desnoods door de homo's mee voor je kar te spannen.
Complete and utter bullshit.

Citaat:
Daar doe ik lekker niet aan mee.
Blijf dan maar doodsbedreigingen vergelijken met belleke-trek, smulbossen een fantastisch idee vinden en virtuele homohaat erger vinden dan fysieke aanvallen.
Over welke FYSIEKE aanvallen heb je het? Hoeveel homo's zijn er in België al van hoge gebouwen gegooid sinds dat prutsverhaaltje zijn intrede deed op dit forum? Van complete and utter bullshit gesproken, jij kan er ook wat van hoor...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 mei 2004, 14:15   #107
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Parking "mon plaisir"?
Die ken ik niet... maar JIJ blijkbaar wèl! Is Wolf er misschien zo eentje die graag uithaalt naar "perverse homo's" om te laten zien hoe mannelijk hij wel is, maar die ondertussen wel van elke gelegenheid gebruik maakt om zich op anonieme parkings in zijn kontje te laten nemen?
Aids zeg je? Een uitpuilende darm? Nee bedankt. Komaan Raf die parking in Perluwez langs de autosnelweg die moet toch gekend zijn in homomiddens. Het is daar het aars paradijs voor homo's, vreemd dat JIJ dat niet kent. Hoe ik dat ken? Ik maakte daar ooit eens een sanitaire pitstop, eens goed gelachen toen ik daar een homo met de broek op de enkels uit een struik zag kruipen. Hilariteit alom toen wat later er een tweede zijn rood aangelopen hoofd uit de struik stak.
__________________
Weisse Wolf is offline  
Oud 3 mei 2004, 14:30   #108
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier

Ach, wat meneer niet zelf ondervindt, is geen probleem. Navelstaarderij met oogkleppen.



Zeg ik ergens dat die niet bestaat?



Welk BESTAAND probleem in de REALITEIT pak je aan door hier nonsens te komen vertellen?



Complete and utter bullshit.



Blijf dan maar doodsbedreigingen vergelijken met belleke-trek, smulbossen een fantastisch idee vinden en virtuele homohaat erger vinden dan fysieke aanvallen.
Over welke FYSIEKE aanvallen heb je het?
Ik heb het over pesterijen zoals die waar jij enkele weken geleden nog een topic over geopend hebt (Brussels lid van Amnesty slachtoffer van homohaat): http://forum.politics.be/viewtopic.p...mo+allochtonen

Dan neem ik al eens een bericht van je ernstig, is het weer niet goed. Consequentie is niet je fort, blijkbaar.

Hierbij nog eens die tekst, ik heb een paar dingen in het vet gezet:

Citaat:
Een Franstalige Brusselaar, aangesloten bij de Coordination Homosexualités & Droits Humains (van Amnesty International in Franstalig België), werd onlangs het slachtoffer van jonge homohaters. Via Amnesty maakte hij bekend wat hij precies meemaakte. Het (vrij vertaalde) verhaal illustreert hoe homofobie het dagelijks leven van mensen aanzienlijk kan vergallen.

De Brusselaar was onlangs op wandel in de gemeente Elsene. Hij doet zijn verhaal: "Ik wandel van mijn woning naar mijn auto. Ik draag een pak en een das, want ik moet voor mijn werk een klant bezoeken. Mijn draagbare pc heb ik ook bij me. Op het voetpad steek ik 5 jonge Marokkaanse Brusselaars voorbij. Zij lopen dus achter me. De jongeren beginnen me te beledigen en roepen 'jeannet' en 'flikker'. Ze eisen ook dat ik mijn pc afgeef."

"Ze volgen me, maar ik blijf onverschillig voor hun beledigingen. Ze versnellen hun pas, en ik doe hetzelfde. Dan beginnen ze me te bespuwen. Ik draai me een eerste keer om en vraag kordaat of ze me met rust willen laten. Zij lachen om het gezicht dat ik trek: ik heb uiteraard schrik, want zij zijn met z'n vijven en maken me op straat belachelijk."

