Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2007, 21:45   #41
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
"De Walen" die op onze kosten leven bestaan niet. Zoals de meeste vlamingen, zijn de walen ook hardwerkende mensen (ga gerust eens aan de fabrieken, in de warenhuizen enz.; kijken) Er lopen alleen wat meer werklozen rond. Het idee om ze dat probleem helemaal alleen te laten oplossen lijkt me geen goed idee. Binennkort hebben we een steeds gigantischere nood aan arbeidskrachten in vlaanderen : mits een gerichte campagne van de Vlaamse, Belgische en Waalse overheden moet hier wel iets aan te doen zijn. Alleen op die manier kunnen we onze welvaart veilig stellen !
idd. samenwerking is altijd beter dan oeverloos geruzie om werkloosheid op te lossen.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 21:47   #42
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
idd. samenwerking is altijd beter dan oeverloos geruzie om werkloosheid op te lossen.
Samenwerken lukt niet? Dat mondt uit in ruzie, er meteen met de schaar in.
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 21:52   #43
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Rulez Bekijk bericht
Mijn spontane reactie toen ik het nieuws hoorde dat Ecolo niet rond de tafel wou zitten met de N-VA was wanneer ze het voorstel zouden lanceren om het cordon sanitair uit te breiden... Gelukkig is dit nog niet gebeurd, maar ik zou het niet eens zo vreemd vinden moest ik het morgen in de krant lezen...
Wat is daar vreemd aan ? Belgen houden gewoon niet van mensen die België willen doen barsten. Net als het VB wenst N-VA het land, zij het op wat langere termijn, op te doeken.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 21:59   #44
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik kan begrijpen dat Ecolo wegens hun Waalse reflex niet met separatisten scheep wil gaan in een federale regering.
Maar ze moeten daar Groen niet in meesleuren, onze reflexen zijn, naast de ecologie en de sociale aanpak, héél anders.

Niettemin wordt het ook voor Groen eens tijd om ook op dat vlak eens kleur te bekennen.

Separatisme is bij ons geen hot issue, daar kan ik inkomen.
Maar doen alsof het ontoelaatbaar, onbespreekbaar, en ondoorvoerbaar is, is not done.
Heeft Vera Dua onlangs niet gezegd dat het niet verstandig en wenselijk was om de mensen tegen elkaar op te zetten, dat iedereen daarvan radicaler aan het worden was. Is dat dan niet duidelijk ?
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2007, 23:13   #45
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik kan begrijpen dat Ecolo wegens hun Waalse reflex niet met separatisten scheep wil gaan in een federale regering.
Maar ze moeten daar Groen niet in meesleuren, onze reflexen zijn, naast de ecologie en de sociale aanpak, héél anders.

Niettemin wordt het ook voor Groen eens tijd om ook op dat vlak eens kleur te bekennen.

Separatisme is bij ons geen hot issue, daar kan ik inkomen.
Maar doen alsof het ontoelaatbaar, onbespreekbaar, en ondoorvoerbaar is, is not done.
N-VA heeft vandaag 5 zetels in de Kamer. Als CD&V in de regering stapt, zou dit aantal (door het systeem van opvolgers) kunnen oplopen tot 7 N-VA'ers (of héél misschien zelfs 8, zou ik gehoord hebben). Ecolo heeft ook maar 8 zetels. Waarom zouden ze de 7 N-VA'ers moeten inruilen voor 8 Ecolo'ers? Dus de CD&V zou haar kartelpartner moeten laten vallen voor één luizig zeteltje extra?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 00:08   #46
Wolf Rulez
Vreemdeling
 
Wolf Rulez's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2007
Locatie: mijn stoel, vlak voor een laptop-achtig toestel
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar Wolf Rulez
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Wat is daar vreemd aan ? Belgen houden gewoon niet van mensen die België willen doen barsten. Net als het VB wenst N-VA het land, zij het op wat langere termijn, op te doeken.
Inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat separatistische partijen even veel houden van partijen die koste wat het kost België willen behouden. Er word echter geen cordon rond hen opgetrokken? De N-VA is momenteel ook aan het praten met de CDH en MR... Misschien niet de beste vergelijking, maar toch...

