Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2020, 12:50   #201
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard De toekomst wordt geschreven door de overwinnaars.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Gans de geschiedenis is dus ALTIJD een succesverhaal van winnaars. Omdat de verliezers verdwijnen, per definitie.
.../...
Uiteindelijk behoort de toekomst de overwinnaar toe. Enkel de generatie die het anders kende, jammert daarover. Nadien is die weg.
Ik neem aan dat ge bedoelt dat altijd de fout is die mensen maken zonder geschiedkundige kennis.
Dan zitten we op dezelfde lijn.

Ik denk daarbij aan de fase van de Oostenrijkse Succesieoorlog (?) in de 600-jarige Frans-Vlaams/Nederlandse oorlog.
Twee generaties nadat de Franse troepen de Zuidelijke Nederalanden overrompelden en terroriseerden, en men hier niet -zoals steeds- niet tevreden was met de regerende vorsten, waren de Fransen er weer maar eens.
Die hadden hier immers eeuwenlang een aanvalsabonnement.
Welnu, die werden aanvankelijk door het leeghoofdige volk dat zijn geschiedenis niet kent verwelkomt als bevrijders. Dat heeft weliswaar niet lang geduurd. Maar toch !
Het illustreert dat men zonder kennis van het verleden bijvb. zijn vijanden niet kent.
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 2 augustus 2020 om 13:12.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 12:54   #202
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De macht terug aan het volk en weg met alle multinationals. Wat iedereen wel weet en er niets tegen onderneemt is de diefstal van die multinationals, zowel van gronden, grondstoffen en verloning van hun arbeiders.

Wat in de Amazone gebeurt nu, hebben alle originele bewoners zowel van Amerika, Afrika, Azië en Australië meegemaakt gedurende eeuwen en het ergste is dat ze het nu nog steeds meemaken.

De grootste veroorzaker van al dat leed, is dat miljardairs clubje en hun op macht en geld beluste corrupte politieke handlangers.
Zoete dromen van het ussr-tijdperk, van Mao en van zoveel anderen ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 12:59   #203
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Hoe heeft men de alternatieve lock down van Antwerpen tot stand gebracht?

Het dapper tsjeven-wijveke werd naar Brussel geroepen, naar de veiligheidsraad. Daar gaven ze haar wat informatie en een opdracht: werk iets strengs uit voor de provincie, en nog wat strenger dan dat, voor ongeveer het arrondissement van Antwerpen.

En zo geschiede.

Als er morgen geen politieke provincie zou bestaan, en dus ook geen gouverneur, dan zou de regering poepsimpelweg een regeringscommissaris hebben aangeduid, en dezelfde opdracht gegeven hebben.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 13:10   #204
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zoete dromen van het ussr-tijdperk,...
Maar in de praktijk even erg.....?
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 16:08   #205
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Kunt ge daarover wat uitweiden ?
Was ironisch he. Mensen van Lille zijn Fransen. Die zouden geen Anschluss willen met een of ander Vlaanderen. Ook al kennen ze "hun geschiedenis", dat heeft geen enkel belang, dat zijn Fransen die in de eerste plaats aan hun republiek verknocht zijn.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 18:37   #206
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Was ironisch he. Mensen van Lille zijn Fransen. Die zouden geen Anschluss willen met een of ander Vlaanderen. Ook al kennen ze "hun geschiedenis", dat heeft geen enkel belang, dat zijn Fransen die in de eerste plaats aan hun republiek verknocht zijn.
Het zijn dus net Belgen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 18:39   #207
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het zijn dus net Belgen.
Welja, de culturele genocide is daar gelukt.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 18:57   #208
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welja, de culturele genocide is daar gelukt.
Net als in Congo. De negers spreken ook allemaal de taal van Molière.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 18:58   #209
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Net als in Congo. De negers spreken ook allemaal de taal van Molière.
Beter dan die van Huang Wei.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 19:09   #210
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

titel: Homans gooit afschaffing provincies opnieuw op tafel
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20180719_03623337
Als men dan toch luidop wil denken ( in de gazet)….

Dat men dan AUB even overweegt om van de provincies zelf beslissende kantons te maken naar voorbeeld van Zwitserland.

