Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 april 2024, 09:50   #2181
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Niet waardeloos, gewoon onbestaand. Er is geen deal, er is alleen een reisje naar Marokka als verkiezingsstunt op kosten van de belastingsbetaler.
Dat is duidelijk.

Het zou geloofwaardig zijn als ze dit in het begin van de legislatuur gedaan hadden.
NIET DUS.
OP het einden van de legislatuur is het niet meer dan een verkiezingsstunt, met de bedoelintg zoveel mogelijk de media te halen. Het kunstje waar Van Quickenborne kampioen in speelde. Crootje heeft dat kunstje van Quicky geleerd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 09:51   #2182
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 18.511
Standaard

Briefje van Alexander De Croo aan de kiezer, geschreven door Jean-Marie Dedecker. ´t Dateert van vorig jaar maar elk woord is nog altijd raak, grappig én actueel.

Citaat:
Je kunt als dwerg op de schouders van een reus gaan staan, maar daarmee word je zelf niet groter’

Jean-Marie Dedecker (LDD)

03-09-2023, 05:00

Voor zijn eerste column na de zomervakantie persifleert Jean-Marie Dedecker de open brief – een publireportage – waarin premier Alexander De Croo zich deze zomer verontschuldigde voor het geruzie en gekissebis van de Belgische politici de voorbije maanden.

Beste Belgen, waarde landgenoten,

Toen mijn partij, de Open Vld, in 2019 van de kiezer een zoveelste pandoering op rij had gekregen, en gedecimeerd werd tot ’s lands zevende dwergenclub, verklaarde ik grootmoedig dat je dan de dweil van de regering zou zijn als je alsnog premier zou willen worden. Maar mijn vader Herman had in zijn vijftigjarige parlementaire loopbaan alle ministerpostjes bekleed, behalve die van primus inter pares. Dit stak in onze blauwe familiecratie. Mijn moeder was er ook van overtuigd dat het van kwaad naar erger ging in den Belgie sedert de telgen van bakkers en beenhouwers ook naar de universiteit mochten om rechten te studeren. Vandaar mijn sociaal engagement om het land te redden. Noblesse oblige. Eerst moest ik mijn partijgenote Gwendolyn Rutten een hak zetten. Ze was door PS-voorzitter Paul Magnette de Wetstraat 16 beloofd in ruil voor een links regeerprogramma. Uit ijdele hoop om de eerste vrouwelijke premier van het land te worden had ze zelfs een zekere ministerpost in de Vlaamse regentenregering aan haar neus laten voorbijgaan. Maar macht dient tot niets als je ze niet durft te misbruiken. Ik liet de federale regeringsformatie aanslepen tot mijn buddy Egbert Lachaert zich met een rechts liberaal programma in de Open Vld op het schild liet hijsen, en Rutten mocht terug naar Aarschot.

Net als mijn grote roer- en voorganger Guy Verhofstadt beschik ik over het aangeboren talent om -eenmaal aan de macht- compleet van mening te veranderen, niet zozeer uit principe, maar uit pragmatisme. Met een rechtse richtingaanwijzer nam ik een linkse bocht. Ik had bijvoorbeeld beloofd om onze zeven kernreactoren brandend te houden. Ze stonden immers in voor 55% van onze elektriciteitsproductie. Indien niet zouden we ons in 2025 met een wollen trui bij kaarslicht moeten verwarmen. Maar om de groene ecologisten in mijn Vivaldi-regering aan boord te houden, gaven we Engie de opdracht om ze alle zeven uit te doven. Maar het gas ging op de bon, en we moesten bij die Franse elektriciteitsproducent smeken om de levensduur van twee reactoren toch met tien jaar te verlengen. Ik moet u bekennen, waarde landgenoten, dat wij voor die Franse geste nu zullen moeten opdraaien voor de uitbatingsverliezen en voor de miljardenfactuur voor de ontmanteling van die centrales.

