Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 juli 2014, 21:27   #21
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Beiden geven 6% aan!

Geef mij een officiële bron waar staat dat België 10% moslims telt!

Dus geen giswerk maar officiële cijfers, dank U.
Awel, 623.780 in 2010 en 900.000 in 2011, dat zijn de meest officiële cijfers die gekend zijn en ook gebruikt worden. Nieuwere cijfers zijn niet gekend, dat moet je interpoleren. Een wiskundige term die je wel zal kennen.

Je neemt de groei van de bestaande populatie en de nieuwelingen samen en zo kom je makkelijk boven het 1 miljoen uit, zijnde 9 �* 10 % naargelang. Dit is geen giswerk.

Officiële bronnen hebben we verder niet, ze doen alsof het geen probleem is.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:28   #22
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Proberen samen te leven is geen optie?

Dat lukt nu min of meer ook al in verstedelijkte gebieden waar de verhouding tot 50/50 is....
Dat ging ook in Syrië vroeger, blijkbaar is dat geen optie meer.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:30   #23
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
En hier telt U dan ook weer in uw voordeel, maar dan met meer dan het dubbele in de andere richting!

Bron: The 2011 census found 49,204 Muslims in Ireland, constituting 1.07% of the country's population. (bron: Wikipedia)

Moeten wij U nu echt serieus nemen?
Damn, cijfers uit 2011, het kan al goed bijna 2% zijn ondertussen.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:44   #24
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Zeker voor Frankijk (volgens U 15%) en Spanje (volgens U 20%).
Ja, hier was ik verkeerd, het loopt in Spanje vol van de moslims uit Afrika maar blijkbaar zorgt de crisis ervoor dat ze niet teveel groeien, er is daar geen OCMW zoals we dat hier kennen. 90% van de moslim leeraren is daar werkloos.

Frankrijk verwonderd me wel dat het geen 15% zou zijn maar ik vind geen recente studies, enkel jaren '90 en telefoon enquêtes van Pew.

Een Sheikh sprak in 1986 al van 6 miljoen moslims in Frankrijk, wat toen al meer is dan 10%. Je vergeet dat de moslimpopulatie sterker groeit dan de niet-moslims.
http://www.meforum.org/337/islam-in-...-of-life-is-in
The Ministry of Interior and Ined routinely speak of a Muslim population in France of 3 million. Sheikh Abbas, head of the Great Mosque in Paris, in 1987 spoke of twice as many -- 6 million
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:45   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.475
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Proberen samen te leven is geen optie?

Dat lukt nu min of meer ook al in verstedelijkte gebieden waar de verhouding tot 50/50 is....
Neen. Een verdere polarisatie is uitermate wenselijk.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:51   #26
Schimmelpenninck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juli 2014
Berichten: 1.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Neen. Een verdere polarisatie is uitermate wenselijk.
Mag ik vragen deze walgelijke stelling een beetje te onderbouwen met argumenten?
Schimmelpenninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:53   #27
Schimmelpenninck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juli 2014
Berichten: 1.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Damn, cijfers uit 2011, het kan al goed bijna 2% zijn ondertussen.
Ze hebben U daar nodig! Waarom vertrek je niet?

Hoewel het aantal moslims in Ierland naar verhouding laag is (1,07% van de totale bevolking) in vergelijking met andere Europese landen, is de islamitische bevolking in Ierland de afgelopen 20 jaar exponentieel toegenomen (1170%) en is de islam tegenwoordig de snelst groeiende religie in het land. De totale bevolking van Ierland bedraagt 4,6 miljoen mensen. Volgens cijfers van de Ierse volkstelling uit 1991 bedroeg het aantal moslims in het land 3.875. Na 1991 nam de islamitische bevolking toe vanwege de aankomst van islamitische vluchtelingen en asielzoekers uit Bosnië, Kosovo en Somalië. Bij de volkstelling in het jaar 2002 waren het 19.147, tot 2006 nam hun aantal toe tot 32.539. In 2011 bedroeg het aantal moslims al 49.204. De islamitische bevolking van Ierland zal de komende twintig jaar bijna driemaal zo groot worden. Een bericht met de titel “De toekomst van de globale islamitische bevolking: de prognoses voor 2010-2030” voorspelt dat er in het jaar 2030 125.000 moslims in Ierland zullen zijn.

Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 23 juli 2014 om 21:54.
Schimmelpenninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 21:55   #28
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
eerder 7%+
Bron ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 22:12   #29
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Nu dat de cijfers opgeklaard zijn ga ik over tot de vraag van de topic, hoe kunnen we moslims hier nog op een menselijke manier zonder oorlog buiten krijgen of inperken?
Menselijke manier ? Is dat een grap ? Gaat nooit lukken.

Citaat:
Mijn voorstel is om iedereen te begraven met een stuk varkenslapje, een oor of een poot. Een gelukspootje zeg maar, misdadigers wikkelen we helemaal in een varkensvel, de Engelsen hebben dat ook met succes uitgevoerd in Indië. Elke echte moslim zou het land dan toch zo vlug mogelijk willen verlaten of is dat op te lossen via een paar gebedjes?
Er zijn betere middelen die hen op een bepaald ogenblik misschien wel zullen besluiten om het zelf af te bollen.