Daar kon het ……Daar werkt het economische en politiek zeer goed.

Waarom hier zo moeilijk als het makkelijk kan…..om te kunnen sjoemelen zeker
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 20:35   #211
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Als men dan toch luidop wil denken ( in de gazet)….

Dat men dan AUB even overweegt om van de provincies zelf beslissende kantons te maken naar voorbeeld van Zwitserland.

Daar kon het ……Daar werkt het economische en politiek zeer goed.

Waarom hier zo moeilijk als het makkelijk kan…..om te kunnen sjoemelen zeker
Leuk idee, maar geen kat die daarom vraagt.
Voor dingen waar geen kat om vraagt, bestaat een spreekwoord: roepen in de woestijn.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2020, 22:51   #212
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Was ironisch he. Mensen van Lille zijn Fransen. Die zouden geen Anschluss willen met een of ander Vlaanderen. Ook al kennen ze "hun geschiedenis", dat heeft geen enkel belang, dat zijn Fransen die in de eerste plaats aan hun republiek verknocht zijn.
Maar dat is een slecht voorbeeld. Lille was al lang verfranst toen het bij Frankrijk werd aangehecht in tegenstelling tot Frans-Vlaanderen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Welja, de culturele genocide is daar gelukt.
Neen, eigenlijk niet, dus.

Maar goed, ik veronderstel dat ge hetzelfde beweert over de Frans-Vlamingen.
Tja, met de volgende Peenewandeling zal ik ze het toch maar eens vragen...
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 2 augustus 2020 om 22:58.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2020, 01:02   #213
Jacob Van Artevelde
Europees Commissaris
 
Jacob Van Artevelde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2008
Locatie: LEUVEN / DIETSLAND / DE HERENIGDE NEDERLANDEN
Berichten: 7.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
De macht terug aan het volk en weg met alle multinationals. Wat iedereen wel weet en er niets tegen onderneemt is de diefstal van die multinationals, zowel van gronden, grondstoffen en verloning van hun arbeiders.

Wat in de Amazone gebeurt nu, hebben alle originele bewoners zowel van Amerika, Afrika, Azië en Australië meegemaakt gedurende eeuwen en het ergste is dat ze het nu nog steeds meemaken.

De grootste veroorzaker van al dat leed, is dat miljardairs clubje en hun op macht en geld beluste corrupte politieke handlangers.
Hoe ziet ge dat konkreet gebeuren ?
__________________
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal.
Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie!
Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden.

Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 3 augustus 2020 om 01:02.
Jacob Van Artevelde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2020, 07:52   #214
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Een slecht zeer voorbeeld.

Want wij zijn niet de afstammelingen van het volk der druïden, maar van diegenen die de Romeinen hier wegjaagden.....
En het stemt mij niet gelukkig dat de katholieken onze oude kultuur en religie hebben weggevaagd.
Zijt gij daar zeker van?

Hebt gij een stamboom die teruggaat tot die tijd? Kent gij die miljarden voorouders?
Dat van die afstammelingen is dikke zever. Het enige wat ge kunt veronderstellen is dat een klein aantal van uw voorouders op de plek leefden van waar uw voorouders de laatste eeuwen woonden.

Wat politici u vertellen over 'onze voorouders' is meestal dikke zever. En geldt meestal voor slechts een beperkt aantal van die voorouders. Begin eens met een grondig onderzoek naar wie uw echte voorouders werkelijk waren. Ge gaat nog ogen opentrekken. Zelfs als ge maar enkele eeuwen terug in de tijd gaat.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2020, 08:02   #215
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Leuk idee, maar geen kat die daarom vraagt.
Voor dingen waar geen kat om vraagt, bestaat een spreekwoord: roepen in de woestijn.
KAN de Vlaamse regering de provincies evt. afschaffen ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2020, 08:14   #216
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Leuk idee, maar geen kat die daarom vraagt.
Voor dingen waar geen kat om vraagt, bestaat een spreekwoord: roepen in de woestijn.
Citaat:
Volgens de N-VA zou een evolutie richting het Zwitserse model tot beter bestuur en minder politieke mandaten leiden.
bron: https://sceptr.net/2017/06/n-va-conf...nder-mandaten/

