Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2016, 16:19   #1901
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.889
Standaard

Ai ai. En nog een schuldeiser erbij: jij.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2016, 16:35   #1902
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Krijg net geen goed nieuws uit Belgie .

,opening indonesia totaal mislukt.
ik kan terug een sterfhuisconstructie doen en met het oorspronkelijk idee herstarten namelijk de zaak van tastoe in wijnegem shopping center integraal overbrengen met de kaart van daar dwz alle westerse producten gecombineert met alle aziatische producten en daarop een vrije diner for 2 dwz vrij kiezen van de kaart,dus ik moet tabula rasa doen en herstarten opnieuw na een 2e sterfhuisconstructie
indonesiche aten alleen is te beperkte kaart en enkel gekend bij de Hollanders,zware marketing fout gemaakt door de eigenaars,hadden gewoon hun kaart van wijnegem shopping moeten gebruiken en dan daarop het concept DINER FOR 2 OR DINER FOR MORE moeten toepassen.
Ze hebben verkeerd gegokt ,dwz de ganse opstart mislukt dus terug aan af.
WAT EEN BEROEP ! sterfhuisconsulent.Ben nu zeker donderdag terug in Belgie en viv ziet aan mij dat ik kopzorgen heb ,hopelijk heb ik het niet morgenavond in de TORRE !
Misschien is het gewoon tijd om in te zien dat je een wandelende ramp zijt, en hen begeleiden naar professionals, die uw 'vrienden' (dat waren ze toch, hé?) verder kunnen helpen met de heropstart van hun zaak.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2016, 20:36   #1903
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Geen Prettig Verlof Hier

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Misschien is het gewoon tijd om in te zien dat je een wandelende ramp zijt, en hen begeleiden naar professionals, die uw 'vrienden' (dat waren ze toch, hé?) verder kunnen helpen met de heropstart van hun zaak.
Het zijn nog steeds mijn vrienden ,en ze beseffen maar al te goed dat ze een enorme vergissing hebben gedaan om het concept TAST TOE met internationale en aziatische keuken niet te hebben overgebracht naar KNOKKE.

Enkel de commerciele waarde van de naam ,want gans Brasschaat en omgeving was klant bij hen in het shopping center en die komen allen naar Knokke of hebben er een 2e verblijf.

Geen prettig verlof hier ,de een tel na de andere ,viv wordt er gek van.

ik probeer te herstarten met de naam

TAST TOE & INDONESIA

zodanig dat we al de gedrukte menus en publiciteit niet moeten weggooien.
We plaatsen gewoon TAST TOE & voor de naam INDONESIA en maken een 2e kaart met internationale keuken zodat we terug van start kunnen. INDONESIA wordt dan een restaurant IN een restaurant.

Geen prettig verlof maar je moet onmiddellijk reageren ,als er 6000 uitnodigingen zijn verstuurd naar al mijn relaties en vrienden in Knokke en dan nog eens de publiciteit en er komt bijna niemand binnen dan moet je onmiddellijk reageren ,en dat is wat ik doe nu ,ik hoop dat het niet te laat is.

ik had mij mijn eindejaarsfeesten hier ook anders voorgesteld en niet telefoons om het uur.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2016, 21:00   #1904
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Krijg net geen goed nieuws uit Belgie .

,opening indonesia totaal mislukt.
ik kan terug een sterfhuisconstructie doen en met het oorspronkelijk idee herstarten namelijk de zaak van tastoe in wijnegem shopping center integraal overbrengen met de kaart van daar dwz alle westerse producten gecombineert met alle aziatische producten en daarop een vrije diner for 2 dwz vrij kiezen van de kaart,dus ik moet tabula rasa doen en herstarten opnieuw na een 2e sterfhuisconstructie
Tast'Toe in Wijnegem Shopping Center => Frank Masmeyer, voorwaar prachtig gezelschap


Citaat:
Het heeft niet mogen zijn voor de Nederlandse showbizzfiguur Frank Masmeijer. De man zakte eind vorig jaar af naar Sint-Niklaas om er zijn intrek te nemen in het grote horecacomplex aan de De Ster. Hij opende er op 23 november ‘Bastille’: een zaak die entertainment, optredens, eten en drinken en tal van evenementen moest brengen.