- Beperking van het kindergeld voor allochtonen.
- Zorgen dat ze zich niet in getto's kunnen groeperen.
- Voorrangsregels voor belgen wat betreft sociale woningen.
- Het varkentje als huisdier promoten. Ook op straat en op tram of bus.
- Meer openbare sex op afbeeldingen in de straat en mensen zelf wat meer sexy gekleed gaan.
- Iedereen zou minstens een paar keer per dag een moslim of moslima op een perfect legale manier en met een beetje finesse, een kloot kunnen aftrekken. Je kan het nog zo gek niet bedenken. Ze moeten continu en dagelijks duidelijk voelen dat ze gediscrimineerd worden. En dat kan ieder van ons op een subtiele manier.
- Moskees afbreken.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 22:13   #30
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Ze hebben U daar nodig! Waarom vertrek je niet?

Hoewel het aantal moslims in Ierland naar verhouding laag is (1,07% van de totale bevolking) in vergelijking met andere Europese landen, is de islamitische bevolking in Ierland de afgelopen 20 jaar exponentieel toegenomen (1170%) en is de islam tegenwoordig de snelst groeiende religie in het land. De totale bevolking van Ierland bedraagt 4,6 miljoen mensen. Volgens cijfers van de Ierse volkstelling uit 1991 bedroeg het aantal moslims in het land 3.875. Na 1991 nam de islamitische bevolking toe vanwege de aankomst van islamitische vluchtelingen en asielzoekers uit Bosnië, Kosovo en Somalië. Bij de volkstelling in het jaar 2002 waren het 19.147, tot 2006 nam hun aantal toe tot 32.539. In 2011 bedroeg het aantal moslims al 49.204. De islamitische bevolking van Ierland zal de komende twintig jaar bijna driemaal zo groot worden. Een bericht met de titel “De toekomst van de globale islamitische bevolking: de prognoses voor 2010-2030” voorspelt dat er in het jaar 2030 125.000 moslims in Ierland zullen zijn.
Zijn dat dezelfde die voorspellen dat er in 2030 zo'n 1,3 miljoen moslims in België gaan zijn?
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 22:29   #31
Schimmelpenninck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juli 2014
Berichten: 1.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Menselijke manier ? Is dat een grap ? Gaat nooit lukken.

Er zijn betere middelen die hen op een bepaald ogenblik misschien wel zullen besluiten om het zelf af te bollen.

- Beperking van het kindergeld voor allochtonen.
- Zorgen dat ze zich niet in getto's kunnen groeperen.
- Voorrangsregels voor belgen wat betreft sociale woningen.
- Het varkentje als huisdier promoten. Ook op straat en op tram of bus.
- Meer openbare sex op afbeeldingen in de straat en mensen zelf wat meer sexy gekleed gaan.
- Iedereen zou minstens een paar keer per dag een moslim of moslima op een perfect legale manier en met een beetje finesse, een kloot kunnen aftrekken. Je kan het nog zo gek niet bedenken. Ze moeten continu en dagelijks duidelijk voelen dat ze gediscrimineerd worden. En dat kan ieder van ons op een subtiele manier.
- Moskees afbreken.
En hoe ziet U het deze debiele praat in een wettelijk/democratisch kader te gieten?
Puberale praat, zonder enige zin voor realisme.
Leuk voor op café, maar hier totaal belachelijk!

Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 23 juli 2014 om 22:31.
Schimmelpenninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 22:56   #32
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleser Bekijk bericht
Het zou mooi zijn, Europa bij het Kalifaat. Ik denk echter niet dat we er klaar voor zijn. Nog even, echter, en de goddelozen zijn de minderheid, en de dhimmi's zijn kapotgegaan aan schandalen en affaires. Dan is de tijd rijp om België eindelijk op het rechte pad te brengen, en de decadente christelijk-seculiere cultuur te verwijderen.
@ Schimmelpenninck: vindt u dit eerder niet walgelijk of bent u voorstander? Trouwens moslimpopulatie 6 of 10 %, het ziet er in ieder geval niet goed uit voor de arme autochtoon. Harde maatregelen dringen zich op om ONZE cultuur in ONS thuisland te verdedigen. Of moeten wij onze kelen laten oversnijden voor het offerfeest?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 23 juli 2014 om 22:58.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 23:00   #33
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleser Bekijk bericht
Ik ben autochtoon Vlaming, geen spatje vreemd bloed. Dit is ook MIJN thuisland. ONZE cultuur dient gezuiverd te worden. Als de "arme autochtoon" zich bekeert tot het ware geloof ziet het er heel goed uit.
Het ware geloof? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 23:09   #34
Schimmelpenninck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juli 2014
Berichten: 1.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
@ Schimmelpenninck: vindt u dit eerder niet walgelijk of bent u voorstander? Trouwens moslimpopulatie 6 of 10 %, het ziet er in ieder geval niet goed uit voor de arme autochtoon. Harde maatregelen dringen zich op om ONZE cultuur in ONS thuisland te verdedigen. Of moeten wij onze kelen laten oversnijden voor het offerfeest?
In hoeverre moeten we dit serieus nemen?

