Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 januari 2008, 17:56   #41
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
@Savatage: Meestal staat er ergens in beeld in zeer kleine letters hoeveel mensen er bellen per minuut, dat cijfer varieerde wanneer ik keek van ongeveer 20 tot 200, laten we stellen dat er gemiddeld per minuut 60 man belt (die 200 is in pieken ('directe lijn', letters die het antwoord verraden, ...)) dan heeft men dus per minuut tussen de 60 �* 120 € (dacht dat het meestal 1 �* 2 € belkosten was (buiten GSM-kosten dan)). Als je dan weet dat ze om de 5 �* 10 minuten iets weggeven (dat is al vrij optimistisch, denk ik) van maximum 100 € (op TV staat dan wel dat je 2000 € kan winnen maar ja, iedereen die al eens gekeken heeft weet hoe dat werkt, vermoed ik). Dan maak je toch wel wat winst, nu ja, je moet nog personeels- en uitzendkosten aftrekken natuurlijk maar ik denk dat ze daar toch wel een flinke duit aan over kunnen overhouden. (Zou het ook kunnen dat die 'raad merknamen' (van auto's bijv.) gesponsord zijn?)
Die opbrengsten zijn toch veel lager dan de mogelijke reclame-opbrengsten, als je weet dat 1 minuut reclame je tot 1000 euro kan opbrengen. Nu ja, de opbrengsten van reclame op zich is niet zo'n duidelijk thema (http://www.icce.rug.nl/~soundscapes/..._reclame.shtml).

Dat ze gesponserd worden door grote bedrijven zou wel eens goed kunnen. Op die manier maken ze reclame, tijdens de belspelletjes.
Ik snap enkel niet dat ze zoveel voorkomen. Tenzij ze ons voorliegen en het aantal bellers stukken hoger ligt, dan wat ze rapporteren. Maar dat lijkt me sterk.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be