Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juni 2004, 18:45   #41
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Hihihi... Oh ja, excuses... Ik had er geen rekening mee gehouden dat je een Turk bent!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik albert Speer van heel andere dingen ken dan van zijn bouwwerken...
Z'n postzegelverzameling?

Citaat:
Jij ook, anders had je hem niet vernoemd... Voor de anderen zegt Nürenberg je iets... De processen tegen de nazi's, wel mister Speer stond daar terecht!!!
Waar of wat "mister Speer" heeft uitgespookt naast z'n architecturale carriëre is hier van nu en generlei waarde! Het gaat zoals ik met die webstek aanduidde over het kunstenaarstalent van mensen als Speer, Breker, Thorak,...
Ik kan best begrijpen dat je als marxistisch geïndoctrineerd pubertje onmiddelijk aan het politieke regime denkt, maar ik zou er geen moeite mee hebben een bekende architect aan te halen die werkte ten tijde van een marxistisch regime. Alleen, de bouwwerken die dateren van de marxistische dictaturen zijn niet echt om over naar huis te schrijven qua artistieke hoogstand.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 18:49   #42
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian


Wohoo... Ge beschouwt het NS-regime dus als een beschaving op zichzelf?!? U doet nu zelfs de grootste neonazi blozen van verlegenheid en ontzag!
Wat ik met dat Derde Rijk te maken moge hebben is mij overigens een raadsel...
Niet zagen he, als je over de brug komt met Albert Speer, weet je ook wel dat die veel bekender is van zijn Nazi-practijken dan van zijn bouwkunst...
Jeezes, wat voor een idioot ben jij zeg?!? Kijk gewoon naar deze websteks als voorbeeld:

http://www.meaus.com/josef-thorak.htm
http://arno.breker.free.fr/berlin.htm
http://arno.breker.free.fr/
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 22:09   #43
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
De genocide op de Armeniërs heeft dus wel plaatsgevonden volgens jou? Het ontkennen wordt door het systeem als "racisme" aanzien, maar voor mijn part mag u dat gerust beweren. Kunnen we nog eens goe lachen!


Een neo-nazi die Turken wilt wijsmaken wat er gebeurd was tijdens onafhankelijkheidsoorlog.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 22:31   #44
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Wie is Albert Speer?
Hihihi... Oh ja, excuses... Ik had er geen rekening mee gehouden dat je een Turk bent!
Ik herinner me weer wie Albert Speer is. Hitler wilde dat hij van Berlijn een superstad zou maken. Alle onderworpen volkeren zouden dan naar Berlijn komen om de Duitsers te vereeren. Andere Europese steden als Parijs zouden in het niets moeten vallen bij het Germaanse Berlijn. Hitler wilde zelfs de eifeltoren vernietigen.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 22:42   #45
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elmaci
Superieure westerling toch. Het is niet omdat jij niets moet weten van moslim gleerden dat niemand hun kent!
Goed dat u weet dat onze beschaving superieur is. Onze beschaving overheerst, terwijl vrijwel alle andere beschavingen na een paar eeuwen verschrompeld zijn, wat betekent dat ze niet superieur waren. De Europeanen hebben de ganse wereld ontdekt en gekoloniseerd, geen enkele andere beschaving kon en kan dat.

Wat blijft er nog over van die islamitische hoogdagen al la Ibn Khaldoun en consoorten? Juist, zo goed als niks! Turkije is net als heel wat Arabische landen en Noord-Afrikaanse landen een veredeld ontwikkelingsland! 8)

