Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juli 2011, 23:30   #41
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard de jaren 30 ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
In de jaren dertig vonden ze die andere gebouwen en dat volkje wel storend..
In de jaren dertig was slavernij en slavenhandel nog wettelijk toegelaten in Saudi Arabie, met openbare slavenmarkt en alles...
En enkele jaren later kreeg de nonkel van Arafat, Husseini, de toenmalige Moefti van Jeruzalem, een schoon bureauke in Berlijn om een Moslim-eskader SS-ers op te richten...

Laatst gewijzigd door den dinges : 11 juli 2011 om 23:31.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2011, 23:46   #42
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
In de jaren dertig was slavernij en slavenhandel nog wettelijk toegelaten in Saudi Arabie, met openbare slavenmarkt en alles...
En enkele jaren later kreeg de nonkel van Arafat, Husseini, de toenmalige Moefti van Jeruzalem, een schoon bureauke in Berlijn om een Moslim-eskader SS-ers op te richten...
en?
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2011, 23:15   #43
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
en?
En ? Je moet dus niet zagen over de jaren dertig, de islam heeft zijn handen vuil gemaakt in dat tijdperk door de nazi's bij te staan in hun poging de joden uit te roeien.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 15:31   #44
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
En ? Je moet dus niet zagen over de jaren dertig, de islam heeft zijn handen vuil gemaakt in dat tijdperk door de nazi's bij te staan in hun poging de joden uit te roeien.
Er zijn ook moslims die tegen de nazi's gevochten hebben zelfs in europa zijn er vb zijn egyptenaren die met de engelsen meevochten. Die graven kun je zien. Dat beetje moslims die met de nazis meevochten oei oei nu is er iets bewezen, de 1000en christenen die van en voor en in naam van het nazisme vochten verbleken er bij.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 15:41   #45
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Er zijn ook moslims die tegen de nazi's gevochten hebben zelfs in europa zijn er vb zijn egyptenaren die met de engelsen meevochten. Die graven kun je zien. Dat beetje moslims die met de nazis meevochten oei oei nu is er iets bewezen, de 1000en christenen die van en voor en in naam van het nazisme vochten verbleken er bij.
Draai of keer het hoe ge wilt maar ze zullen altijd blijven schreeuwen dat moslims meevochten met de nazi's. Of het gaat om 1000 moslims of 3 doet er dan ook niet toe.

Ik vind trouwens niet dat wij met modder mogen gooien naar de christenen die hebben gevochten in naam van het nazisme. Wat doet iemands religie er eigenlijk toe in deze discussie?

Je trapt in zn val door terug met modder te gooien naar "de christenen".

Ps: Kom eens even online, als je wilt.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 juli 2011 om 15:42.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:00   #46
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Draai of keer het hoe ge wilt maar ze zullen altijd blijven schreeuwen dat moslims meevochten met de nazi's. Of het gaat om 1000 moslims of 3 doet er dan ook niet toe.

Ik vind trouwens niet dat wij met modder mogen gooien naar de christenen die hebben gevochten in naam van het nazisme. Wat doet iemands religie er eigenlijk toe in deze discussie?

Je trapt in zn val door terug met modder te gooien naar "de christenen".

Ps: Kom eens even online, als je wilt.
Ik ga geen kontlikken als iemand oorlogstaal spreekt.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:03   #47
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Ik ga geen kontlikken als iemand oorlogstaal spreekt.
Ik lik ook geen konten hoor. Ik vind gewoon niet dat je zulke dingen aandacht mag geven.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:08   #48
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik lik ook geen konten hoor. Ik vind gewoon niet dat je zulke dingen aandacht mag geven.
i know is op negeerlijst maar kamuseer me met toch is te piepen.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:08   #49
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Moefti Husseini heeft uiteraard weldegelijk de jodenvervolging gesteund als hij deze al niet getriggerd heeft. de befaamde Handschar Divisie was uitsluitend door muzelmannen bevolkt. Dit gebeurde weldegelijk op basis van de koranische teksten die jodenvervolging propageren.

