![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ondanks het feit dat zij flirten met "nog 10% aan kiezers", schijnen ze het nog altijd niet begrepen te hebben.
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vader Moureaux, krokodil bij de PS, heeft van Molenbeek een puinhoop gemaakt, de armoede in stand gehouden, en zichzelf ook met arm kiesvee. En nu zit dochter Cathérine aan het roer, en verwijt Rousseau voor racist. Hypocrieter kan niet. Zie Nieuwsblad Citaat: Catherine Moureaux (PS), de burgemeester van Molenbeek, is niet te spreken over de uitspraken van Vooruit-voorzitter Conner Rousseau. Die zei in een interview met Humo: “Als ik door Molenbeek rijd, voel ik me ook niet in België.” Onaanvaardbaar, vindt Moureaux. “Dergelijke uitlatingen getuigen van een latent racisme, en zijn een partijvoorzitter onwaardig”, zegt ze in La Libre. Laatst gewijzigd door Rudy : 28 april 2022 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dat is ook België, met hoofdzakelijk veel (rijke) autochtone Belgen. En neen Fred, ik ben geen racist. Racisme is van een ander orde. Laatst gewijzigd door Rudy : 28 april 2022 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 28 april 2022 om 23:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een impressie : de Pradostraat in Molenbeek (Rue du Prado was ooit een begrip in het Brusselse), waar vroeger "half België" schoenen kwam kopen, nu herschapen tot één grote rommelmarkt met nauwelijks autochtone Belgische klanten. Onderdeel van de Molenbeekse ghetto. En wie daar één opmerking over maakt wordt als racist/fascist weggezet.
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 29 april 2022 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Doet me plezier jij in Oostende woont. Is ook meer mijn stad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 1 mei 2022 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wendy Van Wanten ziet er nog steeds prima uit. Bon, zal een beetje off topic zijn zeker. Laatst gewijzigd door Rudy : 1 mei 2022 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met hem ligt ze overhoop sinds "Kristofke" geen minister mocht worden.
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga mocht u in Antwerpen terechtkomen eens naar de 'Vogelenmarkt' of aan het Kiel eens langs de Abdijstraat dan weet je genoeg.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als partij voorzitter is hij best geplaatst om het standpunt van de partij over bedrijfswagens nog eens duidelijk uit te leggen aan zijn kiezers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |