Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 november 2023, 07:01   #821
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een moord is een moord. En moordenaars moeten gestraft worden.
We hebben daar verschillende visies op he Dat was zo voor we de ecologische transitie aangevat hadden, maar nu niet meer.

Citaat:
De wet HOORT de wet te zijn voor iedereen.
In de grond is dat waar. Maar er kan een pragmatisch gedoogbeleid ingesteld worden ook voor dingen die lastig te formuleren zijn in een bestaand juridisch kader, maar waarvan het gezonde verstand zegt dat men zag dat het goed was he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2023, 10:17   #822
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 74.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
We hebben daar verschillende visies op he Dat was zo voor we de ecologische transitie aangevat hadden, maar nu niet meer.
Toch blijf je tegen stribbelen als ik creatieve voorstellen formuleer om snel & efficiënt een grote groep verder totaal nutteloze CO2 producenten te elimineren...

Dat is jammer, zo geraakt de transitie nooit echt op gang.

Zonet op Radio 1 zat er nog een politica van Groen te jengelen dat ook europa niet op de gas durft duwen, men schuift het probleem voor zich uit en zo zal het alleen maar groeien.

Kijk naar holland, waar het probleem echt acute proporties heeft gekregen.

Citaat:
In de grond is dat waar. Maar er kan een pragmatisch gedoogbeleid ingesteld worden ook voor dingen die lastig te formuleren zijn in een bestaand juridisch kader, maar waarvan het gezonde verstand zegt dat men zag dat het goed was he
Dat is problematisch hee. Stel dat ik mijn voorstel zou willen uitvoering geven, dan gaat de beoogde doelgroep tegenspartelen. Ook als ik het zo voorstel dat zij eigenlijk edelmoedige klimaat kamikazes zijn, die het alleen nog niet weten.

En het is hoogst onzeker of het parket zou willen meestappen in mijn these dat ik het enkel maar doe uit onbaatzuchtigheid en bezorgdheid voor de natuur.

De wet loopt altijd achter op de sociologische realiteit, op de veranderende mentaliteit in de maatschappij.

Dat maakt dat het voor klimaat pioniers altijd een gevaarlijke bezigheid blijft.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 november 2023 om 10:17.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2023, 11:05   #823
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
We hebben daar verschillende visies op he Dat was zo voor we de ecologische transitie aangevat hadden, maar nu niet meer.



In de grond is dat waar. Maar er kan een pragmatisch gedoogbeleid ingesteld worden ook voor dingen die lastig te formuleren zijn in een bestaand juridisch kader, maar waarvan het gezonde verstand zegt dat men zag dat het goed was he
Laat dat gezonde verstand maar varen.
Wie aan de juiste kant van de geschiedenis staat op het juiste moment, of wie de juiste kennisSEN heeft, mag moorden zonder er voor gestraft te worden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2023, 11:11   #824
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 44.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Een moord is een moord. En moordenaars moeten gestraft worden.

Racisten zijn ook racisten, eender van welke partij ze voorzitter zijn.

De wet HOORT de wet te zijn voor iedereen. DAT is in dit corrupte vvorstendom niet het geval. En daar komen steeds meer mensen tegen in opstand.
Een 'koelbloedige' moordenaar moet uiteindelijk hetzelfde lot ondergaan als zijn slachtoffer(s) en niet jaren op de kosten van de brave hij/zij belastingbetaler zitten.

Vuurpeleton?¿

(niet zeker van maar ik dacht dat er landen waren waar men dit doet)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 26 november 2023 om 11:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2023, 12:21   #825
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ulens hoort nooit meer een dag vrij rond te lopen.

Gewoon moord. Klip en klaar. Dat is in elk ander land minstens 20 jaar gevang.

Normaal sterft hij in de gevangenis.

Klassenjustitie.

Onderzoek uit 2015 liet zien dat allochtone daders vaker en soms ook langere onvoorwaardelijke gevangenisstraffen krijgen dan autochtone daders.

https://scholarlypublications.univer...3A2941385/view
Dit "vergat" je "toevallig" te vermelden:

Allochtone daders staan vaker voor een drugsdelict terecht, zijn vaker man, hebben vaker al eens in de gevangenis gezeten, en ontkennen het
delict vaker.


Bovendien gaat het over Nederland. Ik denk niet dat daar dossiers "verloren worden gelegd" van allochtone moordenaars van wie de uitlevering werd gevraagd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2023, 12:39   #826
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Een 'koelbloedige' moordenaar moet uiteindelijk hetzelfde lot ondergaan als zijn slachtoffer(s) en niet jaren op de kosten van de brave hij/zij belastingbetaler zitten.

Vuurpeleton?¿

(niet zeker van maar ik dacht dat er landen waren waar men dit doet)
Ik ben nooit voorstander geweest van de doodstraf. Dat is immers ook moord.
Ik ben geen mens die zich beestachtiger gedraagt dan een beest, door beesten van mensen hetzelfde lot te laten ondergaan dat zij hun slachtoffers lieten ondergaan.
Van mij mogen beesten van mensen de rest van hun leven doorbrengen in een isolatiecel. Ze hoeven niet van kou, honger of dorst te sterven, maar ze mogen wel tureluut worden van gebrek aan menselijke aanwezigheid.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be