Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 februari 2018, 22:21   #1641
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Ongelofelijke onzin om af te gaan op dat manifest en het ook nog uit z'n verband te trekken.

Het lijkt vooral zo dat Israël uit is op de vernietiging van de Palestijnse gebieden , aan de hand van daden, niet van uitspraken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 22:51   #1642
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.434
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ongelofelijke onzin om af te gaan op dat manifest en het ook nog uit z'n verband te trekken.

Het lijkt vooral zo dat Israël uit is op de vernietiging van de Palestijnse gebieden , aan de hand van daden, niet van uitspraken.
Als Israël de Palestijnse gebieden wil vernietigen doen ze dat gewoon.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 22:51   #1643
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Uw reactie is lachwekkend. Zowel Iran als Hamas hebben openlijk verklaard dat ze Israël gewoon van de kaart willen vegen. Je verwacht nu toch niet dat Israël braaf en onbeweeglijk zal afwachten tot het te laat is? Jij bent blijkbaar van oordeel dat zij zich als een "sitting duck" moeten gedragen.
Iran heeft dat helemaal niet verklaart ! ik weet precies waar dat hele idee op gebaseerd is, namelijk een citaat van ahmadinejad dat zwaar uit de context gerukt is , and thats it .
Dit is Israeli warmongering van de bovenste plank! Ze negeren de openlijke uitspraken van Iran waarin ze duidelijk maken dat ze geen bedreiging vormen.
Hamas vormt geen militaire bedreiging voor Israël

De dreiging die er is creëren ze zelf met behulp van de door u genegeerde misdaden. Wat ik voorstel is precies dat wat de hele wereld (behalve Israel , de VS en een paar mini eilanden) al decennia lang voorstelt.

En sinds wanneer moet een politieke partij staten erkennen ? En wat heeft Israel daar dan aan ?
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 22:53   #1644
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ongelofelijke onzin om af te gaan op dat manifest en het ook nog uit z'n verband te trekken.

Het lijkt vooral zo dat Israël uit is op de vernietiging van de Palestijnse gebieden , aan de hand van daden, niet van uitspraken.
Dat manifest is wat het is. Het bestaat. Ik ga Hamas niet beoordelen enkel op dat manifest maar feit is dat Hamas daarin spreekt over twee staten, en daarmee staat zélfs Hamas al veel verder dan Israël..


En ik had het vooral over de hypocrisie van Israël, aangezien Israël Hamas dingen verwijt waar het zichzelf schuldig aan maakt.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2018, 22:58   #1645
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ongelofelijke onzin om af te gaan op dat manifest en het ook nog uit z'n verband te trekken.
En als je denkt dat ik niet in staat ben om een manifest op een juiste manier te lezen, mag je me uiteraard wat 'toelichting' geven...

Heb je het wel gelezen trouwens, dat manifest?
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 14:44   #1646
Gloria
Burger
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Dat manifest is wat het is. Het bestaat. Ik ga Hamas niet beoordelen enkel op dat manifest maar feit is dat Hamas daarin spreekt over twee staten, en daarmee staat zélfs Hamas al veel verder dan Israël..


En ik had het vooral over de hypocrisie van Israël, aangezien Israël Hamas dingen verwijt waar het zichzelf schuldig aan maakt.
Ik heb het complete manifest van Hamas hier liggen. Duidelijk genoeg, dacht ik.
Gebaseerd op de de "Protocollen van Zion"
Erg snugger zijn ZE ook al niet.
Hamas is geen politieke partij, maar een terroristische beweging.
ZE terroriseren in de eerste plaats de Palestijnse bevolking.
Als je denkt dat hun bedreigingen aan Israel maar om te lachen zijn,
Ben je behoorlijk verkeerd.
Twee staten ? Zwanst na ni.
Elke morzel grond die ooit onder islamitisch bewind was mag nooit of te
nimmer door kaffirs bezoedeld worden.
Duidelijk,toch
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 14:54   #1647
Gloria
Burger
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Iran heeft dat helemaal niet verklaart ! ik weet precies waar dat hele idee op gebaseerd is, namelijk een citaat van ahmadinejad dat zwaar uit de context gerukt is , and thats it .
Dit is Israeli warmongering van de bovenste plank! Ze negeren de openlijke uitspraken van Iran waarin ze duidelijk maken dat ze geen bedreiging vormen.
Hamas vormt geen militaire bedreiging voor Israël

De dreiging die er is creëren ze zelf met behulp van de door u genegeerde misdaden. Wat ik voorstel is precies dat wat de hele wereld (behalve Israel , de VS en een paar mini eilanden) al decennia lang voorstelt.

