Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
|
Discussietools |
26 november 2023, 07:01 | #821 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
26 november 2023, 10:17 | #822 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is jammer, zo geraakt de transitie nooit echt op gang. Zonet op Radio 1 zat er nog een politica van Groen te jengelen dat ook europa niet op de gas durft duwen, men schuift het probleem voor zich uit en zo zal het alleen maar groeien. Kijk naar holland, waar het probleem echt acute proporties heeft gekregen. Citaat:
En het is hoogst onzeker of het parket zou willen meestappen in mijn these dat ik het enkel maar doe uit onbaatzuchtigheid en bezorgdheid voor de natuur. De wet loopt altijd achter op de sociologische realiteit, op de veranderende mentaliteit in de maatschappij. Dat maakt dat het voor klimaat pioniers altijd een gevaarlijke bezigheid blijft.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 november 2023 om 10:17. |
||
26 november 2023, 11:05 | #823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie aan de juiste kant van de geschiedenis staat op het juiste moment, of wie de juiste kennisSEN heeft, mag moorden zonder er voor gestraft te worden.
26 november 2023, 11:11 | #824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vuurpeleton?¿ (niet zeker van maar ik dacht dat er landen waren waar men dit doet)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 november 2023 om 11:12. |
|
26 november 2023, 12:21 | #825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allochtone daders staan vaker voor een drugsdelict terecht, zijn vaker man, hebben vaker al eens in de gevangenis gezeten, en ontkennen het delict vaker. Bovendien gaat het over Nederland. Ik denk niet dat daar dossiers "verloren worden gelegd" van allochtone moordenaars van wie de uitlevering werd gevraagd.
26 november 2023, 12:39 | #826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben geen mens die zich beestachtiger gedraagt dan een beest, door beesten van mensen hetzelfde lot te laten ondergaan dat zij hun slachtoffers lieten ondergaan. Van mij mogen beesten van mensen de rest van hun leven doorbrengen in een isolatiecel. Ze hoeven niet van kou, honger of dorst te sterven, maar ze mogen wel tureluut worden van gebrek aan menselijke aanwezigheid.