Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 december 2023, 23:27   #1
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard VB: ‘waar rook is, is vuur’ en ‘guilty by association’.

Barbara Pas en Tom Van Grieken waren duidelijk in Terzake: dat geldt voor anderen, maar dat geldt niet voor ons.
Bovendien spreekt Dewinter ook nog eens zijn liefde voor Poetin uit. Tom Van Grieken zat zich in alle bochten te wringen om al die tegenstrijdigheden goed te praten.

Zo kennen we onze fascistjes.
Uw mening?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 december 2023 om 23:31.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 23:28   #2
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Zoveelste N-VA/VB troldraad van Dada
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 23:31   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zoveelste N-VA/VB troldraad van Dada
Hola, kritiek op VB ist verboten!
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 23:40   #4
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Barbara Pas en Tom Van Grieken waren duidelijk in Terzake: dat geldt voor anderen, maar dat geldt niet voor ons.
Bovendien spreekt Dewinter ook nog eens zijn liefde voor Poetin uit. Tom Van Grieken zat zich in alle bochten te wringen om al die tegenstrijdigheden goed te praten.

Zo kennen we onze fascistjes.
Uw mening?
Dat was 4 of 5 jaar geleden voor de oorlog begon maar dat ben je wel vergeten er bij te zeggen.

In de tijd dat Verhofstadt, Merkel en Michel bij Poetin op de koffie gingen.

Citaat:
Op de koffie bij Poetin: meer dan een beleefdheidsbezoek
https://www.standaard.be/cnt/dmf2018...iQ2wDnsg%3D%3D

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 december 2023 om 23:56.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 23:42   #5
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Overigens deed ook Peter De Roover een hilarische verklaring: ‘je kan niet op basis van een krantenartikel gaan veroordelen’.
Fucking hypocriet.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 23:46   #6
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Dadee ,het is gewoon wachten tot de volgende etterbuil open springt.

wie zal het deze keer zijn, ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 23:49   #7
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dadee ,het is gewoon wachten tot de volgende etterbuil open springt.

wie zal het deze keer zijn, ?
Ja goed, maar ik mag toch wel zeggen wat ik vind over die hypocrieten?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 06:54   #8
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Het is een feit dat de bende rond Filip De Winter een bende zakkenvullende alcoholici zijn die het Angelsaksische kapitalistische systeem verwerpen of zoiets of voor wie de vijanden van de vijanden de vrienden zijn, zijnde China en Rusland. Die bende trekt stemmen aan maar lijkt geen macht in de echte wereld en amper meer in het VB te hebben.

Ik vind het dan ook raar dat men over dit alles zo'n spel maakt terwijl een partij als PVDA zoveel meer macht heeft door haar invloed in het middenveld (de vakbonden en mutualiteiten) en in z'n geheel het Angelsaksisch kapitalistische systeem bestrijdt. In tegenstelling tot het VB is er in de PVDA helemaal geen factie die anders denkt, laat staan een machtigere. Aan de manif(i)estaties van PVDA nemen Chinese en Cubaanse vertegenwoordigers deel en de partij neemt deel aan internationale marxistische beweging waarin China de plak zwaait.

Niemand maalt daarom, de partij zit niet in een cordon en kan mee regeren. Ik wil niet goedspreken wat Creyelman deed. Voor mij mag hij in de gevangenis maar het is totaal ongeloofwaardig en hypocriet zo'n spel te maken over zijn zakkenvullersspionage terwijl de veel machtigere PVDA net hetzelfde in het kwadraat doet. Het valt ook niet te begrijpen dat China voor de diensten van Creyelman betaalde terwijl het gratis en voor niets hetzelfde en zoveel meer van de PVDA krijgt of kan krijgen. Mijn inziens zijn de dronken wanneberevolutionaire zakkenvullers van het VB in de val gelopen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:01   #9
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.474
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja goed, maar ik mag toch wel zeggen wat ik vind over die hypocrieten?
Natuurlijk, zelfs als het de 725ste keer is dat je uw mening neerpent.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 december 2023 om 07:01.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:03   #10
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Barbara Pas en Tom Van Grieken waren duidelijk in Terzake: dat geldt voor anderen, maar dat geldt niet voor ons.
Bovendien spreekt Dewinter ook nog eens zijn liefde voor Poetin uit. Tom Van Grieken zat zich in alle bochten te wringen om al die tegenstrijdigheden goed te praten.

Zo kennen we onze fascistjes.
Uw mening?
Dat het goed is dat we zo de grenzeloze hypocrisie van extreem-rechts te zien krijgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:06   #11
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Overigens deed ook Peter De Roover een hilarische verklaring: ‘je kan niet op basis van een krantenartikel gaan veroordelen’.
Fucking hypocriet.
Iets om hem aan te herinneren de volgende keer dat hij in het federaal parlement met veel pathos een show komt opvoeren over iets dat hij opgepikt heeft uit de krant...

