Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 november 2010, 13:46   #401
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je beweerde
"Vertel jij me niet hoe het er aan toegaat en vooral vertel me niet dat moslims daarbij horen. Afvallige heel misschien wel, maar een echte moslim die zicht begeeft in een omgeving waar gezopen, wiet gesmoord en gesext wordt, nee hoor."
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=377

Dus een persoon die zich begeeft in de omgeving waar "gezopen, wiet gesmoord en gesext wordt" en zegt een moslim te zijn is dan toch een moslim en geen afvallige.
Waar kan ik ergens je dokter bereiken zodat ik hem/haar kan op de hoogte brengen dat deze therapie niet aanslaat integendeel zelfs.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 13:50   #402
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Waar kan ik ergens je dokter bereiken zodat ik hem/haar kan op de hoogte brengen dat deze therapie niet aanslaat integendeel zelfs.
Indien jij je criteria voor wie je beschouwd als moslim wil bijsturen, zeg dat dan gewoon.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 14:08   #403
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Indien jij je criteria voor wie je beschouwd als moslim wil bijsturen, zeg dat dan gewoon.
Ik wil juist niks bijsturen, waar haal jij je onzin toch allemaal.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 14:22   #404
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ik wil juist niks bijsturen, waar haal jij je onzin toch allemaal.
Hier
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=401
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 14:27   #405
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Indien jij je criteria voor wie je beschouwd als moslim wil bijsturen, zeg dat dan gewoon.
Moslims zijn diegenen die het boek "De avonturen van Mo de pedofiele struikrover" lezen , beter bekend als "de Koran". En het hoofdpersonage ervan aanbidden.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 14:36   #406
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Moslims zijn diegenen die het boek "De avonturen van Mo de pedofiele struikrover" lezen , beter bekend als "de Koran". En het hoofdpersonage ervan aanbidden.
aanbidden niet hé Pericles! dat mag nie! Allah in Mekka (die zit in die steen verstopt) daar moeten ze naar bidden. Het trieste is wel dat Allah dacht dat de wereld plat was, dus als je dan naar Mekka kijkt, dan wijst je aarsopening naar de andere kant. Maar spijtig genoeg is de aarde ROND (dat hebben westerlingen gevonden) en dus wijzen alle islampoepkes OOK richting Mekka. Zou Allah dat wel leuk vinden?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 14:38   #407
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
aanbidden niet hé Pericles! dat mag nie! Allah in Mekka (die zit in die steen verstopt) daar moeten ze naar bidden. Het trieste is wel dat Allah dacht dat de wereld plat was, dus als je dan naar Mekka kijkt, dan wijst je aarsopening naar de andere kant. Maar spijtig genoeg is de aarde ROND (dat hebben westerlingen gevonden) en dus wijzen alle islampoepkes OOK richting Mekka. Zou Allah dat wel leuk vinden?
Het was dus nen dommerik dien Allah.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 14:43   #408
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het was dus nen dommerik dien Allah.
Ik vind dat ook wel ja. Zit die eerst alles te scheppen en dan weet hij nadien niet meer hoe het eruitziet? Moet je écht wel een mankementje voor hebben.
Zit 'm eerst miljoenen jaren aan prototypekes van Dinosauruskes te prutsen en dan maakt hij ineens "den mensch" met allemaal mankementen aan?
In feite zouden ze diene moeten buitengooien! allez, dat zouden ze bij ons toch doen als ze zo ene in de werkplaats hadden staan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 14:44   #409
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vind dat ook wel ja. Zit die eerst alles te scheppen en dan weet hij nadien niet meer hoe het eruitziet? Moet je écht wel een mankementje voor hebben.
Zit 'm eerst miljoenen jaren aan prototypekes van Dinosauruskes te prutsen en dan maakt hij ineens "den mensch" met allemaal mankementen aan?
In feite zouden ze diene moeten buitengooien! allez, dat zouden ze bij ons toch doen als ze zo ene in de werkplaats hadden staan.
Ik zou hem zijn C4 geven.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 20:21   #410
Carnivore
Staatssecretaris
 
Carnivore's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 augustus 2009
Berichten: 2.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het mag ook al eens leuk zijn.

Liet ik net mijn poes even buiten, sprongen daar drie witte schimmen ineens vanachter mijn deur! ik verschoot zo erg dat ik hun trick and treat liedje niet heb gehoord, maar ik weet wel dat ze iets in die aard deden;

Ikke: och ja het is Halloween! ik heb snoep!

ze komen dichterbij: drie Marokkaanse kindjes: grote zus met twee broertjes!

Ze hebben héél mijn pot zuurtjes gekregen! D�*t zijn de migranten die we kunnen gebruiken! Ze komen Halloween zingen! ze passen zich dus aan.

Ik kan het voor eens niet met je eens zijn.
Ik heb ze hier in mechelen ook al eens aan de deur gehad, voor St Maarten.
Het lag er vingerdik op dat ze snel effe kwamen zingen - vragen "mogen we voor u zingen?" Neen, je deur half open en ze starten al, ik ben anders opgevoed maar soit- om daarna "te kunnen krijgen"

Sorry, maar ik heb ze onderbroken. En gezegd dat wij aan die gebruiken niet meedoen. Wat nog waar is ook, ten eerste ben ik atheist, ten tweede ik zal m'n kinderen eens de straat op sturen om te gaan schooien...

Weet je welke reactie ik onmiddellijk kreeg?
"zijn jullie Joden?"
Zo ver zit het met die gastjes. En hun opvoeding.
Maar tja, dat wisten we al langer.
Voor mij moeten ze niet integreren en al zeker niet doen alsof.
Gewoon ophoepelen zal nu nog volstaan.
__________________
Are we not savages innately destined to maim and kill?
blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible
our intelligence may progress at geometric rates
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!


Laatst gewijzigd door Carnivore : 2 november 2010 om 20:24.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 23:05   #411
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Sinds wanneer maakt Halloween deel uit van onze cultuur? Zitten we hier in Amerika of zo?

Maar goed, ze kunnen maar goed zijn met hun pot zuurtjes.
Oorspronkelijk niet uiteraard...
Echter ook eerlijk zijn; hoe meer we hier in ons kutland en in de EU voor zelfde geld, over Amerika zitten te kakken hoe meer hun invloed nog steeds uitbreidt en we ons ongestoord van hun cultuur bedienen he!

Proctor&Gamble, Dupont, GM, Coca Cola, Haloween, McDonalds, PizzaHut, Starbucks...
Naast bijvoorbeeld de muziek en videogames hoort ook de Amerikaanse filmindustrie bij de entertainmentsector. Er zijn maar een paar landen ter wereld waar de films van eigen bodem populairder zijn dan de Amerikaanse ...
Denk maar aan uw favoriete series, 90% is van Amerikaanse makelij;
In Amerika zijn media en cinema uitsluitend door commerciële belangen beheerst. Hun hoofddoel: een publiek vinden voor de uitgezonden directe en indirecte reclame. De consumptie dient te verhogen! De aangeprezen wegwerpmentaliteit draagt bij tot de vervuiling van het milieu. De gepropageerde en gestroomlijnde wancultuur bedreigt het cultuurleven. De Europese media volgen het voorbeeld.

Denk altijd aan wat ik en mijn gelijkgestemden naar het hoofd geslingerd krijgen als we bepaalde dingen durven verwoorden of argumenteren:
Wir haben es nicht gewusst
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2010, 23:06   #412
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:

Oorspronkelijk niet uiteraard...
net oorspronkelijk wèl uiteraard.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be