En sinds wanneer moet een politieke partij staten erkennen ? En wat heeft Israel daar dan aan ?
Lieg je nou of weet je niet beter.
Elk vrijdagavondgebed eindigt met : "Dood aan Amerika! Dood aan Israel"
De propaganda van de ayatolla's lijdt geen twijfel.
Gelukkig is er een groeiende middenklasse die hier genoeg van krijgt en in opstand komt.
Of die zal slagen is nog maar de vraag. Het is een duivels regime dat overal
tentakels heeft en keihard terugslaat
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 16:16   #1648
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.534
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq Bekijk bericht
Dat manifest is wat het is. Het bestaat. Ik ga Hamas niet beoordelen enkel op dat manifest maar feit is dat Hamas daarin spreekt over twee staten, en daarmee staat zélfs Hamas al veel verder dan Israël..


En ik had het vooral over de hypocrisie van Israël, aangezien Israël Hamas dingen verwijt waar het zichzelf schuldig aan maakt.
Bedoelt u de nieuwe politiek van Hamas waarin een oplossing langs 1967 lijnen wordt geaccepteerd door Hamas? Daarbij zou er dus vrede kunnen komen indien oost Jeruzalem, de westelijke Jordaan oever en Gaza door Israël als Palestijnse gebieden erkend worden.

Ik denk dat Hamas zich vergist. Israël wil enkel kamp Gaza als een soort van door Israël gecontroleerd Palestijns kerkhof (voorlopig) laten bestaan en de rest volledig in beslag nemen. In feite komt dat neer op een trage exterminatie van de Palestijnen.

Het is enkel de VS die Israël hier op andere ideeën kan brengen. En dat zal niet direct gebeuren gezien de determinerende invloed van de Amerikaanse Joden op de midden oosten politiek van de VS. We gaan dus dan ook eerder meer oorlog krijgen dan minder oorlog vrees ik. En ondertussen wordt een oplossing voor de Palestijnen uitgesteld en de aandacht naar elders verlegd.

Een oplossing voor het Palestijnse Israëlisch conflict is de sleutel voor vrede in het midden Oosten. Helaas is niet direct een oplossing in het vooruitzicht.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 februari 2018 om 16:20.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 16:44   #1649
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Bedoelt u de nieuwe politiek van Hamas waarin een oplossing langs 1967 lijnen wordt geaccepteerd door Hamas? Daarbij zou er dus vrede kunnen komen indien oost Jeruzalem, de westelijke Jordaan oever en Gaza door Israël als Palestijnse gebieden erkend worden.

Ik denk dat Hamas zich vergist. Israël wil enkel kamp Gaza als een soort van door Israël gecontroleerd Palestijns kerkhof (voorlopig) laten bestaan en de rest volledig in beslag nemen. In feite komt dat neer op een trage exterminatie van de Palestijnen.
Wie zien dan ook steeds dat elke poging/ initiatief tot vrede door hamas totaal niet gewenst is . Denk hierbij aan het vormen van een eenheidsregering met Fatah in 2014 waarbij Hamas de door de VS en EU opgestelde voorwaarden accepteerde. De houding van de VS en EU was toen "wait and see" . Netanyahu ging totaal over zijn kookwater en stuurde direct aan op een conflict met Hamas zodat hij kon zeggen "zie je wel het zijn terroristen" of letterlijk "don't second guess me on Hamas"

Hierop volgde het "mowing the lawn" in Gaza door het IOF
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 17:50   #1650
Gloria
Burger
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Wie zien dan ook steeds dat elke poging/ initiatief tot vrede door hamas totaal niet gewenst is . Denk hierbij aan het vormen van een eenheidsregering met Fatah in 2014 waarbij Hamas de door de VS en EU opgestelde voorwaarden accepteerde. De houding van de VS en EU was toen "wait and see" . Netanyahu ging totaal over zijn kookwater en stuurde direct aan op een conflict met Hamas zodat hij kon zeggen "zie je wel het zijn terroristen" of letterlijk "don't second guess me on Hamas"

Hierop volgde het "mowing the lawn" in Gaza door het IOF
Nou breek m'n klomp . Vredesvoorstellen van Hamas. Gekker kan het niet.
"Onze strijd zal pas beeindigd zijn als de zionistische entiteit van de aardbodem
Is geveegd" (Hamas manifest)
Eenheidsregering ? Ze hebben elkaar duchtig uitgemoord.
Er zijn meer slachtoffers gevallen in hhun onderlinge strijd dan in 70 jaar
Conflict met Israel.
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 18:25   #1651
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Bekijk bericht
Lieg je nou of weet je niet beter.
Elk vrijdagavondgebed eindigt met : "Dood aan Amerika! Dood aan Israel"
De propaganda van de ayatolla's lijdt geen twijfel.
Geef mij de verklaring van Iraanse officials die zeggen dat Israël vernietigd moet worden ! Die bestaat niet . Wat er op straat geroepen wordt zegt niets .
Kunt u dat over het vrijdagavond gebed aantonen?