Citaat:
Mimar Sinan werd gezien als één van de meest getalenteerde architecten ooit. Gebouwen en bruggen dat door hem werd gebouwd waren stevig teggen allerlei verwoestingen.
Dat brugske in Mostar heeft de confrontatie met de Kroatische vuurkracht precies toch niet zo goed verteerd...
De Turken hebben in totaal 17 rijken opgericht. Hoeveel rijken hebben de Duitsers opgericht? Turken hebben in de geschiedenis keer op keer bewezen superieur te zijn aan de Europeanen. In Manzikert hadden de Turken onder leiding van Alp Arslan een Europees leger verslagen dat twee keer zo groot was. De Turken hebben het Oost Romeinse rijk tot een einde gebracht. Attila de Hun had de Germanen verpulverd. De Germanen raakten in paniek en gingen massaal de Donou over. Het westromeinse Rijk werd overspoeld door Gothen. Deze Germanen hebben 20 jaar na de dood van Attila het Westromeinse rijk doen instorten. De Turken hebben dus ook indirect het Westromeinse rijk tot een einde gebracht. Batu Khan, de kleinzoon van Ghenghiz Khan, had met een expeditieleger een geheel Duits kruisvaarders leger uitgeroeid bij Liepnitz. Dit leger was het sterkste leger van Europa. De Turken waren de eersten die door de Chinese muur heen wisten te dringen. Deze muur had 16 eeuwen gestaan. Heel China was bezet. Turken hebben later het Ottomaanse Rijk opgebouwd. Dit rijk staat bekend als een van de grootste rijken in de geschiedenis. De Turken/Mongolen hebben Azie bijna twee millenia lang gedomineerd.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 22:44   #46
Turkse Nederlander
Minister-President
 
Turkse Nederlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2002
Berichten: 4.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Geachte Admin, of Peter Johan,

ziet U zelf niet dat er twee turkse nationalisten rondlopen op dit forum ?
worden hun accounts ook gebanned wegens racisme, of mogen ze alles ?
Ik ben wel een nationalist maar ik haat niemand. Integendeel, ik houd van iedereen. Zelfs van jou en van Guderian.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2004, 23:08   #47
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

een thred starten om te laten zien dat uw volk in staat is on bruggen te bouwe, ??? is gewoon uber nationalistisch
beschouw je ook mensen van andere nationaliteiten als minderwaardig ?
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 00:27   #48
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Dat brugske in Mostar heeft de confrontatie met de Kroatische vuurkracht precies toch niet zo goed verteerd...
De Turken hebben in totaal 17 rijken opgericht. Hoeveel rijken hebben de Duitsers opgericht? Turken hebben in de geschiedenis keer op keer bewezen superieur te zijn aan de Europeanen. In Manzikert hadden de Turken onder leiding van Alp Arslan een Europees leger verslagen dat twee keer zo groot was. De Turken hebben het Oost Romeinse rijk tot een einde gebracht. Attila de Hun had de Germanen verpulverd. De Germanen raakten in paniek en gingen massaal de Donou over. Het westromeinse Rijk werd overspoeld door Gothen. Deze Germanen hebben 20 jaar na de dood van Attila het Westromeinse rijk doen instorten. De Turken hebben dus ook indirect het Westromeinse rijk tot een einde gebracht. Batu Khan, de kleinzoon van Ghenghiz Khan, had met een expeditieleger een geheel Duits kruisvaarders leger uitgeroeid bij Liepnitz. Dit leger was het sterkste leger van Europa. De Turken waren de eersten die door de Chinese muur heen wisten te dringen. Deze muur had 16 eeuwen gestaan. Heel China was bezet. Turken hebben later het Ottomaanse Rijk opgebouwd. Dit rijk staat bekend als een van de grootste rijken in de geschiedenis. De Turken/Mongolen hebben Azie bijna twee millenia lang gedomineerd.
Jullie zitten allebei verkeerd met te stellen dat een volk superieur is aan een ander, dat is geen enkel volk... Het volk is superieur aan het individu, en daarmee basta! Wat verleden is heeft op het moment weinig belang meer als het niet tot vandaag doorwerkt... Vroeger was Rome ook een het grootste rijk ter aarde, nu is dat rijkje slechts een kleine vierkante kilometer groot meer... Macht is relatief, en superioriteit is al helemaal een inhoudloos begrip!
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 00:29   #49
Jonas Elossov
Europees Commissaris
 
Jonas Elossov's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Veurne
Berichten: 6.609
Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
een thred starten om te laten zien dat uw volk in staat is on bruggen te bouwe, ??? is gewoon uber nationalistisch
beschouw je ook mensen van andere nationaliteiten als minderwaardig ?
U beseft toch wel dat u hiermee impliceert dat wel te doen!!!