Persoonlijk ben ik voor meer verdraagzaamheid in de politiek (en in het algemeen trouwens ook), dus dat iedereen mag denken en zeggen wat hij/zij wilt. We hoeven het er daarom niet mee eens te zijn, maar toch niet direct afschieten en veroordelen tot de oppositie. Ik ga er van uit dat u België wilt behouden, niet? Wel ik respecteer dat, maar in ruil daarvoor wens ik dat u respecteert dat ik dat niet wil. En als er meer mensen voor een partij stemmen die separatistisch is dan een die dat niet is, dan vind ik dat daar lessen uit getrokken moeten worden, en met die partij aan de onderhandelingstafel moet gezeten worden. Hetzelfde zou ik zeggen indien de volgende verkiezingen GROEN! een spectaculaire stijging maken, hoewel ik bitter weinig affiniteit heb met hun standpunten...
Respecteer de mening van de kiezers...

En ik wil even benadrukken dat ik niet voor het VB ben, ik kan me niet verzoenen in verschillende van hun standpunten, hoewel ik achter sommige van hun standpunten dan weer wel zie zitten...
Wolf Rulez is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 00:49   #47
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik kan begrijpen dat Ecolo wegens hun Waalse reflex niet met separatisten scheep wil gaan in een federale regering.
Maar ze moeten daar Groen niet in meesleuren, onze reflexen zijn, naast de ecologie en de sociale aanpak, héél anders.

Niettemin wordt het ook voor Groen eens tijd om ook op dat vlak eens kleur te bekennen.

Separatisme is bij ons geen hot issue, daar kan ik inkomen.
Maar doen alsof het ontoelaatbaar, onbespreekbaar, en ondoorvoerbaar is, is not done.
Deelt groen! in de klappen?
Daar ecolo en groen één fractie hebben opgericht in het federale parlement dreigt de van de pot gerukte reactie van ecolo gevolgen te gaan hebben voor groen!
Worden zij nu door de laatste belgicisten aangezien als de enige (Vlaamse) belgicistische partij? Ik denk dat dit meer stemmen zal kosten dan opbrengen.
De houding van de ecolo voorzitter is dom. NVA ligt onder de sloef van de CD+vee: hoe wil hij nu dat deze zijn kartel splits, waar dit niet eens nodig is vanuit anti-separatistisch standpunt?
NVA heeft niet gevraagd om separatisme, en wat de opmerking van de ecolovoorzitter betreft dat hij niet wil regeren met een partij die confederalisme predikt is dit een kemel van jewelste: zelf open VLD heeft op een congres het confederalisme als doel van de partij verkozen, en bij mijn weten zijn ook SPA-SPirit voor het regionalisme (lees confederalisme) gewonnen. Die man heeft nog nooit iets over de Vlaamse politieke partijen en hun inhoud gelezen zeker?
Dat groen! en ecolo soms verweten wordt van wereldvreemd te zijn is vaak propaganda. In deze materie is het een verbluffende vaststelling.

Door Groen! mee te willen slepen in een oubollig avontuur (wat zou Bart Staes van deze grappen vinden???) dreigt de ecolo voorzitter schade te berokkenen aan zijn zusterpartij. Hij dient in plaats van trots het belgicistische van Groen! te poneren eerst eens een duchtig woordje te praten met de groenen.

Indien ik me niet vergis is er hier usurpatie gebeurd op een manier die we zelf van het fdf niet gewoon zijn
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 01:52   #48
Figy
Schepen
 
Figy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik kan begrijpen dat Ecolo wegens hun Waalse reflex niet met separatisten scheep wil gaan in een federale regering.
Maar ze moeten daar Groen niet in meesleuren, onze reflexen zijn, naast de ecologie en de sociale aanpak, héél anders.