De nazi-oorlog werd verder niet uit naam van het christendom gevoerd: er hebben meer christenen tegen de nazi's gevochten dan ervoor.

De Noord Afrikanen die meevochten deden dit uit politieke motieven, zoals vb. de leden van Polissario die steun hadden toegezegd gekregen als ze gingen meevechten.
Verder is het verhaaltje van de Marokkaanse divisies die Nederland bevrijd hebben, datgene wat het zegt: een verhaaltje. De Marokkaanse drenkelingen die men op een begraafplaats in Zeeland heeft begraven waren schipbreukelingen van een groep Marokkanen die naar Engeland wilden vluchten.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:11   #50
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
i know is op negeerlijst maar kamuseer me met toch is te piepen.
Owja, de die hierboven kan je beter ook op je negeerlijst gooien. Circe remember
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:12   #51
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Moefti Husseini heeft uiteraard weldegelijk de jodenvervolging gesteund als hij deze al niet getriggerd heeft. de befaamde Handschar Divisie was uitsluitend door muzelmannen bevolkt. Dit gebeurde weldegelijk op basis van de koranische teksten die jodenvervolging propageren.

De nazi-oorlog werd verder niet uit naam van het christendom gevoerd: er hebben meer christenen tegen de nazi's gevochten dan ervoor.

De Noord Afrikanen die meevochten deden dit uit politieke motieven, zoals vb. de leden van Polissario die steun hadden toegezegd gekregen als ze gingen meevechten.
Verder is het verhaaltje van de Marokkaanse divisies die Nederland bevrijd hebben, datgene wat het zegt: een verhaaltje. De Marokkaanse drenkelingen die men op een begraafplaats in Zeeland heeft begraven waren schipbreukelingen van een groep Marokkanen die naar Engeland wilden vluchten.
en gelijk had em.
Eichmann had ook vriendelijk contact met de zionisten, eenzelfde doel voor ogen. Jabotinski had bewondering voor Musolini en dat zie je aan israel. En het was huseini zijn goed recht om een uitweg te zoeken voor wat hij voorzag, of kent u de situatie in palestina niet.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:13   #52
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde
 
gfpatch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Berichten: 846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Moefti Husseini heeft uiteraard weldegelijk de jodenvervolging gesteund als hij deze al niet getriggerd heeft. de befaamde Handschar Divisie was uitsluitend door muzelmannen bevolkt. Dit gebeurde weldegelijk op basis van de koranische teksten die jodenvervolging propageren.

De nazi-oorlog werd verder niet uit naam van het christendom gevoerd: er hebben meer christenen tegen de nazi's gevochten dan ervoor.

De Noord Afrikanen die meevochten deden dit uit politieke motieven, zoals vb. de leden van Polissario die steun hadden toegezegd gekregen als ze gingen meevechten.
Verder is het verhaaltje van de Marokkaanse divisies die Nederland bevrijd hebben, datgene wat het zegt: een verhaaltje. De Marokkaanse drenkelingen die men op een begraafplaats in Zeeland heeft begraven waren schipbreukelingen van een groep Marokkanen die naar Engeland wilden vluchten.
Sarcatic mode on: Das allemaal nie waar ... na
__________________
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps."

Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!"
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:13   #53
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
en gelijk had em.
Eichmann had ook vriendelijk contact met de zionisten, eenzelfde doel voor ogen. Jabotinski had bewondering voor Musolini en dat zie je aan israel. En het was huseini zijn goed recht om een uitweg te zoeken voor wat hij voorzag, of kent u de situatie in palestina niet.
Dus u pleit voor volledige jodenextinctie als ik je goed begrijp?
Trouwens, wat was het probleem in 1933 toen Housseini zijn oproepen via de radio begon?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 juli 2011 om 16:13.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:15   #54
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Dus u pleit voor volledige jodenextinctie als ik je goed begrijp?
Trouwens, wat was het probleem in 1933 toen Housseini zijn oproepen via de radio begon?
Neen ik pleit niet voor een genocide, wat een miserige observatie van mijn schrijfsels
het probleem: zionisme
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 16:58   #55
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Neen ik pleit niet voor een genocide, wat een miserige observatie van mijn schrijfsels
het probleem: zionisme
Husseini vond dan toch wel dat de oplossing voor het "zionisme" gewone totale extinctie was. Ik zie dat u hem gelijk geeft.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 17:04   #56
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Husseini vond dan toch wel dat de oplossing voor het "zionisme" gewone totale extinctie was. Ik zie dat u hem gelijk geeft.
Ik weet niet eens of dat zo is. Heel het reich inclusief collaborateurs zijn er vanaf gekomen met we hebben het niet geweten maar huseini die moet het geweten hebben ... maar ik weet daar eerlijk gezegd het fijne niet van. Ik weet wel dat joden en moslims honderden jaren vredevol naast elkaar hebben geleefd in palestina tot de komst van de zionistische europese joden.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 17:11   #57
Macchiavelli
Minister
 
Macchiavelli's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: Lommel
Berichten: 3.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Ik weet niet eens of dat zo is. Heel het reich inclusief collaborateurs zijn er vanaf gekomen met we hebben het niet geweten maar huseini die moet het geweten hebben ... maar ik weet daar eerlijk gezegd het fijne niet van. Ik weet wel dat joden en moslims honderden jaren vredevol naast elkaar hebben geleefd in palestina tot de komst van de zionistische europese joden.
Ja, joden moesten er eeuwenlang als dhimmies, als tweederangs burgers, braaf hun jizya, de mafia noemt zoiets "beschermingsgeld", betalen en verder heel nederig buigen voor hun islamitische heersers.
Dat is immers wat "vredevol" op zijn islamitisch inhoudt.
__________________
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se."
Macchiavelli is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 17:17   #58
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ja, joden moesten er eeuwenlang als dhimmies, als tweederangs burgers, braaf hun jizya, de mafia noemt zoiets "beschermingsgeld", betalen en verder heel nederig buigen voor hun islamitische heersers.
Dat is immers wat "vredevol" op zijn islamitisch inhoudt.
het was toen een brits protectoraat... dus wees tenminste intellectueel correct door het derderangs te noemen
De mafia heeft geen recht om belastingen te heffen, de staat heeft dat wel. En joden in europa die werden voorbeeldig beschermd zekers? Wat is er beter aan de situatie van de joden in europa en de joden in de islamitische wereld? De joden in europa waren veel slechter af. Sinds 48 is dat wel veranderd.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 17:22   #59
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
het was toen een brits protectoraat... dus wees tenminste intellectueel correct door het derderangs te noemen
De mafia heeft geen recht om belastingen te heffen, de staat heeft dat wel. En joden in europa die werden voorbeeldig beschermd zekers? Wat is er beter aan de situatie van de joden in europa en de joden in de islamitische wereld? De joden in europa waren veel slechter af. Sinds 48 is dat wel veranderd.
doe nu niet of je hebt nog nooit van die beschermingstaks voor dhimmies gehoord? Blijkbaar weet je evenmin dat de maffia (afgeleid van een arabisch woord) deze yizyah taksen netjes heeft overgenomen.

Je uitleg over Brits Protectoraar is een beetje raar als je over "eeuwen" vredevol samenleven wil spreken zeker? Waarom vergeet je het Ottomaanse Rijk?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2011, 17:26   #60
Moslim!
Parlementslid
 
Moslim!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2010
Berichten: 1.626
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
doe nu niet of je hebt nog nooit van die beschermingstaks voor dhimmies gehoord? Blijkbaar weet je evenmin dat de maffia (afgeleid van een arabisch woord) deze yizyah taksen netjes heeft overgenomen.

Je uitleg over Brits Protectoraar is een beetje raar als je over "eeuwen" vredevol samenleven wil spreken zeker? Waarom vergeet je het Ottomaanse Rijk?
lees wat ik schrijf het was TOEN een brits protectoraat, ik vind het onrechtvaardig dat er wordt gedaan alsof joden het slecht hadden met hun dhimmi statuut terwijl ze het in europa veel slechter hadden.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be