De man loopt voort, en krijgt opeens een eerste schop van een voet. Er wordt ook naar zijn pc geschopt. Hij probeert voort te lopen, maar zijn wagen staat jammer genoeg iets verder dan de school van de jongeren. "Zij lopen dus dezelfde kant uit en omsingelen me uiteindelijk." De "omsingeling" gebeurt vlakbij de speelplaats van hun school.

De allochtone jongeren blijven maar scheldwoorden gebruiken en vinden het fijn hun slachtoffer duwtjes te geven. "Ik zie hun gezichten nu voor het eerst goed, ze zijn nog heel jong. Ik ben geschokt door de wijze waarop ze me behandelen. Ze lijken me te verachten zonder me te kennen. Ik merk ook dat sommige van hen niet op hun gemak zijn. Een vrouw aan de overkant van de straat geeft ze op hun donder, en ze lopen snel de school binnen."

Het slachtoffer is vastbesloten de school binnen te gaan om zijn beklag te doen. Dat lukt niet, want alle leerlingen op de speelplaats beginnen naar hem te roepen en allerlei verwensingen te uiten. "Ik voel me vernederd en ben razend! Ik probeer een andere poort, maar zie geen mogelijkheid om een kantoor of wat dan ook in de school te vinden."

De man besluit naar de politie van Elsene te gaan om klacht in te dienen. De smeris van dienst neemt zijn woorden niet echt ernstig. "Moeten we dan op alle straathoeken politieagenten gaan zetten?", klinkt het laconiek. Het slachtoffer is gehaast, dringt niet aan en vertrekt. "De dag daarop keer ik terug naar het politiebureau. Een andere agent is dan bereid mijn klacht te noteren."

Een dag later belt de Brusselaar naar de school waar de jongeren binnenliepen. Hij krijgt de prefect van de school aan de lijn. Die is verrast en verbaasd. "De prefect stelt me voor om naar zijn kantoor te komen zodat ik de daders kan aanwijzen. Hij wil niet dat de feiten onbestraft blijven. Ik sla zijn voorstel af, omdat de school slechts een straat verwijderd is van de straat waar ik woon. De leerlingen passeren dagelijks langs mijn woning om de bus te nemen. Ik heb geen zin om het slachtoffer van vergeldingsmaatregelen te worden."

Momenteel durven de man en zijn levenspartner niet meer te voet te gaan. Ze durven nog minder hand in hand over straat te lopen wanneer de school bezig is.
"In de weekends, tijdens schoolvakanties en 's avonds is er geen probleem in onze wijk."

In bepaalde Brusselse wijken zijn dit soort toestanden niet uitzonderlijk. "Maar veel Brusselaars weten dat niet." De man wil "bepaalde groepen jongeren" niet met de vinger wijzen, maar vraagt zich wel af hoe het komt dat ze zich zo gedragen en wat er kan gebeuren om de situatie te verbeteren.

Amnesty vindt dat er op school veel meer over (homo-) seksualiteit moet worden gepraat. Homo's en lesbiennes zijn nog te vaak het slachtoffer van seksistisch en homofoob gedrag, hoewel de holebi-emancipatie duidelijk is verbeterd. De holebi-sectie van Amnesty Belgique wil een "pedagogisch dossier" samenstellen over de schendingen van de mensenrechten van holebi's en transseksuelen. Zo'n dossier zou op scholen kunnen worden gehanteerd om iets te doen aan ontoelaatbaar gedrag en aan de vooroordelen.

Bron: www.hetrozehuis.be
Voldoende FYSIEK?
Of gewoon wat gedol van kwajongens, wie heeft er als kind al eens geen mensen geplaagd?

