Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 29 augustus 2023, 10:06   #21
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

- "Wow. Mijn Uber chauffeur daarnet, die nam het niet zo nauw met de verkeersregels."

- "Stop met Uber hierbij te betrekken. Die man staat niet op de loonlijst van Uber."

__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 10:33   #22
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
- "Wow. Mijn Uber chauffeur daarnet, die nam het niet zo nauw met de verkeersregels."

- "Stop met Uber hierbij te betrekken. Die man staat niet op de loonlijst van Uber."

Neen jongen. In uw van de pot gerukte veronderstellingen beweer je dat JIJ verantwoordelijk bent voor het rijgedrag van uw Uberchauffeur. Net zoals Sputnik een leverancier is van VRT en een hele rits andere zenders, is Uber een leverancier van U. U bent verantwoordelijk voor de fratsen van Uber en zijn chauffeurs. Dat is wat u zegt. Want als u geen gebruik maakt van de diensten van Uber zal die chauffeur ook geen verkeersovertreding begaan.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 29 augustus 2023 om 10:35.
fox is offline  
Oud 29 augustus 2023, 10:55   #23
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Zelfs al zouden we aannemen dat die gast rechtstreekse banden heeft met de VRT...
Wat dan?

Bewijst dat iets?
Bewijst dat dat alle pedo's bij de VRT werken?

Natuurlijk vallen die gevallen harder op. Het zijn veelal gekende gezichten of stemmen.
Als zo iemand in de fout gaat gaat dat natuurlijk sneller het nieuws halen dan wanneer een simpele arbeider in één of andere fabriek dat doet.
Die haalt de voorpagina niet.

Dus wat is de bedoeling van deze draad?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline  
Oud 29 augustus 2023, 10:57   #24
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Zelfs al zouden we aannemen dat die gast rechtstreekse banden heeft met de VRT...
Wat dan?

Bewijst dat iets?
Bewijst dat dat alle pedo's bij de VRT werken?

Natuurlijk vallen die gevallen harder op. Het zijn veelal gekende gezichten of stemmen.
Als zo iemand in de fout gaat gaat dat natuurlijk sneller het nieuws halen dan wanneer een simpele arbeider in één of andere fabriek dat doet.
Die haalt de voorpagina niet.

Dus wat is de bedoeling van deze draad?
Ah, in een ander topic zat ik op Dries Van Langenhove zijn kap omdat die weer zoals een debiel pedofilie aan het linken was aan BV schap. Blijkbaar is onze vriend hier een fanboy van onnozel Driesje en wil hij hiermee "aantonen" dat pedofilie een enorm probleem is binnen de VRT.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 29 augustus 2023, 11:04   #25
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ah, in een ander topic zat ik op Dries Van Langenhove zijn kap omdat die weer zoals een debiel pedofilie aan het linken was aan BV schap. Blijkbaar is onze vriend hier een fanboy van onnozel Driesje en wil hij hiermee "aantonen" dat pedofilie een enorm probleem is binnen de VRT.
Ah, op die manier...
Tsja, 't was het proberen waard maar ik vrees dat het toch niet het gewenste succes heeft gehad.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline  
Oud 29 augustus 2023, 11:08   #26
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Neen jongen. In uw van de pot gerukte veronderstellingen beweer je dat JIJ verantwoordelijk bent voor het rijgedrag van uw Uberchauffeur. Net zoals Sputnik een leverancier is van VRT en een hele rits andere zenders, is Uber een leverancier van U. U bent verantwoordelijk voor de fratsen van Uber en zijn chauffeurs. Dat is wat u zegt. Want als u geen gebruik maakt van de diensten van Uber zal die chauffeur ook geen verkeersovertreding begaan.
Waar heb ik ooit gezegd dat de VRT verantwoordelijk is voor de pedo-fratsen van Anthony Liekens?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 11:09   #27
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Dus wat is de bedoeling van deze draad?
Dat vroeg Schoof ook al en daar heb ik al op geantwoord.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 11:23   #28
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Dat vroeg Schoof ook al en daar heb ik al op geantwoord.
Deze dus:

Citaat:
Ik doe een poging om het aantal pedo's bij de VRT correct in te schatten.
Oké, kan ik mee leven.

