Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 januari 2008, 09:53   #1
SirGalahad_
Burgemeester
 
SirGalahad_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2003
Locatie: Little Britain
Berichten: 538
Standaard Hoe sommige politiemannen erover denken...

Dit is een artikel die ik op het net heb gevonden.

Citaat:
Ik ben zelf politieambtenaar van beroep, hoewel ik het tegenwoordig haast niet meer durf zeggen. Ik doet dit nu al meer dan tien jaar, en ik heb alles alleen nog maar zien verergeren.

Om meteen het meest elementaire maar eens duidelijk te maken: ik ben bij de politie gekomen om de mensen te helpen, niet om ze te kloten. Ik zit dan ook in de interventiediensten, maar verkeersovertredingen schrijven is daar ook een deeltaak van. Wij ondervinden inderdaad steeds meer dat de politie wordt gebruikt om de burger op elke mogelijke manier uit te melken, vermoedelijk om het gat in de begroting te dichten. Ik weiger echter me daarvoor te laten gebruiken. Als ik schrijf, dan is het echt omdat de overtreding frappant en/of gevaarlijk was, en anders schrijf ik niet. Je ze me dus bv. nooit iemand op de bon weten zetten omdat zijn parkeerticket 2 minuten verlopen is, of omdat hij met één wiel op het troittoir geparkeerd staat. De wet laat verbaliseren op dat moment absoluut toe, maar ik vind dat er ook nog zoiets als het menselijke aspect is.

Als er twee zaken zijn die ik steeds heb weten verergeren in de laatste tien jaar, dan is het wel de straffeloosheid van de criminaliteit en de almaar meer ontbreken van de zelfredzaamheid van de bevolking.

Met het eerste bedoel ik dat de criminaliteit duidelijk erger wordt, zowel in aantal als intensiteit. Evenzeer wordt de vervolging verminderd, er wordt naar mijn gevoel steeds meer geseponeerd. Zaken als gewone diefstallen, fietsdiefstallen en tegenwoordig zelfs inbraken (!) worden tegenwoordig afgehandeld via het Vereenvoudigd Proces Verbaal. Dat is een PV in vereenvoudigde vorm, waarvan het meest duidelijk kenmerk is dat het niet meer verstuurd wordt naar het parket. Naar het parket wordt éénmaal per maand een lijst gestuurd van alle opgemaakte VPV's, en dan kan de Procureur evt. beslissen dat hij een VPV van naderbij wil zien en kan het dan eventueel toch opvragen. Het hoeft geen betoog dat dit opvragen bijna nooit gebeurt, en dat dit dus voor al deze zaken in feite gewoon neerkomt op een sepot. Dat vind ik echter compleet onbetamelijk, want voor een gewone mens is de diefstal van zijn fiets een erg zwaar feit. Voor een arme mens kan het zelfs de diefstal zijn van zijn enige vervoermiddel. Ik heb al vele malen mensen al huilend bij me gehad die niet wisten hoe ze nu op hun werk moesten geraken. Het is hartverscheurend om dan te moeten zeggen dat er niet actief naar die fiets gezocht zal worden, omdat zulks ten eerste geen prioriteit is en ten tweede omdat wij er de mensen niet voor hebben.

Het tweede waarvan ik vind dat het steeds erger wordt is het totale gebrek aan zelfredzaamheid van de mensen tegenwoordig. De rode maatschappij heeft het tegenwoordig niet alleen bij de mensen erin gestampt dat zij nergens schuld aan hebben en dat het altijd wel de schuld van een anders is, maar ook dat er altijd wel een ander hen uit de problemen zal hebben. Dat is natuurlijk niet waar, maar dat weten die mensen niet. Uiteindelijk belanden ze dan bijna altijd bij de politie, want wij zijn nu eenmaal het 'terminus' van de maatschappij: wij hebben niet het recht iemand hulp te weigeren (wat bijvoorbeeld een crisiscentrum wél mag), maar soms is de situatie van een persoon dermate uitzichtloos, niet in het minst vaak door hun eigen schuld, dat wij dat ook niet zomaar meer kunnen oplossen.