Citaat:
Hoeveel homo's zijn er in België al van hoge gebouwen gegooid sinds dat prutsverhaaltje zijn intrede deed op dit forum?
Geen, je verwart me zoals wel vaker met iemand anders.

Citaat:
Van complete and utter bullshit gesproken, jij kan er ook wat van hoor...
Aangezien ik me o.m. op jouw bericht heb gebaseerd, krijg je dit als een bullshitboemerang in je gezicht.
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 3 mei 2004, 17:49   #109
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Oké, oké, je hebt gelijk hoor, maar het blijft natuurlijk wel een geïsoleerd geval. Nog altijd geen reden om een kruistocht tegen de islam te beginnen. De dagelijkse homohaat van het Vlaams Blok baart me veel meer zorgen dan één alleenstaand feitje waarbij moslims betrokken zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 mei 2004, 18:33   #110
imponderabilia
Schepen
 
imponderabilia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 466
Standaard

wel Raf ik vind het vreemd dat jij je zo in het ootje laat nemen. Ik heb welgeteld 12 vrienden die homoseksueel zijn, AL deze mensen zijn al lastig gevallen door moslim-jongeren, zijn dat nog alleenstaande gevallen?
In mijn gemeente was er een holebi-jongeren-beweging die elke woensdag in het plaatselijke jeugdhuis vergaderde, zij hebben dit jeugdhuis echter moeten verlaten omdat zij op regelmatige basis werden aangevallen door moslim-jongeren zowel verbaal als fysiek, er is zelfs twee maal melding gemaakt van het "stenigen" van de leden van de holebi-beweging (waar zouden ze toch de inspiratie halen?).
Zijn dit nog alleenstaande gevallen? Ik denk het niet want al deze dingen spelen zich dan nog af in mijn vriendenkring. Of ga je nu zeggen dat het toeval is? Ik hoop dat je je daar niet aan waagt.
__________________
De democratie is niet het beste maar wel het minst slechte systeem!
Wie geen respect heeft voor minderbedeelden is zelf een minderbedeelde qua verstand.
imponderabilia is offline  
Oud 3 mei 2004, 18:35   #111
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Dat is toeval.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 mei 2004, 18:39   #112
imponderabilia
Schepen
 
imponderabilia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 466
Standaard

Mag ik eens hartelijk lachen?

Over de homofobie van het VB heb je echter wel gelijk! Maar daarom moet je die van vele islamactivisten niet ontkennen! Weet maar zeker dat de extreme islam en het Vlaams Blok niet voor elkaar moeten onderdoen.
__________________
De democratie is niet het beste maar wel het minst slechte systeem!
Wie geen respect heeft voor minderbedeelden is zelf een minderbedeelde qua verstand.
imponderabilia is offline  
Oud 3 mei 2004, 18:44   #113
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Mag ik eens hartelijk lachen?

Over de homofobie van het VB heb je echter wel gelijk! Maar daarom moet je die van vele islamactivisten niet ontkennen! Weet maar zeker dat de extreme islam en het Vlaams Blok niet voor elkaar moeten onderdoen.
Da's waar, maar die extreme moslims zitten hier niet in de politiek, of toch niet op een plaats waar ze kwaad kunnen. Het Racistisch Blok daarentegen probeert zich al 25 jaar in te foetelen in de politieke klasse, zich listig voordoende als een "normale" politieke partij. Bovendien heb ik ook nooit de homofobie van moslimextremisten ontkend; ik heb ze alleen naar het achterplan verwezen, omdat moslims nu eenmaal nog steeds een wel zeer beperkte minderheid zijn in ons land, laat staan de fundamentalistische exemplaren...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 mei 2004, 18:55   #114
imponderabilia
Schepen
 
imponderabilia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 466
Standaard

