Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 september 2022, 11:27   #41
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is nochtans de logica van zij die zeggen dat het schandalig is dat we Oekraine wapens leveren en zo he. Oekraine hadden we moeten "gerust" laten met een stroman van het Kremlin (zoals in Wit Rusland), we hadden moeten de andere kant opkijken toen het volk ginder de Praagse Revolutie probeerde (Maidan) in de hoop dat de stromannen van Vladimir de zaak neerslaan, en we hadden vooral niet provocerend mogen zijn door Oekraine als iets anders te beschouwen dan een stuk Rusland. En nu we zo stout geweest zijn om dat niet allemaal te doen, zouden we eigenlijk weer de andere kant moeten opgekeken hebben toen de Russische tanks over de grens reden, en een schietgebedje doen dat ze aan de Poolse grens WEL zullen stoppen.
Oekrainers mogen leven als ze hun plaats kennen, als Unter-Russen en we hebben ons daar niet mee te moeien, ook al betekent dat dat ze omgevormd worden tot een uitvalsbasis tegenover ons.
Ge kent mijn standpunt. de rus uit oekraïne, en "het westen" uit europa.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 11:38   #42
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Is Roger Waters een rockster ? Ik dacht dat het een ouwe zeur is die al een zeur was toen hij nog in Pink Floyd zat, en die nu teert op oud materiaal van Pink Floyd van een half miljoen jaar geleden.
Af en toe komt hij nog es in het nieuws met de één of andere "controversiële" mening. Een beetje zoals Morrissey.
Voila.

"Teacher, leave 'em kids alone!"...
Sommigen ontdekken hier Waters opeens, blijkbaar.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 11:39   #43
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ge kent mijn standpunt. de rus uit oekraïne, en "het westen" uit europa.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 13:29   #44
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Ja?

Het is nochtans het 'argument' dat telkens wordt ingeroepen tegen de Westerse wapenleveringen.

Oekraïne mag zich niet verzetten, want dan vallen er doden. Terwijl de echte reden dat er doden vallen, het feit is dat Rusland niet kan vatten dat haar buurlanden soevereine staten zijn die zelf beslissingen mogen maken.
We kennen het verhaal, hoewel het door de voorstanders van oekraïne genegeerd wordt.

Rusland is NIET ongeprovoceerd in oekraïne binnengevallen.

De methodiek die door "het westen" gebruikt wordt, werd afgelopen week, naar aanleiding van de Italiaanse verkiezingen nog eens mooi geëtaleerd door Ursula Van Der Leyen, die meende te moeten opperen dat de EU "tools" had, mochten de Italianen "verkeerd" kiezen....

Tot zo ver de "vrije keuze" van landen om al dan niet tot supra-nationale globalistische managementslagen te horen.

Want dat is altijd het argument hé. Landen behoren "uit vrije keuze" tot de navo, dus wat kan de Rus er nu op tegen hebben, ondanks alle beloften uit het verleden, dat er niet zou worden uitgebreid naar het oosten.

Geeft dat de rus het recht een ander land binnen te vallen?
Heeft de rus het recht zich bedreigd te voelen?
Heeft "het westen" het recht op een unipolair imperialistisch rijk, waarvan geografisch europa een vazalstaat is, met een uitzicht op honger en kou?

You tell me.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 13:30   #45
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
EEN SMILEY!!
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 14:20   #46
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
We kennen het verhaal, hoewel het door de voorstanders van oekraïne genegeerd wordt.

Rusland is NIET ongeprovoceerd in oekraïne binnengevallen.
Men kan altijd een "provocatie" bedenken om ergens binnen te vallen. Wij zijn ook enorm geprovoceerd geworden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 14:21   #47
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De methodiek die door "het westen" gebruikt wordt, werd afgelopen week, naar aanleiding van de Italiaanse verkiezingen nog eens mooi geëtaleerd door Ursula Van Der Leyen, die meende te moeten opperen dat de EU "tools" had, mochten de Italianen "verkeerd" kiezen....

Tot zo ver de "vrije keuze" van landen om al dan niet tot supra-nationale globalistische managementslagen te horen.
En ? Is Rome opgeblazen ondertussen omdat de Italianen niet geluisterd hebben ?

Maar ik dacht dat "het westen" de Amerikanen waren voor U ? En nu zou het Usulaatje zijn ?

