Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 april 2023, 21:12   #41
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dit zijn de feiten:

https://www.thepinknews.com/2023/03/...ild-sex-abuse/

For the past few weeks, attorney Kristen Prata Browde, of Browde Law, has been using her social media account to outline the weekly list of people arrested in the US on charges of child sexual abuse.

The series of videos are an effort by the New York lawyer, who is outspoken in her support of LGBTQ+ people, to prove that drag queens are not a threat to children.

So far, her videos have summarised charges against 30 religious figures, one school official and three politicians. But not a single drag queen.
Ah, men verkracht kinderen, dus dan mogen wij ze blootstellen aan pervers seksueel gedrag.

F off, man.

BEIDE moeten naar den bak. Nee, het zothuis.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 april 2023 om 21:12.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:15   #42
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Neen, er is geen toename van haat en geweld. Er is een toename van leugens dat er haat en geweld is. De wet wordt niet voorgesteld om "haat en geweld" in te dijken maar om een mening op te leggen. Waarom zou anders "een andere mening strafbaar" moeten worden gesteld.
Als er "haat en geweld" zou zijn, waarom duiken die dragqueens dan in kleutenscholen op om zich aan te schurken tegen peuters? Als er "haat en geweld" zou zijn, waarom wordt er dan de ene na de andere "gay pride" georganiseerd?
De "haat en geweld" is vooral richting de mensen die al die viespeukerij aan de kaak stellen, en zeggen dat kinderen vooral kinderen moeten kunnen zijn, opgevoed door hun ouders, en gevrijwaard moeten worden van perverse seksuele gedachten van pedo's.

Als je "het nieuws" mag geloven, dan is 1 op de 5 zo'n afwijkeling. In realiteit is dat een zeer kleine marge van de maatschappij.

Weet je wie bescherming nodig heeft? Kinderen.

Volwassen mensen met perverse seksuele fantasiën moeten naar de psychiater.
Akkoord met het feit dat kinderen moeten worden beschermd. Uiteraard. Tegen wie of wat ook dat een gevaar voor de kinderen betekent.
Kijk, hier in de omgeving wordt al eens een travestietenshow georganiseerd, noem het voor mijn part dragqueens, en er zal wel eens een transgender bij zijn. Die shows hebben veel succes. Bij de bezoekers zijn er ook kinderen. Is dat een probleem ?
Ik heb geen weet van kindermisbruik door dragqueens of travestieten.
Hoe dan ook, kindermisbruik moet worden bestraft, wie de dader ook is.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:18   #43
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ah, men verkracht kinderen, dus dan mogen wij ze blootstellen aan pervers seksueel gedrag.

F off, man.

BEIDE moeten naar den bak. Nee, het zothuis.
Ze moeten in de bak als ze strafbare feiten gedaan hebben. En je zegt heel correct beide moeten in de bak als ze stafbare feiten begaan hebben. Zowel de religieuzen, schoolverantwoordelijken en politiekers als de drag queens (ook al verkrachten die objectief minder) moeten in de bak als ze strafbare feiten begaan hebben.

Dus waarom een aparte wet voor drag queens?


Is het erger om een kind te verkrachten als je gekostumeerd bent dan in pastoorskleren?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:23   #44
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als er al wetgeving is over openbare zedenschennis, waarom moet er dan een aparte wetgeving zijn over openbare zedenschennis door drag queens?
Aha! Dat is een andere vraag. Doe je dat om de aandacht af te leiden van het feit dat je hier pedofilie zit goed te praten? Of ben je veranderd van gedacht? Is die wet niet langer "extreem rechts" en "bounty hunting" in jouw ogen?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:36   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Ik kan het maar herhalen: die kaloten-religioten in de usa vertrouw ik voor geen kloten. Niet voor hun anti-abortus-propaganda en niet voor de rest.

Maar ja, voor sommigen geldt ongebreideld: het staat op tinternet, het is dus de waarheid.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:37   #46
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Wanneer ik dat lees vraag ik mij af of het werkelijk kan dat in een land als Canada een blijkbaar flinke groep mensen bevangen wordt door de meest klinkklare onzin-principes waarbij de noties “geslacht, man, vrouw” plots elke fundering verliezen. Je zou op de duur gaan denken dat iemand daar een chemisch element in de lucht heeft losgelaten dat de nuchtere realiteitszin volkomen onderuit heeft gehaald.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:38   #47
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Aha! Dat is een andere vraag. Doe je dat om de aandacht af te leiden van het feit dat je hier pedofilie zit goed te praten? Of ben je veranderd van gedacht? Is die wet niet langer "extreem rechts" en "bounty hunting" in jouw ogen?
Vanderzapig, ik druk nooit op het rode driehoekje. Maar hier ga je zeer ver over de schreef.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:38   #48
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik kan het maar herhalen: die kaloten-religioten in de usa vertrouw ik voor geen kloten. Niet voor hun anti-abortus-propaganda en niet voor de rest.

