Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 september 2023, 20:32   #1
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard Waarom zijn linkse en liberale mensen zo?

Sorry dat ik even een veralgemening ga stellen, en laat het een motivatie voor links zijn. Kom terug tot uw eigen verstand en vraag u af of u gebrainwasht bent?

Ik ben actief op diverse fora en engageer vaak met linkse, rechtse en neutrale mensen over diverse actuele thema's. De ergste zijn de liberale christenen. Maar alles wat liberaal is daar kak ik eens goed op. Waarom? Nadat ik uw kiezers uw geesten zag uitbeelden.

Mensen die nog in doctrine van den Heilige Geest staan, zijn heel bekend door het verleden van ons geloof te bewaren in haar puurste essentie en haar onveranderlijke waarheid.

Linksen kunnen allemaal het narratief uitbeelden, maar bij de minste kritiek worden ze provocatief defensief, krijg je whataboutisme, negeren van essentie en nuance door er naast te praten, slachtoffers victim blamen, cancel culture, censuur, ...
En als dat allemaal niet meer werkt: ad hominem.
Simpele eenvoudige vragen (die tot waarheid leiden) negeren.

De liberale christen is nog erger. Die gingen full on woke en zoeken op google allerleitjes om de Waarheid uit haar context te verdraaien.

Hoe is dit geen brainwashing?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2023, 07:14   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Is het niet beter dat we als bevolking uit alle takken even de handen in elkaar slagen? Of gaan we onze vrijheden en volgende generatie werkelijk openhandig afgeven aan ideologieën en verdienmodellen van wolven in schaapsklederen?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be