Moslims zijn inderdaad maar een minderheid en dat geldt zeker voor de extremisten, het is echter wel deze kleine groep die er mede voor gezorgd heeft dat het Blok zich heeft kunnen "infoetelen", want zonder stemmen "foetel" je je niet in (bijzonder leuk werkwoord raf!).
Het is goed te vergelijken met het voetbal, als er in de Belgische stadions voor 2% hooligans rondlopen is het veel, zij zorgen er echter wel voor dat iedereen met een pasje naar het voetbal moet, het is ook zo dat die enkele extremisten ervoor zorgen dat alle vreemdelingen worden bekeken als extremist en/of crimineel.
__________________
De democratie is niet het beste maar wel het minst slechte systeem!
Wie geen respect heeft voor minderbedeelden is zelf een minderbedeelde qua verstand.
imponderabilia is offline  
Oud 3 mei 2004, 19:12   #115
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Moslims zijn inderdaad maar een minderheid en dat geldt zeker voor de extremisten, het is echter wel deze kleine groep die er mede voor gezorgd heeft dat het Blok zich heeft kunnen "infoetelen", want zonder stemmen "foetel" je je niet in (bijzonder leuk werkwoord raf!).
Het is goed te vergelijken met het voetbal, als er in de Belgische stadions voor 2% hooligans rondlopen is het veel, zij zorgen er echter wel voor dat iedereen met een pasje naar het voetbal moet, het is ook zo dat die enkele extremisten ervoor zorgen dat alle vreemdelingen worden bekeken als extremist en/of crimineel.
Je weet toch dat het Racistisch Blok voornamelijk scoort bij laaggeschoolden, bij de "domme" massa zeg maar... Het Racistisch Blok teert op mensen die niet het onderscheid kunnen maken tussen die "kleine minderheid" en de moslims in het algemeen. Voor het merendeel van het Blok-kiesvee is de enige goede moslim een dode moslim. Hetzelfde geldt voor de holebi's: de gemiddelde Racistisch Blokker kan geen onderscheid maken tussen de relnicht die hij elk jaar gedurende 3 seconden tijdens het journaal op zijn scherm ziet verschijnen en de gewone holebi, die hij in 90% van de gevallen niet eens zou herkennen als hij hem op straat tegenkwam. Toch baseert de Racistisch Blokker zijn oordeel op wat hij gedurende die 3 seconden te zien krijgt. Naast zijn beïnvloedbaarheid worstelt de doorsnee-blokker namelijk ook nog eens met een volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. Als je eens rondkijkt op dit forum en leest wat sommige van die randdebielen hier zoal posten, rijzen je haren ten berge... Dat vind ik véél angstaanjagender dan losstaande feiten waarbij holebi's aangevallen worden door moslims. Overigens worden holebi's ook regelmatig aangevallen door niet-moslims hoor. Eén notoir voorbeeld was zelfs lid van het Racistisch Blok tot hij veroordeeld werd voor pedofilie...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 mei 2004, 19:27   #116
imponderabilia
Schepen
 
imponderabilia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 466
Standaard

Ik weet over wie U schrijft, en in zekere zin heeft U gelijk, misschien valt het bij mij niet zo op maar ook ik kan mij niet inbeelden om ooit op het Blok te stemmen. Toch vind ik het fout om de Blok-kiezer zo te marginaliseren, peilingen hebben inderdaad al aangetoond dat er veel laaggeschoolden op het Vlaams Blok stemmen, maar in diezelfde peilingen werd er ook duidelijk dat 20% van de VB-kiezers vrije beroepen hadden. Daarbij komt ook nog eens dat veel Sp.a stemmers ook laaggeschoolden zijn, zijn dit dan ook allemaal marginalen die zomaar naar het stemhokje lopen als zombies?
Wat jij hier doet Raf vind ik zeer gevaarlijk, je doet namelijk zelf waarvan je het Vlaams Blok beschuldigd namelijk veralgemenen:


Citaat:
Je weet toch dat het Racistisch Blok voornamelijk scoort bij laaggeschoolden, bij de "domme" massa zeg maar...
Dan nog een qoute:


Citaat:
Naast zijn beïnvloedbaarheid worstelt de doorsnee-blokker namelijk ook nog eens met een volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. Als je eens rondkijkt op dit forum en leest wat sommige van die randdebielen hier zoal posten, rijzen je haren ten berge... Dat vind ik véél angstaanjagender dan losstaande feiten waarbij holebi's aangevallen worden door moslims.
Ik probeerde in mijn vorige reactie duidelijk te maken dat deze (overigens veelvuldig voorkomende) losstaande feiten de mensen nu net aanzetten tot veralgemening.(hetzelfde geldt ook voor de holebi's).
(Lees aanzetten tot stemmen op het Blok).
Moeten we dus met deze "gevallen" geen rekening houden omdat zij onrechtstreeks een veel groter gevaar inhouden (lees hierboven!).


Met alle respect...
__________________
De democratie is niet het beste maar wel het minst slechte systeem!
Wie geen respect heeft voor minderbedeelden is zelf een minderbedeelde qua verstand.
imponderabilia is offline  
Oud 3 mei 2004, 19:42   #117
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imponderabilia
Ik weet over wie U schrijft, en in zekere zin heeft U gelijk, misschien valt het bij mij niet zo op maar ook ik kan mij niet inbeelden om ooit op het Blok te stemmen. Toch vind ik het fout om de Blok-kiezer zo te marginaliseren, peilingen hebben inderdaad al aangetoond dat er veel laaggeschoolden op het Vlaams Blok stemmen, maar in diezelfde peilingen werd er ook duidelijk dat 20% van de VB-kiezers vrije beroepen hadden. Daarbij komt ook nog eens dat veel Sp.a stemmers ook laaggeschoolden zijn, zijn dit dan ook allemaal marginalen die zomaar naar het stemhokje lopen als zombies?
Wat jij hier doet Raf vind ik zeer gevaarlijk, je doet namelijk zelf waarvan je het Vlaams Blok beschuldigd namelijk veralgemenen:


Citaat:
Je weet toch dat het Racistisch Blok voornamelijk scoort bij laaggeschoolden, bij de "domme" massa zeg maar...
Dan nog een qoute:


Citaat:
Naast zijn beïnvloedbaarheid worstelt de doorsnee-blokker namelijk ook nog eens met een volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. Als je eens rondkijkt op dit forum en leest wat sommige van die randdebielen hier zoal posten, rijzen je haren ten berge... Dat vind ik véél angstaanjagender dan losstaande feiten waarbij holebi's aangevallen worden door moslims.
Ik probeerde in mijn vorige reactie duidelijk te maken dat deze (overigens veelvuldig voorkomende) losstaande feiten de mensen nu net aanzetten tot veralgemening.(hetzelfde geldt ook voor de holebi's).
(Lees aanzetten tot stemmen op het Blok).
Moeten we dus met deze "gevallen" geen rekening houden omdat zij onrechtstreeks een veel groter gevaar inhouden (lees hierboven!).


Met alle respect...
Ik zeg toch niet dat ALLE Racistisch Blokkiezers laageschoold zijn? Ik zei dat het Racistisch Blok VOORNAMELIJK bij laaggeschoolden kiezers ronselt...

Ik zeg het nogmaals: ik kom regelmatig in het holebi-milieu van Brussel, Antwerpen en Leuven en ik hoorde nog nergens van de "veelvuldige" feiten waar jij over spreekt (waarmee ik dus niet ontken dat dergelijke feiten zich inderdaad voordoen). En hoewel elke aanval op een holebi (of op om het even wie for that matter) er een te veel is, heeft het geen zin om te laten uitschijnen dat holebi's méér worden aangevallen door moslims dan door niet-moslims, want dat is volgens mij flauwe kul.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline  
Oud 3 mei 2004, 19:54   #118
imponderabilia
Schepen
 
imponderabilia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 466
Standaard