Maar ja, voor sommigen geldt ongebreideld: het staat op tinternet, het is dus de waarheid.
Wat gij op tinternet schrijft is dan ook niet waar?
Vergeet maar niet hoe goed en zedig het was toen we nog nonnen hadden. Mijn God wat heb ik heimwee naar nonnen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:53   #49
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ze moeten in de bak als ze strafbare feiten gedaan hebben. En je zegt heel correct beide moeten in de bak als ze stafbare feiten begaan hebben. Zowel de religieuzen, schoolverantwoordelijken en politiekers als de drag queens (ook al verkrachten die objectief minder) moeten in de bak als ze strafbare feiten begaan hebben.

Dus waarom een aparte wet voor drag queens?


Is het erger om een kind te verkrachten als je gekostumeerd bent dan in pastoorskleren?
Jawel, waarom aparte behandeling, goeie vraag.
Als een vent zijn bloite billen zou shaken voor een klein kind, of als hij gelijk een stripper de kinderen dollars onder zijn kleren laat steken zou hij gearresteerd worden.
Maar als die vent in drag gaat dan mag het.

https://www.youtube.com/watch?v=R5kptOzr73M
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 6 april 2023 om 22:01.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 21:57   #50
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Akkoord met het feit dat kinderen moeten worden beschermd. Uiteraard. Tegen wie of wat ook dat een gevaar voor de kinderen betekent.
Kijk, hier in de omgeving wordt al eens een travestietenshow georganiseerd, noem het voor mijn part dragqueens, en er zal wel eens een transgender bij zijn. Die shows hebben veel succes. Bij de bezoekers zijn er ook kinderen. Is dat een probleem ?
Ik heb geen weet van kindermisbruik door dragqueens of travestieten.
Hoe dan ook, kindermisbruik moet worden bestraft, wie de dader ook is.
De vraag is dan hoe die shows geseksualiseerd zijn. (bestaat dat woord ?)
De vojl jeanetten in Aalst paraderen ook voor alle leeftijden. Dat is om te lachen. Ik denk niet dat die kinderen uit het publiek gaan halen om samen te twerken.
Het probleem stelt zich als de show zodanig wordt dat je als onverklede man gearresteerd zou worden, maar als dragqueen is het OK.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:04   #51
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Jawel, waarom aparte behandeling, goeie vraag.
Als een vent zijn bloite billen zou shaken voor een klein kind, of als hij gelijk een stripper de kinderen dollars in zijn broek laat steken zou hij gearresteerd worden.
Maar als die vent in drag gaat dan mag het.

https://www.youtube.com/watch?v=R5kptOzr73M
Wat mag en niet mag is niet aan u of ik om te beslissen. Dat is de taak van justitie en politie en in Texas zijn die al decenialang in handen van de Republikeinen en dat zijn degenen die nu die ‘drag law’ willen invoeren.

Zoals ik al zei: er bestaan wetten op ‘openbare zedenschennis’ voor iedereen.
Wil je ook zo’n apartheidswet voor toneel of filmacteurs? Die verkleden zich ook regelmatig.
Of een aparte wet voor Aalst Carnaval?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 april 2023 om 22:05.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:07   #52
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Wat mag en niet mag is niet aan u of ik om te beslissen. Dat is de taak van justitie en politie en in Texas zijn die al decenialang in handen van de Republikeinen en dat zijn degenen die nu die ‘drag law’ willen invoeren.

Zoals ik al zei: er bestaan wetten op ‘openbare zedenschennis’ voor iedereen.
Wil je ook zo’n apartheidswet voor toneel of filmacteurs? Die verkleden zich ook regelmatig.
Of een aparte wet voor Aalst Carnaval?
Ik ,schrijf "ik wil wit" en jij antwoordt. Wil jij dan zwart ? Het moet wit zijn.
Laat dus maar vallen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:07   #53
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
PinkNews

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
For the past few weeks, attorney Kristen Prata Browde, of Browde Law, has been using her social media account to outline the weekly list of people arrested in the US on charges of child sexual abuse.

The series of videos are an effort by the New York lawyer, who is outspoken in her support of LGBTQ+ people, to prove that drag queens are not a threat to children.

So far, her videos have summarised charges against 30 religious figures, one school official and three politicians. But not a single drag queen.
Nee maar, die advocate gebruikt de Chewbacca Defense

Sjonge, daar kan ik geen tegenargument op bedenken hoor. Dus, blijf de kinderen maar naar stripshows van volwassen mannen sleuren, want: it's not gonna lick itself!

https://twitter.com/MrAndyNgo/status...27138186416128

Citaat:
@MrAndyNgo

The drag event for children at a gay bar in Dallas, Texas was called "Drag the Kids to Pride." It was held at the Mr. Misster gay bar & club. Children & transvestites danced in front of an electronic sign that read, "It's not gonna lick itself."



