Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 januari 2008, 09:17   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Terloops een mooie tekst, over hoe er met de parten van ons verstand word gerotzooid: http://www.waaromonderwijs.nl/de_zes..._leraar-2.html
Schitterend artikel en o zo herkenbaar.

Geen wonder dat de familie Beliën het vuur aan de schenen wordt gelegd door het Belgisch regime....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 11:08   #82
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Schitterend artikel en o zo herkenbaar.

Geen wonder dat de familie Beliën het vuur aan de schenen wordt gelegd door het Belgisch regime....
Zo is het maar net, beste Knuppel, verdeel en heers, en van degenen die ze niet kunnen beheersen of anders denken maken ze het leven zo moeilijk mogelijk.
Gelukkig beginnen meer en meer ogen open te gaan, die dit perverse onderdrukkingssysteem beginnen door te krijgen.
En idd, zo herkenbaar voor iedereen die een of andere vorm van onderwijs heeft 'genoten'.

Het is gewoon een kwestie van tijd, vooraleer de individueel/maatschappelijke 'overslag' zal plaatsvinden, die massaal de ogenen zal openen.
Thumbs up, zou ik zeggen.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 15:40   #83
UFSIA
Parlementslid
 
UFSIA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 1.565
Standaard

Citaat:
Wat kon de staat het beste doen met een Socrates en een Jezus? Simpel, door de een te vergiftigen en de andere te kruisigen, met als enige reden dat ze onmogelijker langer konden blijven leven omdat ze de elite in ernstige verlegenheid brachten.
Ze hebben Socrates niet vergiftigd, dat was zijn eigen keuze. Ze boden hem de kans om gewoonweg te stoppen met het verspreiden van een verderfelijke invloed ( wat er aan die mens zo positief was mag je me trouwens ook eens uitleggen btw ) en ze wilden dat hij de stad zou verlaten.

HIJ MOEST VERHUIZEN !!!!!

Socrates heeft er toen zelf voor GEKOZEN om de gifbeker te drinken, vanuit een fundamentalistisch extremistisch en radicaal denken.

Jezus hetzelfde btw, ze boden hem aan te stoppen met het aanzetten van burgers van Rome tot inciviek gedrag en hij kon gaan, Jezus-de-onverdraagzame echter vond het leuk om in de belangstelling te staan en dacht "ach kom ik gaan wat show maken, ze zullen toch niet zover gaan me te doden".


Als je op de paar details in je verhaal die empirisch zijn al zo om nuances heen surft vrees ik voor de rest.


mvg. Sint Ignacius
__________________
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn.
~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
UFSIA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 19:31   #84
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Terloops een mooie tekst, over hoe er met de parten van ons verstand word gerotzooid: http://www.waaromonderwijs.nl/de_zes..._leraar-2.html
idd schoone tekst
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2008, 20:13   #85
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Ze hebben Socrates niet vergiftigd, dat was zijn eigen keuze. Ze boden hem de kans om gewoonweg te stoppen met het verspreiden van een verderfelijke invloed ( wat er aan die mens zo positief was mag je me trouwens ook eens uitleggen btw ) en ze wilden dat hij de stad zou verlaten.

HIJ MOEST VERHUIZEN !!!!!

Socrates heeft er toen zelf voor GEKOZEN om de gifbeker te drinken, vanuit een fundamentalistisch extremistisch en radicaal denken.
Jezus hetzelfde btw, ze boden hem aan te stoppen met het aanzetten van burgers van Rome tot inciviek gedrag en hij kon gaan,Jezus-de-onverdraagzame echter vond het leuk om in de belangstellingte staan en dacht "ach kom ik gaan wat show maken, ze zullen toch niet zover gaan me te doden".
Verderfelijke invloeden, aanzetting tot inciviek gedrag of blasfemie is het eeuwige excuus van machthebbers, om vrij- of andersdenkenden op te ruimen ter bestendiging of verruiming van hun eigen machtsgebied.
Dat laten alle opeenvolgende machtsinstituten duidelijk zien, de geschiedenis staat er bol van, en een andere reden zie ik niet zo direct.

En die 'keuze' die ze zgz hadden is een lachertje, hun 'rechters' wisten goed genoeg, dat die kerels, en vele anderen na hen, bereid waren tot het uiterste te gaan ivm hun diepe overtuiging, respect dus.

Trouwens, in hoeverre bent u bereid om alles te geven, voor iets waarvan u in uw diepste wezen overtuigd bent dat het zo is ?
Tot ze u eens boos in da face kijken , mss ?


Citaat:
Als je op de paar details in je verhaal die empirisch zijn al zo om nuances heen surft vrees ik voor de rest.

mvg. Sint Ignacius
Was er verder nog iets in die weergave, waarvan je denkt dat het wat ongenuanceerd is ?
En verder, als jij je focust op niet ter zake doende details, vrees ik eveneens wat voor 'de rest' van je punt.

grtz, Diego.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be