Masmeijer lokte inderdaad heel wat artiesten naar zijn zaak, maar de bezoekers bleven weg. De jongste weken sloot het complex al te pas en te onpas de deuren, en afgelopen maandag sloot de rechtbank van koophandel in Dendermonde definitief de gordijnen in de zaak. De schuldenberg was te hoog opgelopen en Bastille werd gedagvaard door het parket van Dendermonde.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20131015_00793067

Citaat:
Oud-presentator Frank Masmeijer zit al vijf weken in een Antwerpse gevangeniscel. Hij wordt verdacht van grootscheepse drugshandel.

Zijn vrouw Sandra tegen De Telegraaf: "Op een ochtend werd er aangebeld door de politie en moest hij mee. Frank kreeg niet eens de gelegenheid iets te pakken of mee te nemen, voordat we het wisten zat hij in de auto".

Eerder gaf ze nog aan dat haar man in het buitenland verbleef voor 'zaken'. "Het is buitengewoon gênant voor ons en voor de kinderen, vandaar dat ik eerst ook deed of er niets aan de hand was."

Frank zit in volledige beperking, wat betekent dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocate.
Masmeijer blijft in Belgische cel
19 JAN 2015

Citaat:
ANTWERPEN - De voormalige tv-showmaster Frank Masmeijer komt nog steeds niet vrij. Hij zit al ruim drie maanden in voorarrest in België omdat hij drugs gesmokkeld zou hebben. Een rechtbank in Antwerpen, de raadkamer, besloot maandag de voorlopige hechtenis te verlengen, aldus het parket in Antwerpen.

Masmeijer gaat in beroep tegen de jongste verlenging. Een andere rechtbank gaat zich daar nu over buigen. Masmeijer moet binnen veertien dagen voor deze zogenoemde kamer van inbeschuldigingstelling verschijnen.

De Nederlandse ex-presentator van de NCRV wordt verdacht van de smokkel van 400 kilo cocaïne. Met de opbrengst van de drugs zou Masmeijer, die al jaren in België woont, forse schulden hebben willen aflossen. Zijn feestzaal in het Belgische Sint-Niklaas ging in 2013 failliet.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2..._Belgie__.html

Citaat:
Frank Masmeijer slaapt waarschijnlijk niet lekker in zijn gevangeniscel. Een poging zijn gezin in veiligheid te brengen mislukte, nu ook dat nieuwe adres alweer op straat ligt…

Een miljoenenstrop voor de Colombiaanse cokemaffia die mede door zijn toedoen een compleet transport verloor, en grote gokschulden in de Antwerpse onderwereld… Slapeloze nachten voor Frank die zich zorgen maakt om de veiligheid van zijn vrouw en twee dochters. Zelf kan hij, vanuit zijn Antwerpse cel, niets doen om hen te beschermen.
http://www.telegraaf.nl/prive/236688...tgelekt__.html

Frank Masmeijer met enkelband vrij
Gepubliceerd op vrijdag 3 juli 2015 13:10
masmeijer

Citaat:
De oud-televisiepresentator Frank Masmeijer is inmiddels met een enkelband op vrije voeten gesteld met huisarrest. Dat heeft een woordvoerder van de Antwerpse justitie vrijdag bekendgemaakt. Op 30 juni is hij uit het huis van bewaring gelaten. Over de reden van deze nieuwe vorm van detentie doet het gerecht geen mededelingen.

Mogelijk heeft zijn advocaat een verzoek hierover gehonoreerd gekregen. De advocaat van Masmeijer heeft aan NU.nl laten weten geen commentaar te leveren. Masmeijer heeft sinds oktober 2014 in voorlopige hechtenis gezeten op verdenking van het importeren van een partij cocaïne via de haven van Antwerpen. Dat ging om 476 kilo drugs die verstopt zaten in een partij bananen uit Zuid-Amerika.
http://www.crimesite.nl/frank-masmei...nkelband-vrij/
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2016, 21:06   #1905
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Het zijn nog steeds mijn vrienden ,en ze beseffen maar al te goed dat ze een enorme vergissing hebben gedaan om het concept TAST TOE met internationale en aziatische keuken niet te hebben overgebracht naar KNOKKE.

Enkel de commerciele waarde van de naam ,want gans Brasschaat en omgeving was klant bij hen in het shopping center en die komen allen naar Knokke of hebben er een 2e verblijf.

