Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise

 
 
Discussietools
Oud 17 juni 2004, 09:02   #181
Stijn Ram
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Uw domheid grenst wel aan het ongelooflijke.
Ik kan uw argumenten totaal niet volgen.

1. mijn vrouw wordt als hoer uitgescholden voornamelijk door VLAMINGEN, of ze krijgt andere kwetsende racistische opmerkingen
2. mijn vrouw is geen moslim/noch zwart
3. zeer weinig allochtonen spuien kwetsende opmerkingen als ze passeert.

uw enggeestigheid is echt wel fenomenaal. het moet toch langs de ene kant makkelijk zijn in een wereld te leven waar alles zwart of wit is.

Ignorance is bliss.

Ik hoop dat uw nageslacht (hopelijk heeft u er geen) toch een hoger IQ meekrijgt dan u heeft gekregen.

Innige deelneming
Ik dacht dat persoonlijke beledigingen hier niet mocht.

Maar maak je niet ongerust. Ik maak me geen zorgen over het feit dat ik surfend naar vier andere subfora even het volgende was ontgaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Mijn vrouw is een Amerikaanse met Taiwanese roots
Triest is dat jij juist naar mij uitvalt terwijl ik juist voor een verbod ben om meisjes met "hoer" na te roepen.
Arrogantie troef in BartP's opmerkingen.

Nog even dit. Het roepen van hoer naar onze vrouwen zou inderdaad verboden moeten worden.
Maar het roepen van hoer naar effectief een hoer is geen scheldwoord he.

je moet vrouwen maar niet importeren, niks gaat boven onze prachtige Vlaamse meisjes
__________________
Een Vlaamse soeveREINE staat NU!!!
Stijn Ram is offline  
Oud 17 juni 2004, 15:45   #182
Amadeke
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 17 juni 2004
Locatie: G3nt
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar Amadeke
Standaard

Is het als bouwvakker nafluiten van vrouwen dan ook strafbaar?
__________________
The word politics is derived from "poly", meaning "many" and "ticks", meaning "blood sucking parasites"
Amadeke is offline  
Oud 17 juni 2004, 15:45   #183
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Nope! voor zover ik weet is nafluiten geen teken van misprijzen, eerder van prijzen!

nu, gezien mijn respectabele leeftijd is het fluiten al een tijdje verleden tijd ! het misprijzende blijft echter.... toch raar hé
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 17 juni 2004, 16:34   #184
Astenblieft mensen
Minister
 
Astenblieft mensen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 3.494
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Nope! voor zover ik weet is nafluiten geen teken van misprijzen, eerder van prijzen!

nu, gezien mijn respectabele leeftijd is het fluiten al een tijdje verleden tijd ! het misprijzende blijft echter.... toch raar hé
Zal ik anders even fluiten?
hier, bij deze.
Voor u gefloten.

Ik zou niet willen dat u de indruk krijgt te oud te zijn voor enige vorm van gefluit, dat is nergens voor nodig.

Aja, ge kunt mij best hier gewoon bereiken, daar hoeft u mij geen persoonlijk bericht voor te sturen...

groet,
astenblieft voor u
Astenblieft mensen is offline  
Oud 17 juni 2004, 17:24   #185
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Ram
Nog even dit. Het roepen van hoer naar onze vrouwen zou inderdaad verboden moeten worden.
Maar het roepen van hoer naar effectief een hoer is geen scheldwoord he.

je moet vrouwen maar niet importeren, niks gaat boven onze prachtige Vlaamse meisjes
Alsjeblieft. Met zo'n opmerking geef je ook te kennen niet tot dat mooie ras te behoren. Blauwe knop, en terecht denk ik.

Toch maar geen blauwe knop. Volgens sommige users hier mag je vrouwen naroepen met "hoer".
Akkersloot is offline  
Oud 17 juni 2004, 17:29   #186
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amadeke
Is het als bouwvakker nafluiten van vrouwen dan ook strafbaar?
Ga jij dan naar de rosse beurt en betaal jij dan een hoer om haar een half uur na te fluiten dan ?
Akkersloot is offline  
Oud 18 juni 2004, 15:32   #187
Stijn Ram
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Berichten: 45
Standaard

allez, wees serieus.
Je moet maar eens wat te lang kijken naar een Turkse in minirok of je krijgt van 10 turken klop of 10 chinezen als je naar zo een aziatische maseuze of hoer met weinig stof aan kijkt. Broers, neefjes en nonkels. Ze stellen meteen de hele familie hun vuisten aan je voor.

En wat moeten wij doen als ze naar onze Vlaamse meisjes hoer roepen en schunnige parlez verkopen? ne keer glimlachen?
__________________
Een Vlaamse soeveREINE staat NU!!!
Stijn Ram is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be