Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2006, 14:30   #21
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
nadenkende linksen
Contradictio in terminis?
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 14:31   #22
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Zal 't gaan ja?
Kijk naar de replies op de posts van BC en PFE. Ze staan er samen lekker alleen voor. Niet-psychotisch links ondervindt geen problemen met de moderatie op dit forum, net als niet-psychotisch rechts (om de zoveel tijd komt er eens ne rechtse jammeren dat het hier één groot extreem-links complot is).

Ik vind het ook spijtig dat hier steeds minder nadenkende linksen zitten.
Dat ligt natuurlijk aan die nadenkende linksen, blijkbaar zijn er weinig die hieraan hun tijd willen verspillen. Niet aan de mods.
U vergeet ericfermemans.... shame on you....
Er zitten wel nadenkende linksen tussen ... Pelgrim... solidarnosc... ik kan die mannen best pruimen.....

(sorry pelgrim, solidarnosc dat ik jullie naam bezoedel... seffens denken ze dat jullie in het extreem rechtse VB-complot zitten........ of zitten jullie er wel in.... LOL allez 'k hoop dat ge ook nog LOL hebt.....)
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 2 augustus 2006 om 14:32.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 14:35   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

dit is zeker geen extreem-rechts forum, eerder neutraal. politics.info is eerder extreem-rechts.

er zijn hier genoeg "linkse" threads en in andere wordt er genoeg van links gereageerd.

trouwens, Black Cat, je bent vrij te posten waar je wilt hé, waarom heb je niet op mijn thread over multiculturele samenleving al iets gezet? dat is toch een vrij links onderwerp dacht ik.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 14:43   #24
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Sorry maar ik geloof niet in dat links rechts gedoe En Black Cat ben je niet TE ernstig bezig op politics? Is het Uw bedoeling om nu al die zogezegde rechtse rakkers te bekeren? 'Tja..................
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:09   #25
Black Cat
Minister-President
 
Black Cat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2006
Berichten: 4.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Hoe kun je bedrogen zijn als je niets betaald hebt...
Als je terecht komt op iets dat een open-politiek-forum lijkt, maar eigenlijk VB-cybercafé is, zoals "forum.politics.be"


Om het eens met een ander te zeggen:

Zeggen wat u denkt?
Veel mailers vroegen zich af waar wij het lef vandaan halen er de draak mee te steken dat op geen enkele weblog van een VB’er – met uitzondering van die van Jurgen Verstrepen – reacties kunnen gepost worden, terwijl dat nondedju op Blokwatch geeneens ook kan. Ons antwoord daarop is dit: omdat wij ons – ook in deze, beste “Germaanse Jeugd” – gewoonweg spiegelen aan de website van het Vlaams Belang...
Weinigen zullen zich nog herinneren dat er lang geleden op de website van de toenmalige Vlaams Blok Jongeren (VBJ) wel een forum bestond. “Zeggen wat u denkt!” heette dat als message board gemaakte forum dat vooraf werd gegaan door volgende waarschuwing: “Opgelet! Scheldpartijen, racistisch taalgebruik, spamming en/of andere berichten met onzinnige inhoud zullen zonder pardon worden verwijderd. Uw ip-nummer wordt bijgehouden om actie te kunnen ondernemen tegen individuen en/of groepen die hier hun laars aan lappen. Wees gerust dat indien nodig de juiste juridische stappen zullen worden ondernomen. Een goede raad: hou het beleefd of minstens ludiek en hou de discussies op niveau.”

Tevergeefs. Het forum werd overspoeld door postings als “Marokkanen dood!” (maar ook “Filip Dewinter = neo-nazi”). De VBJ-webmaster had er zoveel werk mee het forum elke dag van rotzooi te zuiveren, dat begin 2002 beslist werd er een punt achter te zetten. Wat de druppel deed overlopen was een resem antisemitische postings die door de extreem-rechtse actiegroep Nation van Hervé Van Laethem werden losgelaten. De restanten van die kortstondige, al te confronterende vrije meningsuiting voor de VB-achterban (en tegenstrevers) zijn vandaag nog steeds terug te vinden in het internetarchief (onder meer hier).
Die “leemte” is inmiddels opgevuld door verschillende fora waar er doorgaans geen directe link bestaat met het Vlaams Belang, maar waar haar militanten wel – onder allerlei schuilnamen – de discussies domineren, zoals Vlaanderen-actueel, Politics.be, ZwartofWit, Muurkrant of het ruige Stormfront.
In mei 2005 ging de Antwerpse afdeling van het Vlaams Belang wel met een forumvoor een leefbaar Antwerpen” van start, maar voortgaande op het lage aantal geregistreerde gebruikers (40 en geplaatste berichten (59) hebben slechts weinigen de weg daarnaartoe reeds gevonden. Al zou daar nu wel eens verandering in kunnen komen...

