Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2008, 07:29   #21
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goldband Bekijk bericht
In een Moskee wordt (qua dienst) geen Nederlands gesproken. Arabisch is de taal van de Islam.
Misschien maar arabisch is niet de taal van de Belgen.

Wat de taal van de islam is was ook het punt niet.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 07:33   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben nogal pro godsdienstvrijheid, maar (en hier opgelet voor kaloten-ekstremistische blokkers èn immams) ook voor de vrijheid om geen godsdienst aan te hangen.

Ik heb enige schroom om mensen belachelijk te maken met hun godsdienst. Zelfs al ben ik van mening dat moppen tappen daarover, absoluut moet kunnen (maar dat is lachen met, en niet uitlachen of beledigen ...)

Ik ben verder oud genoeg om me te herinneren dat tot zowat de jaren 60, de meeste Vlaamse mensen (boerkes, arbeiders, lagere klasse, enfin, al die zovele mensen die geen Latijn gestudeerd hadden) geen fluit verstonden van het gebrabbel in de kerk.
Iedereen geloofd in wat hij wil maar ik vind gelovigen zeer zwakke mensen, geloven in een verzonnen persoon of ding? Nee, dat gaat er bij mij niet in.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 15:53   #23
Neptunus
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 mei 2006
Berichten: 1.046
Standaard

Wat betreft die bekeerlingen, die komen meestal terecht in de radicale middens, de moskee in het jubelpark is immers van salafistische strekking, een erg onverdraagzame, fascistisch extreemrechtse strekking die alles en iedereen uitsluit die niet aan hun richtlijnen beantwoordt. Bekeerlingen, dat weet ik uit ervaring (ik was eens op een bekeerlingendag in een Antwerpse moskee en soms kom ik ermee in contact) zijn meestal extreemrechts, heel onverdraagzaam en in meer of mindere mate fascistisch. Die bekeerlingen die hun EIGEN moskee gaan openen en de Afrikanen wegjagen (racistisch als deze bekeerlingen zijn) doen hun fascistische reputatie alle eer aan. De Koepel is een vereniging van fascistische bekeerlingen die onrechtstreeks wordt gesudsidieerd door de Vlaamse overheid (via VOEM).
Iedereen is hier altijd welkom in een kerk van Afrikanen, maar deze zwarte Afrikanen, alsook alle niet moslims en alle vrouwen mogen NIET binnen in moskeeën in Antwerpen en ook niet in deze van deze racistische bekeerlingen.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 16:56   #24
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Allé hop,nog een bende aparte zotten erbij.Gaan die ook rondlopen in hun nachtpon

Tja, tis toch bekans carnaval hé
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 17:01   #25
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
tja, naar het schijnt verstaat Allah niks anders! Daarom moeten ze ook schietgebedjes in het arabisch leren, in 't vlaams lukt het nooit naar het schijnt.
Ja vooral daar zijn ze goe in: SCHIET-Gebedjes
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 17:09   #26
Gargamel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 februari 2004
Berichten: 2.765
Standaard

Allah is groot.
Dop nog groter.
En kindergeld is de absolute god


Ben dorie den oppergod vergeten.
OCMW

Laatst gewijzigd door Gargamel : 17 januari 2008 om 17:10.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2008, 15:49   #27
marjan
Burgemeester
 
Geregistreerd: 30 maart 2005
Berichten: 558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Wat betreft die bekeerlingen, die komen meestal terecht in de radicale middens, de moskee in het jubelpark is immers van salafistische strekking, een erg onverdraagzame, fascistisch extreemrechtse strekking die alles en iedereen uitsluit die niet aan hun richtlijnen beantwoordt. Bekeerlingen, dat weet ik uit ervaring (ik was eens op een bekeerlingendag in een Antwerpse moskee en soms kom ik ermee in contact) zijn meestal extreemrechts, heel onverdraagzaam en in meer of mindere mate fascistisch. Die bekeerlingen die hun EIGEN moskee gaan openen en de Afrikanen wegjagen (racistisch als deze bekeerlingen zijn) doen hun fascistische reputatie alle eer aan. De Koepel is een vereniging van fascistische bekeerlingen die onrechtstreeks wordt gesudsidieerd door de Vlaamse overheid (via VOEM).
Iedereen is hier altijd welkom in een kerk van Afrikanen, maar deze zwarte Afrikanen, alsook alle niet moslims en alle vrouwen mogen NIET binnen in moskeeën in Antwerpen en ook niet in deze van deze racistische bekeerlingen.
Dit is inderdaad een juiste vaststelling: éénieder ongeacht origine, huidskleur of overtuiging is ALTIJD welkom in Afrikaanse kerken in Antwerpen, moskeeën daarentegen zijn voor de meeste mensen in Antwerpen verboden terrein....

Laatst gewijzigd door marjan : 18 januari 2008 om 15:52.
marjan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be