![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14541 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, uiteraard niet. Dus misschien streef JIJ de houding na " de andere de dingen moet doen die patrickve goed uitkomen" maar die daar op de landingsbaan heeft gewoon de houding "doe mij na, omdat ik denk dat ik deug."
![]() |
![]() |
#14542 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 30 november 2022 om 15:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14543 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De spike eiwitten van een covid-19 besmetting blijken ook kanker cellen aan te vallen in een labo setting. Hoe meer covid je krijgt, hoe minder kanker.
![]() https://medicalxpress.com/news/2022-...tein-lung.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#14544 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever
??@Bart_DeWever?? Ik schreef Merkel altijd twee epische fouten toe: "Wir Schaffen Das" en de "Energiewende". Ooit was vrijwel niemand het daarmee eens... pic.twitter.com/lGwim2QIID 6/12/2022 15:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14545 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het met U eens dat als we met 20 miljoen zijn, die die in Nieuw Zeeland leeft totaal onbelangrijk is, tenminste als die het niet in zijn hoofd haalt om naar hier te komen. Maar in een resource begrensde wereld is elke consument een vijand. Want alles wat die opdoet is iets dat jij niet kan opdoen. Tenzij hij dat opdoet in een productieproces om U iets te geven, zoals een iphone of zo, natuurlijk. Dan is die mens nuttig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14547 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14548 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14549 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Australië heeft momenteel 13% oversterfte, dat is meer dan 7a10% die wij hadden in covid jaar 2020. Dat dus na 2 jaar lockdown en vaccins. Een deel daarvan zijn van covid maar het gros is voorlopig andere redenen zoals uitgestelde zorg en andere besmettelijke ziektes.
https://www.theguardian.com/australi...id-study-finds |
![]() |
![]() |
![]() |
#14550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk je maar. Het tekort aan resources op wereldvlak speelt nu al enorm in op mijn mogelijke consumptie, vanwege concurrentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14551 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens deze studie zijn herinfecties erger dan eerste infecties, onafhankelijk van vaccinatie graad. Let wel, ze zijn minder waarschijnlijk vanwege immuniteit, maar als je een herinfectie hebt, is de kans dat ze erger is, groter dan als je een eerste keer geinfecteerd bent. En hoe meer herinfecties, hoe meer het speelt.
https://www.nature.com/articles/s41591-022-02051-3 Toegepast op een veteranen cohorte van het Amerikaans leger, op een 5 miljoen mensen. Dat gezegd, op het eerste gezicht neemt de kans op herinfectie veel sneller af, dan het extra risico als je toch herinfecteert. De suggestie van het artikel is idioot: herinfecties vermijden. Maw, op zijn Chinees ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 5 januari 2023 om 07:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn geval was de 2de keer minder erg al was ik nog steeds goed ziek, idem voor rest van het gezin of die nu gevaxt waren of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik aan die studie een beetje verwijt, is dat men niet opgesplitst heeft naar variant. Er is namelijk een nogal stevig verschil tussen pre-omicron en post omicron. De studie liep van maart 2020 tot april 2022. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 januari 2023 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14554 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is geen tekort aan idioten die daar intrapt. Maar wéér verkeerde draad hé ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 januari 2023 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14555 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen dat toen ik deze zomer volgens mijn weten voor de eerste keer corona opdeed, dat toch ook een van de betere snotvallingen was die ik gehad heb. Dat gezegd, nee, van griep ben ik al stukken zieker geweest, maar dit was wel, qua snotvalling, een van de straffere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14557 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14558 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Nog nooit zo ziek geweest" (en dat op z'n 50ste huwelijksverjaardag.) Meerdere (niet "veel") +70-jarigen klagen zelfs over "nabij-de-dood" ziek zijn. En telkens niet lang na een zoveelste prik. Het is uiteraard niet te determineren of ze ziek worden VAN ziek zijn na de prik (waarom dan de prik?) of DOOR de prik (waarom dan de prik?), want doodziek zijn ze toch. Maar 1 oplossing dus, MEER PRIKKEN. https://www.youtube.com/watch?v=B2U1SJorwK4
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 5 januari 2023 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14559 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#14560 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denken jullie ?
Coronabesmettingen en ziekenhuisopnames stijgen weer, maar aantal patiënten in het ziekenhuis klimt voorlopig niet boven de 1.000 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10/23/coronacijfers/ |
![]() |
![]() |