Ik zou zeggen, nog een chance dat de Amerikanen ons niet alleen laten, want anders zouden we nog veel meer onder de sloef liggen van die Duitsers-collectivisten he. Nog een chance dat er nog wat Angelsaksische invloed is, ook al zijn de Britten het uiteindelijk afgebold.

Laatst gewijzigd door patrickve : 27 september 2022 om 14:22.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 14:40   #48
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
We kennen het verhaal, hoewel het door de voorstanders van oekraïne genegeerd wordt.

Rusland is NIET ongeprovoceerd in oekraïne binnengevallen.
Jawel hoor.

Het probleem is gewoon dat Rusland alles als provocatie ziet. Oekraïne heeft er nooit mee gedreigd Rusland aan te vallen. Dat is het enige dat van tel is.

Oekraïne heeft het recht de bondgenoten te kiezen die ze wil, net zoals Rusland dat heeft. Beide zijn immers soevereine landen.

Citaat:

De methodiek die door "het westen" gebruikt wordt, werd afgelopen week, naar aanleiding van de Italiaanse verkiezingen nog eens mooi geëtaleerd door Ursula Van Der Leyen, die meende te moeten opperen dat de EU "tools" had, mochten de Italianen "verkeerd" kiezen....

Tot zo ver de "vrije keuze" van landen om al dan niet tot supra-nationale globalistische managementslagen te horen.

Want dat is altijd het argument hé. Landen behoren "uit vrije keuze" tot de navo, dus wat kan de Rus er nu op tegen hebben, ondanks alle beloften uit het verleden, dat er niet zou worden uitgebreid naar het oosten.

Geeft dat de rus het recht een ander land binnen te vallen?
Heeft de rus het recht zich bedreigd te voelen?
Heeft "het westen" het recht op een unipolair imperialistisch rijk, waarvan geografisch europa een vazalstaat is, met een uitzicht op honger en kou?

You tell me.
Gaat de EU nu tanks sturen naar Italië? Gaan ze Rome bombarderen?

Uiteraard niet. Hoewel Ursula VDL de uitslag betreurt, wordt deze wel gerespecteerd.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 14:53   #49
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.364
Standaard

Niet gelezen - want naïef Pacifisme.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 15:05   #50
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.387
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Is Roger Waters een rockster ? Ik dacht dat het een ouwe zeur is die al een zeur was toen hij nog in Pink Floyd zat, en die nu teert op oud materiaal van Pink Floyd van een half miljoen jaar geleden.

Af en toe komt hij nog es in het nieuws met de één of andere "controversiële" mening. Een beetje zoals Morrissey.

Het is absoluut mijn genre niet, en ook bij het fenomeen van het 'sterrendom' kunnen & mogen vragen worden gesteld, maar Roger Waters is wel degelijk een 'rockster', minstens zo 'groot' als pakweg Arno of Henny Vrienten.
Ik kan daar ook niks aan veranderen.

En zelfs een 'ouwe zeur' heeft nu eenmaal recht op vrije meningsuiting.


Ik wil daar nog aan toevoegen dat ik probleemloos akkoord kan gaan met de inhoudelijke kritiek van forumgenoot "TheFourHorsemen" op de 'boodschap' van Roger Waters.


En zélf zou ik eerder een open brief aan Putin hebben gericht, om hem aan te raden nog eens zijn exemplaar van Sun Tzu's verzamelde werk te raadplegen.
Als het inmiddels onleesbaar zou zijn geworden van de vele opmerkingen in de marge, door- en onderstrepingen en koffie- of wodka-vlekken, kan hij er misschien een nieuw vragen aan zijn vriend Xi.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 17:23   #51
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Bron? Voor wat?

Ik trek zijn redenering gewoon door. U bent bekend met het concept 'analogie'?
https://www.iranintl.com/en/202209249516

Legendary co-founder of Pink Floyd Roger Waters has expressed anger over the death of Mahsa Amini, the Iranian woman whose tragic fate has inspired an uprising in the country.

The English musician released a video on Friday, saying “We are all brothers, sisters and cousins; we are all related Mr. Ayatollah! Mahsa is my sister... She should be alive today. She and all her sisters must be able to decide whether or not their heads are covered.” “It's none of your business!" He added.

He said Mahsa was arrested by “some kind of weird moral police”, and “she was beaten to death,” adding that he was watching the footage of people protesting her death on the streets.

He also quipped that the ayatollahs may say it is none of my business and it is their country, but they are wrong, “I am a human being and I believe in human rights, and Mahsa Amini has human rights.”

