Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 februari 2011, 07:18   #81
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan Bekijk bericht
Wat denk je zelf?
Internetfora zijn zoals grote hoeveelheden alcohol...zeer ontremmend..

In het echt ben je waarschijnlijk een van de eerste die zijn plaats op de bus aan bomma afstaat omdat hij nog een zekere schroom heeft..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 07:21   #82
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Wat u waarschijnlijk niet beseft, is dat een groot deel van die gepensioneerden mensen zijn die een partner in rusthuis of ziekenhuis bezocht hebben en daardoor op het spitsuur met het openbaar vervoer weer naar huis moeten. De meeste gepensioneerden hebben tegenwoordig geen geld genoeg meer om te voldoen aan het stereotype van het madammeke dat dagelijks gaat winkelen en koffiekletsen.
zo klinkt het alsof 70-80% van de bejaarde busreizigers op ziekenbezoek is. wat me vrij zwaar overdreven lijkt..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 14:33   #83
Ganzenbordfan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 augustus 2007
Locatie: Braunau am Inn
Berichten: 1.012
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Internetfora zijn zoals grote hoeveelheden alcohol...zeer ontremmend..

In het echt ben je waarschijnlijk een van de eerste die zijn plaats op de bus aan bomma afstaat omdat hij nog een zekere schroom heeft..
Dat is zo. Ik ben een vriendelijke en beleefde jongeman.
Ganzenbordfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 14:42   #84
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
In een cinema mag je ook niet met eten van buitenaf naar binnen. En nee, er gaat geen enkele bestuurder u op de vingers tikken als je een blikje cola opentrekt of een mars, snicker naar binnen speelt. De TS wenst er hier weer een karikatuur van te maken. Dat zijn we ondertussen al van hem gewoon.
Daarmee dat ze zelf snoep en popcorn verkopen.

Overlaatst heeft een zaalwachter ons proberen uit te dagen om een ketel popcorn over zijn kop te gieten.
We hadden wat pinten (duvel) mee. Mocht niet binnen zei hij. maar popcorn daar gekocht, wel. Ik begon in mijn eigen al wat te koken.
Ik heb hem dan maar de keuze gelaten, ketel popcorn op zijn kop of wij ons Duvelkes mee naar binnen.

Gelukkig heb ik mezelf altijd onder controle.

Laatst gewijzigd door giserke : 17 februari 2011 om 14:47.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 21:54   #85
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Daarmee dat ze zelf snoep en popcorn verkopen.

Overlaatst heeft een zaalwachter ons proberen uit te dagen om een ketel popcorn over zijn kop te gieten.
We hadden wat pinten (duvel) mee. Mocht niet binnen zei hij. maar popcorn daar gekocht, wel. Ik begon in mijn eigen al wat te koken.
Ik heb hem dan maar de keuze gelaten, ketel popcorn op zijn kop of wij ons Duvelkes mee naar binnen.

Gelukkig heb ik mezelf altijd onder controle.
Stoer hoor. Een bende crapuul tegen één iemand die ook maar zijn werk probeert te doen.

Chapeau.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 22:11   #86
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Wat met mensen die diabeet zijn en een aanval doen op de bus of tram,welk recht heeft de lijn om zieke mensen te verhinderen om te eten?
Denkt u werkelijk dat dit een probleem zal vormen? Ik geloof dat u gewoon vijandbeelden creëert waar er gewoon geen zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2011, 02:26   #87
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Ik denk niet dat De Lijn mensen zal weerhouden om een klontje suiker te eten.
Ik denk ook dat het niet zo leuk is om 's avonds de op de grond gesmeten resten elke keer opnieuw te moeten opruimen.
Inderdaad, met alle respect voor de topic starter maar ik snap het niet; kinderen en jongeren worden geacht slimmer te zijn dan vroeger maar meer en meer zitten ze met zogezegd onbeantwoorde levensvragen of dingen die vorige generaties als logisch en perfect verklaard beschouwen..?!!!

Al eens naar de cinema of het strand/bos geweest? meeste mensen laten hun vuil gewoon achter waar het kan en doen totaal geen moeite om proper te zijn.
Beetje omgekeerde wereld t.o.v. vroeger; men is thuis kei proper, net en sorterend maar eens buiten de 4 of 6 muren veranderen we in vuile varkens die overal hun vuil achterlaten, vaak schaamteloos.
Zal zijn omdat men al te moe is van thuis netjes te zijn vermoedelijk, of gebrek aan respect of verwend vanuit het idee dat er een persoonlijke slaaf achter hun kont loopt die hun vuil opruimt...

En dus wederom; omdat de grote hoop mensen nu zodanig gedevolueerd zijn ipv geëvolueerd en er duizenden regeltjes en wetten nodig zijn om nog enigzins de illusie te hebben van een maatschappij. Omdat we niet meer voor onszelf denken maar voor de ander maar feitelijk compleet de pedalen kwiijt zijn.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein

Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 19 februari 2011 om 02:31.
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 21:02   #88
Julianus
Lokaal Raadslid
 
Julianus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2010
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Stoer hoor. Een bende crapuul tegen één iemand die ook maar zijn werk probeert te doen.

Chapeau.
2
__________________
Bart De Wever is te groot voor een klein land als België. Daarom wil hij het splitsen.
Julianus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 21:04   #89
Julianus
Lokaal Raadslid
 
Julianus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2010
Berichten: 319
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
uhm

De Nieuwslijn aflevering 36: Gedragscode
U weet het misschien niet, maar wie de bus of tram neemt moet zich ook aan enkele regels houden.



Ben weet als geen ander wat de do’s en dont’s zijn op tram en bus. Zo koopt hij steeds zijn biljet op voorhand, zoals in deze krantenwinkel. Het instappen verloopt zo niet alleen vlotter het is ook een pak goedkoper.



AMBI (praatje tussen verkoper en Ben)



Ben zorgt er ook voor dat hij op tijd aan de halte staat, 5 minuutjes op voorhand aankomen is zeker geen overbodige luxe. De bus of tram kan soms een beetje te vroeg zijn.
__________________
Bart De Wever is te groot voor een klein land als België. Daarom wil hij het splitsen.
Julianus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be