Dat is dan ook weer duidelijk: best zou zijn, of eerlijk althans, de naam van het forum te veranderen, en het in overeenstemming met de werkelijkheid te brengen.

Maar ja, "eerlijk" en extreem-rechts gaan moeilijk samen.
__________________
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi)

Laatst gewijzigd door Black Cat : 2 augustus 2006 om 15:10.
Black Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:13   #26
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Dit heb ik nu op kif kif gezegd
benieuwd op reactie?
Had het niet beter kunnen stellen. Moet ge wel mee oppassen duidelijk zijn is in dit land gevaarlijk.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:15   #27
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Dit heb ik nu op kif kif gezegd
benieuwd op reactie?
ik zie daar geen slechte reacties? allé, in de zin dat je geband wordt? dus wat wil je nu zeggen?
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:34   #28
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Als je terecht komt op iets dat een open-politiek-forum lijkt, maar eigenlijk VB-cybercafé is, zoals "forum.politics.be"


Om het eens met een ander te zeggen:

Zeggen wat u denkt?
Veel mailers vroegen zich af waar wij het lef vandaan halen er de draak mee te steken dat op geen enkele weblog van een VB’er – met uitzondering van die van Jurgen Verstrepen – reacties kunnen gepost worden, terwijl dat nondedju op Blokwatch geeneens ook kan. Ons antwoord daarop is dit: omdat wij ons – ook in deze, beste “Germaanse Jeugd” – gewoonweg spiegelen aan de website van het Vlaams Belang...
Weinigen zullen zich nog herinneren dat er lang geleden op de website van de toenmalige Vlaams Blok Jongeren (VBJ) wel een forum bestond. “Zeggen wat u denkt!” heette dat als message board gemaakte forum dat vooraf werd gegaan door volgende waarschuwing: “Opgelet! Scheldpartijen, racistisch taalgebruik, spamming en/of andere berichten met onzinnige inhoud zullen zonder pardon worden verwijderd. Uw ip-nummer wordt bijgehouden om actie te kunnen ondernemen tegen individuen en/of groepen die hier hun laars aan lappen. Wees gerust dat indien nodig de juiste juridische stappen zullen worden ondernomen. Een goede raad: hou het beleefd of minstens ludiek en hou de discussies op niveau.”

Tevergeefs. Het forum werd overspoeld door postings als “Marokkanen dood!” (maar ook “Filip Dewinter = neo-nazi”). De VBJ-webmaster had er zoveel werk mee het forum elke dag van rotzooi te zuiveren, dat begin 2002 beslist werd er een punt achter te zetten. Wat de druppel deed overlopen was een resem antisemitische postings die door de extreem-rechtse actiegroep Nation van Hervé Van Laethem werden losgelaten. De restanten van die kortstondige, al te confronterende vrije meningsuiting voor de VB-achterban (en tegenstrevers) zijn vandaag nog steeds terug te vinden in het internetarchief (onder meer hier).
Die “leemte” is inmiddels opgevuld door verschillende fora waar er doorgaans geen directe link bestaat met het Vlaams Belang, maar waar haar militanten wel – onder allerlei schuilnamen – de discussies domineren, zoals Vlaanderen-actueel, Politics.be, ZwartofWit, Muurkrant of het ruige Stormfront.
In mei 2005 ging de Antwerpse afdeling van het Vlaams Belang wel met een forumvoor een leefbaar Antwerpen” van start, maar voortgaande op het lage aantal geregistreerde gebruikers (40 en geplaatste berichten (59) hebben slechts weinigen de weg daarnaartoe reeds gevonden. Al zou daar nu wel eens verandering in kunnen komen...

Dat is dan ook weer duidelijk: best zou zijn, of eerlijk althans, de naam van het forum te veranderen, en het in overeenstemming met de werkelijkheid te brengen.

Maar ja, "eerlijk" en extreem-rechts gaan moeilijk samen.
Zou kunnen, kan niet voor iedereen spreken. Maar "eerlijk" en links, extreem links of zij me gelijk welk links bestaat helemaal niet. Zij nu eerlijk, buiten corruptie van de vlaamse sossen en nog beter geslaagd in dit verband van hun franstalige kameraden, buiten beledigen, uitsluiten van anders denkende, pogingen ondernemen om andere partijen te laten verbieden heeft links toch geen levensdoel. Beter gesteld een nutteloze bende. Is dat mischien de reden dat ze nu een poging wagen een nieuwe linkse partij op te richten de ouden zijn al te dikwijls door de mand gevallen, de brave burger blijft niet geloven in leugens en bedrog dus een nieuwe poging onder een andere naam, daar zullen ze wel in trappen. Heb iets gelezen als zouden staan voor "arbeider en gezin ". Jaja arbeider en gezin, u loopt weer in rood zijn schietveld en das eerlijk volgens rood het geld moet toch van ergens komen niet.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:42   #29
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Had het niet beter kunnen stellen. Moet ge wel mee oppassen duidelijk zijn is in dit land gevaarlijk.
ja jong, ENORM gevaarlijk
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:42   #30
Black Cat
Minister-President
 
