Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 januari 2008, 20:40   #21
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

De naam Brontosaurus wekt overigens wel enigzins wantrouwen op, de Brontosaurus is tenslotte een hoax...
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 21:53   #22
BitterSweet
Minister-President
 
BitterSweet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 4.290
Standaard

We weten niet eens wat we zijn,wie we zijn,waar we vandaan komen,wat ons heelal is.
Wij gaan ervan uit dat wij het middelpunt van de "beschaving" zijn,maar onze gedachten zijn wazig en onze uitleg wollig omdat we over ons "zijn" geen enkele uitleg kunnen geven,die wazigheid is gesluierd en in wezen onbeschrijfelijk want we kunnen niet verder dan de horizon kijken,en niet voorbij onze grenzen denken.
Dat je de opportunisten van deze wereld als een soort libertijnse ridders ziet die onze toekomst bepalen heeft waarschijnlijk te maken met de heersende macht die ze tijdelijk teweeg brengt,en niet met het goddelijk gevoel dat er aan gegeven wordt.
__________________
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 00:37   #23
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Jij kan hem volgen! Beter van niet, kortaf, dat eindigt in psychiatrisch centrum "zonneweelde".
U stelt blijkbaar nogal veel vertrouwen in het vergiftigd cadeautje, dat Mr. Freud aan de heersende elite geschonken heeft, om u en mij te herleiden tot een abstract en finaal Ego.
Veel plezier ermee......

Ik denk dat het moedwillig en rigoureus ontbreken van een lesvak in spirituele zelfkennis in het lager en hoger onderwijs, er eerder voor zorgt dat mensen verstandelijk/fysisch geconditioneerd geraken, psychisch labiel of afhankelijke farmacie-junks worden, verder volledig in lijn met de post van Brontosaurus.

Heeft niemand van de zgn 'intelligentia' zich dan ooit afgevraagd, hoe dit zo zou kunnen komen, dat zelf-kennis niet word onderwezen in onze scholen ?
Eventjes verder denken, jongens !
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 00:38   #24
brontosaurus
Burgemeester
 
brontosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2007
Berichten: 530
Standaard

Brontosaurus Knortodaurus was de naam van ons eerste tienerbandje
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 00:42   #25
brontosaurus
Burgemeester
 
brontosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2007
Berichten: 530
Standaard

Bittersweet wij weten echt wel wie we zijn en waar we vandaan komen.Begin eens met de docufilm:What the Bleep do we know.Dit geeft je beslist een helderdere kijk op de matrix van ons universum.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 00:54   #26
reinaert68
Gouverneur
 
reinaert68's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Berichten: 1.018
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
U stelt blijkbaar nogal veel vertrouwen in het vergiftigd cadeautje, dat Mr. Freud aan de heersende elite geschonken heeft, om u en mij te herleiden tot een abstract en finaal Ego.
Veel plezier ermee......

Ik denk dat het moedwillig en rigoureus ontbreken van een lesvak in spirituele zelfkennis in het lager en hoger onderwijs, er eerder voor zorgt dat mensen verstandelijk/fysisch geconditioneerd geraken, psychisch labiel of afhankelijke farmacie-junks worden, verder volledig in lijn met de post van Brontosaurus.

Heeft niemand van de zgn 'intelligentia' zich dan ooit afgevraagd, hoe dit zo zou kunnen komen, dat zelf-kennis niet word onderwezen in onze scholen ?
Eventjes verder denken, jongens !
Ik heb ooit eens zo een vak gehad op school, dat is uiteindelijk geeindigd met een naakte mediterende godsdienstleraar voor de klas die ons aanmoedigde hem daarin te volgen.

Ook al had hij misschien een punt (hij wilde ons ongetwijfeld zelfbewust maken over de maatschappij van schapen die allemaal hun lot ondergaan zonder stil te staan bij elementaire vragen als "waarom draag ik kleren?"), zulke dingen zijn in onze geseculariseerde samenleving verdrongen tot de privésfeer. Religieuze belevingen zijn voor iedereen een persoonlijke zoektocht geworden waardoor sommigen inderdaad zich op drugs smijten, anderen op Oosterse wijsbegeerten en nog anderen op het fantaseren over NWO complotten...
__________________
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em.
-Miles Davis

Laatst gewijzigd door reinaert68 : 15 januari 2008 om 00:55.
reinaert68 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 01:32   #27
anarchy
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 95
Standaard

Fantastische en interessante post Bronto
Ik heb in levende lijve een paar van de reptilians mogen aanschouwen, en alhoewel de meeste mij hier zot zullen verklaren: Je moet maar denkden dat degene die out-of-the-box denken ook alle doorbraken in het verleden hebben gerealiseerd. Iedereen die denkt dat 'dit het is' en de wetenschap de enige leidraad is, zal niet verder geraken dan wat er reeds bestaat. Het energetische is meer en meer ingeburgerd aan het geraken en meer en meer mensen beginnen de voordelen te ervaren op gebied van medicijnen, zelf-realisaties en controle over hun leven. We are indeed on the verge of a breaktrough. Ik denk dat ik dit laatste jaar sterk tussen 6 en 7 geevolueerd ben.

