Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 februari 2004, 17:11   #1
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Op MSN groepen bevinden zich een aantal sites van jonge moslims die de Jihad verheerlijk en oproepen om de gewapende strijd tegen niet-moslims. Het gaat hier ondere andere om http://groups.msn.com/shareeah en http://groups.msn.com/soennah.

Ik zal hieronder wat citaten zetten met bronvermelding en roep iedereen op om in elk geval Microsoft te mailen dat deze sites gesloten moeten worden, tevens kan het geen kwaad om politici op de hoogte te stellen.
Bij Microsoft kun je je klacht kwijt op: http://www.msn.nl/Help/default.asp?iHelpPageID=5&Ath=f


* http://groups.msn.com/shareeah/jihaa...ID_Message=142
Citaat:
"Wij mogen ons nooit laten leiden door de verlokkingen van Iblis noch mogen wij angst in onze harten dragen, nu al zijn wij in staat de steden tot het ware geloof te bekeren ook zal dit in een harde strijd moeten, wij zijn reeds in grote getallen en de Nederlanders (Kafir varkens) zijn verdwaasd door hun perversies en lafheid. ...
Diegenen onder de kafirs die blijven volharden in hun verdorvenheid zijn niets dan wilde beesten zich in wellust richten tegen onze broeders en heel zeker onze zusters, hen kunnen wij bestrijden zonder enige genade"
* http://groups.msn.com/shareeah/jihaa...&ID_Message=15
Citaat:
"De volgende text is bedoeld om alle misverstanden bij moslims omtrent de verplichting van jihaad uit de weg te ruimen. ondanks dat er meer dan 450 verzen in de Qoraan staan die over jihaad spreken, zijn er nog altijd mensen die uitwegen en excuses zoeken om zichzelf en andere moslims te misleiden."
* http://groups.msn.com/shareeah/jihaa...0&ID_Message=7
Citaat:
"Schietcursussen verschillen van land tot land. In bepaalde landen is het bezit van vuurwapens door het publiek toegestaan en in andere landen weer niet. In landen zoals de V.S. zijn dergelijke cursussen toegangbaar voor het publiek. Het is verstandig om regelmatig de schietbaan te bezoeken. In Nederland is het ook mogelijk om dit soort cursussen te volgen. Hieronder ziet u een aantal adressen en telefoonnummers van schietbanen waar u cursussen kunt volgen:
...
kunt het beste de cursussen met een partner volgen. Nogmaals, probeer dit soort activiteiten geheim te houden zodat u van een zuivere niyya (intentie) mag uitgaan. Wanneer u op de schietbaan bent laat uw meningen en overtuigingen voor uzelf en ga niet in conclave met de andere aanwezigen. Praat daar niet over de Islam en verricht uw salaat in het geheim. U gaat naar de schietbaan voor voorbereiding op de Jihad en niet om mensen tot de Islam uit te nodigen."
* http://groups.msn.com/soennah/genera...&ID_Message=99
Citaat:
"Net zoals in amerika Engeland en andere europese landen hebben wij inshallah ook hier de middelen om een begin te maken aan grootschalige bomaanslagen, liquidaties en guerillacties.

Wij verwachten dat er na de acties een jacht word geopend op iedereen die op een moslim lijkt, dit zal ongetwijfeld een grote groep moslims onze kant opjagen waardoor het waarschijnlijk op een burgeroorlog zal eindigen.
...
Probeer samen geld in te zamelen en sla zoveel mogelijk wapens op. In belgie is het vrij simpel om aan wapens te komen, als je met een zuiver intentie zoekt zal Allah je leiden."
* http://groups.msn.com/soennah/genera...&ID_Message=95
Citaat:
"In Nederland leven circa 1,3 miljoen moslims. Een redelijke percentage, net zoals in Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Engeland en Amerika.