Afijn, ik zou hier nog bladzijden lang over kunnen fulmineren, maar zal het hierbij houden. Ik wil gewoon besluiten met te zeggen: beste mensen, de meesten van de politieambtenaren zijn minstens even gefrustreerd als jullie. Jullie zeggen: er wordt niets aan gedaan. Wij zeggen: we mogen niets doen. Als je zo'n stuk gespuis een draai rond zijn oren geeft, dan mag je het al gaan uitleggen. Het feit dat hij net daarvoor jou heeft bespuwd of je kinderen bedreigd is daarvoor blijkbaar geen rechtvaardiging. Het is zelfs al gebeurd dat collega's zwaar gemolesteerd werden, tot ze zelfs in het ziekenhuis belandden, en toen de zaak van 'slagen aan politie' dan voorkwam het krapuul gewoon werd vrijgesproken! Nog beter, tegen de agenten werd koudweg gezegd dat ze dat maar moeten aanvaarden, omdat dit nu eenmaal 'inherent aan de job is'. Excuseer? Toen ik erbij kwam stond dat alleszins nergens in het contract hoor! En dan zijn ze verwonderd dat vele agenten tegenwoordig hun hoofd draaien als ze nog eens zien gebeuren! Het is niet goed te praten, maar wel begrijpelijk. Want niet alleen gebeurt er toch meestal niets met de daders qua vervolging, je kan daarbij als bonus ook nog zelf slagen krijgen (wat je dan blijkbaar als agent maar moet kunnen verdragen), én je hebt de wetenschap dat, als je zelf een slag geeft het je je job kan kosten...

Geloof mij, de politie zou niets liever doen dan de boel eens goed opkuisen, al dan niet met bunzenbrander. Maar we mogen niet...
Ikzelf heb een goede vriend die ook bij de politie werkzaam is en ik ga echt graag met hem een goede pint gaan pakken om naar zijn onwaarschijnelijke verhalen te luisteren.
Zelf spreken ze ook over de omgekeerde rechtvaardigheid. Vanuit de politieke wereld worden ze nauwlettend in de gaten gehouden dat nieuwe belgen niet té veel worden aangepakt.

Enfin, wat mij betreft zijn we nog niet uit ons nief patatten. Justitie en politieapparaat zijn niet gelijk voor iedere burger.

Ben je ingebroken? Jouw schuld, je moet maar alarm voorzien...
MP3 bestolen? Jouw schuld om zo rond te paraderen...
Carjacking? Heb je nu nog steeds geen wagen met alarmvoorzieningen?
Aangerand? Je moet er ook maar niet als 'hoer' bijlopen
Enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Ah ja, de bron voor onze bronverslaafden:
http://www.vrijvanzegel.net/blog2/in...makakken!.html

Ook een leuke:
http://www.netwerk.tv/archief/620563...e_politie.html
__________________
  1. All animals are equal... but some animals are more equal than other animals. (Animal Farm)
  2. Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.
  3. "Quod tibi non vis, alteri non feceris" "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.

Laatst gewijzigd door SirGalahad_ : 16 januari 2008 om 10:02.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 10:07   #2
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Goed artikel van LVB!

En nu is het wachten op Youssef! Hij heeft het woord "bunzenbrander" nog eens durven gebruiken!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 10:45   #3
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN
 
AdrianHealey's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Locatie: Antwerpen Stadstaat
Berichten: 28.290
Standaard

Citaat:
Wij ondervinden inderdaad steeds meer dat de politie wordt gebruikt om de burger op elke mogelijke manier uit te melken, vermoedelijk om het gat in de begroting te dichten.
De volle hoeveel miljoen kan een gat van hoeveel miljard natuurlijk dichten.
'k vind dat echt een grappige mythe; dat boete's erin zouden kunnen slaan om het gat te dichten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avicenna
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:07   #4
brontosaurus
Burgemeester
 
brontosaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2007
Berichten: 530
Standaard