Niettemin wordt het ook voor Groen eens tijd om ook op dat vlak eens kleur te bekennen.

Separatisme is bij ons geen hot issue, daar kan ik inkomen.
Maar doen alsof het ontoelaatbaar, onbespreekbaar, en ondoorvoerbaar is, is not done.
Groen! en Ecolo zijn twee handen op één buik. Misschien wilt Ecolo dat Groen! hun handje vasthoudt. Groen! is een partij die jarenlang een krampachtig bestaan kent rond de kiesdrempel. Het is schrijnend dat er een partij er ook nog aan denkt om Groen! in de regering te betrekken. Dat zou totaal in tegenstrijd zijn met het signaal dat de kiezer heeft uitgebracht.
Figy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 06:09   #49
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Rulez Bekijk bericht
Mijn spontane reactie toen ik het nieuws hoorde dat Ecolo niet rond de tafel wou zitten met de N-VA was wanneer ze het voorstel zouden lanceren om het cordon sanitair uit te breiden... Gelukkig is dit nog niet gebeurd, maar ik zou het niet eens zo vreemd vinden moest ik het morgen in de krant lezen...
In de praktijk bestaat er al een cordon rond VB, LDD en min of meer NVA. De CD&V is de volgende kandidaat, als ze zich niet ontdoet van de NVA.

Merkwaardig genoeg is er helemaal geen sprake een cordon tegen of een uitsluiting van het FDF.

Wie de aloude Vlaamse onderwerping niet meer aanvaardt, wordt door België gecordoniseerd.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 10:41   #50
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Van Rompuy is gaan polsen bij extreem links Wallonië om in een regering te stappen...is hij ook bij het VB geweest?
NOT!
Is het VB al bij de koning geweest of willen ze niet?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 10:44   #51
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Alsof dat de groen niet bereid zijn tot alles om aan de macht te raken.
Wij nemen zelfs aan verkiezingen deel!
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2007, 11:08   #52
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Wat is daar vreemd aan ? Belgen houden gewoon niet van mensen die België willen doen barsten. Net als het VB wenst N-VA het land, zij het op wat langere termijn, op te doeken.
Belgen, welke tweeslachtige ronde wezens zijn dat?
De separatisten zitten overal, en België wordt steeds onbestuurbaarder.

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 september 2007 om 11:08.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 10:14   #53
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Rulez Bekijk bericht
Inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat separatistische partijen even veel houden van partijen die koste wat het kost België willen behouden. Er word echter geen cordon rond hen opgetrokken? De N-VA is momenteel ook aan het praten met de CDH en MR... Misschien niet de beste vergelijking, maar toch...

Persoonlijk ben ik voor meer verdraagzaamheid in de politiek (en in het algemeen trouwens ook), dus dat iedereen mag denken en zeggen wat hij/zij wilt. We hoeven het er daarom niet mee eens te zijn, maar toch niet direct afschieten en veroordelen tot de oppositie. Ik ga er van uit dat u België wilt behouden, niet? Wel ik respecteer dat, maar in ruil daarvoor wens ik dat u respecteert dat ik dat niet wil. En als er meer mensen voor een partij stemmen die separatistisch is dan een die dat niet is, dan vind ik dat daar lessen uit getrokken moeten worden, en met die partij aan de onderhandelingstafel moet gezeten worden. Hetzelfde zou ik zeggen indien de volgende verkiezingen GROEN! een spectaculaire stijging maken, hoewel ik bitter weinig affiniteit heb met hun standpunten...
Respecteer de mening van de kiezers...