Wij begrijpen natuurlijk wel dat de meeste moslims niet echt veel zullen bijdragen aan de strijd, maar laten we ervan uit gaan dat 1% bereid zou zijn om de wapens op te pakken. 1% van 1,3 miljoen is toch 13.000 man. Als wij gaan kijken wat 19 man hebben aangericht op 11 September, dan zullen wij begrijpen dat we met 13.000 man veel kunnen bereiken.

Bovendien hoeft er nu nog maar weinig te gebeuren of er zal een heksenjacht op de moslims ingezet worden. Zij zullen natuurlijk elk persoon met zwart haar, vooral Marokkanen en Turken, als moslim en kwaaddoeners gaan zien. Dit zal een grote deel van deze groep onze kant op jagen."

Bovenstaande citaten zijn nog maar een kleine selectie, behalve talloze jihad-oproepen en verheerlijkingen zijn er ook nog een hoop foto's en video's te "bewonderen".
Ook werd er ergens melding gemaakt dat illegale wapens in Belgie vrij gemakkelijk te verkrijgen waren....

----------------
Alhoewel ze zelf ergens vermelden dat "oproepen tot Jihad" niet strafbaar is, vraag ik me toch af in hoeverre bovenstaande sites toelaatbaar zijn?

Ik vermoed dat Filo zal vinden dat het waarschijnlijk maar voor de lol is dat ze zulke teksten op het net zetten!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:39   #2
Daan
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Berichten: 9
Standaard

Ik dacht dat er in Nederland maar zo'n 900.00 moslims wonen, maar hun aantal groeit klaarblijkelijk erg snel.
Daan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 17:51   #3
boer_bavo
Europees Commissaris
 
boer_bavo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2003
Locatie: Podgorica
Berichten: 6.351
Standaard

Voor mij mogen die sites open blijven. Vrije meningsuiting boven alles.
__________________
[SIZE=1][/SIZE]
boer_bavo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 18:01   #4
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik dacht dat de wet op het racisme toch specifiek stelde dat het aanzetten tot geweld tegen anderen STRAFBAAR is!

(enfin, indien autochtonen zoiets zouden zeggen zou het strafbaar zijn natuurlijk. Misschien valt het wel onder de "vrijheid van godsdienst"?)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 18:02   #5
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik dacht dat de wet op het racisme toch specifiek stelde dat het aanzetten tot geweld tegen anderen omwille van hun religieuze overtuiging, STRAFBAAR is!

(enfin, indien autochtonen zoiets zouden zeggen zou het strafbaar zijn natuurlijk. Misschien valt het wel onder de "vrijheid van godsdienst"?)
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 18:43   #6
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan
Ik dacht dat er in Nederland maar zo'n 900.00 moslims wonen, maar hun aantal groeit klaarblijkelijk erg snel.
Ze nemen hun wensen dan ook voor werkelijkheid.

De sites lijken me inderdaad strafbaar, niet onder de wetgeving tegen discriminatie, maar wel onder de wetgeving die aanzetten tot geweld verbiedt.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 18:45   #7
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

[size=6]Sterven als moslims is beter dan verder leven als kafir[/size]


In de naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

Assalaamoe alaikoem warahmatoellahi wabarakatoeh beste broeders en zusters,

De Profeet vrede zijt met hem, heeft bij zijn terugkeer van de slag van Al-Ahzab gezegd,

“Nu is de tijd voor ons aangebroken om hun aan te vallen, en zij zullen ons niet langer aanvallen. Van nu af aan zijn wij degenen die naar hun toe uitrukken. (overgeleverd door Bughari.)

Onze tactiek.

Het is algemeen bekent dat de aanval vaak de beste verdediging is. Wij moeten vandaag de dag ook niet verwachten dat Amerika en haar bondgenoten op Iraakse en Afghaanse bodem verslagen zullen worden.

Ons grootste probleem is dat deze oorlogen op islamitische grondgebied gevoerd worden. Doormiddel van grootschalige bombardementen vanuit de lucht riskeren de Amerikanen en hun bondgenoten weinig mensen levens, en zijn het de moslims die veel levens (vooral burgers) verliezen.