Waarom kies je als agent dan niet voor het volk.
Het is inderdaad een feit dat vele agenten niet akkoord zijn met hun opdrachten maar toch verder gaan met de terrorisatie van het volk.Dit hypocriete gedrag is walgelijk.En deze houding maakt jullie een onbetrouwbare organisatie.Hoe verder de politie gaat met het uitvoeren van hun opgelegde functie hoe meer haat er wordt gestrooit onder de bevolking.Dus ook geen vertrouwen meer.Aan alle aganten in het land:Stop deze zinloze terror en pak deze mensonwaardige criminaliteit aan bij de bron.Hoe willen jullie anders nog geloofwaardig overkomen.Besef eens goed wat jullie je samenleving en je eigen kinderen aandoet met dit laffe en hypocriete gedrag.Je krijgt het respect wat je verdient
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:11   #5
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Waarom kies je als agent dan niet voor het volk.
Het is inderdaad een feit dat vele agenten niet akkoord zijn met hun opdrachten maar toch verder gaan met de terrorisatie van het volk.Dit hypocriete gedrag is walgelijk.En deze houding maakt jullie een onbetrouwbare organisatie.Hoe verder de politie gaat met het uitvoeren van hun opgelegde functie hoe meer haat er wordt gestrooit onder de bevolking.Dus ook geen vertrouwen meer.Aan alle aganten in het land:Stop deze zinloze terror en pak deze mensonwaardige criminaliteit aan bij de bron.Hoe willen jullie anders nog geloofwaardig overkomen.Besef eens goed wat jullie je samenleving en je eigen kinderen aandoet met dit laffe en hypocriete gedrag.Je krijgt het respect wat je verdient
"Befehl ist Befehl."

Walgelijk.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:16   #6
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Waarom kies je als agent dan niet voor het volk.
Het is inderdaad een feit dat vele agenten niet akkoord zijn met hun opdrachten maar toch verder gaan met de terrorisatie van het volk.Dit hypocriete gedrag is walgelijk.En deze houding maakt jullie een onbetrouwbare organisatie.Hoe verder de politie gaat met het uitvoeren van hun opgelegde functie hoe meer haat er wordt gestrooit onder de bevolking.Dus ook geen vertrouwen meer.Aan alle aganten in het land:Stop deze zinloze terror en pak deze mensonwaardige criminaliteit aan bij de bron.Hoe willen jullie anders nog geloofwaardig overkomen.Besef eens goed wat jullie je samenleving en je eigen kinderen aandoet met dit laffe en hypocriete gedrag.Je krijgt het respect wat je verdient
Kun jij de agenten eens informeren wat ze precies moeten doen om het tij te keren? Vergeet niet dat de orders zoals in elk bedrijf van bovenaf komen.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:19   #7
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Kun jij de agenten eens informeren wat ze precies moeten doen om het tij te keren? Vergeet niet dat de orders zoals in elk bedrijf van bovenaf komen.
Ontslag nemen, dat zou al helpen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:24   #8
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ontslag nemen, dat zou al helpen.
Dan is het hek helemaal van de dam ivm aanwervingen, staken zou beter zijn , maar dan heb je weer de kans dat ze opgevorderd worden.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:26   #9
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Dan is het hek helemaal van de dam ivm aanwervingen, staken zou beter zijn , maar dan heb je weer de kans dat ze opgevorderd worden.
Staken is voor slaven.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:35   #10
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
HAMC's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2007
Berichten: 19.593
Standaard

Zodus, de politie is krapuul blijkt nu.
__________________




Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:37   #11
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Staken is voor slaven.
Dan zou Vlaanderen half plat moeten liggen......
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:44   #12
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Zodus, de politie is krapuul blijkt nu.
Niets nieuw onder de zon?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:45   #13
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Dan zou Vlaanderen half plat moeten liggen......
Als jij het zegt ..
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 11:48   #14
SirGalahad_
Burgemeester
 
SirGalahad_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2003
Locatie: Little Britain
Berichten: 538
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Waarom kies je als agent dan niet voor het volk.
Het is inderdaad een feit dat vele agenten niet akkoord zijn met hun opdrachten maar toch verder gaan met de terrorisatie van het volk.Dit hypocriete gedrag is walgelijk.En deze houding maakt jullie een onbetrouwbare organisatie.Hoe verder de politie gaat met het uitvoeren van hun opgelegde functie hoe meer haat er wordt gestrooit onder de bevolking.Dus ook geen vertrouwen meer.Aan alle aganten in het land:Stop deze zinloze terror en pak deze mensonwaardige criminaliteit aan bij de bron.Hoe willen jullie anders nog geloofwaardig overkomen.Besef eens goed wat jullie je samenleving en je eigen kinderen aandoet met dit laffe en hypocriete gedrag.Je krijgt het respect wat je verdient
Die brave politieagent (niet voor lang meer vermoed ik) heeft op deze opmerking ook geantwoord:

Citaat:
Ik begrijp je reactie. Er zijn echter een paar zaken die je moet weten. Ten eerste worden de opdrachten die een politiedienst tegenwoordig moet doen grotendeels bepaald door de overheid, de zogenaamde 'veiligheidsplannen'.