Geen prettig verlof hier ,de een tel na de andere ,viv wordt er gek van.

ik probeer te herstarten met de naam

TAST TOE & INDONESIA

zodanig dat we al de gedrukte menus en publiciteit niet moeten weggooien.
We plaatsen gewoon TAST TOE & voor de naam INDONESIA en maken een 2e kaart met internationale keuken zodat we terug van start kunnen. INDONESIA wordt dan een restaurant IN een restaurant.

Geen prettig verlof maar je moet onmiddellijk reageren ,als er 6000 uitnodigingen zijn verstuurd naar al mijn relaties en vrienden in Knokke en dan nog eens de publiciteit en er komt bijna niemand binnen dan moet je onmiddellijk reageren ,en dat is wat ik doe nu ,ik hoop dat het niet te laat is.

ik had mij mijn eindejaarsfeesten hier ook anders voorgesteld en niet telefoons om het uur.
Ik kan nog altijd mijn vrouw sturen mits een royaal loon. Aan haar keuken kan geen enkel Chinees restaurant in Belgie tippen, not even close. Gooi er dan meteen al de Indonesische kloterij af (geen topkeuken eerlijk gezegd) en beperk u tot een kortere kaart maar met uitsluitend verse producten. Verwacht u aan geen confituurzoete schotels maar de real thing.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2016, 21:10   #1906
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Nog een toemaatje... Onze doctoor gaat hier een kluif aan hebben

Citaat:
De Frank en Vrij Show voorbij
Het leven van Frank Masmeijer

Na zijn vertrek bij de televisie stapte presentator Frank Masmeijer in de Vlaamse horeca. Een reeks van faillissementen volgde. Nu zit hij vast op verdenking van cocaïnesmokkel.
http://www.volkskrant.nl/media/de-fr...rbij~a3789722/
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 00:34   #1907
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Nog een toemaatje... Onze doctoor gaat hier een kluif aan hebben



http://www.volkskrant.nl/media/de-fr...rbij~a3789722/
Ja nu is mijn nieuwjaar helemaal om zeep denk ik.

ik heb mr Frank nooit ontmoet in de TAST TOE in wijnegem.
Sandy was de kok van Frank en die heeft de zaak van Frank overgenomen in .....??????
Sandy is degene die ik aan een overnemer heb gevonden voor zijn zaak aan die beuste 1 euro en de Lopende rekening. (verhaal dat ook verzonnen was zogezegd)
Sandy ging normaal bij deze overnemer werken in dienst verband vanaf 1 oktober toen ik hem mededeelde dat ik een sterfhuisconstructie had in KNOKKE namelijk BARCA een Spaans restaurant in grote financiele moeilijkheden.
De eigenaar uitbater van dit restaurant wou niet verder en schuldvrij terug gaan naar Spanje .
Daarop heb ik Sandy gevraagd of hij niet geïnteresseerd was in het terug herstarten van zijn TAST TOE in knokke via de sterfhuisconstructie van Barca .
Hij was daarmee akkoord en zo ontstond INDONESIA wat feitelijk de nieuwe TAST TOE had moeten zijn.

Frank heeft met dit alles niets te maken ,ik heb hem wel ontmoet 10 dagen geleden met zijn vrouw daar omdat zijn vrouw de dochter is van de oom van Sandy die mee in de zaak INDONESIA zit.

Tjonge we zijn nog niet aan de nieuw patatten hier.

Viv krijgt het echt op haar heupen nu want die is absoluut niet gewoon dat ik mijn problemen meeneem op verlof.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 00:35   #1908
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.889
Standaard

gewoon wat combinatorics en het loopt wel los
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 00:41   #1909
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
gewoon wat combinatorics en het loopt wel los
Ik zou eerder opteren voor een Z(spec) !
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 00:48   #1910
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ja nu is mijn nieuwjaar helemaal om zeep denk ik.

Sandy is degene die ik aan een overnemer heb gevonden voor zijn zaak aan die beuste 1 euro en de Lopende rekening. (verhaal dat ook verzonnen was zogezegd)
Ja hoor, kom nog eens terug hier in nuchtere toestand.
Doe zeker viv de groeten!
Mvg - Wapper
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 01:23   #1911
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik kan nog altijd mijn vrouw sturen mits een royaal loon. Aan haar keuken kan geen enkel Chinees restaurant in Belgie tippen, not even close. Gooi er dan meteen al de Indonesische kloterij af (geen topkeuken eerlijk gezegd) en beperk u tot een kortere kaart maar met uitsluitend verse producten. Verwacht u aan geen confituurzoete schotels maar de real thing.
Possitief advies ,neem ik mee naar Belgie ,als de verkorte kaart de oplossing is nodig ik je uit voor een diner for 2 met je vrouw op mijn kosten.