Dit is natuurlijk een discussie zonder einde, en je hebt gelijk wanneer je zegt dat we moeilijk kunnen zeggen wie er nu het meeste holebi's lastigvalt, het blijft in ieder geval een spijtige zaak, ik ben zelf geen holebi maar dat maakt het voor mij niet minder erg, want wie weet ben ik wel de volgende. Een redenering die misschien wel is meer mensen op dit forum zouden moeten maken, want iedereen heeft wel een gebrek.
__________________
De democratie is niet het beste maar wel het minst slechte systeem!
Wie geen respect heeft voor minderbedeelden is zelf een minderbedeelde qua verstand.
imponderabilia is offline  
Oud 3 mei 2004, 20:02   #119
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter
 
Stratcat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2002
Berichten: 9.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Oké, oké, je hebt gelijk hoor, maar het blijft natuurlijk wel een geïsoleerd geval.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door www.hetrozehuis.be
In bepaalde Brusselse wijken zijn dit soort toestanden niet uitzonderlijk.
"Maar veel Brusselaars weten dat niet."
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
En hoewel elke aanval op een holebi (of op om het even wie for that matter) er een te veel is, heeft het geen zin om te laten uitschijnen dat holebi's méér worden aangevallen door moslims dan door niet-moslims, want dat is volgens mij flauwe kul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door www.hetrozehuis.be
De man wil "bepaalde groepen jongeren" niet met de vinger wijzen, maar vraagt zich wel af hoe het komt dat ze zich zo gedragen en wat er kan gebeuren om de situatie te verbeteren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Nog altijd geen reden om een kruistocht tegen de islam te beginnen. De dagelijkse homohaat van het Vlaams Blok baart me veel meer zorgen dan één alleenstaand feitje waarbij moslims betrokken zijn...
Uit die dagelijkse homohaat van het Vlaams Blok zich in fysieke bedreigingen? Heb jijzelf of hebben vrienden van jou daar al last van gehad?
En gaat het daarbij om meer dan alleenstaande feitjes?
__________________
One World, One Dream, One Everything
Stratcat is offline  
Oud 4 mei 2004, 10:03   #120
Dilbert
Parlementsvoorzitter
 
Dilbert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 2.206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Je weet toch dat het Racistisch Blok voornamelijk scoort bij laaggeschoolden, bij de "domme" massa zeg maar... Het Racistisch Blok teert op mensen die niet het onderscheid kunnen maken tussen die "kleine minderheid" en de moslims in het algemeen. Voor het merendeel van het Blok-kiesvee is de enige goede moslim een dode moslim. Hetzelfde geldt voor de holebi's: de gemiddelde Racistisch Blokker kan geen onderscheid maken tussen de relnicht die hij elk jaar gedurende 3 seconden tijdens het journaal op zijn scherm ziet verschijnen en de gewone holebi, die hij in 90% van de gevallen niet eens zou herkennen als hij hem op straat tegenkwam. Toch baseert de Racistisch Blokker zijn oordeel op wat hij gedurende die 3 seconden te zien krijgt. Naast zijn beïnvloedbaarheid worstelt de doorsnee-blokker namelijk ook nog eens met een volslagen gebrek aan relativeringsvermogen. Als je eens rondkijkt op dit forum en leest wat sommige van die randdebielen hier zoal posten, rijzen je haren ten berge... Dat vind ik véél angstaanjagender dan losstaande feiten waarbij holebi's aangevallen worden door moslims. Overigens worden holebi's ook regelmatig aangevallen door niet-moslims hoor. Eén notoir voorbeeld was zelfs lid van het Racistisch Blok tot hij veroordeeld werd voor pedofilie...
Amaai, van neurose gesproken. Raf jongen, laat u verzorgen.
__________________
Rechtsstaat, geen machtsstaat.
Democratie, geen particratie.
Dilbert is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be