Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 mei 2008, 17:15   #1
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard Het zal je kind maar wezen:

http://www.youtube.com/watch?v=m6jhb...eature=related
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2008, 02:34   #2
KaiyureBoy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 mei 2008
Berichten: 1
Standaard Hi, buddy, thanks for your article.

[size=2]this article help me a lot, I am very aprreciated for it. thank you very much.[/size]
__________________________________________________ __________________________________
Nicole Kidman Monica Bellucci Britney Spears Avril Lavigne Paris Hilton
KaiyureBoy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2008, 19:09   #3
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN
 
Derk de Tweede's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken
Berichten: 37.539
Standaard

Dat kind heeft dus haar vader vals beschuldigd van seksueel misbruik en de arme man heeft daarvoor in de gevangenis gezeten!
__________________
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2008, 05:15   #4
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

dit zijn van die mooie voorbeelden waar die vrije opvoedingen zonder af en toe een tik tegen de billen dus tot kunnen toe leiden.

Dat kinderen tegenwoordig mondiger zijn geworden is een feit maar je ziet hier het klassieke beeld van een rot verwend mondig meisje dat maar al te goed weet hoe ze haar ouders kan aanpakken en in dit opzicht van ik al die alarm nummers voor misbruiken de keerzijde van de medaille want als je kind kwaad op je is doet het dus van die zulke zaken om je terug te pakken.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 08:38   #5
Skoebidoe
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 215
Standaard

Dit is echt een wapen geworden! Wil je iemand treffen, beschuldig hem/haar van sexueel misbruik!
Mijn moeder is kort na de Dutroux-affaire door haar eigen dochter beschuldigd van sexueel misbruik. Het misbruik zou gepleegd zijn tussen haar 2-15e levensjaar. Nooit had ze daar iets over gezegd en op haar 40 komt ze met dergelijk verhaal naar buiten. Ze kon het zich zelfs nog herinneren. Dat is natuurlijk klaarklinkende onzin!
Mijn ouders zijn er allebei door gekraakt! Ondervraging door de gerechtelijke politie en dergelijke meer. Dossiers zijn uiteindelijk geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. Kan moeilijk ook anders want haar verklaringen zaten vol tegenstrijdigheden.
10 jaar later heeft ze toegegeven dat ze alles verzonnen had. Ze wou naar eigen zeggen eens Regina Louf (alias X1) nadoen.
Ondertussen is duidelijk geworden dat mijn zus psychisch gestoord is. ze zwalpt van de ene psychiatrische instelling naar de andere.
In Nederland bestaat er een vereniging "Werkgroep Fictieve Herinneringen"
Dit is een werkgroep die mensen verenigd die vals beschuldigd zijn van sexueel misbruik. Deze beschuldigingen komen er dikwijls nadat een therapeut op hen ingepraat heeft. Die gasten gaan in uw verleden graven. Ze vinden altijd wel iets en relateren dat dan onmiddellijk aan sexueel misbruik. Het beroep van therapeut is niet wettelijk geregeld. Zelfs de bakker van om de hoek mag zich therapeut noemen. In Nederland zijn er in het verleden reeds therapeuten veroordeeld wegens het inprenten van zogenaamde verdrongen herinneringen. Ganse gezinnen zijn op deze manier stuk gemaakt en het is maar goed dat die therapeuten op hun verpletterende verantwoordelijkheden gewezen worden

Laatst gewijzigd door Skoebidoe : 20 juli 2008 om 08:38.
Skoebidoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 11:43   #6
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht


Wa's wat voor iets ...

Niet eens een beetje schuldbesef of zo ...

Nu ja , eigenlijk krijgen kinderen wel ergens de macht om zo'n dingen te doen ... "Ah , ik mag iets niet van m'n ouders , dan zal ik eens wraak nemen door zoiets te doen " , ...
Anderzijds , is het ook niet mogelijk om het te negeren , er zijn echte slachtoffers genoeg , dis WEL hulp nodig hebben ...
Moeilijke situatie ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 19:05   #7
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Wat een verwende snotpin, die had eens mijn dochter moeten zijn. Had ze eens goe over de knie gelegd...
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2008, 23:28   #8
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 12 juli 2008
Berichten: 827
Standaard

Herinnerd niemand zich de south park aflevering waarin de kindjes allemaal hun ouders aangeven voor seksueel misbruik totdat de hele stad bewoond is door kinderen?
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 12:27   #9
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Herinnerd niemand zich de south park aflevering waarin de kindjes allemaal hun ouders aangeven voor seksueel misbruik totdat de hele stad bewoond is door kinderen?
yep leuke aflevering helaas zit in southpark dikwijls heel wat realistische feiten maar dan enkel uitvergroot en overdreven gemaakt maar niettemin zijn de onderwerpen dagelijkse kost in onze levens.
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 12:32   #10
slegie
Staatssecretaris
 
slegie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2004
Berichten: 2.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Wat een verwende snotpin, die had eens mijn dochter moeten zijn. Had ze eens goe over de knie gelegd...
Discipline en respect kun je niet afdwingen met enkel geweld.

In de eerste plaats is aandacht en liefde het meest belangrijke en laat dit eerste nu net het feit zijn wat in heel veel gezinnen ontbreekt.
En als er aandacht word gegeven is het zogenoemde negatieve aandacht voor de rest proberen heel veel gezinnen hun kinderen stil te houden met speelgoed en zo meer kortom alles naar hun zin maken.
Bijna iedereen houd dan wel van zijn kinderen maar dit is dus niet genoeg.

Natuurlijk hoort bij opgroeien ook discipline en een tik op de billen of zo moet kunnen maar men mag en moet hier niet in overdrijven, altijd die tik op de billen geven dan verliest het zijn effect.
je begint beter met korte kleine straffen, zoals even apart zetten en zo meer en als het je echt te bont word dan kan die tik tegen de billen maar dit moet eerder een zeldzaamheid zijn zodat je kind echt leert beseffen dat die tik tegen de billen pas komt als hij of zij er echt over is gegaan
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 17:36   #11
Havana
Europees Commissaris
 
Havana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2006
Berichten: 6.810
Standaard

Wat een rotjoch! Ik weet dat de jeugd mondiger wordt, maar ik hoop dat niet alle kinderen zo zijn!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaiyureBoy Bekijk bericht
[size=2]this article help me a lot, I am very aprreciated for it. thank you very much.[/size]
__________________________________________________ __________________________________
Nicole Kidman Monica Bellucci Britney Spears Avril Lavigne Paris Hilton
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2008, 19:27   #12
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
Discipline en respect kun je niet afdwingen met enkel geweld.

In de eerste plaats is aandacht en liefde het meest belangrijke en laat dit eerste nu net het feit zijn wat in heel veel gezinnen ontbreekt.
Zou het meisje hier niet een beetje teveel aandacht en liefde hebben gekregen ? 't lijkt me dat ze rotverwend is geworden , en het nu niet kan verdragen dat er dingen zijn die ze niet mag ... En daardoor nu uit alle macht haar ouders onder druk zet om toch haar zin maar te krijgen ...
Rotverwend ...
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be