Laatst gewijzigd door anarchy : 15 januari 2008 om 01:32.
anarchy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 01:33   #28
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 Bekijk bericht
Ik heb ooit eens zo een vak gehad op school, dat is uiteindelijk geeindigd met een naakte mediterende godsdienstleraar voor de klas die ons aanmoedigde hem daarin te volgen.
En om half 5 mocht die zijn C-vierke gaan afhalen, zeker ?
Ik doelde niet direct op dit soort van verlopen new-age figuren, om enige vorm van zelf-kennis bij te brengen aan jonge kinderen.
Zijn bedoeling zal wsl wel goedbedoeld geweest zijn, alleen zal hij de boodschap niet in de juiste context hebben weergeven.

Citaat:
Ook al had hij misschien een punt (hij wilde ons ongetwijfeld zelfbewust maken over de maatschappij van schapen die allemaal hun lot ondergaan zonder stil te staan bij elementaire vragen als "waarom draag ik kleren?"), zulke dingen zijn in onze geseculariseerde samenleving verdrongen tot de privésfeer. Religieuze belevingen zijn voor iedereen een persoonlijke zoektocht geworden waardoor sommigen inderdaad zich op drugs smijten, anderen op Oosterse wijsbegeerten en nog anderen op het fantaseren over NWO complotten...
Hij had beter eens even stilgestaan bij de elementaire vraag als bv. "waarom leef ik ?", dan zou het antwoord op deze vraag niet verdrongen en overgelaten worden aan pastoors, nep-goeroes en shrinks van allerlei slag, daar dat hoogste antwoord hierop in ons wezenlijk aanwezig is en we het zelfs zijn, in elk aspect van ons bestaan.

Vandaar dat het ontbreken van een vak over spirituele zelf-kennis in ons geindustrialiseerde en conditionerende onderwijs, wel degelijk moedwillig in stand word gehouden door de heersende financiele elite, die zelf de grondvoorwaarden van de lespaketten samenstellen.
Pavlov heeft met zijn doggy's uitmuntend aangetoond, hoe maatschappelijke de dingen in hun werk kunnen gaan.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 07:45   #29
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anarchy Bekijk bericht
Fantastische en interessante post Bronto
[b]Ik heb in levende lijve een paar van de reptilians mogen aanschouwen, en alhoewel de meeste mij hier zot zullen verklaren:
Kan je daar iets meer over zeggen?
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 08:29   #30
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
En om half 5 mocht die zijn C-vierke gaan afhalen, zeker ?
Terecht. Leraars, jeugdleiders etc. die "grenzen willen verleggen" eindigen altijd bij naaktheid en sex. Hun eigen grenzen blijken dan eerder poreus te zijn. Afvoeren, dat grensverleggend zootje.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 09:00   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus moet je in God geloven anders bereik je die verlichting niet?
Amai merci!
Welkom in de middeleeuwen!
Citaat:
Het doorbreken van de achtste sluier zal waarschijnlijk God openbaren en de zuivere energie die de levenskracht is in alle levende dingen - wat, denk ik, een en hetzelfde is.
De topicstarter schiet dus al meteen raak.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 09:18   #32
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Ik heb de indruk dat de meeste de tekst niet begrijpen.
Citaat:
Achter de eerste sluier:

Er zijn 6 miljard mensen op de planeet. De meesten van hen leven en sterven zonder dat ze ooit aan iets anders hebben gedacht dan wat het kost om simpel in leven te blijven. Negentig procent van de mensheid zullen leven en sterven zonder ooit voorbij de eerste sluier te komen.
De meeste zijn idd enkel bezig met overleven
Citaat:
Tien procent van ons zal de eerste sluier doorbreken en de wereld van de politiek ontdekken. We zullen stemmen, actief zijn en een mening hebben. Onze meningen worden gevormd door de stoffelijke wereld om ons heen. We hebben de neiging te accepteren dat de vertegenwoordigers van de overheid, de media en andere `deskundigen` een bepaalde autoriteit bezitten. Negentig procent van de mensen in deze groep zullen leven en sterven zonder de tweede sluier te doorbreken.
De meeste westerlingen hebben dus idd reeds begrepen dat alles politiek is.
Citaat:
De tweede sluier:

Tien procent van ons zal de tweede sluier achter zich laten om de wereld der geschiedenis te onderzoeken, de relatie tussen de mens en de overheid en de betekenis van zelfbestuur door de grondwet en andere wetten. Negentig procent van de mensen in deze groep zullen leven en sterven zonder de derde sluier te passeren.
Di zijn de simpele politiek actieven
Citaat:
De derde sluier:

Tien procent van ons zal de derde sluier doorprikken om te ontdekken dat de grondstoffen van de wereld, inclusief de mensen, gecontroleerd worden door extreem rijke en machtige families, wiens officiele bezit vanuit het verleden, met moderne strategieen van afpersing, het fundament werd waarop de wereldeconomie momenteel gefinancierd wordt. Negentig procent van de mensen in deze groep zullen leven en sterven zonder door die vierde sluier te komen.
We hebben toch zo'n vriendelijke adel
Citaat:
De vierde sluier:

Tien procent van ons zal de vierde sluier doorbreken om de Illuminati, de Vrijmetselaars en de andere geheime genootschappen te ontdekken. Deze genootschappen gebruiken symbolen en voeren ceremonies uit, die de overdracht van esoterische kennis van generatie op generatie in stand houden, welke wordt gebruikt om de gewone mensen in een politieke, economische en spirituele houdgreep te houden, slaven van de oudste bloedlijnen op aarde. Negentig procent van de mensen in deze groep zullen leven en sterven zonder de vijfde sluier te zijn binnengedrongen.
Dit zijn nog stille meelopers
Citaat:
De vijfde sluier:

Tien procent van ons zal door de vijfde sluier heenbreken om te leren dat de geheime genootschappen technologisch zover zijn ontwikkeld dat het tijdreizen en de interstellaire communicaties tot de mogelijkheden behoren en hun leden controleren de acties van mensen even simpel en voor de vuist weg als wat wij onze kinderen vertellen wanneer wij ze naar bed brengen. Negentig procent van de mensen in deze groep zullen leven en sterven zonder door de zesde sluier heen te breken.
Of hoe zij de kudde leren leiden
Citaat:
De zesde sluier:

Tien procent van ons zal de zesde sluier passeren waar de draken en de hagedissen en buitenaardsen - waarvan wij dachten dat het de verzonnen monsters van onze kinderjaren waren - letterlijk echt bestaan en de controlerende krachten achter de geheime genootschappen zijn. Negentig procent van de mensen in deze groep zullen leven en sterven zonder de zevende sluier te hebben doorgeprikt.
'tja, deze draken, hagedissen en buitenaardse zijn echt.
En ook letterlijk echt, maar niet in de letterlijke vormen, maar in onze gedachten.
Bang om macht te verliezen, bang om rijkdom te verliezen, jaloezie, hebzucht, uitbuiting.
Citaat:
De zevende sluier:

Ik zou niet weten wat er achter de zevende sluier ligt. Ik denk dat daar de ziel naar een punt evolueert waarop je op de aarde kunt bestaan en tevens een man als Ghandi, of een vrouw van de Peace Pilgrim kan zijn - mensen die zo verlicht zijn dat ze alles op de wereld doen oplichten.
De zevende sluier is deze waaracht de kracht van het woord en de zelfopoffering zit.
Zij ondekken dat het leven meer is dan enkel atachter de eerste 6 sluiers zit.
Citaat:
De achtste sluier?
Achter de 8ste sluier zit de waarheid van het leven en deze sluier valt voor iedereen weg.
Voor de meeste slechts in de laatste minuten van hun leven, voor de enkeling tijdens zijn leven.

Citaat:
Het doorbreken van de achtste sluier zal waarschijnlijk God openbaren en de zuivere energie die de levenskracht is in alle levende dingen - wat, denk ik, een en hetzelfde is.

Wanneer mijn berekeningen juist zijn, zijn er slechts 60.000 mensen op de planeet die de zesde sluier hebben doorbroken. De ironie hiervan is te ongelooflijk: degenen die achter sluier een tot en met vijf zijn blijven steken, kunnen niet anders dan de mensen die de overige sluiers hebben doorbroken als gekken te zien. Met ieder sluier die doorgeprikt wordt, zal het exponentieel krimpende aantal verlichte mensen door de exponentieel toenemende massa tot krankzinnigen worden bestempeld.