U moet begrijpen dat alle Vlaamse partijen in de federale regering ondertussen afgegleden zijn tot kibbelende Micky Mouse-partijtjes en de mijne tot een zieltogende blauwe smurfenclub. Terwijl mijn motto altijd die van de basketreus Michael Jordan is geweest, namelijk dat je met talent wel een wedstrijd kan winnen maar dat je alleen met teamwerk kampioen wordt. Toch gunnen we mekaar de kluif in de bek niet. Je kunt als dwerg wel op de schouders van een reus gaan staan, maar daarmee word je zelf niet groter. Ondank is ’s werelds loon. Met de coronapandemie leerde ik mijn volk nochtans mondmaskers naaien, want we hadden onze voorraad per abuis op de brandstapel gegooid. Ik gaf subsidies zoals Sinterklaas snoepgoed. Ik leerde u allen, waarde landgenoten, dat vrijheden geen liberale verworvenheden of mensenrechten zijn, maar beloningen die de overheid naar eigen goeddunken toekent. Met de hulp van de gezagsgetrouwe media verkochten we ons coronabeleid als een succes, terwijl onze rusthuizen funeraria werden en we lang aan de wereldtop stonden van het aantal overlijdens per 100.000 inwoners. Maar ik prijs me nu toch gelukkig dat u -ons volk- vlugger vergeet dan Onze Lieve Heer kan denken.

Dat de bejaardenberg met het pensioendossier een muis baarde mag u mij ook niet aanrekenen, waarde landgenoten. PS-baas Paul Magnette is naast schaduwpremier van Vivaldi ook burgemeester van het grauwe Charleroi. De helft van zijn Karolingers geniet van een vervangingsinkomen, en van de andere helft werkt weerom de helft als ambtenaar bij de overheid. U moet derhalve begrijpen dat ik, als handpop van Paul, niet kon tornen aan de ambtenarenpensioenen en dat je van stempelen een levenslange loopbaan mag blijven maken met garantie op een betaalde oude dag. Weliswaar op de rug van de (hard)werkende Vlaming, maar dat noemen wij solidariteit in het Wetstraatees.

Mijn liberale partij zit al een kwarteeuw ononderbroken in de federale regering, en ondertussen zijn we er in geslaagd om kampioen te worden in nagenoeg elke belastingdiscipline. Van lasten op arbeid tot overheidsbeslag. Van personen- tot vennootschapsbelasting. Van vermogens- tot kapitaalsbelasting… U mag het mij echter niet ten kwade duiden, waarde landgenoten, dat onze belastingbrief zelfs meer rubrieken telt dan een catalogus van Ikea. Ik poogde vruchteloos die schraapzucht te vereenvoudigen en de fiscale koterij uit te mesten die mijn partij mede veroorzaakt heeft. Elke partij bleef echter mokkend op haar standpunt zitten zoals een bok op zijn haverkist.

Dat Hadja Lahbib, Minister van Buitenlandse Zaken en protégée van MR-voorzitter Georges-Louis Bouchez, visa verleend had aan een veertiental Iraanse beulen en daarover gelogen had in het parlement, is eigenlijk wel een beetje mijn fout. Ik had haar daarvoor vooraf zelf stiekem de toestemming gegeven. En haar illustere voorganger Mark Eyskens (CD&V) had ooit gezegd dat je voor dergelijke zonde in elke bananenrepubliek zou moeten aftreden, maar niet in een apenland als België. Het was dus een leugentje om bestwil. Ze mocht daarom op haar lucratieve post blijven, en ik werd daarenboven ook gegijzeld door Georges-Louis die de regering dreigde op te blazen.

U moet begrijpen, waarde landgenoten, dat wij als de dood zijn voor nieuwe verkiezingen. Mea culpa, mea maxima culpa. Liegen mag wel in ’s lands belang, als het bijvoorbeeld over de begroting gaat. Er woedt immers een helse strijd tussen Malta, Slovakije en ons koninkrijkje om het grootste begrotingstekort van de EU. Mijn partijgenote, staatssecretaris Eva De Bleeker, had daarover de waarheid verteld. Om u geen nutteloze angsten in te boezemen heb ik die Cassandra dan maar aan de regeringsdeur gezet. Eva solliciteerde nog voor een functie bij de Europese Liberalen, maar werd daarvoor vakkundig afgeblokt en gesaboteerd door het olijke blauwe duo Guy Verhofstadt en zijn EU-gezellin Hilde Vautmans. Dus niet door mij. Mijn buddy, Open Vld-voorzitter Egbert Lachaert heb ik ondertussen ook voor de bus gegooid omdat hij zei dat ik als bont en blauwe keizer geen kleren meer aan had, uitgekleed door de groenlinkse Vivaldisten. Ik kon dit toch niet tolereren?