Bah zootje kleinburgelijke nationalisten!
__________________
Jonas Elossov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 00:30   #50
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Citaat:
een thred starten om te laten zien dat uw volk in staat is on bruggen te bouwe, ??? is gewoon uber nationalistisch
beschouw je ook mensen van andere nationaliteiten als minderwaardig ?
Moet jij altijd u frustraties hier komen uiten? Zoek is een hobby
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 09:47   #51
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Turken en Mongolen zijn niet hetzelfde volk. Ze waren beide steppenvolkeren, dat wel.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 09:51   #52
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Mongolen en Turken zijn verwante volkeren. Veel Turken hebben tijdens Mongoolse belegering deelgenomen en ook andersom. Bvb Ghengis Khan was een Turk. Ook Mongoolse generalen leidden belegeringen voor Turken.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 09:55   #53
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL_TURCO_87(hhelmaci)
Mongolen en Turken zijn verwante volkeren. Veel Turken hebben tijdens Mongoolse belegering deelgenomen en ook andersom. Bvb Ghengis Khan was een Turk. Ook Mongoolse generalen leidden belegeringen voor Turken.
Verwante volkeren zijn het, ik geloof dat ik dat reeds vermeldde, net zoals Vlamingen en Noren verwant zijn. Maar een Mongool is geen Turk.
Over de samenstelling van het leger tijdensuw belegeringen weet ik niet zoveel, maar uiteraard zal u hier een bron voor kunnen geven. Een erkend historicus bijvoorbeeld.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 10:01   #54
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Je kennis over Turkse Imperium is vast niet groot. Maar waarom denk je dat er altijd tijdens belegeringen van Europa altijd over Turks-Mongoolse Rijk of Turks-Hunse Rijk ter sprake was? By the way Turken waren tuurlijk geen Mongolen maar er was een grote broederschap. Tot een bepaalde periode dan Maar Turken komen oorpsronkelijk vanuit Centraal-Azië waar sterke krijgers werden gerekruteerd en al

Maar ik geef Turk4ever de eer om u meer te inlichten. Ik heb veel bronnen Turks als Duits maar niet veel Nederlandstalig.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 10:03   #55
Groot Bakkes
Minister
 
Groot Bakkes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2003
Locatie: Vlaanderen, Antwerpen
Berichten: 3.315
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL_TURCO_87(hhelmaci)
Je kennis over Turkse Imperium is vast niet groot. Maar waarom denk je dat er altijd tijdens belegeringen van Europa altijd over Turks-Mongoolse Rijk of Turks-Hunse Rijk ter sprake was? By the way Turken waren tuurlijk geen Mongolen maar er was een grote broederschap. Tot een bepaalde periode dan Maar Turken komen oorpsronkelijk vanuit Centraal-Azië waar sterke krijgers werden gerekruteerd en al

Maar ik geef Turk4ever de eer om u meer te inlichten. Ik heb veel bronnen Turks als Duits maar niet veel Nederlandstalig.
De naam van een erkend historicus die dit beweert en een tekst in het Duits is al genoeg.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 10:06   #56
JusticeLover
Banneling
 
 
JusticeLover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 6.763
Standaard

Maar in fiete aangezien mijn Duits niet zogoed is vertrouw ik hun tekst niet

http://www.ozturkler.com/data_englis...0003_03_02.htm
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 12:55   #57
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Bah zootje kleinburgelijke nationalisten!
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 12:57   #58
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL_TURCO_87(hhelmaci)
Citaat:
De genocide op de Armeniërs heeft dus wel plaatsgevonden volgens jou? Het ontkennen wordt door het systeem als "racisme" aanzien, maar voor mijn part mag u dat gerust beweren. Kunnen we nog eens goe lachen!