U zult zien dat geen enkel verhaal verzonnen is

niemand twijfelt meer aan het restaurant in KNOKKE of wijnegem shopping

ik moet nu alleen als ik thuis ben dat hotdogtentje nog gaan fotograferen en de opening van de nieuwe MIDI STATION die ik voorzie half januari.
Ik hoop dat viv dan even overkomt om gastvrouw te zijn op dit evenement.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ongelovigethomas.jpg‎
Bekeken: 75
Grootte:  106,0 KB
ID: 105152  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 31 december 2016 om 01:25.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 12:03   #1912
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Ja hoor, kom nog eens terug hier in nuchtere toestand.
Doe zeker viv de groeten!
Mvg - Wapper
Heb even opgezogd

op 20 mei 2008 heeft Frank de zaak verkocht aan SANDY
ZIE kruispunt bank
TAST TOE
WIJNEGEM
0475 965 043
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ongelovigethomas.jpg‎
Bekeken: 56
Grootte:  106,0 KB
ID: 105154  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2016, 12:04   #1913
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.889
Standaard

opgezogd

van het werkwoord opzogen

Laatst gewijzigd door dalibor : 31 december 2016 om 12:04.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2017, 12:20   #1914
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
opgezogd

van het werkwoord opzogen
Ja in schrijven van fouten ben ik echt uniek ,vandaar mijn slogan hieronder

Beste wensen allemaal

Was strondzat en heb kater ,al de fotos van het feest zijn mislukt en ik had er zoveel getrokken van ons viv met de baas en de zanger .

Zeker 50 mislukte foto's (belichting niet goed ingesteld)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2017, 02:03   #1915
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Nieuws uit Belgie
Internationale keuken toegevoegd aan Indonesia
Herstart vanaf morgen onder de naam TAST'TOE & INDONESIA
vertrek woensdag naar Belgie terug ,heb donderdag meeting aan het hotdog tentje.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  image-2017-01-03.jpg‎
Bekeken: 54
Grootte:  173,5 KB
ID: 105164  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  TAST TOE.jpg‎
Bekeken: 58
Grootte:  193,6 KB
ID: 105166  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 3 januari 2017 om 02:09.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2017, 21:25   #1916
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard belgie

morgen voormiddag terug vlucht
donderdag bespreking in BRUSSEL MIDI
zal foto trekken van hotdog kraampje
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2016-12-29.jpg‎
Bekeken: 61
Grootte:  153,5 KB
ID: 105169  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2017, 22:29   #1917
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Nieuws uit Belgie
Internationale keuken toegevoegd aan Indonesia
Herstart vanaf morgen onder de naam TAST'TOE & INDONESIA
vertrek woensdag naar Belgie terug ,heb donderdag meeting aan het hotdog tentje.
meneer doktoor, ik wil graag met vijf komen eten. Kan dat ook, of moet het werkelijk, zoals aangegeven op de menukaart, een veelvoud van twee zijn?
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2017, 23:57   #1918
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
meneer doktoor, ik wil graag met vijf komen eten. Kan dat ook, of moet het werkelijk, zoals aangegeven op de menukaart, een veelvoud van twee zijn?
Als je met 5 komt zijn er 3 die betalen
kom je met 6 zijn er ook maar 3 die betalen

dus beste is in veelvoud te komen van 2

Diner for 2 or more wordt ook gelanceerd in BRUSSEL 'midi station '

Daarom moet ik er donderdag zijn

opening rond 15 januari
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  indonesia bistro_1x1blz_22-12-16-1.jpg‎
Bekeken: 46
Grootte:  618,0 KB
ID: 105172  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2017, 00:26   #1919
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

De goede verstaander heeft maar een half woord nodig..

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2017, 20:12   #1920
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Terug in Belgie

En is dit verzonnen ?
Morgen krijg je je hotdog tentje samen met de "MIDI STATION "

De verzinselaar
Je gaat allemaal met je gat bloot ,ik ga alles bewijzen dat het niet verzonnen is.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  collage-2017-01-04.jpg‎
Bekeken: 51
Grootte:  125,1 KB
ID: 105181  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be