Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 5 januari 2014, 19:39   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Talking Stof tot nadenken ...

Bron

Detail

Citaat:
Bart De Wever maakt zich grote zorgen over de moslimterreur. "Het is de ergste gesel voor de mensheid sinds Hitler", zei hij in de studio van VTM NIEUWS. Hij maakt zich vooral zorgen om individuen die achter de computer radicaliseren.
In aanloop tot de verkiezingen een goede uitspraak dacht ik en ik denk niet dat alleen Bart zich zorgen maakt over de Moslim terreur uiteraard de door extremistische figuren gedirigeerde acties die volgens hem een kleine groep blijkt te zijn waar ik het niet mee eens ben, want die groep blijft aangroeien.

Het vergelijk Extremistische Moslims en éne zekere Adolf Hitler, ja daar kan je het ander op zeggen.

Zou het beter geweest zijn als AH het 'gewonnen' zou hebben, niemand die dat in kaart kan brengen denk ik, puur giswerk.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 6 januari 2014, 09:04   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Oei, daar haalde men dat ook al aan ...

link

En mocht het verkeerdelijk begrepen zijn geweest, ik schreef niet dat ik de acties van éne zekere AH goedkeurde hé.

Oorlog voeren blijft kassa kassa
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline  
Oud 6 januari 2014, 13:03   #3
doremi
Gouverneur
 
Geregistreerd: 14 september 2005
Locatie: Mechelen
Berichten: 1.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail



In aanloop tot de verkiezingen een goede uitspraak dacht ik en ik denk niet dat alleen Bart zich zorgen maakt over de Moslim terreur uiteraard de door extremistische figuren gedirigeerde acties die volgens hem een kleine groep blijkt te zijn waar ik het niet mee eens ben, want die groep blijft aangroeien.

Het vergelijk Extremistische Moslims en éne zekere Adolf Hitler, ja daar kan je het ander op zeggen.

Zou het beter geweest zijn als AH het 'gewonnen' zou hebben, niemand die dat in kaart kan brengen denk ik, puur giswerk.
Vergelijken doet hij niet echt he, hij zegt dat hij het (op wereldschaal) de grootste gesel vindt SINDS Hitler en Stalin. Daarmee kan nog altijd geconcludeerd worden dat het als minder erg of erger wordt beschouwd door BDW.

De uitspraak met de nadruk op het woord 'sinds' is dan ook volledig terecht. Als we vandaag terugkijken op de laatste 100 jaar geschiedenis zal de Islam wereldwijd na het Nazisme en het Communisme van Stalin zeker de 3e grootste moordenaar zijn vanuit ideologisch standpunt. Dat lijkt me een feitelijkheid.
__________________
Voor worst met spruiten en patatten!
doremi is offline  
Oud 6 januari 2014, 13:20   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Vergelijken doet hij niet echt he, hij zegt dat hij het (op wereldschaal) de grootste gesel vindt SINDS Hitler en Stalin. Daarmee kan nog altijd geconcludeerd worden dat het als minder erg of erger wordt beschouwd door BDW.

De uitspraak met de nadruk op het woord 'sinds' is dan ook volledig terecht. Als we vandaag terugkijken op de laatste 100 jaar geschiedenis zal de Islam wereldwijd na het Nazisme en het Communisme van Stalin zeker de 3e grootste moordenaar zijn vanuit ideologisch standpunt. Dat lijkt me een feitelijkheid.
Dat kan allemaal kloppen, maar niet als BDW dat verteld.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 6 januari 2014, 13:41   #5
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat kan allemaal kloppen, maar niet als BDW dat verteld.
2 !

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 6 januari 2014, 13:45   #6
Dutch_Strawberry
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 juni 2013
Berichten: 2.143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat kan allemaal kloppen, maar niet als BDW dat verteld.
't Is 'vertelt' met 'n t. En kweenie, den Bart zegt wel waar het op staat.
Dutch_Strawberry is offline  
Oud 6 januari 2014, 14:29   #7
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat kan allemaal kloppen, maar niet als BDW dat verteld.
__________________
Antoon is offline  
Oud 6 januari 2014, 14:54   #8
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doremi Bekijk bericht
Vergelijken doet hij niet echt he, hij zegt dat hij het (op wereldschaal) de grootste gesel vindt SINDS Hitler en Stalin. Daarmee kan nog altijd geconcludeerd worden dat het als minder erg of erger wordt beschouwd door BDW.

De uitspraak met de nadruk op het woord 'sinds' is dan ook volledig terecht. Als we vandaag terugkijken op de laatste 100 jaar geschiedenis zal de Islam wereldwijd na het Nazisme en het Communisme van Stalin zeker de 3e grootste moordenaar zijn vanuit ideologisch standpunt. Dat lijkt me een feitelijkheid.
merk terloops de éénrichtingscensuur op van ALLE Vlaamse media ...

overal haalt Hitler het artikel en/of de kop erboven ... NERGENS Stalin ...


hier helpt paranoia-medicatie niet meer tegen hoor ...
Anna List is offline  
Oud 6 januari 2014, 15:05   #9
R.Verhiest
Gouverneur
 
R.Verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2013
Berichten: 1.318
Standaard

Pol Pot, Cauescou, Atatürk 's "zuivering" van Anatolië het romp-turkse rijk...
De uitroeing van Indianen in Noord-Amerika & Negers in de Congo...

Het opmerkelijke aan het Islam Terrorisme is eigenlijk de voorkeur van de terroristen om hoofdzakelijk andere Moslims naar het hiernamaals te helpen en in deze is het slechts te vergelijken met d europese godsdienstige oorlogen tussen christenen (de laatste opstoot van dergelijk vertoon van religieuze onverdraagzaamheid was Noord-Ierland en kroatië
en Servië).

Laat ons verdraagzaamheid en dialoog hoog in ons vaandel schrijven als allernoodzakelijkst element om "een echte democratie" te vestigen ; de nadruk leggen op het gemeenschappelijke ipv op de verschillen...
R.Verhiest is offline  
Oud 6 januari 2014, 15:49   #10
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.403
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
't Is 'vertelt' met 'n t. En kweenie, den Bart zegt wel waar het op staat.
Trek me dan wat punten af voor moedertaal als je op het einde van de maand de rapporten invult.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 januari 2014 om 15:49.
Xenophon is offline  
Oud 6 januari 2014, 16:36   #11
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat kan allemaal kloppen, maar niet als BDW dat verteld.
__________________
Mein Land
F.B. is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be