Als wij de strijd naar hun eigen grondgebied brengen, mogen zij van ons bombarderen wat ze willen. Dit zullen zij natuurlijk niet doen, aangezien zij hun eigen burgers zouden raken. Dit zou al hun geavanceerde wapens in een klap totaal nutteloos maken.

In Nederland leven circa 1,3 miljoen moslims. Een redelijke percentage, net zoals in Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Engeland en Amerika.

Wij begrijpen natuurlijk wel dat de meeste moslims niet echt veel zullen bijdragen aan de strijd, maar laten we ervan uit gaan dat 1% bereid zou zijn om de wapens op te pakken. 1% van 1,3 miljoen is toch 13.000 man. Als wij gaan kijken wat 19 man hebben aangericht op 11 September, dan zullen wij begrijpen dat we met 13.000 man veel kunnen bereiken.

Bovendien hoeft er nu nog maar weinig te gebeuren of er zal een heksenjacht op de moslims ingezet worden. Zij zullen natuurlijk elk persoon met zwart haar, vooral Marokkanen en Turken, als moslim en kwaaddoeners gaan zien. Dit zal een grote deel van deze groep onze kant op jagen.

Uiteindelijk zal dit toch beter zijn voor deze mensen. Sterven als moslims is immers beter dan verder leven zonder Islam!

Opereren in een groep.

Net zoals salaat, is ook jihaad een vorm van aanbidding, dat in een groep verricht word. Wij moeten onszelf ook zien als een onderdeel van een grote groep. Wanneer wij de vijand op eigen bodem kunnen verzwakken, zullen onze troepen in Afghanistan, Irak en andere landen makkelijker kunnen doorstoten, en de vlag van “La ilaha illa Allah” kunnen opheisen.

Hij is het Die Zijn Boodschapper heeft gezonden met de leiding en de ware godsdienst om deze te doen zegevieren boven alle godsdiensten, ook al hebben de afgodsdienaren er een afkeer van. (koran hoofdstuk 9 vers 33)

Moslims die nog gevoelens van loyaliteit voor de koeffar koesteren moeten een voorbeeld nemen aan onze profeet Moessa (as) nemen. Moessa (as) is grootgebracht in het paleis van de farao. Ondanks dat hij als een prins is grootgebracht, wat je van ons niet kan zeggen, is hij tegen de onderdrukkingen van de Farao in opstand gekomen. Allah heeft zelfs gewild dat Moessa (as) oorzaak zou zijn voor de vernietiging van de farao.

Dat wij in het westen zo goed zijn opgevangen, neemt niet weg dat het onderdrukkers zijn van andere volkeren, en dat ze de wereld willen overheersen. Wij moeten goed begrijpen dat deze mensen miljoenen moslims hebben vermoord, en dan heb ik het alleen over het recente verleden.

Zij beraamden plannen, en Allah beraamde plannen.

De Amerikanen hebben als geen ander ingezien hoe belangrijk het is om troepen te hebben klaar staan in andere delen van de wereld.

Amerika heeft nu in meer dan tweederde van alle landen in de wereld troepen gestationeerd. Tegelijkertijd kunnen we getuigen van een explosieve toename van de islam de afgelopen decennia. Deze groei is overal in de wereld merkbaar. In Nederland is het aantal moslims in acht jaar tijd van 800.000 naar 1.3 miljoen menen gestegen

Dus zij beraamden plannen, en Allah beraamde plannen.

Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren WAAR GIJ HEN OOK VINDT en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol. (Qoraan hfst9 vers5)

O, gij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen DIE IN UW NABIJHEID ZIJN en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat Allah met de godvruchtigen is.(Qoran hfst9 vers123)

Assalaamoe alaikoem, jullie moslimbroeder.