In illo tempore was ik een koele minnaar van het confederalisme. In 2010 heb ik als Open Vld-voorzitter nog de stekker uit de regering getrokken wegens de Vlaamse heisa over de opsplitsing van het kiesdistrict Bussel-Halle-Vilvoorde. Maar u moet begrijpen, waarde landgenoten, dat een wekelijks koffiekransje met ons sprookjesstaatshoofd Koning Philip in de Lakense salons wat doet met een mens. Ik ben nu terug unionist en fervent Belgicist geworden. Ik vrees dat u nu zult verwijzen naar de oude troetelnaam van mijn partij toen ze nog niet Open Vld, maar PVV noemde, wat volgens sommigen de afkorting was voor Pest Voor Vlaanderen. Maar l’Union fait la force.

Dankzij ons opengrenzenbeleid en de aantrekkingskracht van onze sociale hangmat zijn we nu met 11.649.856 miljoen zielen. Gedurende mijn kanselierschap verwierven er telkenjare 40.000 nieuwkomers ons staatsburgerschap, en stroomden er evenveel toe om asiel te verkrijgen. Wie dat voorrecht niet kreeg bleef toch hier om bij te dragen aan de geneugten van onze welvaartstaat. We zijn immers het land van melk en honing.

Straks vieren we het 200-jarig bestaan van ons koninkrijkje. Daarom doe ik maar één belofte: ik ken uw zorgen en ik zal keihard werken- samen met anderen- om u een betere politiek te geven. De politiek die u verdient. Iedere dag opnieuw.

Uw toegenegen Alexander de Grote (alias Jean-Marie Dedecker)
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 09:54   #2183
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Niet waardeloos, gewoon onbestaand. Er is geen deal, er is alleen een reisje naar Marokka als verkiezingsstunt op kosten van de belastingsbetaler.
en het mocht blijkbaar iets kosten, vier ministers en een staatssecretaris voor wat verkiezings-cinema :

__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 09:59   #2184
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.927
Standaard

Het zal aan de Marokkaanse zon liggen dat ze allemaal hun ogen dichtknijpen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 10:16   #2185
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.404
Standaard

En ondertussen zit onze premier ook op Tiktok. Eerst verontwaardigd doen over chinese spionage in Belgie, om dan als premier filmpjes te posten op het chinees spionageplatform bij uitstek. Alexander kan dat.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 10:47   #2186
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
...
Vivaldi werkt!
Ben je daar wel zeker van?
Zijn er al vergelijkende testen gedaan met placebo?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 10:49   #2187
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
...Vivaldi werkt, en boekt resultaten.
Welke resultaten?
Er staan geen garanties op papier...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 10:51   #2188
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En ondertussen zit onze premier ook op Tiktok. Eerst verontwaardigd doen over chinese spionage in Belgie, om dan als premier filmpjes te posten op het chinees spionageplatform bij uitstek. Alexander kan dat.
Elke potentiële kiezer moet iedere dag zijn dagelijkse dosis De Croo ingelepeld krijgen, op alle kanalen!
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:20   #2189
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Welke resultaten?
Er staan geen garanties op papier...
Een hele goede test, zijn de zure reacties van de extreem-rechtse meute + wat jaloerse N-VA'ers. Als daar vitriool-reacties volgen, dan zitten we goed.

De cijfers van terugnames in de volgende maanden zullen wel aantonen wie gelijk heeft.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:22   #2190
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Elke potentiële kiezer moet iedere dag zijn dagelijkse dosis De Croo ingelepeld krijgen, op alle kanalen!
Die werkt, boekt resultaten ook. Dat mag geweten zijn.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:26   #2191
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een hele goede test, zijn de zure reacties van de extreem-rechtse meute + wat jaloerse N-VA'ers. Als daar vitriool-reacties volgen, dan zitten we goed.