Een neo-nazi die Turken wilt wijsmaken wat er gebeurd was tijdens onafhankelijkheidsoorlog.
Buiten het feit dat u niet weet wat een neonazi is, maar dat zal wel niet het enige zijn dat je niet weet als Turk, wordt het ontkennen van een genocide (bijvoorbeeld op Armeniërs) wel degelijk gezien als racisme door het systeem.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 12:59   #59
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Hihihi... Oh ja, excuses... Ik had er geen rekening mee gehouden dat je een Turk bent!
Ik herinner me weer wie Albert Speer is. Hitler wilde dat hij van Berlijn een superstad zou maken. Alle onderworpen volkeren zouden dan naar Berlijn komen om de Duitsers te vereeren. Andere Europese steden als Parijs zouden in het niets moeten vallen bij het Germaanse Berlijn. Hitler wilde zelfs de eifeltoren vernietigen.
U verwart Hitler met Speer! Het was niet Speer z'n bedoeling om Parijs met de grond gelijk te maken, wel die van Hitler.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2004, 13:06   #60
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian

Goed dat u weet dat onze beschaving superieur is. Onze beschaving overheerst, terwijl vrijwel alle andere beschavingen na een paar eeuwen verschrompeld zijn, wat betekent dat ze niet superieur waren. De Europeanen hebben de ganse wereld ontdekt en gekoloniseerd, geen enkele andere beschaving kon en kan dat.

Wat blijft er nog over van die islamitische hoogdagen al la Ibn Khaldoun en consoorten? Juist, zo goed als niks! Turkije is net als heel wat Arabische landen en Noord-Afrikaanse landen een veredeld ontwikkelingsland! 8)



Dat brugske in Mostar heeft de confrontatie met de Kroatische vuurkracht precies toch niet zo goed verteerd...
De Turken hebben in totaal 17 rijken opgericht. Hoeveel rijken hebben de Duitsers opgericht? Turken hebben in de geschiedenis keer op keer bewezen superieur te zijn aan de Europeanen. In Manzikert hadden de Turken onder leiding van Alp Arslan een Europees leger verslagen dat twee keer zo groot was. De Turken hebben het Oost Romeinse rijk tot een einde gebracht. Attila de Hun had de Germanen verpulverd. De Germanen raakten in paniek en gingen massaal de Donou over. Het westromeinse Rijk werd overspoeld door Gothen. Deze Germanen hebben 20 jaar na de dood van Attila het Westromeinse rijk doen instorten. De Turken hebben dus ook indirect het Westromeinse rijk tot een einde gebracht. Batu Khan, de kleinzoon van Ghenghiz Khan, had met een expeditieleger een geheel Duits kruisvaarders leger uitgeroeid bij Liepnitz. Dit leger was het sterkste leger van Europa. De Turken waren de eersten die door de Chinese muur heen wisten te dringen. Deze muur had 16 eeuwen gestaan. Heel China was bezet. Turken hebben later het Ottomaanse Rijk opgebouwd. Dit rijk staat bekend als een van de grootste rijken in de geschiedenis. De Turken/Mongolen hebben Azie bijna twee millenia lang gedomineerd.

Kijk gewoon naar de hedendaagse realiteit: de Europese beschaving overheerst meer dan ooit. Jammergenoeg via het Atlantisme zijn ook de meest negatieve kanten ervan gepropageerd en uitgedragen, maar het overheerst wel. Al eeuwen. Alle andere beschavingen zijn tenonder gegaan, dus zijn ze niet superieur, want een superieure beschaving overwint alle uitdagingen. Wat is Turkije vandaag de dag nog meer dan een veredeld ontwikkelingsland van 60 miljoen inwoners zonder industriële, agrarische of culturele draagkracht die haar grenzen ver te buiten gaat?!? Meer nog, het leger heeft er nog de politieke macht zoals in een gemiddelde Latijns-Amerikaanse bananenrepubliek!

Ik zal zeker niet ontkennen dat de Turken of hun aanverwante volkeren een rijk verleden hebben, maar... er schiet zo goed als niks meer van over! Het is het verleden hé, net zoals de Menapiërs en de Neanderthalers ook tot dat verleden behoren (alhoewel, als men sommige aanhangers van Groen! ziet...)
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be