- Hoe veel landen heeft Iran aangevallen in de afgelopen eeuw ?? zero

Hier een uitspraak van Rouhani en een ex Israeli spy chief (2e link)https://www.theguardian.com/world/20...hani-un-speech

https://www.youtube.com/watch?v=yBqTr8tr7Ac
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 18:34   #1652
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Bekijk bericht
Nou breek m'n klomp . Vredesvoorstellen van Hamas. Gekker kan het niet.
"Onze strijd zal pas beeindigd zijn als de zionistische entiteit van de aardbodem
Is geveegd" (Hamas manifest)
Eenheidsregering ? Ze hebben elkaar duchtig uitgemoord.
Er zijn meer slachtoffers gevallen in hhun onderlinge strijd dan in 70 jaar
Conflict met Israel.
U bent zeer eenzijdig geïnformeerd blijkt wel :

Hamas leider met Abbas(sluiten deal) :



Wanneer je met een land in oorlog bent en keer op keer plat gebombardeerd word dan wil je die vijand vernietigen , wat is daar zo vreemd aan?
Israël zelf is bezig met het innemen van land , dat zeggen ze niet alleen , dat is concreet beleid! Dat is pas een echte dreiging .

Uw laatste claim is totaal onjuist en kansloos.


.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”

Laatst gewijzigd door atmosphere : 12 februari 2018 om 18:36.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 18:56   #1653
Gloria
Burger
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 137
Standaard

Ook even vergeten hoe lucratief het conflict is voor Hamas.
De leiders zijn astronomisch rijk.
Uw en ook mijn belastingsgeld verdwijnt in hun zakken
Nee, Israel moet niet lastig doen. Vrede dat zie je van hier!
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 19:00   #1654
Gloria
Burger
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
U bent zeer eenzijdig geïnformeerd blijkt wel :

Hamas leider met Abbas(sluiten deal) :



Wanneer je met een land in oorlog bent en keer op keer plat gebombardeerd word dan wil je die vijand vernietigen , wat is daar zo vreemd aan?
Israël zelf is bezig met het innemen van land , dat zeggen ze niet alleen , dat is concreet beleid! Dat is pas een echte dreiging .

Uw laatste claim is totaal onjuist en kansloos.


.
Das allang ongedaan gemaakt.Ze raken het niet eens wie
het meest mag graaien in de subsidiepotten.
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 19:06   #1655
Gloria
Burger
 
Geregistreerd: 22 januari 2006
Berichten: 137
Standaard

Makkelijk zat vanuit het veilige westen misdadige regimes goed te praten
Denk je dat er één Israelische arabier zit te wachten om de verworvenheden
Van een democratie te ruilen voor de misbruiken en willekeur van de tegenpartij ?
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 22:59   #1656
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als Israël de Palestijnse gebieden wil vernietigen doen ze dat gewoon.
Dat doen ze toch ook gewoon ! maar wel heel langzaam. Ze hebben namelijk te maken met de rest van de wereld die wel degelijk een rol speelt bij de intensiteit van de aanvallen.
Israel heeft niets voor niets veel mensen die zich beroepsmatig voor de overheid bezig houden met internationale public relations , nieuwsvoorziening enz.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 23:09   #1657
atmosphere
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 19.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Bekijk bericht
Makkelijk zat vanuit het veilige westen misdadige regimes goed te praten
Zoals het goed praten van het Israëlische regime.

Citaat:
Denk je dat er één Israelische arabier zit te wachten om de verworvenheden
Van een democratie te ruilen voor de misbruiken en willekeur van de tegenpartij ?
Nee , maar waarom doet dat er toe? daar gaat het toch niet om.

