Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 oktober 2007, 17:01   #1
daph
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 3 oktober 2007
Berichten: 1
Standaard onderwerp gezocht voor paper!

hey! ik ben een eerstejaarsstudente Bachelor Politieke wetenschappen en ik had een vraagje. Ik zou een paper moeten schrijven over een bepaald onderwerp namelijk de media in verhouding tot de politiek!

Nu ben ik een beetje aan het zoeken naar een perfecte onderzoeksvraag voor dit thema: ik dacht bijvoorbeeld aan het effect dat de media heeft door bepaalde bekende bv's zoals jean marie dedecker die nu Lijst dedecker heeft opgericht ,in de schijnwerpers te zetten, en dat hij door zijn bekendheid via de media ook direct een 'hit' heeft gescoord bij de verkiezingen jl. De gewone Jan in de straat zou misschien geflopt zijn met zo'n partij...
Ik vind dit persoonlijk een goede onderzoeksvraag MAAR helaas is hier in het verleden nog niet veel aandacht aan besteedt en ik heb toch wel een paar primaire bronnen nodig om te beginnen , en die zijn er helaas niet veel ( toch niet dat ik kan terugvinden hierover)

Mijn vraag tot jullie toe is , weten jullie soms een betere onderzoeksvraag waar ik VEEL informatie kan over vinden ( allerhande bronnen zijn toegestaan van krantenartikel tot statistieken) m.b.t de media in verhouding tot de politiek? Tijd , plaats en publiek moeten wel afgebakend zijn bv media invloed tov politiek in Belgie de laatste 10 jaar

Alvast bedankt!
daph is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2007, 17:58   #2
liberalist_NL