Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2013, 15:04   #81
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Vlaamse ambtenaren moeten in het Nederlands tweeten

bron: http://www.nieuws.be/nieuws/Vlaamse_..._1398b49d.aspx

Dat gaat wat geven volgend jaar. Al die Antwerpse ambtenaren die het over de "Antwerp 10 miles" hebben riskeren zware sancties.
Ik veronderstel dat deze regel niet beperkt is tot tweeten.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2013, 20:05   #82
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Vlaamse ambtenaren moeten in het Nederlands tweeten

bron: http://www.nieuws.be/nieuws/Vlaamse_..._1398b49d.aspx

Dat gaat wat geven volgend jaar. Al die Antwerpse ambtenaren die het over de "Antwerp 10 miles" hebben riskeren zware sancties.
Ik veronderstel dat deze regel niet beperkt is tot tweeten.
Na 2014 krijgt die loopwedstrijd een Nederlandse naam hoor.

Want na 2014............ja dán gaat het gebeuren!
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 00:32   #83
Edward sit
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 november 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik heb geen idee hoeveel hoofddoeken er in atletiekclubs meedoen. Ik weet wèl dat ze dan weer oververtegenwoordigd zijn (de gehakte penisjes dan) in gevechtssporten. Die hebben ze nodig om hun aggressiviteit onder controle te houden naar het schijnt. In Maastricht werden ze daarvoor zelfs gesubsidieerd (of totaal gratis kan ook). Achteraf bleek dat ze uitstekend getraind waren.....

Ik ging vooral uit van het gebrek aan hoofddoeken. Je weetwel dat "lapje stof" dat vastgegroeid is aan het schedeldak van sommigen zodat het niet verwijderbaar is.
Hahahaha laat mij niet lachen..jullie zijn allen jaloers op al die mooi getrainden jongens en meisjes met dat super geil donker tintje..jullie rotzooien hier maar racistische opmerkingen en hangen zelf in jullie luie zetels..pfff ik zou jullie lichamen niet moeten zien..trouwens hebben jullie echt niets anders te doen? echt zielig...

En in de overeenkomst van dit forum staat dit : "discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur" hoeveel punten waren dit ook al weer?Trouwens niemand van jullie heeft ooit de 10Miles gelopen..moet je eens doen hoor zaaaaaaalig...
Edward sit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 00:44   #84
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward sit Bekijk bericht
Hahahaha laat mij niet lachen..jullie zijn allen jaloers op al die mooi getrainden jongens en meisjes met dat super geil donker tintje..jullie rotzooien hier maar racistische opmerkingen en hangen zelf in jullie luie zetels..pfff ik zou jullie lichamen niet moeten zien..trouwens hebben jullie echt niets anders te doen? echt zielig...

En in de overeenkomst van dit forum staat dit : "discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur" hoeveel punten waren dit ook al weer?Trouwens niemand van jullie heeft ooit de 10Miles gelopen..moet je eens doen hoor zaaaaaaalig...
U reageert vandaag op een bericht van .....22 april 2013.
Proficiat !

Hopelijk was U tijdens de 10 miles iets vinniger, anders kon U via de voetgangerstunnel terug i.p.v. de Waaslandtunnel.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 01:40   #85
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
U reageert vandaag op een bericht van .....22 april 2013.
Proficiat !

Hopelijk was U tijdens de 10 miles iets vinniger, anders kon U via de voetgangerstunnel terug i.p.v. de Waaslandtunnel.
Zo te zien niet,blijkbaar is hij nog maar juist terug thuis,en nu maar pas dat bericht gelezen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 02:02   #86
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Zo te zien niet,blijkbaar is hij nog maar juist terug thuis,en nu maar pas dat bericht gelezen...
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2013, 09:15   #87
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward sit Bekijk bericht
Hahahaha laat mij niet lachen..jullie zijn allen jaloers op al die mooi getrainden jongens en meisjes met dat super geil donker tintje..jullie rotzooien hier maar racistische opmerkingen en hangen zelf in jullie luie zetels..pfff ik zou jullie lichamen niet moeten zien..trouwens hebben jullie echt niets anders te doen? echt zielig...

En in de overeenkomst van dit forum staat dit : "discriminatie op basis van zogenaamd ras, afkomst, sekse, seksuele voorkeur" hoeveel punten waren dit ook al weer?Trouwens niemand van jullie heeft ooit de 10Miles gelopen..moet je eens doen hoor zaaaaaaalig...
Dat klopt, die heb ik nooit gelopen. Andere kortere afstanden wel, maar in zeer beperkte mate. En het zal er niet meer van komen wegens knieproblemen. Mijn madam beweert ook dat dit zalig is. Ze loopt die afstand (kleine 20 km) elke zondag als ontspanning. Een donker tintje heeft ze wel niet. En haar lichaam is als 55+er jammer genoeg ook niet meer supergeil te noemen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2013, 12:09   #88
Edward sit
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 november 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
U reageert vandaag op een bericht van .....22 april 2013.
Proficiat !

Hopelijk was U tijdens de 10 miles iets vinniger, anders kon U via de voetgangerstunnel terug i.p.v. de Waaslandtunnel.
Euh heb ik jou geroepen?
Edward sit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 20:41   #89
kwantum
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 5 augustus 2010
Berichten: 2.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward sit Bekijk bericht
Euh heb ik jou geroepen?
Heeft iemand hier JOU geroepen?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2013, 23:07   #90
Edward sit
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 november 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik heb geen idee hoeveel hoofddoeken er in atletiekclubs meedoen. Ik weet wèl dat ze dan weer oververtegenwoordigd zijn (de gehakte penisjes dan) in gevechtssporten. Die hebben ze nodig om hun aggressiviteit onder controle te houden naar het schijnt. In Maastricht werden ze daarvoor zelfs gesubsidieerd (of totaal gratis kan ook). Achteraf bleek dat ze uitstekend getraind waren.....

Ik ging vooral uit van het gebrek aan hoofddoeken. Je weetwel dat "lapje stof" dat vastgegroeid is aan het schedeldak van sommigen zodat het niet verwijderbaar is.
Oooh zo zielig..kwaad en pissed off ..op alles en nog wat..ocharme..get a life..
Edward sit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2013, 23:09   #91
Edward sit
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 29 november 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Heeft iemand hier JOU geroepen?
Ach zo ..van naam veranderd?...hahhahaa even zielig als de vorige..pfff..get also a life..
Edward sit is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be