En ik wil even benadrukken dat ik niet voor het VB ben, ik kan me niet verzoenen in verschillende van hun standpunten, hoewel ik achter sommige van hun standpunten dan weer wel zie zitten...
Een partij als de N-VA met extreme standpunten die België wenst te splitsen kan onmogelijk België goed besturen, een positieve invloed hebben op het geheel. Wat is dan het nut van deze partij in een federale regering of tijdens federale onderhandelingen ? Maar natuurlijk hebben ze recht op hun mening.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 5 september 2007 om 10:16.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 10:19   #54
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Een partij als de N-VA met extreme standpunten die België wenst te splitsen kan onmogelijk België goed besturen, een positieve invloed hebben op het geheel. Wat is dan het nut van deze partij in een federale regering of tijdens federale onderhandelingen ? Maar natuurlijk hebben ze recht op hun mening.
Het nut ligt erin, de onvermijdelijke splitsing mee te helpen discussieerbaar en uitvoerbaar maken. Change the system from within. Wat is democratie anders?
Ik ben nochtans geen NV-A fan, verre van. Maar hun recht om dat te doe, verdedig ik met hand en tand.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 10:20   #55
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Belgen, welke tweeslachtige ronde wezens zijn dat?
De separatisten zitten overal, en België wordt steeds onbestuurbaarder.
De Belgen zitten ook overal ...... volgens recente peilingen is dat een goede 73 %, nog altijd een flinke meerderheid van de Belgische bevolking.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 10:22   #56
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Het nut ligt erin, de onvermijdelijke splitsing mee te helpen discussieerbaar en uitvoerbaar maken. Change the system from within. Wat is democratie anders?
Ik ben nochtans geen NV-A fan, verre van. Maar hun recht om dat te doe, verdedig ik met hand en tand.
Ze mogen dat doen, maar de andere partijen moeten maar het verstand hebben om die extreme standpunten niet in hun regeringsakkoord op te nemen. Dat is ook democratie, 73 % van de Belgen wenst voorlopig geen splitsing, en de federale is een regering van, door en voor Belgen.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 5 september 2007 om 10:23.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 10:53   #57
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Ze mogen dat doen, maar de andere partijen moeten maar het verstand hebben om die extreme standpunten niet in hun regeringsakkoord op te nemen. Dat is ook democratie, 73 % van de Belgen wenst voorlopig geen splitsing, en de federale is een regering van, door en voor Belgen.
Vanwaar die 73%???
Bovendien is het zinloos het zo te benaderen.
Wij moeten ons toch bij de Walen niet gaan informeren of we ons al of niet zelfstandig willen en moeten maken? Dat is een louter Vlaamse zaak.
Zodra een meerderheid van de Vlamingen dat wil, en daar zijn we echt niet ver meer van af, is het standpunt van de Walen irrelevant.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 10:55   #58
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Ik ken geen machthebbers die geen geld hebben om zichzelf te betalen !
Om iemand te quoten die veel mensen bij 'de roden' kent: "Ooit al een arme socialist geweten dan?"
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 16:28   #59
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Vanwaar die 73%???
Bovendien is het zinloos het zo te benaderen.
Wij moeten ons toch bij de Walen niet gaan informeren of we ons al of niet zelfstandig willen en moeten maken? Dat is een louter Vlaamse zaak.
Zodra een meerderheid van de Vlamingen dat wil, en daar zijn we echt niet ver meer van af, is het standpunt van de Walen irrelevant.
U doet net of de Brusselaars al bij Vlaanderen horen. Brusselaars staan niet te springen om echte Vlamingen te worden. Samen met de Walen zijn ze bijna even talrijk als de Vlamingen. Die 73 % lijkt me dus logisch, praktisch alle Franstaligen en een kleine meerderheid Vlamingen.
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 00:02   #60
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik kan begrijpen dat Ecolo wegens hun Waalse reflex niet met separatisten scheep wil gaan in een federale regering.
Maar ze moeten daar Groen niet in meesleuren, onze reflexen zijn, naast de ecologie en de sociale aanpak, héél anders.
Pittig detail is natuurlijk dat Ecolo en N-VA samen in de Brusselse regering zitten. Zonder Groen!.
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be