Waarschijnlijk één van de vlaams nationalisten/VB'ers die wat wil komen stoken en snel een nicknaam heeft aangemaakt.


Zoals zovelen op dit forum: tijd voor een vriendinnetje, een hobby, en misschien eens het internet gebruiken om werk te zoeken....?

Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 23 juli 2014 om 23:14.
Schimmelpenninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 23:19   #35
Schimmelpenninck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juli 2014
Berichten: 1.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleser Bekijk bericht
Welke dreiging? Ik zeg u, ik raak geen wapen aan. Mijn gezondheid laat zulks zelfs niet toe. De Islaam zal hier simpel overwinnen via de moederschoot, geen dreiging maar statistiek.

Natuurlijk hoeven we er geen (hoofd)doekjes om te winden: de islam heeft zich in Europa geworteld en zal zeker verder groeien. Het is echter absoluut niet zo dat die groei zo snel zal gaan dat Europa binnen 25 jaar democratisch overgenomen zal worden door de moslims, zoals sommige onheilsprofeten ons voorspiegelen. Daarbij wordt dan graag gesproken over een wereldwijd complot, waaraan miljoenen moslims bewust deelnemen en die gebaseerd is op gezinsplanning. Integendeel, moslimfamilies in Europa worden juist kleiner, ingegeven door dezelfde redenen als waarom moderne Europeanen steeds minder kinderen hebben. Wat wel duidelijk is, is dat de islam binnen Europa aan een zelfbewustwordingsproces bezig is.

De vraag is of de islam binnen Europa (en daarbuiten) daardoor niet op den duur zal evolueren, zoals ook het christendom dat in de loop der eeuwen heeft gedaan, noodgedwongen door de ontdekkingen en een ander perspectief op het wezen van de mens.

Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 23 juli 2014 om 23:19.
Schimmelpenninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 23:25   #36
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LCOG Bekijk bericht
Ik vraag mij eerder af hoe ik mensen kan overtuigen van het gevaar zonder dat ze gewoon racist roepen en weigeren te luisteren naar mijn argumenten.
Dat is dus onmogelijk. Daarvoor zien ze niet langer dan hun neus lang is, bovendien en dat vind ik veel erger storten veel mensen hun nakomelingen in een diepe afgrond, ze vermoorden als het ware indirect hun nakomelingsschap wegens hun eigenbelang. Eigenbelang in die zin dat politiekers voordeel halen uit de vele allochtonen die voor hen stemmen. Het hele gerechtelijke apparaat profiteert mee.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 23:32   #37
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Het ware geloof? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Dat gij u dat afvroeg ? Als hij zei dat hij vlaming en autochtoon was had ge toch al moeten weten dat het een bekeerling is. Die zijn nog het meest debiel en kan men bezwaarlijk nog vlaming of autochtoon noemen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 23:33   #38
Schimmelpenninck
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juli 2014
Berichten: 1.384
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleser Bekijk bericht
Moslimfamilies die kleiner worden hebben wij niet nodig. Het Kalifaat zal Moslims voor een keuze stellen, de Kalief erkennen of meegaan in de verziekte decadentie van het westen.

Ondertussen stijgt het aantal homoseksuelen, pedofielen, en andere mensonwaardige perversies die geen kinderen voortbrengen.
http://www.blog.sami-aldeeb.com/2014...-conferencier/
Schimmelpenninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 23:36   #39
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
In hoeverre moeten we dit serieus nemen?
Waarschijnlijk één van de vlaams nationalisten/VB'ers die wat wil komen stoken en snel een nicknaam heeft aangemaakt.
Zoals zovelen op dit forum: tijd voor een vriendinnetje, een hobby, en misschien eens het internet gebruiken om werk te zoeken....?
Gij zijt nog naiever ... de stokers op dit forum zijn gekend. En ze zijn nodig, want anders zou er geen debat zijn op dit forum. Dus worden er druppeslgewijs wat onruststokers geduld. Ze stoken onrust met mate. Niet zoals hem.

En trouwens uw opmerking "zoals zovelen op dit forum". Net alsof u hier al jaren zit en het rijlen en zeilen hier kent. U bent hier echter nog maar pas 2 dagen. Even gedurende 48h non-stop alle posts doorgenomen om een deskundig oordeel te vormen met een opmerking als "zoals zovelen op dit forum"? Wat een pretentie !

Maak uzelf maar wat wijs. Wij trappen daar niet in.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 juli 2014 om 23:42.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2014, 23:46   #40
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aleser Bekijk bericht
Er is geen gevaar. In tegendeel! Redding is opkomst! Het Vlaamse Volk zal bevrijd worden! De slavernij van de decadentie zal vernield worden.
Het Vlaamse volk zal inderdaad bevrijd worden, maar eerder van mensen zoals U. Hou uw domme achterlijke praat voor uzelf. Trouwens heb ik een heel klein vermoeden dat als u zo doorgaat, uw dagen hier op het forum misschien geteld zijn. Ik zeg wel, als u zo doorgaat met stommiteiten te vertellen..
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be