Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 oktober 2019, 07:28   #1361
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Echt verschieten doe ik er niet van dat er velen zijn die dat beu worden en zich een sticker 'FY Greta' aanschaffen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 oktober 2019 om 07:28.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2019, 09:15   #1362
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

We kennen hem allemaal de site maar sommige teksten zijn wel het lezen waard.

Linkse leugens ontmaskerd – het klimaat.

Laatste zin in de tekst was wel een 'leuke'.

Citaat:
U dacht dat het communisme verdwenen is? Welnee. Het is springlevend. Ze voeren hun strijd nu middels het milieu. Je kan het kapitalisme met bommen bestrijden, maar onwerkbare oplossingen werken net zo goed. Wees eerlijk: het werkt verdomd aardig. Voor hen. Maar niet voor u.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2019, 13:32   #1363
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
We kennen hem allemaal de site maar sommige teksten zijn wel het lezen waard.

Linkse leugens ontmaskerd – het klimaat.

Laatste zin in de tekst was wel een 'leuke'.
Je hebt nog 3 oudere links van 2011-2012 vergeten te lezen over hun complottheorieën klimaat

[58] http://ejbron.wordpress.com/2011/11/...maatfantasten/
[59] http://ejbron.wordpress.com/2011/11/...etenschappers/
[60] http://ejbron.wordpress.com/2012/03/...armingscultus/

mss vind je nog een leuke zin.


Citaat:
https://hoax.fandom.com/nl/wiki/E.J._Bron

E.J. Bron is een paranoïde en radicale haatblog gehost op de Wordpress.com website. De inhoud van hun artikels focust voornamelijk op extreemrechtse onderwerpen zoals vreemdelingenhaat, islamofobie en eurofobie, maar ook op een overdreven nadruk op "vrijheid". Verder publiceert de website paranoïde complottheorieën over de fictieve Illuminati en New World Order, alsook de ontkenning van klimaatverandering en de promotie van kwakzalverij. Hoewel de website zich omschrijft als een verzameling uit het Duits vertaalde artikels, bevat de blog ook verschillende zelfgeschreven artikels, van extreemrechtse auteurs zoals Martien Penninck, die zich in 2012 nog associeerde met Anders Breivik en een aantal politici de dood toewenste omwille van hun politieke voorkeur.

...

Hoaxes

Een overzicht van enkele hoaxes die door EJ Bron werden gepubliceerd:

- Op de parkings van grootwarenhuizen wordt er door criminelen parfum verkocht die bedwelmende ether blijken te zijn[47][48]
- Een meisje werd in Syrië ter dood gestenigd voor het aanmaken van een Facebook-account[49][50]
- De uitspraken van Russisch president Poetin over de Moslims en hun integratie[51][52]
- Germanwings-copiloot Andreas Günter Lubitz, die zelfmoord pleegde, was islambekeerling en stuurde vliegtuig bewust tegen een berg aan als terroristische daad[53][54]

Complottheorieën

- Extreemrechts gedachtengoed vindt wel vaker een makkelijke aansluiting bij paaranoïde complottheorieën, vooral als die anti-regering[55], anti-EU[56] (de EU zou immers de grondslag leggen voor een nazirijk[57]!) en haatdragend van aard zijn.

- Zelfs de ontkenning van klimaatverandering hoort daarbij[58][59][60].

[58] http://ejbron.wordpress.com/2011/11/...maatfantasten/
[59] http://ejbron.wordpress.com/2011/11/...etenschappers/
[60] http://ejbron.wordpress.com/2012/03/...armingscultus/

- Amerikaans president Obama zou een Moslim zijn[61][62] - meer zelfs, hij heeft blijkbaar een lidkaart bij de Moslim Broederschap[63] - en wordt als een slechte president omschreven omwille van zijn zwarte huidskleur[64]. Racisme dus, ook al zeg je duizend keer van niet.

De zogenaamde "islamisering" van de wereld zou in de hand worden gewerkt d.m.v. depopulatie[65] via de Codex Alimentarius[66], Monsanto[67][68], HAARP[69], mind control[70] en chemtrails[71]. Dit alles moet uiteindelijk leiden tot de (onbestaande) New World Order[72], die Eén Dezer Dagen zal worden opgericht onder leiding van de (al evenzeer fictieve) Illuminati[73] of schaduwregering[74], en waar klaarblijkelijk enkel de Occupy Wall Street nog tegen bestand zou zijn[75]. Maar ook zij kunnen geen oplossing bieden, want ze zijn links en dus vanzelfsprekend slecht[76], wat mooi aantoont hoe complottheorieën zichzelf keer op keer weten tegen te spreken.