Ik praat geen regime goed , ik val aan wat evident onjuist is .
Niets wijst er op dat Iran Israël wil aanvallen. Het draait voor Israël om strategische en economische belangen , niet om een directe bedreiging.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 23:49   #1658
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Bekijk bericht
Ik heb het complete manifest van Hamas hier liggen. Duidelijk genoeg, dacht ik.
Gebaseerd op de de "Protocollen van Zion"
Erg snugger zijn ZE ook al niet.
Hamas is geen politieke partij, maar een terroristische beweging.
ZE terroriseren in de eerste plaats de Palestijnse bevolking.
Als je denkt dat hun bedreigingen aan Israel maar om te lachen zijn,
Ben je behoorlijk verkeerd.
Twee staten ? Zwanst na ni.
Elke morzel grond die ooit onder islamitisch bewind was mag nooit of te
nimmer door kaffirs bezoedeld worden.
Duidelijk,toch
Ofwel zit je daar nog met het oude manifest van Hamas, ofwel verzin je maar wat. Ik ga zeker niet beweren dat Hamas plots geen radicale partij meer is maar in hun nieuwe manifest zit helemaal geen verwijzing naar de 'Protocollen van Zion'. Doe dus moeite en informeer je beter.

'Terroristische beweging' is een stempel die iedereen zomaar ergens op kan kleven. Voor de Palestijnen is het Israëlische leger trouwens ook een terroristische beweging. 't Is dus maar hoe je het beziet...

En zoals ik ook al schreef: ik hoor Israël voortdurend zeuren 'de Palestijnen moeten dit, de Palestijnen moeten dat', maar laat Israël maar eens beginnen om eindelijk zélf de rechten van de Palestijnen te erkennen en excuses aan te bieden voor de vernietiging van Palestina in 1948. Zolang Israël niet eindelijk zélf de principes gaat respecteren die het van de Palestijnen eist, ga ik hen niet meer serieus nemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Bekijk bericht
Nou breek m'n klomp . Vredesvoorstellen van Hamas. Gekker kan het niet.
"Onze strijd zal pas beeindigd zijn als de zionistische entiteit van de aardbodem
Is geveegd" (Hamas manifest)
Laat Israël maar eens beginnen om zélf een zinnig vredesvoorstel te doen!

En ik wees je al op het feit dat Hamas een nieuw manifest gepubliceerd heeft. Als je zo nodig Hamas wil bekritiseren, baseer je dan op dat nieuwe manifest in plaats van maar te blijven zeuren over een manifest dat achterhaald is.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 13 februari 2018 om 00:03.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2018, 23:57   #1659
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Bedoelt u de nieuwe politiek van Hamas waarin een oplossing langs 1967 lijnen wordt geaccepteerd door Hamas? Daarbij zou er dus vrede kunnen komen indien oost Jeruzalem, de westelijke Jordaan oever en Gaza door Israël als Palestijnse gebieden erkend worden.

Ik denk dat Hamas zich vergist. Israël wil enkel kamp Gaza als een soort van door Israël gecontroleerd Palestijns kerkhof (voorlopig) laten bestaan en de rest volledig in beslag nemen. In feite komt dat neer op een trage exterminatie van de Palestijnen.

Het is enkel de VS die Israël hier op andere ideeën kan brengen. En dat zal niet direct gebeuren gezien de determinerende invloed van de Amerikaanse Joden op de midden oosten politiek van de VS. We gaan dus dan ook eerder meer oorlog krijgen dan minder oorlog vrees ik. En ondertussen wordt een oplossing voor de Palestijnen uitgesteld en de aandacht naar elders verlegd.

Een oplossing voor het Palestijnse Israëlisch conflict is de sleutel voor vrede in het midden Oosten. Helaas is niet direct een oplossing in het vooruitzicht.
Ja, ik had het inderdaad over de nieuwe politiek van Hamas.

Ik geef u volledig gelijk met uw standpunt dat Israël helemaal niet geïnteresseerd is in echte vrede met de Palestijnen. Israël wil gewoon door gaan met zijn huidige politiek en doet ook trouwens minder en minder moeite om dat te verbergen.

Maar blijven rekenen op de VS voor een oplossing is geen goed idee. Je zegt zelf dat van die kant geen verandering moet verwacht worden en zo is het ook. De internationale politiek van de VS is volledig verrot door de enorme macht van lobbygroepen en rijke sponsors die weinig in het algemeen belang geïnteresseerd zijn.

We moeten verder stoppen met te denken dat verandering enkel kan komen van de VS. De VS wil niet en is ook lang niet zo nodig als wordt verondersteld. De EU is voor Israël de belangrijkste handelspartner en het volstaat dat de EU die macht gebruikt om Israël te dwingen zijn politiek te wijzigen!
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2018, 00:00   #1660
Aarchzstvwqmrmbtvnpq
Gouverneur
 
Geregistreerd: 23 maart 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.051
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 13 februari 2018 om 00:02.
Aarchzstvwqmrmbtvnpq is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be