Als toevoeging op de ironie: hoe meer iemand van een `zesde of hogere sluier` probeert uit te leggen wat hij kan zien aan degenen die niet kan zien, hoe krankzinniger deze lijkt.
Wie de acht sluiers opgetilt krijgt en niet tochde machtigen der aarde behoort, word idd door zijn medemens gek verklaart. God heeft er echter niet mee te maken, zijdit zelfs om te zorgen dat je de sluiers niet opgeheven krijgt
Citaat:
Onze vijand, de staat.
Onze eerste en grootste vijand is onze eigen gedachtenwereld.
Niet de staat, geen goddienst, geen machtigen of rijkdom is onze grootste en moeilijkste te overwinnen vijand, maar eenieder is dit voor zichzelf.

Enkel zij die zich los kunnen maken van het menselijke en aardse denken, kunnen de achtsluiers optillen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 09:36   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Jij kan hem volgen! Beter van niet, kortaf, dat eindigt in psychiatrisch centrum "zonneweelde".
In Rusland geraken tegenwoordig weer een heleboel 'psychiatrisch gestoorden' in inrichtingen om te worden 'genezen'.

In Belgique wordt een kwart van de stemverplichte burgers 'mentaal gehandicapt' genoemd.

Niet toevallig gaat het in beide gevallen over mensen die het het heersende regime lastig maken....


Ik heb ruim 30 jaar geleden een boek gelezen dat als titel 'bewust zijn' had.

Het begon met een hoofdstuk over 'energie' en eindigde met stervenden bijstaan.

Volgens de schrijver worden we als we sterven opnieuw deel van de energiebron waar we uit ontsproten. Met andere woorden: van God. Hij beschreef de wijze waarop dit, stapsgewijs, gebeurt.

Ik denk dat de schrijver hier door 90% van de forumleden voor gek zou worden verklaard. Mij boezemde wat ik las zoveel 'vrees' in dat ik het tot op vandaag niet vergeten ben.
Niet veel later liet ik mij officieel schrappen uit het doopregister.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 09:47   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Vandaag besef ik wat de oorzaak van mijn vrees was: het onvermijdelijke verlies van het 'zelf bewust zijn' bij de dood.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 15 januari 2008 om 09:47.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 09:49   #35
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vandaag besef ik wat de oorzaak van mijn vrees was: het onvermijdelijke verlies van het 'zelf bewust zijn' bij de dood.
En zou je je om die reden vandaag nog laten ontdopen?
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 09:57   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
En zou je je om die reden vandaag nog laten ontdopen?
Het was niet alleen om die reden, neen.

Als het ertoe heeft bijgedragen dan was het, op dat moment in mijn leven toch, onbewust.

En neen, ik heb nog geen dag spijt gehad van mijn schrapping uit een machtsinstituut.
Ontdopen kan niet....volgens de bisschop.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 10:13   #37
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het was niet alleen om die reden, neen.

Als het ertoe heeft bijgedragen dan was het, op dat moment in mijn leven toch, onbewust.

En neen, ik heb nog geen dag spijt gehad van mijn schrapping uit een machtsinstituut.
Ontdopen kan niet....volgens de bisschop.
Ontdopen kan idd niet volgens het kerkelijkrecht.

Maar een doop moet regelmatg hernieuwd worden, de eerste maal gebeurd dit bij de eerste communie dan de plechtige communie en daarna vaak de laatste maal, bij huwelijk.

Maar je uit de kerkelijke registers laten schrappen kan door te stoppen je nog aan te bieden bij dit instituut.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 10:39   #38
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vette Pois(s)on's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2007
Berichten: 13.235
Standaard

Die 8 ste sluier intrigeert me weinig- waarschijnlijk omdat er geen zinnige/begrijpbare uitleg voor te vinden is.

Noem me simpel, maar ik denk dat mensen geen nood hebben aan te veel diepzinnig gedoe : veel meer frisse lucht aan de oppervlakte.
Het is maar dat als men alles begint te relativeren, er nog weinig redenen zijn om rond te lopen.
Ik heb nood aan allerlei onbenullige dingen als verstrooing want enkel bezig zijn met alleen gewichtige interesses kan niet gezond zijn.

Simpel doen is al moeilijk genoeg.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 12:49   #39
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Maar je uit de kerkelijke registers laten schrappen kan door te stoppen je nog aan te bieden bij dit instituut.
Je niet meer aanbieden volstaat niet. Je moet expliciet aan de bisschop vragen om uit dat kerkelijke register geschrapt te worden. Het katholieke instituut maakt daar, in tegenstelling toch andere religieuze sektes, geen probleem van.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2008, 12:53   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
ik denk dat mensen geen nood hebben aan te veel diepzinnig gedoe
Teveel van eender wat is niet gezond.
Onderschat echter de behoefte van de mensen niet aan 'diepzinnig gedoe'. Het heeft namelijk altijd al vrij goed in de markt gelegen. Anders waren de religieuze machthebbers niet zo rijk geworden, hé?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be