Beste broeders en zusters in de islam, ik wil jullie nogmaals herinneren aan het belang van jullie inzet. Internet is op dit moment een van de weinige middelen die tot onze beschikking staan. Wij moeten hier goed gebruik van maken, en zoveel mogelijk broeders en zusters proberen te bereiken. Wat je bijvoorbeeld zou kunnen is dit bericht mailen naar andere broeders en zusters. Dat Allah jullie mag belonen met Al-firdous.


http://groups.msn.com/soennah/genera...&ID_Message=95


Ik heb deze eens helemaal overgenomen circe, kwestie van te illustreren wat er ons boven het hoofd hangt en wat er op dit eigenste moment allemaal beweegt in 'Europese' moslimkringen.

Meteen wordt in deze posting door de moslims ook brandhout gemaakt van de bewering van de politiek correcte kerk dat de moslims in Europa achtergesteld zouden zijn. Zij zeggen immers zelf "Dat wij in het westen zo goed zijn opgevangen" ...

Wie oren heeft, hij hore. Wie ogen heeft, dat hij ziet...
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 19:11   #8
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Voor mij mogen die sites open blijven. Vrije meningsuiting boven alles.
Hmm.. Ik vraag me eigenlijk af of dit nog wel onder de vrijheid van meningsuiting valt...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 19:25   #9
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2002
Berichten: 12.386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan
Ik dacht dat er in Nederland maar zo'n 900.00 moslims wonen, maar hun aantal groeit klaarblijkelijk erg snel.
Heb het nog ff nagekeken bij het CBS:
-Op 1 januari 2003 waren het er 919.000. Op 1 januari 2002 886.000, een stijging van 33.000 in een jaar, maar in de voorgaande jaren was het 40.000 en eerder nog 45.000 dus het neemt wel af.
-Die 919.000 waren goed voor 5,7% van de bevolking.
-573.000 is eerste generatie (in het buitenland geboren), 346.000 tweede generatie (buitenlandse ouders)
-877.000 islamieten komen uit niet-westerse landen en vormen daarmee 54,1% van alle niet-westerse allochtonen in Nederland. 42.000 islamieten komen uit westerse landen (Europa, Noord-Amerika, Indonesië en Japan) en vormen daarme 2,9% van alle westerse allochtonen.
-De belangrijkste herkomstlanden van de niet-westerse islamieten zijn Turkije (319.000), Marokko (285.000), Irak (41.000), Afghanistan (34.000), Suriname (31.000) en Iran en Somalië (elk 28.000). Van de westerse islamieten is het belangrijkste herkomstland waarschijnlijk Indonesië.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 20:36   #10
Leviathan
Provinciaal Statenlid
 
Leviathan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 juli 2003
Berichten: 677
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Voor mij mogen die sites open blijven. Vrije meningsuiting boven alles.
Goed, dan zal ik hier ook mijn recht op vrije meningsuiting uitoefenen. Op www.roguesci.org vinden we alles wat we nodig als hun burgeroorlog uitbreekt. Blijkbaar is dit toch al onvermijdelijk en de overheid is te laf om deze ziektekiemen aan te pakken. We hebben gewoon geen andere keus dan het recht in eigen handen te nemen.
__________________

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 21:35   #11
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Voor mij mogen die sites open blijven. Vrije meningsuiting boven alles.
Vind jij dat ik een site mag maken en openhouden die aanzet tot het vergassen van joden? Of een heilige oorlog tegen hen. Vind jij dat het verbieden van Mein Kampf (misschien verkeert gespeld) onzin is?

Toch vind je waarschijnlijk dat het VB moet verdwijnen, niet?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 21:43   #12
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Voor mij mogen die sites open blijven. Vrije meningsuiting boven alles.
Goed, dan zal ik hier ook mijn recht op vrije meningsuiting uitoefenen. Op www.roguesci.org vinden we alles wat we nodig als hun burgeroorlog uitbreekt. Blijkbaar is dit toch al onvermijdelijk en de overheid is te laf om deze ziektekiemen aan te pakken. We hebben gewoon geen andere keus dan het recht in eigen handen te nemen.
Moslims denken dat ze als enige volk zullen strijden voor hun ideeen, awel indien ze ooit hier hun jihad zullen willen strijden zullen ze zeer verrast komen te staan hoe patriotisch wij kunnen zijn. Als het op dergelijke dingen aankomt hoor ik hier ook bij en zal ook niet lang hoeven na te denken om tegen hen te strijden, en dit meen ik echt.
Dit wil nu niet zeggen dat ze het gaan doen maar indien...vooralleer men mij weer als gek gaat beschouwen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 21:44   #13
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Ik vind dat die sites moeten openblijven.