“I am very very angry and I can understand why people are angry... all over the world,” he said.

He also mentioned Neda Agha-Soltan, who was shot dead by a militiaman belonging to Basij paramilitary forces in protests following the disputed Iranian election in 2009.

Waters also dedicated a song in his latest concert to Mahsa as a tribute to the young woman.

As Saturday dawned in Iran protests continued and two trends could be discerned. First, many began to say that this is a revolution and not just protests, and second, it is led by women.


Ik vind nergens een bron waar Roger Waters meent dat een vrouw een verkrachting zelf uitlokt. Ik vind wel bronnen die weergeven dat het niet dragen van een hoofddoek voor Roger Waters geen reden mag zijn om lastig gevallen te worden door de moraliteitspolitie.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 17:27   #52
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
En zélf zou ik eerder een open brief aan Putin hebben gericht, om hem aan te raden nog eens zijn exemplaar van Sun Tzu's verzamelde werk te raadplegen.
De open brief van Rogers Waters aan V. Poutin kan je online vinden:

https://www.youtube.com/watch?v=FBTp9XdV8_E

Dear President Putin, since The Russian Federation invaded Ukraine on February 24th this year I have tried to use my small influence to encourage a ceasefire and a diplomatic settlement that addresses the security needs of both Ukraine and The Russian Federation. In that endeavor I have written two open letters to Mrs. Olena Zelenska the wife of the Ukrainian President. These letters are readily available on the internet. I am increasingly asked to write to you too, so here goes. Firstly, would you like to see an end to this war? If you were to reply and say, “Yes please.” That would immediately make things a lot easier. If you were to come out and say, “Also the Russian Federation has no further territorial interest beyond the security of the Russian speaking populations of The Crimea, Donetsk and Lubansk.” That would help too. I say this because, I know some people who think you want to overrun the whole of Europe, starting with Poland and the rest of the Baltic states. If you do, fuck you, and we might as well all stop playing the desperately dangerous game of nuclear chicken that the hawks on both sides of the Atlantic seem so comfortable with, and have at it. Yup, just blow each other and the world to smithereens. The problem is, I have kids and grandkids, and so do most of my brothers and sisters all over the world and none of us would relish that outcome. So, please Mr Putin indulge me, and make us that assurance.

Alright back to the table, if I’ve read your previous speeches correctly, you would like to negotiate a state of neutrality for a sovereign neighboring Ukraine? Is that correct? Assuming such a peace could be negotiated it would have to include an absolutely binding agreement not to invade anyone ever again. I know, I know, the USA and NATO invade other sovereign countries at the drop of a hat, or for a few barrels of oil, but that doesn’t mean you should, your invasion of Ukraine took me completely by surprise, it was a heinous war of aggression, provoked or not.

When Mrs. Zelenska replied to me via Twitter, I was very surprised and mightily moved, if you were to reply to me, I would mightily respect you for it, and take it as an honorable move in the right direction towards a sustainable peace.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 17:30   #53
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.754
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Jawel hoor.

Het probleem is gewoon dat Rusland alles als provocatie ziet. Oekraïne heeft er nooit mee gedreigd Rusland aan te vallen.
https://www.bbc.com/news/world-europe-62487303

The war in Ukraine began with Crimea and must end with its liberation, President Volodymyr Zelensky has said.

De bevrijding van Crimea is niets meer of minder dan een invasie van Russisch grondgebied.

Sinds 2014 tot maart 2022 zijn er reeds 14.000 doden gevallen, slachtoffer van de nazi milities en de genocide.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 september 2022 om 17:32.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 17:44   #54
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Voila.

"Teacher, leave 'em kids alone!"...
Sommigen ontdekken hier Waters opeens, blijkbaar.
Net daarvoor zingt hij: "we don't need no education".
Hij mag/moet zijn mening hebben uiteraard, maar hoeft niet verbaasd te zijn als de rest van de wereld die onzin naar de vuilbak verwijst.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 17:47   #55
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.097
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik snap de verwondering jegens Waters' pro Putin & uitschot houding niet.
Het was hij die de song "We don't need no education" schreef, toch?
Ik had nog nooit van die Rozee Woaters gehoord. Het is niet omdat hij op een gitaar dramt en daar wat bij zingt of prevelt dat hij meer autoriteit zou hebben in de Oekraïens-Russische oorlog. Wat hij meent daaromtrent te moeten zeggen is ook maar één mening zoals zoveel andere.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 18:02   #56
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Jawel hoor.