5 Jun 2022
https://twitter.com/TaylerUSA/status...44584758382592

Citaat:
@TaylerUSA

Children are invited on stage and walk with the Drag Queens



4 Jun 2022
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 6 april 2023 om 22:33.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:12   #54
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik ,schrijf "ik wil wit" en jij antwoordt. Wil jij dan zwart ? Het moet wit zijn.
Laat dus maar vallen.
Mijn standpunt is duidelijk: iedereen gelijk voor de wet.

In Texas zijn drag queens blijkbaar minder gelijk.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:24   #55
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Mijn standpunt is duidelijk: iedereen gelijk voor de wet.

In Texas zijn drag queens blijkbaar minder gelijk.
En de video shoot toont dat ze meer mogen dan een onverklede vent.
Ik wil ook iedereen gelijk voor de wet.
Als een vent aangeklaagd kan worden voor grensoverschijdend gedrag voor bepaalde handelingen, dan moet dat ook gelden voor een vent met makeup die zegt dat hij vrouw is. Of omdat hij zich beroept op LGBTQQIAA+ status.
We begonnen in Canada, jij hebt er Texas bijgehaald. En daarom mag het alleen nog over Texas gaan ?
Anyways die dragshow beelden uit Texas tonen dat ook daar drag redelijk ver kan gaan, verder dan een onverklede vent zou kunnen.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:27   #56
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Vanderzapig, ik druk nooit op het rode driehoekje. Maar hier ga je zeer ver over de schreef.
Dan moet je drukken hee jongen.

Er staan in deze draad ondertussen genoeg voorbeelden van de pedofiele zooi waartegen men in Texas en Florida probeert te strijden. Ik denk dat die vadsige beelden meer de grenzen van het forumreglement opzoeken dan mijn omschrijving van jouw eigenaardig gekronkel hier:
  • je doet alsof het begrip "drag queen" hier ter discussie staat, en niet het feit dat volwassenen staan te strippen voor kinderen
  • je demoniseert de strijd tegen pedofilie met de woorden "extreem-rechts" en "bounty hunting"
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:36   #57
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
En de video shoot toont dat ze meer mogen dan een onverklede vent.
Ik wil ook iedereen gelijk voor de wet.
Als een vent aangeklaagd kan worden voor grensoverschijdend gedrag voor bepaalde handelingen, dan moet dat ook gelden voor een vent met makeup die zegt dat hij vrouw is. Of omdat hij zich beroept op LGBTQQIAA+ status.
We begonnen in Canada, jij hebt er Texas bijgehaald. En daarom mag het alleen nog over Texas gaan ?
Anyways die dragshow beelden uit Texas tonen dat ook daar drag redelijk ver kan gaan, verder dan een onverklede vent zou kunnen.
En nogmaals, dat is een zaak voor (in dit geval de Texaanse) justitie en politie. Er circuleren op Youtube miljoenen filmpjes waar ik de achtergrond niet van ken.
Ik vind dat iedereen door justitie gelijk behandeld dient te worden voor in dit geval zedenfeiten, weze het een drag queen of een Vlaams Belanger.

En ik zie het nut niet om een aparte wet voor een drag queen of een Vlaams Belanger te maken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:44   #58
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Dadee:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Er circuleren op Youtube miljoenen filmpjes waar ik de achtergrond niet van ken.
Ook Dadee:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
https://theintercept.com/2023/03/24/...ter-drag-bill/
Texas Republicans Just Proposed a Bounty on Drag Shows
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 22:55   #59
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
En nogmaals, dat is een zaak voor (in dit geval de Texaanse) justitie en politie. Er circuleren op Youtube miljoenen filmpjes waar ik de achtergrond niet van ken.
Ik vind dat iedereen door justitie gelijk behandeld dient te worden voor in dit geval zedenfeiten, weze het een drag queen of een Vlaams Belanger.

En ik zie het nut niet om een aparte wet voor een drag queen of een Vlaams Belanger te maken.
Maar een show die normaal alleen voor 18+ geschikt zou zijn, (I fucked my stepfather's boss in his office) moet dan weer wel kunnen voor kinderen als het drags zijn die de voorstelling geven. Dan hoeft er geen gelijkheid meer te zijn. Want dat is wat wij aanklagen en jij zit te verdedigen. Als die shows effectief voor volwassen publiek waren zou er geen haan naar kraaien.
__________________
I wish nothing but the best for you too.

Laatst gewijzigd door Zucht : 6 april 2023 om 23:09.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2023, 23:13   #60
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.056
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Maar een show die normaal alleen voor 18+ geschikt zou zijn, (I fucked my stepfather's boss in his office) moet dan weer wel kunnen voor kinderen als het drags zijn die de voorstelling geven. Dan hoeft er geen gelijkheid meer te zijn. Want dat is wat wij aanklagen en jij zit te verdedigen.
Wie zegt dat dat moet kunnen?
Dat is de taak van justitie… maar iedereen gelijk voor de wet. Geen apartheidswetten voor politieke doelgroepen.

En nogmaals ik ben voor gelijkbehandeling van drag queens, Vlaams Belangers, Liberalen, Sossen, Groenen en Aalst Carnavalisten.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be