Kwestie van de ogen te openen van hen die ze zo graag gesloten houden.

Deze sites doen meer goed dan kwaad. Net zoals Abou Jahjah.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 21:48   #14
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik vind dat die sites moeten openblijven.

Kwestie van de ogen te openen van hen die ze zo graag gesloten houden.

Deze sites doen meer goed dan kwaad. Net zoals Abou Jahjah.
Ik zou graag willen geloven dat het zo was maar hoe heb jij afgeleid of welk bewijs heb jij dat deze sites meer goed doen dan kwaad?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 22:05   #15
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Ik vind dat die sites moeten openblijven.

Kwestie van de ogen te openen van hen die ze zo graag gesloten houden.

Deze sites doen meer goed dan kwaad. Net zoals Abou Jahjah.
Ik zou graag willen geloven dat het zo was maar hoe heb jij afgeleid of welk bewijs heb jij dat deze sites meer goed doen dan kwaad?
Als je zulke sites sluit gaan diezelfde ideeën ondergronds. Nu kunnen we met eigen ogen volgen wat er leeft in de 'Europese' moslimwereld. Wat er in al die moskeeën gekonkelfoesd en gepreveld en gebeden en misschien ook wel geroepen wordt.

Nu kan niemand zich achter de bewering "Wir haben es nicht gewusst!" verschuilen.

Ik blijf erbij dat al het arabisch-islamitisch geweld, haat en terrorisme een soort van noodkreet is van degenen die in die cultuur gevangen zitten. Zelf kunnen de meesten er niet uit ontsnappen. Tenzij door zelfmoord te plegen.

Zeg nu zelf : wie wil er nu als achterlijke bestempeld worden? En toch is dat de realiteit die de moslims elke dag onder ogen moeten zien. Probeer je maar eens in te beelden hoe vernietigend het voor jezelf moet zijn om naar een land te moeten trekken dat je haat om er geld te gaan rapen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 22:12   #16
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ik zou graag willen geloven dat het zo was maar hoe heb jij afgeleid of welk bewijs heb jij dat deze sites meer goed doen dan kwaad?
Als je zulke sites sluit gaan diezelfde ideeën ondergronds. Nu kunnen we met eigen ogen volgen wat er leeft in de 'Europese' moslimwereld. Wat er in al die moskeeën gekonkelfoesd en gepreveld en gebeden en misschien ook wel geroepen wordt.

Nu kan niemand zich achter de bewering "Wir haben es nicht gewusst!" verschuilen.

Ik blijf erbij dat al het arabisch-islamitisch geweld, haat en terrorisme een soort van noodkreet is van degenen die in die cultuur gevangen zitten. Zelf kunnen de meesten er niet uit ontsnappen. Tenzij door zelfmoord te plegen.

Zeg nu zelf : wie wil er nu als achterlijke bestempeld worden? En toch is dat de realiteit die de moslims elke dag onder ogen moeten zien. Probeer je maar eens in te beelden hoe vernietigend het voor jezelf moet zijn om naar een land te moeten trekken dat je haat om er geld te gaan rapen.
Misschien wel maar denk je dat er nu geen ondergrondse beweging is? Nu heb je ze gewoonweg alle 2, en deze sites kunnen wel heel wat makelijker een weg openen voor nieuwe overtuigden naar de ondergrondse.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2004, 22:19   #17
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Als je zulke sites sluit gaan diezelfde ideeën ondergronds. Nu kunnen we met eigen ogen volgen wat er leeft in de 'Europese' moslimwereld. Wat er in al die moskeeën gekonkelfoesd en gepreveld en gebeden en misschien ook wel geroepen wordt.