Maar waarom u beperken tot de VRT?
Hoeveel pedo's lopen er rond bij Volvo in Gent? Probeer je dat ook correct in te schatten? Of bij Proximus? Het stadsbestuur van Antwerpen? De KBC?

Ben je bij VTM ook beginnen tellen bij Jan Van Hecke? Of heb je die in rekening gebracht bij Studio 100?

Ik zou het immers raar vinden dat je enkel de pedo's bij de VRT gaat tellen en anderen gerust laat. Dat impliceert dat je de VRT viseert. Maar waarom je dat doet geef je nergens mee.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline  
Oud 29 augustus 2023, 11:32   #29
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ah, in een ander topic zat ik op Dries Van Langenhove zijn kap omdat die weer zoals een debiel pedofilie aan het linken was aan BV schap. Blijkbaar is onze vriend hier een fanboy van onnozel Driesje en wil hij hiermee "aantonen" dat pedofilie een enorm probleem is binnen de VRT.
Je begrijpt duidelijk niet welk punt DVL aan het maken is. Hij wordt al jaren door het slijk gesleurd door de regimepers omwille van enkele foute memes op een privé Discord server waar hij admin van was. En dat zit hem hoog. Recent voorbeeldje:

https://twitter.com/DVanLangenhove/s...79345154937280

Citaat:
@DVanLangenhove

Gisteren in het VRT-journaal over de IJzerwake werd er gezegd dat "Dries Van Langenhove voor de rechter moet komen voor het ontkennen van de Jodenvervolging".

Ze kiezen er natuurlijk specifiek voor om die ene aanklacht keer op keer te vermelden, omdat dit sinds WO2 de grootste misdaad is die je kan begaan. De blasfemie van het postmoderne tijdperk.

Maar waarom vermeldt dit uitschot dat zichzelf 'journalist' noemt nooit waar het specifiek om gaat?

Twee gerechtelijke instanties zeiden dat ik NIET vervolgd moest worden voor ontkenning van de holocaust omdat er niet de minste grond van bewijs was. Het was pas toen Jood Henri Heimans (ex voorzitter van het Hof van Beroep) in beroep ging tegen mijn niet-doorverwijzing voor ontkenning van de holocaust dat ik plots toch, tégen ieders verwachting in, werd doorverwezen voor ontkenning van de holocaust, met als énige argument dat ik "meer had moeten doen om te voorkomen dat ánderen memes zouden delen over de Jodenvervolging".

Ik heb dus -- zelfs volgens zij die mij willen veroordelen -- NOOIT iets gezegd over de Joden, zelfs geen grap gemaakt, nee, de 'fout' waarvoor ik nu in het 19 uur journaal voor heel Vlaanderen voor de zoveelste keer een ontkenner van de Jodenvervolging wordt genoemd is dat iemand ánders een meme zou hebben gedeeld over een 'Joodse Rolex' met een gasmeter er in en dat ik te weinig zou hebben gedaan om dat te voorkomen.

Ik ben er zeker van dat iedereen die dit leest, zelfs mijn grootste tegenstanders, ten volle beseffen hoe van de pot gerukt deze corrupte beschuldigingen zijn, maar toch zal ik nog jaren deze staatsterreur, deze eindeloze heksenjacht van het regime, moeten ondergaan.

En toch zal bijna iedereen, zelfs de meeste van mijn vele (stille) medestanders, te laf zijn om het voor mij op te nemen.

Geen probleem hoor, ik doe het wel alleen. De waarheid zal altijd overwinnen.