Er is zo'n nationaal plan, en ook een plan per politiezone. Daarin staan de 'knelpunten' die dringende aandacht nodig hebben. De vraag is natuurlijk op de knelpunten die de overheid belangrijk vindt dezelfde zijn als die die de burger belangrijk vindt. Als je al de punten in dat veiligheidsplan al wil behandelen als politiezone, dan blijft er al niet erg veel tijd over voor andere zaken.

Als één van die punten bijvoorbeeld is, 'bromfietsen controleren op snelheid', dan dient dat gewoon gedaan te worden. Dat idee komt echt niet van ons uit, geloof me. Het feit dat bolides van allochtonen meer met rust worden gelaten is niet goed te spreken, maar -ik heb het reeds gezegd- wel begrijpelijk. Je weet als politieman bijna op voorhand dat, als je daaraan begint, dat je je dan hoogstwaarschijnlijk een boel moeilijkheden op de hals haalt.

Vooreerst ben je gegarandeerd al een racist, binnen de eerste 5 minuten dat je die mens aanspreekt. Vervolgens komt daar dan dikwijls nog een scène van en plein public waarop niemand zit te wachten en ten derde, meestal komt er van vervolging toch niets. Als je dan nog de pech hebt dat er een klacht tegen je volgt, gewoon omdat je je werk doet (geloof me, de meeste van die klachten zijn niet terecht, maar worden gewoon gedaan om je een kloot af te trekken), EN -en dit is zeker niet onbelangrijk- je voelt je dan door je eigen oversten ook nog eens niet gesteund, dan kijk je de volgende keer gewoon de andere kant op. Dat is toch menselijk? Uiteindelijk doen wij ook maar die job om ons brood te verdienen, en als je dan constant met je kop tegen de muur loopt, zelfs in je eigen korps of van je eigen oversten, dan is je besluit al snel dat je de volgende het wel anders zal aanpakken.

Waarom komen we dan niet op straat vraag je? Terechte opmerking, ik vraag me dat ook af. Hoewel ik het antwoord al weet. Vele mensen weten dat niet, maar één van de punten van de politiehervorming was het afnemen van het stakingsrecht. Allé, afnemen..., laat me dat wat verduidelijken... er is bepaald dat er niet meer spontaan mag gestaakt worden. Wij moeten een zogenaamde 'stakingsaanzegging' indienen, weken voor de staking gebeurt. Dat is in feite een lege doos, want de overheid heeft dan het recht alle agenten op te vorderen die zij toch nodig achten voor de dienst. Op zich misschien wel te begrijpen voor een veiligheidsdienst, maar het betekent wel dat staken niet echt meer mogelijk is, en zelfs van nul en generlei waarde wordt. Willen we staken? Dan vorderen ze ons toch gewoon allemaal op? Probleem opgelost. Ze willen nu bijvoorbeeld hetzelfde doen met de NMBS, en daar verzetten ze zich ertegen. Ik kan dat begrijpen, want dan zullen hun stakingen ook niets meer voorstellen.

Als er dan eens een staking is, zoals een tweetal jaar geleden, dan komt die nauwelijks in de media. Op de laatste algemene staking in Brussel waren er geloof ik meer dan 15.000 agenten aanwezig, en het ganse gebeuren kwam met moeite in het nieuws. Omdat de pers een akkoord had met minister Dewael om hier geen aandacht aan te besteden... Klinkt dat bekend in de oren?
__________________
  1. All animals are equal... but some animals are more equal than other animals. (Animal Farm)
  2. Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen.
  3. "Quod tibi non vis, alteri non feceris" "Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet"
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 13:02   #15
Goldband
Parlementslid
 
Goldband's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2004
Berichten: 1.652
Standaard

Dit is een interessante thread. Wel gevaarlijk ook, omdat er geen feiten worden gegeven. Het blijft een beetje in de sfeer van 'samenzwering' hangen, zonder concrete feiten. Is het zo dat boetes de begroting moeten dichten? Klinkt simpel, maar dat maakt het niet feitelijk zo. Is het zo dat Dewael effectief een 'deal' had met de pers om de betoging nauwelijks te verslaan? Is het een feit dat politieagenten die in elkaar getimmerd worden geen enkele gerechtigheid zien?

Of blijven dit sappige toogverhalen? Zo klinken ze mij in de oren, maar dat betekent alweer niet dat ze dat ook zijn. Wie komt met geloofwaardige aanwijzingen?