Nu kan niemand zich achter de bewering "Wir haben es nicht gewusst!" verschuilen.

Ik blijf erbij dat al het arabisch-islamitisch geweld, haat en terrorisme een soort van noodkreet is van degenen die in die cultuur gevangen zitten. Zelf kunnen de meesten er niet uit ontsnappen. Tenzij door zelfmoord te plegen.

Zeg nu zelf : wie wil er nu als achterlijke bestempeld worden? En toch is dat de realiteit die de moslims elke dag onder ogen moeten zien. Probeer je maar eens in te beelden hoe vernietigend het voor jezelf moet zijn om naar een land te moeten trekken dat je haat om er geld te gaan rapen.
Misschien wel maar denk je dat er nu geen ondergrondse beweging is? Nu heb je ze gewoonweg alle 2, en deze sites kunnen wel heel wat makelijker een weg openen voor nieuwe overtuigden naar de ondergrondse.
Het grootste gevaar zijn niet de migranten maar de eigen mensen die persé blind willen blijven voor de realiteit.

Door sites als deze onder hun ogen te brengen kunnen deze op den duur wel niet anders dan hun kop uit het zand te trekken. Deze sites zijn eye-openers van onschatbare waarde.

Het moslim-probleem is trouwens geen lokaal probleem. Het is een wereldprobleem. De ganse wereld zal in het reine moeten komen met de islam. En volgens mij gaat dit op termijn met zich brengen dat met de val van de islam tegelijk ook de val van het monotheïsme een feit zal worden.

In Frankrijk is dit "laïciseringsproces" trouwens al goed op dreef aan 't komen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 11:06   #18
JoeQpublic
Gouverneur
 
Geregistreerd: 25 september 2003
Berichten: 1.147
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Als je zulke sites sluit gaan diezelfde ideeën ondergronds. Nu kunnen we met eigen ogen volgen wat er leeft in de 'Europese' moslimwereld. Wat er in al die moskeeën gekonkelfoesd en gepreveld en gebeden en misschien ook wel geroepen wordt.

Probeer je maar eens in te beelden hoe vernietigend het voor jezelf moet zijn om naar een land te moeten trekken dat je haat om er geld te gaan rapen.
Misschien wel maar denk je dat er nu geen ondergrondse beweging is? Nu heb je ze gewoonweg alle 2, en deze sites kunnen wel heel wat makelijker een weg openen voor nieuwe overtuigden naar de ondergrondse.
enkele kanttekeningen: schoon volk als Mullah Omar zie ik nog geen boodschappen op het internet posten.

Waarom zou je iets dat per defenitie achter gesloten deuren en "en petit comité" besproken moet worden, op het wereldwijde web plaatsen?

Een stel (redelijk welgestelde) islamitische tieners of twintigers uit Nederland die dromen van de strijd tegen de christenhonden: tja, wie was er nooit jong Soortgelijke sites maar dan van skinheads, zelfverklaarde trotskisten en militante vegetariërs bestaan ook en in groter aantal. Een goed recept voor een molotov-cocktail kan je er vinden, maar de ondergang van de westerse samenleving plannen? komaan zeg...

ten tweede: in de meeste Nederlandse en Belgische moskeëen is net als in de gemiddelde synagoge of kerk hetzelfde te horen, nl oproepen om een beter leven te leiden.
__________________
--E eigen vork eerst --E
JoeQpublic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 13:35   #19
Hanne
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2003
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Misschien wel maar denk je dat er nu geen ondergrondse beweging is? Nu heb je ze gewoonweg alle 2, en deze sites kunnen wel heel wat makelijker een weg openen voor nieuwe overtuigden naar de ondergrondse.
enkele kanttekeningen: schoon volk als Mullah Omar zie ik nog geen boodschappen op het internet posten.

Waarom zou je iets dat per defenitie achter gesloten deuren en "en petit comité" besproken moet worden, op het wereldwijde web plaatsen?