Black Cat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2006
Berichten: 4.205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zou kunnen, kan niet voor iedereen spreken. Maar "eerlijk" en links, extreem links of zij me gelijk welk links bestaat helemaal niet. Zij nu eerlijk, buiten corruptie van de vlaamse sossen en nog beter geslaagd in dit verband van hun franstalige kameraden, buiten beledigen, uitsluiten van anders denkende, pogingen ondernemen om andere partijen te laten verbieden heeft links toch geen levensdoel. Beter gesteld een nutteloze bende. Is dat mischien de reden dat ze nu een poging wagen een nieuwe linkse partij op te richten de ouden zijn al te dikwijls door de mand gevallen, de brave burger blijft niet geloven in leugens en bedrog dus een nieuwe poging onder een andere naam, daar zullen ze wel in trappen. Heb iets gelezen als zouden staan voor "arbeider en gezin ". Jaja arbeider en gezin, u loopt weer in rood zijn schietveld en das eerlijk volgens rood het geld moet toch van ergens komen niet.
Toch nog maar eens de aandacht vestigen op deze zin uit bovenstaand citaat:

Die “leemte” is inmiddels opgevuld door verschillende fora waar er doorgaans geen directe link bestaat met het Vlaams Belang, maar waar haar militanten wel – onder allerlei schuilnamen – de discussies domineren, zoals Vlaanderen-actueel, Politics.be, ZwartofWit, Muurkrant of het ruige Stormfront.

De verlopen gelopen zoekenden naar echte open en eerlijke politieke discussies worden zo bedrogen en zijn de excuustruuzen om te beweren dat politics.be niet-extreem-rechts zou zijn.

Een beetje theater en acteertalent is natuurlijk geschikt om een indruk te wekken van iets dat niet is.

De kern van het probleem ligt bij de moderatoren die de extreem-rechtse spammers (medewerkers?) steunen en "beschermen" in hun provocaties.
__________________
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi)

Laatst gewijzigd door Black Cat : 2 augustus 2006 om 15:42.
Black Cat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:43   #31
Vorenus
Banneling
 
 
Vorenus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 8.447
Standaard

Citaat:
ik zie daar geen slechte reacties? allé, in de zin dat je geband wordt? dus wat wil je nu zeggen?
Dat er geen volk opzit 9 man (ikzelf inbegrepen) en geen enkele boucheert om is te reageren.

Zal wachten tot er meer volk op is.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:46   #32
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zou kunnen, kan niet voor iedereen spreken. Maar "eerlijk" en links, extreem links of zij me gelijk welk links bestaat helemaal niet. Zij nu eerlijk, buiten corruptie van de vlaamse sossen en nog beter geslaagd in dit verband van hun franstalige kameraden, buiten beledigen, uitsluiten van anders denkende, pogingen ondernemen om andere partijen te laten verbieden heeft links toch geen levensdoel. Beter gesteld een nutteloze bende. Is dat mischien de reden dat ze nu een poging wagen een nieuwe linkse partij op te richten de ouden zijn al te dikwijls door de mand gevallen, de brave burger blijft niet geloven in leugens en bedrog dus een nieuwe poging onder een andere naam, daar zullen ze wel in trappen. Heb iets gelezen als zouden staan voor "arbeider en gezin ". Jaja arbeider en gezin, u loopt weer in rood zijn schietveld en das eerlijk volgens rood het geld moet toch van ergens komen niet.
Gij hebt ook het verstand precies nie om een onderscheid te maken tussen "machtsgeile zelfverklaarde linksen" die je vindt in de grote partijen als SP.a en PS, die er zitten om hun centjes makkelijk binnen te rijven (net als eender welke andere politieker) enerzijds, en tussen het gewone volk met een links gedachtengoed anderzijds eh.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:46   #33
Dekoster
Gouverneur
 
Dekoster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Sint-Lievens-Houtem
Berichten: 1.244
Standaard

Tja dat leden van andere partijën en hun ideeën hier worden afgedaan als nietig dat heb ik al lang door. Ik zou zo zeggen dat het hier eerder een Liberaal en Extreem Rechts Forum is geworden, die twee partijën lijken al maar meer op elkaar.
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:51   #34
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
Toch nog maar eens de aandacht vestigen op deze zin uit bovenstaand citaat:

Die “leemte” is inmiddels opgevuld door verschillende fora waar er doorgaans geen directe link bestaat met het Vlaams Belang, maar waar haar militanten wel – onder allerlei schuilnamen – de discussies domineren, zoals Vlaanderen-actueel, Politics.be, ZwartofWit, Muurkrant of het ruige Stormfront.