28 Aug 2023
De zaak Pichal - en de berichtgeving daarover - grijpt hij aan om de dubbele standaard aan te klagen tussen enerzijds de smerige manier waarop hij aangepakt wordt en anderzijds de behoedzame, neutrale toon in de Pichal-berichtgeving. Recent voorbeeld:

https://twitter.com/DVanLangenhove/s...57090024255694

Citaat:
@DVanLangenhove

Weet je nog hoe ze mij omschreven nadat zogezegd stoute memes werden ontdekt?



29 Aug 2023
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 11:40   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Zelfs al zouden we aannemen dat die gast rechtstreekse banden heeft met de VRT...
Wat dan?

Bewijst dat iets?
Bewijst dat dat alle pedo's bij de VRT werken?

Natuurlijk vallen die gevallen harder op. Het zijn veelal gekende gezichten of stemmen.
Als zo iemand in de fout gaat gaat dat natuurlijk sneller het nieuws halen dan wanneer een simpele arbeider in één of andere fabriek dat doet.
Die haalt de voorpagina niet.

Dus wat is de bedoeling van deze draad?
Ik zou het niet weten, ik denk dat de VRT in deze correct gehandeld heeft.

tis te zeggen zolang ze al niet veel vroeger op de hoogte waren, maar ik vermoed dat dat hier niet het geval is.
Herr Flick is offline  
Oud 29 augustus 2023, 11:43   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Je begrijpt duidelijk niet welk punt DVL aan het maken is. Hij wordt al jaren door het slijk gesleurd door de regimepers omwille van enkele foute memes op een privé Discord server waar hij admin van was. En dat zit hem hoog. Recent voorbeeldje:

https://twitter.com/DVanLangenhove/s...79345154937280



De zaak Pichal - en de berichtgeving daarover - grijpt hij aan om de dubbele standaard aan te klagen tussen enerzijds de smerige manier waarop hij aangepakt wordt en anderzijds de behoedzame, neutrale toon in de Pichal-berichtgeving. Recent voorbeeld:

https://twitter.com/DVanLangenhove/s...57090024255694
DVL was toen al ne grote jongen en had moeten weten dat prive servers helemaal niet prive zijn als ge ze openzet naar buiten toe.

de moment dat ge in uw leden een rat van de pers hebt of ene van de Securitate dan hebt ge het zitten he.
Herr Flick is offline  
Oud 29 augustus 2023, 11:59   #32
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Deze dus:

Oké, kan ik mee leven.

Maar waarom u beperken tot de VRT?
Ik beperkt mij helemaal niet tot de VRT. Deze draad gaat nu eenmaal over een geval bij de VRT. Als reactie op Fox zijn bewering in de Pichal-draad dat die laatste nog maar de tweede pedo-BV ooit zou zijn:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ook nu weer met zijn zever over alweer een bekende vlaming die pedofiel blijkt te zijn. Als je die alweer dan bekijkt dan gaat het waarschijnlijk over geval nummer 2 of zo.
Terwijl Pichal alleen al dit jaar, en alleen al bij de VRT, het tweede schermgezicht is met pedo-fratsen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Hoeveel pedo's lopen er rond bij Volvo in Gent? Probeer je dat ook correct in te schatten? Of bij Proximus? Het stadsbestuur van Antwerpen? De KBC?
Indien een medeforummer een aantoonbaar grove onderschatting zou doen van het aantal pedo's daar, dan wil ik daar gerust op reageren, ja.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 12:01   #33
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik zou het niet weten, ik denk dat de VRT in deze correct gehandeld heeft.

tis te zeggen zolang ze al niet veel vroeger op de hoogte waren, maar ik vermoed dat dat hier niet het geval is.
Akkoord.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 12:09   #34
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Akkoord.
wat is dan het probleem ??
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 29 augustus 2023, 12:12   #35
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
DVL was toen al ne grote jongen en had moeten weten dat prive servers helemaal niet prive zijn als ge ze openzet naar buiten toe.

de moment dat ge in uw leden een rat van de pers hebt of ene van de Securitate dan hebt ge het zitten he.
Tim Verheyden kan perfect dezelfde truuken van zijn S&V "reportage" toepassen op dit forum en elk van ons door het slijk sleuren met een paar selectieve kwoots uit onze berichtengeschiedenis.