Een stel (redelijk welgestelde) islamitische tieners of twintigers uit Nederland die dromen van de strijd tegen de christenhonden: tja, wie was er nooit jong Soortgelijke sites maar dan van skinheads, zelfverklaarde trotskisten en militante vegetariërs bestaan ook en in groter aantal. Een goed recept voor een molotov-cocktail kan je er vinden, maar de ondergang van de westerse samenleving plannen? komaan zeg...

De aanslag op de WTC-torens was maar een uit de hand gelopen baldadigheidje van enkele moslimketjes. En wat dan nog?

ten tweede: in de meeste Nederlandse en Belgische moskeëen is net als in de gemiddelde synagoge of kerk hetzelfde te horen, nl oproepen om een beter leven te leiden.
De oproepen tot jihad en tot deelname aan al-queda opleidingskampen in Afganistan en andere moslimlanden, zijn niets anders dan de moslimversie van scoutactiviteiten
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2004, 13:46   #20
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Blijkbaar heeft MSN al actie ondernomen:

QUOTE :

MSN haalt jihad-websites uit de lucht

Uitgegeven: 20 februari 2004 12:21

AMSTERDAM - Internetprovider MSN heeft vrijdag enkele websites uit de lucht gehaald die oproepen tot de jihad, de heilige oorlog van de islam. Volgens MSN-woordvoerder Abdeluheb Choho is het in strijd met het gebuikersreglement om op de sites op te roepen tot geweld, racisme of andere illegale activeiten.

Op de desbetreffende sites worden moslims opgeroepen zich voor te bereiden. In een van de berichten hoopt de schrijver dat 1 procent van de moslims aan de oproep gehoor zal geven: "1 procent van 1,3 miljoen is toch 13.000 man. Als wij gaan kijken wat 19 man hebben aangericht op 11 september, dan zullen wij begrijpen dat we met 13.000 man veel kunnen bereiken."

In een andere groep worden moslims opgeroepen een schietcursus te volgen. De auteur noemt vervolgens een lijstje met schietbanen in Nederland waar zo'n cursus gevolgd kan worden. "Praat daar niet over de islam en verricht uw salaat (bidritueel red.) in het geheim. U gaat naar de schietbaan voor voorbereiding op de jihad en niet om mensen tot de islam uit te nodigen", zo wordt de lezer tot terughoudendheid gemaand. Nederlanders, omschreven als 'kafir (ongelovige red.) varkens, zijn verdwaasd door hun perversies en lafheid', meent een ander.

Volgens Choho is het onmogelijk alle websites die MSN host te monitoren op opruiende teksten. "Op MSN zijn 200.000 groepen actief. Wij willen mensen juist een platform bieden om vrij te kunnen te communiceren. Maar zodra we melding krijgen dat er iets niet in de haak is, halen we de site meteen uit de lucht en stellen we een onderzoek in", aldus Choho.

De internetprovider neemt geen contact op met de beheerder van sites die uit de lucht worden genomen. Ook komen overtreders van het gebruikersreglement niet op een zwarte lijst, omdat het te makkelijk zou zijn om onder een nieuwe naam een nieuwe site te openen. "In plaats daarvan hanteren we een ontmoedigingsbeleid", zegt de woordvoerder.

De Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) zegt deze internetsites nauwlettend te volgen. "Het heeft zeker onze aandacht, maar het is lastig te verbieden. Het is aan het Openbaar Ministerie om te bepalen of dergelijke teksten strafbaar zijn", aldus een woordvoerder.

Het landelijk parket van het OM heeft de zaak in onderzoek en wil nog geen reactie geven. "Veel van dit soort dingen vallen onder de vrijheid van meningsuiting", aldus woordvoerder Wim de Bruin. Minister Donner van Justitie heeft in augustus 2003 een wetswijziging doorgevoerd die het mogelijk maakt mensen die zich schuldig maken aan het werven voor de jihad maximaal vier jaar gevangenisstraf kunnen krijgen.

nu.nl
UNQUOTE

zouden ze in België ook al zo'n wetswijziging hebben ingediend? Of geven WIJ ze enkel stemrecht?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be