Maar het klopt. Naar Zwitsers model betekent dat provinciebesturen nog te ver van de bevolking staan. De belangrijkste beslissingsmacht zou eerder moet liggen bij niveau's ter grootte van bv de hulpverleningszones. Wie verklaart dat een Belgische staat met 3/4/5 bestuurszones volgens Zwitsers model is bedriegt de bevolking.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2020, 08:22   #217
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Want wij zijn niet de afstammelingen van het volk der druïden, maar van diegenen die de Romeinen hier wegjaagden.....
En het stemt mij niet gelukkig dat de katholieken onze oude kultuur en religie hebben weggevaagd.
Ik heb nooit van die genocide gehoord.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2020, 08:25   #218
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Ter info:
Citaat:
Limburg is de provincie met de hoogste genetische diversiteit, met Tongeren als uitschieter. “De erfelijke verschillen vallen er hoger uit dan aan de kust”, stipt Lamurseau aan. “Tot nog toe werd aangenomen dat meer migraties aan de kust voorkwamen dan in het binnenland en meer bepaald Limburg. Men dacht dat het lag aan de open grenzen in het kustgebied.” Het onderzoek veegt dat van tafel. “Dat er in Tongeren veel migranten waren, kwam door de contacten die de stad had met Keulen en Maastricht. Zo hebben we in Tongeren en Alken weinig biologische verwantschappen tussen families vastgesteld. Dat is in strijd met wat algemeen verondersteld werd. Er werd tot nog toe altijd gedacht dat in de gemeenten dezelfde families onder de kerktoren zouden blijven wonen. Dat klopt dus niet.”

Dat is wetenschappelijk onderzoek, geen geleuter van flaminganten.

Laatst gewijzigd door pajoske : 3 augustus 2020 om 08:27.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2020, 10:40   #219
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Van Artevelde Bekijk bericht
Maar dat is een slecht voorbeeld. Lille was al lang verfranst toen het bij Frankrijk werd aangehecht in tegenstelling tot Frans-Vlaanderen.

Neen, eigenlijk niet, dus.

Maar goed, ik veronderstel dat ge hetzelfde beweert over de Frans-Vlamingen.
Tja, met de volgende Peenewandeling zal ik ze het toch maar eens vragen...
Je mag hen dat vragen, maar het is echt overbodig.
Het Franse imperialisme is er via onderwijs edm goed ingepeperd.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2020, 20:45   #220
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Leuk idee, maar geen kat die daarom vraagt.
Voor dingen waar geen kat om vraagt, bestaat een spreekwoord: roepen in de woestijn.


Kijk tot eind februari kende geen kat Corona… om de bevolking iets duidelijk te maken om de bevolking tot iets te bewegen moet dat heel duidelijk in de spotlichten gezet worden. Wat politieke partijen + hun vakbonden en belangengroepen bereiken door hersenspoelend hun verzuchtingen steeds weer te herhalen!

OF denk je dat mega bedrijven zonder hun reclame mega bedrijven konden worden!!!

Feit is de sjoemel politiek alla particratie doet alles om het Zwitserse goed economisch en politiek systeem uit de schijnwerper te houden. Meer nog steeds weer word Zwitserland van alles verweten om hen in een slecht daglicht te zetten…zoals nu weer Zwitserland zou besmettings- gevaarlijk zijn, door hun Koeien, berggeiten, smeltende gletsers?.... Waarom anders denk je dat dit gebeurd???? !!!!

Of Zwitserse banken zijn ..... er is al lang grote openheid tegen witwassen door de Zwitserse banken....meer duidelijkheid zelfs op papier dan onze en de Nederlandse bankwereld....

Het enige land ter wereld dat een echte democratie benaderd met kanton en referendum kiezen als de politiek er niet uit geraakt is Zwitserland

>>> AL de rest ter wereld manipuleert hun bevolking om de partij of persoonlijke eigen macht en negeert de eigen bevolking.
Met de methodiek van "hou de mensen dom"....met sport en spelen...
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 3 augustus 2020 om 20:47.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be