Ik heb een probleem met de politie en ik denk dat ik niet de enige ben...

Enerzijds zou ik die mensen een veel hoger loon willen geven, een sterkere opleiding, een vroegtijdig pensioen enz. Echt een geprivilegieerd beroep mag dat voor mijn part zijn. Dan verwacht ik natuurlijk wel dat de factor 'angst' geen rol speelt in die mannen hun daden. Veiligheid van het personeel is belangrijk en moet steeds prioritair zijn, maar wel BINNEN duidelijke doelen. Ik verwacht van een politieman dan dat hij correct is, onbevooroordeeld en vooral competent en ook daadkrachtig.

En daar wringt het schoentje...

Het volk dat ik vandaag met een kepi zie lopen beantwoordt niet aan dat beeld. Subjectief, dat geef ik toe, maar de observaties en ervaringen die ik heb laten me beweren dat ik 9 op de 10 keren een zielige of een irritante itieman/vrouw tegenkom. Ofwel kuieren ze over straat alsof ze in een tuinbedrijf werken ofwel behandelen ze je zonder reden als crimineel.

Politie: een job als een ander? Dat vind ik nu net NIET!

Anderzijds: het moet inderdaad erg frustrerend zijn dat je als uitvoerende macht niet door de rechterlijke macht gesteund wordt.
__________________
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus)

Laatst gewijzigd door Goldband : 16 januari 2008 om 13:04.
Goldband is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 17:32   #16
TypO
Gouverneur
 
TypO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Berichten: 1.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ontslag nemen, dat zou al helpen.

Ja. Ga jij zomaar ineens je job, je inkomen en alles wat daarvan afhankelijk is opgeven?
Of kan je je dat niet inbeelden; een job hebben?
Nee toch?

Zijt toch s serieus man.
__________________
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.

Laatst gewijzigd door TypO : 16 januari 2008 om 17:39.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 17:54   #17
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Waarom kies je als agent dan niet voor het volk.
Het is inderdaad een feit dat vele agenten niet akkoord zijn met hun opdrachten maar toch verder gaan met de terrorisatie van het volk.Dit hypocriete gedrag is walgelijk.En deze houding maakt jullie een onbetrouwbare organisatie.Hoe verder de politie gaat met het uitvoeren van hun opgelegde functie hoe meer haat er wordt gestrooit onder de bevolking.Dus ook geen vertrouwen meer.Aan alle aganten in het land:Stop deze zinloze terror en pak deze mensonwaardige criminaliteit aan bij de bron.Hoe willen jullie anders nog geloofwaardig overkomen.Besef eens goed wat jullie je samenleving en je eigen kinderen aandoet met dit laffe en hypocriete gedrag.Je krijgt het respect wat je verdient
De "terrorisatie" v
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 17:57   #18
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Waarom kies je als agent dan niet voor het volk.
Het is inderdaad een feit dat vele agenten niet akkoord zijn met hun opdrachten maar toch verder gaan met de terrorisatie van het volk.Dit hypocriete gedrag is walgelijk.En deze houding maakt jullie een onbetrouwbare organisatie.Hoe verder de politie gaat met het uitvoeren van hun opgelegde functie hoe meer haat er wordt gestrooit onder de bevolking.Dus ook geen vertrouwen meer.Aan alle aganten in het land:Stop deze zinloze terror en pak deze mensonwaardige criminaliteit aan bij de bron.Hoe willen jullie anders nog geloofwaardig overkomen.Besef eens goed wat jullie je samenleving en je eigen kinderen aandoet met dit laffe en hypocriete gedrag.Je krijgt het respect wat je verdient
Bedoel je dat de politie de bevolking terroriseert als ze optreden tegen het loslopend krapuul? Wie is dat "het volk"? Ik begrijp niet goed welke kant je kiest...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 18:10   #19
forumspook
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 september 2007
Berichten: 5.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
De volle hoeveel miljoen kan een gat van hoeveel miljard natuurlijk dichten.
'k vind dat echt een grappige mythe; dat boete's erin zouden kunnen slaan om het gat te dichten.
wie zijn gat ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 19:03   #20
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 15 februari 2006
Berichten: 11.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Ja. Ga jij zomaar ineens je job, je inkomen en alles wat daarvan afhankelijk is opgeven?
Of kan je je dat niet inbeelden; een job hebben?
Nee toch?

Zijt toch s serieus man.
Er zijn miljoenen jobs in de wereld.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be