Maar ja, wij zijn geen stemmenkanonnen op Vlaams-nationalistische kieslijsten. Het brengt niets op om een paar internet-anoniempjes een kopje kleiner te maken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 12:16   #36
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.343
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ik beperkt mij helemaal niet tot de VRT. Deze draad gaat nu eenmaal over een geval bij de VRT. Als reactie op Fox zijn bewering in de Pichal-draad dat die laatste nog maar de tweede pedo-BV ooit zou zijn:
Oke, dat wist ik niet.
Ik dacht ook dat je op een forum met een post reageerde op een bewering van een medeforummer.
Ik wist niet dat je daar een draad over moest beginnen, maar dat staat u natuurlijk vrij.
Het had wel geholpen als u in de openingspost deze motieven even had vermeld.



Citaat:
Terwijl Pichal alleen al dit jaar, en alleen al bij de VRT, het tweede schermgezicht is met pedo-fratsen.
Pichal? Schermgezicht??
__________________
It's just a ride.
BigF is offline  
Oud 29 augustus 2023, 12:22   #37
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Pichal? Schermgezicht??
Allee dan. Radiostem. En een hele prominente als ik de berichtgeving mag geloven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 12:24   #38
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ik beperkt mij helemaal niet tot de VRT. Deze draad gaat nu eenmaal over een geval bij de VRT. Als reactie op Fox zijn bewering in de Pichal-draad dat die laatste nog maar de tweede pedo-BV ooit zou zijn:



Terwijl Pichal alleen al dit jaar, en alleen al bij de VRT, het tweede schermgezicht is met pedo-fratsen.



Indien een medeforummer een aantoonbaar grove onderschatting zou doen van het aantal pedo's daar, dan wil ik daar gerust op reageren, ja.
U toont dat helemaal niet aan. U probeert iemand die stoemelings eens te zien was in een programma al te verkopen als een schermgezicht. Dat is complete nonsens. Iemand die ooit eens op een blauwe maandag een uberrit of 2 gedaan heeft is bijvoorbeeld ook geen taxichauffeur. Als de woordvoerder van 1 of ander bedrijf morgen gepakt wordt op bepaalde fratsen ga je die ook trachten te verkopen als schermgezicht.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 29 augustus 2023, 12:29   #39
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
wat is dan het probleem ??
Met de VRT-berichtgeving over Pichal? Niets.

Het zou mooi zijn indien de VRT zich even correct zou gedragen tegenover Dries VLH, die van een prul beschuldigd wordt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Oud 29 augustus 2023, 12:47   #40
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.915
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
U toont dat helemaal niet aan. U probeert iemand die stoemelings eens te zien was in een programma al te verkopen als een schermgezicht. Dat is complete nonsens. Iemand die ooit eens op een blauwe maandag een uberrit of 2 gedaan heeft is bijvoorbeeld ook geen taxichauffeur. Als de woordvoerder van 1 of ander bedrijf morgen gepakt wordt op bepaalde fratsen ga je die ook trachten te verkopen als schermgezicht.
Stoemelings?

Te zien aan het aantal kranten-interviews dat hem dat opleverde was dat toch niet zo "stoemelings":

HLN: Uitvinder Anthony Liekens uit ‘Team Scheire’: "Ik wil de grootste nerd van België worden”

GVA: Op bezoek in de garage van Anthony Liekens uit Schilde, de man die wetenschap rock-’n-roll wil maken

HN: Anthony Liekens leert uitvinden in zomerschool

De Tijd: De balans | Anthony Liekens

DS: ‘Shit, nerds zijn cool’
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het kan ook in scène gezet zijn hé.
vanderzapig is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be