Terloops doen ze bij E.J. Bron ook nog even mee aan ADHD ontkenning[77], en aan de promotie van een boek omtrent valse kankertherapieën[78] van kwakzalver Brian Peskin[79]. Ook verwijzingen naar andere complotdenkers, zoals Glenn Beck[80], Alex Jones[81] en Martin Vrijland[82][83], worden niet geschuwd. De blogsite verwijst zelfs naar Natural News[84][85] en Whale.to als bronvermelding[86], waardoor ze vanzelfsprekend de Wet van Scopie overtreden. Daartegenover staat dat een verwijzing naar E.J. Bron als betrouwbare bron evenzeer een overtreding is van diezelfde wet.

Tenslotte overtreedt E.J. Bron ook om de haverklap de Wet van Godwin op zowat alle mogelijke manieren die je zelf niet had kunnen bedenken[87][88][89][90], en dat vinden ze uiteraard prima - behalve als het hen zelf overkomt[91]. Zelfs de Wet van Arken moet eraan geloven via disproportionele vergelijken met de fictieroman 1984 van George Orwell[92][93].

Laatst gewijzigd door Micele : 1 oktober 2019 om 13:37.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2019, 14:19   #1364
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Echt verschieten doe ik er niet van dat er velen zijn die dat beu worden en zich een sticker 'FY Greta' aanschaffen.
in Vlaanderen mogen ze die stickers standaard op de meeste Lijnbussen plakken en op zowat alle overheidsvoertuigen. vrijwel allemaal toegestane uitzondering in de LEZ ook. de burger zal wel dokken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2019, 20:23   #1365
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in Vlaanderen mogen ze die stickers standaard op de meeste Lijnbussen plakken en op zowat alle overheidsvoertuigen. vrijwel allemaal toegestane uitzondering in de LEZ ook. de burger zal wel dokken.
Weet u wat er grappig was in Antwerpen?

In de meeste brievenbussen zaten er stickers met wijze woorden op: GEEN ongeadresseerd RECLAMEDRUKWERK. (wel informatiebladen a.u.b.)


Ik had liever die sticker van Greta gehad maar kom.

p.s.

Aan die informatiebladen heb ik ook geen boodschap.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2019 om 20:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2019, 17:13   #1366
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
We kennen hem allemaal de site maar sommige teksten zijn wel het lezen waard.

Linkse leugens ontmaskerd – het klimaat.

Laatste zin in de tekst was wel een 'leuke'.
Dat citaat over het kapitalisme: Het heeft eigenlijk gefaald in Korea.
Het heeft gefaald in Vietnam, op een nooit geziene wijze.
Het faalt in Afghanistan
Het faalt in Irak, in Syrie, in Jemen,..
Het faalt reeds meer dan een halve eeuw t.o.v. Cuba.
Ik heb niets tegen de gewone Amerikaanse burger, wel tegen elke vorm van uitbuiting & onderdrukking: het (neo)kapitalisme.

Laatst gewijzigd door Boduo : 3 oktober 2019 om 17:15.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2019, 15:49   #1367
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

The Untold Truth Of Greta Thunberg.

Eén van de reacties onder de clip was wel de nagel op de kop:

'Why doesn't she whine to China or India, the worst polluters?'
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2019, 17:01   #1368
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Ik snap niet goed waarom ze nog niet naar Doha zijn gaan manifesteren aan een stadion waar de open lucht 16 graden wordt afgekoeld via een reusachtig airco systeem.

Misschien schrik dat de overheid daar niet zo vlotjes omgaan met freedom of speech ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 10:57   #1369
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik snap niet goed waarom ze nog niet naar Doha zijn gaan manifesteren aan een stadion waar de open lucht 16 graden wordt afgekoeld via een reusachtig airco systeem.

Misschien schrik dat de overheid daar niet zo vlotjes omgaan met freedom of speech ?
Ik denk ook niet dat ze daar welgekomen zullen zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 10:59   #1370
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Is 5G een milieuprobleem of zou het er eentje kunnen zijn dat zelfs misschien nog invloed heeft op véél andere dingen/zaken?

5G APOCALYPSE – THE EXTINCTION EVENT

Verder alles ok zeker????

Voor de fans:

DDees
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2019 om 11:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2019, 16:13   #1371
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Drie op de vier twintigers maken zich altijd zorgen.

Ik denk niet dat het alleen de twintigers zijn die zich op huidig ogenblik zorgen maken, niet alleen over hun professionele toekomst maar ook over wat er allemaal nog komen gaat, wat zij allemaal nog zullen moeten meemaken.

Begrijpelijk want een goede kant gaat het niet uit in de wereld.

* Instabiele regeringen
* Overbevolking
* Overal oorlog (of toch bijna overal)
* Hongersnood/watergebrek (bepaalde gebieden)
* milieuproblemen

Greenpeace: “Klimaatbeleid van Vlaamse regering is uitlachpolitiek”.

p.s.

LifeSearch
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 10:40   #1372
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Drie op de vier twintigers maken zich altijd zorgen.

Ik denk niet dat het alleen de twintigers zijn die zich op huidig ogenblik zorgen maken, niet alleen over hun professionele toekomst maar ook over wat er allemaal nog komen gaat, wat zij allemaal nog zullen moeten meemaken.