De cijfers van terugnames in de volgende maanden zullen wel aantonen wie gelijk heeft.
Grappig dat de realiteit benoemen hier afgedaan wordt als jaloers en zuur. Nu ja, ik begrijp dat wel hoor. Anders zou je inhoudelijk moeten reageren op feiten en dat is zoals steeds een beetje veel gevraagd, nietwaar?
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:32   #2192
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.508
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Welke resultaten?
Er staan geen garanties op papier...

Verleden week het pensioendossier.
Nu de terugkeer van illegalen.

Jambon zit erbij en kijkt ernaar … en doet niets.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:34   #2193
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht

Nu de terugkeer van illegalen.
Die staat niet op papier.
Woorden in de wind...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:35   #2194
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Een hele goede test, zijn de zure reacties van de extreem-rechtse meute + wat jaloerse N-VA'ers. Als daar vitriool-reacties volgen, dan zitten we goed.

De cijfers van terugnames in de volgende maanden zullen wel aantonen wie gelijk heeft.
Een akkoord dat echt iets voorstelt, staat op papier.
Dat dat niet zo is, is veelzeggend.
Woorden in de wind...
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:35   #2195
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Die werkt, boekt resultaten ook. Dat mag geweten zijn.
Dat zegt Poetin ook.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:37   #2196
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht

Verleden week het pensioendossier.
Nu de terugkeer van illegalen.

Jambon zit erbij en kijkt ernaar … en doet niets.
Een pensioendossier dat meer kost dan vroeger waardoor Europa nog steeds relancegeld achter houdt.

De terugkeer van illegalen is een luchtkasteel. er is immers geen akkoord


Ze hebben een hele legislatuur niets gedaan en ze doen nog steeds niets. En we zien het hé. 500 miljard federale schuld en counting.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:37   #2197
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.462
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Grappig dat de realiteit benoemen hier afgedaan wordt als jaloers en zuur. Nu ja, ik begrijp dat wel hoor. Anders zou je inhoudelijk moeten reageren op feiten en dat is zoals steeds een beetje veel gevraagd, nietwaar?
Inderdaad, het is gewoon een FEIT dat die terugkeer alleen mondeling beloofd werd (zeggen ze, we waren er niet bij), maar NIET op papier staat.
Stel je voor dat een sociaal akkoord tussen vakbonden en werkgevers niet op papier stond, hoe lang zou het duren voor beide partijen elk met een andere versie zouden komen van wat er afgesproken is?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 11:41   #2198
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De Croo heeft het slim aangepakt en stuurde geen staatssecretaris in zijn eentje naar Marokko. Door zelf te gaan, plus zijn minister van Justitie, binnenlandse zaken, buitenlandse zaken, migratie, toonde hij aan de Marokkaanse regering dat ze niet kwamen voor een beleefdheidsbezoekje maar om resultaten neer te zetten.

De deal die gemaakt is inzake terugname van illegalen, is een game changer en erg belangrijk voor ons land.

Vivaldi werkt, en boekt resultaten.
Hahahaha, ik kom bijna niet bij van het lachen.

Marokko veegt de voeten aan de zelfverklaarde dweil van België.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 12:00   #2199
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Een akkoord dat echt iets voorstelt, staat op papier.
Dat dat niet zo is, is veelzeggend.
Woorden in de wind...
Inderdaad !

Als het Nieuwsblad zegt dat er een oud risico opduikt omdat er niets op papier staat wil dat zeggen dat Marokko in het verleden ook al is terug gekomen op eerder MONDELING gemaakte afspraken.

Laatst gewijzigd door daiwa : 16 april 2024 om 12:00.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2024, 12:02   #2200
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.508
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hahahaha, ik kom bijna niet bij van het lachen.

Marokko veegt de voeten aan de zelfverklaarde dweil van België.
Groen lachen!
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be