Waar had hij het verhaal over CR bijvoorbeeld opgepikt ? Juist...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:07   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ja goed, maar ik mag toch wel zeggen wat ik vind over die hypocrieten?
Zolang je coherent bent he

Je zou moeten tevreden zijn dat het VB een normale partij begint te worden

Alleen zijn ze nog op leerschool, en gooien ze hun "beste criminele verdedigers van hun eigenlijke wensen" buiten in plaats van ze op lijsten te zetten.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:07   #13
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat het goed is dat we zo de grenzeloze hypocrisie van extreem-rechts te zien krijgen.
Je wil zeggen dat het VB op de andere partijen begint te lijken ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:09   #14
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Het is een feit dat de bende rond Filip De Winter een bende zakkenvullende alcoholici zijn die het Angelsaksische kapitalistische systeem verwerpen of zoiets of voor wie de vijanden van de vijanden de vrienden zijn, zijnde China en Rusland. Die bende trekt stemmen aan maar lijkt geen macht in de echte wereld en amper meer in het VB te hebben.

Ik vind het dan ook raar dat men over dit alles zo'n spel maakt terwijl een partij als PVDA zoveel meer macht heeft door haar invloed in het middenveld (de vakbonden en mutualiteiten) en in z'n geheel het Angelsaksisch kapitalistische systeem bestrijdt. In tegenstelling tot het VB is er in de PVDA helemaal geen factie die anders denkt, laat staan een machtigere. Aan de manif(i)estaties van PVDA nemen Chinese en Cubaanse vertegenwoordigers deel en de partij neemt deel aan internationale marxistische beweging waarin China de plak zwaait.

Niemand maalt daarom, de partij zit niet in een cordon en kan mee regeren. Ik wil niet goedspreken wat Creyelman deed. Voor mij mag hij in de gevangenis maar het is totaal ongeloofwaardig en hypocriet zo'n spel te maken over zijn zakkenvullersspionage terwijl de veel machtigere PVDA net hetzelfde in het kwadraat doet. Het valt ook niet te begrijpen dat China voor de diensten van Creyelman betaalde terwijl het gratis en voor niets hetzelfde en zoveel meer van de PVDA krijgt of kan krijgen. Mijn inziens zijn de dronken wanneberevolutionaire zakkenvullers van het VB in de val gelopen.

Het is niet 'de bende rond PhDW' maar wel 'de bende van PhDW, hemzelf inbegrepen' waar dit rond draait. Mister Philip heeft zelf nog zitten maneuvreren om een chinese spion voor uitzetting te behoeden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:23   #15
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is niet 'de bende rond PhDW' maar wel 'de bende van PhDW, hemzelf inbegrepen' waar dit rond draait. Mister Philip heeft zelf nog zitten maneuvreren om een chinese spion voor uitzetting te behoeden.
Het was niet mijn bedoeling hem door dat woord uit te sluiten. 'Rond' sluit in. Ik pleit De Winter niet vrij.

(Al blijf ik wel nog achter mijn vroegere mening staan dat de dictaturen uit het midden oosten omver werpen om democratie te brengen geen goed idee was. Wat ook is gebleken.)
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 09:35   #16
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is niet 'de bende rond PhDW' maar wel 'de bende van PhDW, hemzelf inbegrepen' waar dit rond draait. Mister Philip heeft zelf nog zitten maneuvreren om een chinese spion voor uitzetting te behoeden.
Kijk, de perfectie is de vijand van het goede. Het heeft totaal geen belang om naar kleine details zoals eventuele affiniteiten voor vreemde mogendheden te kijken, als men niet naar de essentie kijkt: de makakken invasie. Je moet problemen hierarchiseren. Iedereen die niet voluit gaat voor makakken eliminatie, die is al zodanig nefast voor onze maatschappij, dat die 100 keer erger is dan gelijk wie die wel aan makakkeneliminatie wil doen, wat de kleine onhebbelijkheden van die persoon op andere vlakken ook is he.

Als men iedereen die kan helpen bij het opkuisen van de makakkenbezoedeling gaat weren omdat zij kleine onhebbelijkheden hebben, dan is men er 100 keer erger aan toe dan als men die mensen hun nuttige bijdragen kan ondersteunen. Dat men kan dromen van voor de rest perfecte makakkenruimers is waar, maar het blijft onpragmatisch. Op dit ogenblik is er EEN ENKEL probleem met ENORME HOOGDRINGENDHEID: van de makakken afgeraken.

Eens dat achter de rug is, kunnen we praten over kleiner pietluttigheden die ook beter konden.

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 december 2023 om 09:37.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 09:50   #17
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Vlaams-nationalisten en de Engelse taal leidt vaak tot dijenkletsers. Deze is niet hilarisch maar toch. Het is niet guilty by association maar guilt by association.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 09:55   #18
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Vlaams-nationalisten en de Engelse taal leidt vaak tot dijenkletsers. Deze is niet hilarisch maar toch. Het is niet guilty by association maar guilt by association.
Citaat:
‘guilty by association’.
Hm, deze quote komt uit de titel van Dadelmelee. Is hij nu Vlaams Nationalist omdat hij fouten schrijft in de Engelse taal?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 10:15   #19
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hm, deze quote komt uit de titel van Dadelmelee. Is hij nu Vlaams Nationalist omdat hij fouten schrijft in de Engelse taal?
Ik heb het haar op Terzake horen zeggen.
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 10:26   #20
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.068
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hm, deze quote komt uit de titel van Dadelmelee. Is hij nu Vlaams Nationalist omdat hij fouten schrijft in de Engelse taal?
Ik citeer Barbara Pas. Je wil toch niet dat ik haar woorden verdraai?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be