Begrijpelijk want een goede kant gaat het niet uit in de wereld.

* Instabiele regeringen
* Overbevolking
* Overal oorlog (of toch bijna overal)
* Hongersnood/watergebrek (bepaalde gebieden)
* milieuproblemen

Greenpeace: “Klimaatbeleid van Vlaamse regering is uitlachpolitiek”.

p.s.

LifeSearch
En de twintigers in de 70ies en 80ies die hadden dat gebleit en gezaag van de media blijkbaar niet nodig.

Toen keek men nog naar het nieuws op TV, koude oorlog vijand communisme (als geruststellende factor ) , wapenwedloop, dreiging atoomoorlog, oorlogen Vietnam, Afghanistan enz als tussendoortje ... Islam terror watisda?

Aja ze konden die olieregio niet met rust laten (na de val van het ijzeren gordijn verveelden ze zich), en daardoor...

Sinds dat het ijzeren gordijn gevallen is niets dan gebleit en gepieker.
Welk ijzeren gordijn?

wacht effe dat was 30 jaar geleden:
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/18...draad-a3970435

Laatst gewijzigd door Micele : 7 oktober 2019 om 10:51.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 19:31   #1373
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
En de twintigers in de 70ies en 80ies die hadden dat gebleit en gezaag van de media blijkbaar niet nodig.

Toen keek men nog naar het nieuws op TV, koude oorlog vijand communisme (als geruststellende factor ) , wapenwedloop, dreiging atoomoorlog, oorlogen Vietnam, Afghanistan enz als tussendoortje ... Islam terror watisda?

Aja ze konden die olieregio niet met rust laten (na de val van het ijzeren gordijn verveelden ze zich), en daardoor...

Sinds dat het ijzeren gordijn gevallen is niets dan gebleit en gepieker.
Welk ijzeren gordijn?

wacht effe dat was 30 jaar geleden:
https://www.nrc.nl/nieuws/2019/08/18...draad-a3970435
Dat was inderdaad een tijdje geleden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 19:37   #1374
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Laat ik even nog wat registers open trekken over de klimaataktivistes Anuna en Greta.

Leraar geschorst na 'walgelijke' reactie over Greta Thunberg.

Onbekende daders hangen Greta Thunberg-pop op aan brug in Rome, politie start onderzoek.

Zeiltocht Anuna De Wever richting Zuid-Amerika verloopt niet probleemloos: boot noodgedwongen aangelegd.

Ik vraag mij steeds af wie de sponsors zijn van die klimaatmeisjes want die reisjes zullen toch ook wel wat kosten?

En hoe zit het met schoolverzuim?

Via het net de les volgen?

Nog maar eentje:

Tientallen aanhoudingen in Amsterdam: ‘werkloze klimaathippies’
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 oktober 2019 om 19:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 20:28   #1375
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Laat ik even nog wat registers open trekken over de klimaataktivistes Anuna en Greta.

Leraar geschorst na 'walgelijke' reactie over Greta Thunberg.

Onbekende daders hangen Greta Thunberg-pop op aan brug in Rome, politie start onderzoek.

Zeiltocht Anuna De Wever richting Zuid-Amerika verloopt niet probleemloos: boot noodgedwongen aangelegd.

Ik vraag mij steeds af wie de sponsors zijn van die klimaatmeisjes want die reisjes zullen toch ook wel wat kosten?

En hoe zit het met schoolverzuim?

Via het net de les volgen?

Nog maar eentje:

Tientallen aanhoudingen in Amsterdam: ‘werkloze klimaathippies’
Greta, Anuna, Kyra,...
Interessant en sensatie voor elk medium.
Eigenlijk gaat het over het KLIMAAT.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 20:30   #1376
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Greta, Anuna, Kyra,...
Interessant en sensatie voor elk medium.
Eigenlijk gaat het over het KLIMAAT.
Zouden ze daar nog wel over praten over het klimaat tijdens hun snoepreisjes?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2019, 20:33   #1377
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Zouden ze daar nog wel over praten over het klimaat tijdens hun snoepreisjes?
het gaat ook niet over "ze"
Alle dagen op tv: reportages die verband houden met het klimaat: bewustwording van de mensen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 09:23   #1378
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
het gaat ook niet over "ze"
Alle dagen op tv: reportages die verband houden met het klimaat: bewustwording van de mensen.
Beetje laat die 'bewustwording' of vijgen na Pasen?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 09:33   #1379
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Beetje laat die 'bewustwording' of vijgen na Pasen?
Inderdaad, het is een beetje laat maar beter laat dan nooit.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2019, 09:35   #1380
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Inderdaad, het is een beetje laat maar beter laat dan nooit.
Beter laat dan nooit, dat klopt en hopelijk valt er nog wel een goede oplossing uit de 'bus' om het probleem proberen 'op te lossen' in goede banen te leiden.

Toch is -en blijft het een verschrikkelijk moeilijke oefening.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 8 oktober 2019 om 09:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be