De verlopen gelopen zoekenden naar echte open en eerlijke politieke discussies worden zo bedrogen en zijn de excuustruuzen om te beweren dat politics.be niet-extreem-rechts zou zijn.
en wat ben jij hier nu aan het proberen?
Open en eerlijke politieke discussies?
Ik heb van jou enkel gezwam gelezen.
Kom nie af dat je ook nog 1000 andere posts hebt geschreven die wél enige inhoud hebben maar dat de extreem-rechtse moderatie die allemaal gewist heeft eh.

Dit forum is zo open als maar kan zijn.
Tuurlijk trekt dat VB'ers aan. VB'ers hebben de neiging om nogal gefrustreerd te zijn omtrent het beleid. Hun partij zit immers in de oppositie. Bijgevolg moeten ze hun ei kwijt. Waar doen ze dat? Op een forum.
Is daar iets mis mee? Nee toch?



Citaat:
De kern van het probleem ligt bij de moderatoren die de extreem-rechtse spammers (medewerkers?) steunen en "beschermen" in hun provocaties.
ge zit hier nu al een tijdje te insinueren dat de moderators van dit forum ook extreem-rechtse medeforummers zijn.
Ik denk dat het tijd wordt voor je om je insinuaties eens te bewijzen.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:52   #35
Zwarte Spion
Banneling
 
 
Zwarte Spion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.997
Standaard

Zwarte Kat wil wel discuteren over extreem rechts maar niet als ze zelf participeren! Net zoals vele debatten in scholen en zo waar ook geen Vlaams Belang mag aanwezig zijn! En dan maar het programma (dat ze niet eens kennen) afbreken...
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:53   #36
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster Bekijk bericht
Tja dat leden van andere partijën en hun ideeën hier worden afgedaan als nietig dat heb ik al lang door. Ik zou zo zeggen dat het hier eerder een Liberaal en Extreem Rechts Forum is geworden, die twee partijën lijken al maar meer op elkaar.
Hélaba!
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 15:57   #37
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

@ Black Cat

Indien wat je allemaal beweert toch zo waar zou zijn, leg mij dan eens uit hoe het komt dat ik daar nooit slachtoffer van geweest ben?

Of moet ik mezelf beschouwen als de alibi-niet-extreem-rechtse van P.be (wat trouwens een eer zou zijn)?
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 16:05   #38
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Ik heb begrip voor Black Cats uithaal.
Het is een heel menselijke reactie.

Als je het in de debatten wat lastig hebt, dan moet je de aandacht verschuiven naar een ander plan.
Eerst kan je proberen om je tegenstanders te demoniseren, en ze in het extreem-rechtse hokje plaatsen. Vaak onterecht, maar dat speelt geen rol, de link is gelegd, er blijft wel iets hangen. Da's makkelijk, dan hoeft diepgaande weerlegging niet echt. Iedereen weet dat wat uit die hoek komt, d'office fout is.

Als dat niet al te best lukt, dan maar een stapje verder van de essentie wegschuiven (essentie=discussie, argumentatie en debat)Tijd om de modderatie aan te pakken. Geniaal gevonden: afgang in de discussies is te wijten aan het beleid! Mochten de modderatoren nu eens wat sneller en wat meer 'ambetante' postings wieden, dan zou het een stuk makkelijker discussiëren zijn.

De volgende stap lijkt niet echt meer veraf: een pathetisch post waarin de forumdeur onherroepelijk wordt toegeslagen. En dan maar stiekem hopen dat er tranerige smeekbeden gelanceerd worden om 'alstublieft terug te keren' met de nodige vleierij erbij.
Mocht het verkeerd uitpakken en niemand mist u: lanceer zelf 'kom-terug-topic' een met een dubbelnick.

__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 16:06   #39
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat Bekijk bericht
De verlopen gelopen zoekenden naar echte open en eerlijke politieke discussies worden zo bedrogen en zijn de excuustruuzen om te beweren dat politics.be niet-extreem-rechts zou zijn.

Een beetje theater en acteertalent is natuurlijk geschikt om een indruk te wekken van iets dat niet is.
Nu gaan we er komen. De linksen hier op p.be zijn dus VB acteurs die enkel links doen om de schijn van neutraliteit op te houden.

__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2006, 16:06   #40
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster Bekijk bericht
die twee partijën lijken al maar meer op elkaar.
Gelijk heb je daar,stom links rechts verhaal!!!!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be