Het probleem is gewoon dat Rusland alles als provocatie ziet. Oekraïne heeft er nooit mee gedreigd Rusland aan te vallen. Dat is het enige dat van tel is.

Oekraïne heeft het recht de bondgenoten te kiezen die ze wil, net zoals Rusland dat heeft. Beide zijn immers soevereine landen.



Gaat de EU nu tanks sturen naar Italië? Gaan ze Rome bombarderen?

Uiteraard niet. Hoewel Ursula VDL de uitslag betreurt, wordt deze wel gerespecteerd.
Zelensky eiste kernwapens. Dat zijn we vergeten.
Sinds 2014 werd de donbas beschoten door “landgenoten.” Dat zijn we vergeten.
Zelensky werd verkozen op een platform van vrede en dialoog, maar loog, bedroog en beschoot vanaf de dag dat hij verkozen werd. Dat zijn we vergeten.
De navo (en intussen is geweten dat het meer dan een slip of the tongue was van james baker) gaf rusland/de sovjets veiligheidsgaranties. Dat zijn we vergeten.

Alles wat wij “doen” is enkel maar een provocatie in de ogen van de russen, en het imperialistisch spel van “het westen” is een samenzweringstheorie. Maak dat een ander wijs.

Het zwakste argument van al is dat u van der leyen een “pass” geeft voor de compleet, maar dan ook compleet, onaanvaardbare en ontoelaatbare uitspraken die zij deed vis-a-vis de italiaanse verkiezingen.
De “tools” van de rus zijn brutaler en veel minder verfijnd, maar het is niet dat “het westen” geen tools heeft, en ze niet gebruikt.

Of denk je dat je van “death by a thousand cuts” niet dood gaat?

Nee, ik kan me niet neerleggen bij de hypocrisie.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 september 2022 om 18:03.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 18:17   #57
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De navo (en intussen is geweten dat het meer dan een slip of the tongue was van james baker) gaf rusland/de sovjets veiligheidsgaranties. Dat zijn we vergeten.
Welke veiligheidsgaranties gaf de NAVO precies aan Rusland ?
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 22:07   #58
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Welke veiligheidsgaranties gaf de NAVO precies aan Rusland ?
Ge moet niet doen alsof uw neus bloedt. Het is hier al tot in den treure herhaald, maar gij hebt dat verleden gecancelled, omdat anders uw positie (wij zijn heilig, zij zijn slecht) niet te handhaven is.

Meh, doe maar, I don’t care.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 22:09   #59
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ge moet niet doen alsof uw neus bloedt. Het is hier al tot in den treure herhaald, maar gij hebt dat verleden gecancelled, omdat anders uw positie (wij zijn heilig, zij zijn slecht) niet te handhaven is.
Ik had niet echt een concreet antwoord verwacht hoor.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2022, 22:11   #60
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
En ? Is Rome opgeblazen ondertussen omdat de Italianen niet geluisterd hebben ?

Maar ik dacht dat "het westen" de Amerikanen waren voor U ? En nu zou het Usulaatje zijn ?

Ik zou zeggen, nog een chance dat de Amerikanen ons niet alleen laten, want anders zouden we nog veel meer onder de sloef liggen van die Duitsers-collectivisten he. Nog een chance dat er nog wat Angelsaksische invloed is, ook al zijn de Britten het uiteindelijk afgebold.
Neen, ik heb nooit gezegd dat “het westen” de amerikanen zijn. En ik heb dat al vaker uitgelegd, dus u nu niet van den domme houden hé, daar schat ik u te hoog voor in.

En neen, ik heb geen zin om geregeerd te worden door welk (duits, russisch, westers) collectief dan ook.

Bovendien, wat was de bedoeling DAN van ons ursulaatje? Naar wiens pijpen danst ze dan? Als ze zo’n uitspraak doet, ervan uitgaande dat ze toch geen (economische) tanks zal sturen?

Naïef, patrick. Ons ursulaa zit daar omdat de ze imperialistische agenda van “het westen” uitvoert, en omdat die agenda bedreigt wordt, moet ze hoog spel spelen, en straffe uitspraken doen, tot ze effectief dreigementen omzet in chantage.

Chantage-oorlog is evengoed oorlog.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf

Laatst gewijzigd door gunter5148 : 27 september 2022 om 22:38.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be