Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 april 2006, 19:36   #1021
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Ik weet echt niet wat ik nog kan geloven hoor? Je stelt een eerlijke vraag en ze geven niet thuis? Het zal wel aan mij liggen hé!
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2006, 20:12   #1022
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik weet echt niet wat ik nog kan geloven hoor? Je stelt een eerlijke vraag en ze geven niet thuis? Het zal wel aan mij liggen hé!
Ziet U wel... dat U het nog zou gaan begrijpen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2006, 23:46   #1023
katy
Vreemdeling
 
katy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 27
Standaard

kobaf, best niet spreken in naam van de arme, want niet alle arme zijn het eens met jullies ideologie. Het enige wat jij bereikt is dat doppers een nog slechtere naam krijgen en het nog moeilijker krijgen.
Ik kan me wel voorstellen dat sommigen blij zijn met het VWS en zo uit hun isolement geraken, maar het lijkt wel of je je eigen vrienden het liefste in de armoede wil houden. Ik persoonlijk vind dat het schreinend is als ouderen en zieken in de armoede zitten en daar moet dus echt iets aan veranderen. Ik begrijp het probleem trouwens niet, jullie zijn blijkbaar heel gelukkig en willen daarom niet als werkslaafje dienen, wat zit je dan te zeuren. Ik heb heel wat kritiek op de politiek, maar aan de andere kant besef ik maar al te goed dat ik het als belg nog zo slecht niet heb in vergelijking met de rest van de wereld.
__________________
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
katy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2006, 23:53   #1024
debbie
Minister
 
debbie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2005
Berichten: 3.178
Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katy Bekijk bericht
kobaf, best niet spreken in naam van de arme, want niet alle arme zijn het eens met jullies ideologie. Het enige wat jij bereikt is dat doppers een nog slechtere naam krijgen en het nog moeilijker krijgen.
Ik kan me wel voorstellen dat sommigen blij zijn met het VWS en zo uit hun isolement geraken, maar het lijkt wel of je je eigen vrienden het liefste in de armoede wil houden. Ik persoonlijk vind dat het schreinend is als ouderen en zieken in de armoede zitten en daar moet dus echt iets aan veranderen. Ik begrijp het probleem trouwens niet, jullie zijn blijkbaar heel gelukkig en willen daarom niet als werkslaafje dienen, wat zit je dan te zeuren. Ik heb heel wat kritiek op de politiek, maar aan de andere kant besef ik maar al te goed dat ik het als belg nog zo slecht niet heb in vergelijking met de rest van de wereld.
Iedereen zegt nog altijd wat hij zelf wil. Vertel jij dan jouw berhaal hé, staat je vrij. Wat ben jij een ongelooflijke trut zeg. Recht op vrije menigsuiting, ooit al van gehoord?
Pfff, wat een zwans allemaal.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 00:35   #1025
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

trippel

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 00:39.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 00:35   #1026
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door katy Bekijk bericht
kobaf, best niet spreken in naam van de arme, want niet alle arme zijn het eens met jullies ideologie.
ik spreek slechts namens een 25 tal armen momenteel samen met de limburgse leeuw
Citaat:
Het enige wat jij bereikt is dat doppers een nog slechtere naam krijgen en het nog moeilijker krijgen.
Die naam kan niet slechter meer worden. Da s t voordeel van helemaal in de put zitten. Je kan dan enkel nog naar boven. Beneden is er niets meer. De reputatie vd dopper kan alleen maar beteren middels assertiviteit en stoutmoedigheid. Nederigheid is in een sociale emancipatorische strijd onwenselijk. Kijk maar naar de homo s en de vrouwen.
Citaat:
Ik kan me wel voorstellen dat sommigen blij zijn met het VWS en zo uit hun isolement geraken, maar het lijkt wel of je je eigen vrienden het liefste in de armoede wil houden. Ik persoonlijk vind dat het schreinend is als ouderen en zieken in de armoede zitten en daar moet dus echt iets aan veranderen.
dus met andere woorden je deelt ook op in schuldige en onschuldige armen. weet je wat. Voor zover ik jouw ken ben je arm en niet ziek en ook niet oud. Dus als je die theorie van je toepast op jezelf is het ook je eigen schuld he. En dat is het probleem nu net. Doordat je de schuld bij jezelf legt wordt je door je schuldgevoel verlamd. Op die manier zal er nooit verandering kunnen komen.

daarom is het zeer belangrijk voor alle armen dat er een groep van armen is die alle gene, schaamte en schuldgevoelens opzij zetten. De andere armen zullen dan vervolgens zien dat van je kloten maken werkt. En vervolgens zullen ze oook van hun kloten durven maken.

Kijk maar naar onze grote held van de arme ouderlingen georges pirard. Dankzij het feit dat hij van zijn kloten durfde maken heeft hij nu iets van een 150 euro meer van het ocmw. 150 euro waar hij wettelijk geen recht op had. Als nu de andere oudjes het ook nog willen snappen dan gaan ze dus ook die 150 euro vragen. Tenslotte als hij dat krijgt moeten ze het aan iedereen geven he. Als ze het aan iedereen moeten geven dan wil dat zeggen dat ze de wet moeten veranderen. Dat zou er op neer komen dat wettelijk alle 65 + ers 150 euro mer ocmw zouden krijgen.

automatisch dus en als jij 65 plus bent en niet anders kan da leven van het ocmw dan zal je dat dus ook krijgen.

en dat allemaal dankzij die ouwe koppigaard - ik zeg het nogmaals een held is het !!!
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 00:37.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 00:35   #1027
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 00:38.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 00:53   #1028
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Ik begrijp het probleem trouwens niet, jullie zijn blijkbaar heel gelukkig en willen daarom niet als werkslaafje dienen, wat zit je dan te zeuren. .
zelf ben ik niet echt ongelukkig door mijn armoede. Maar vws gaat niet over mij alleen maar wel over alle armen. In feite is het idd ook zo dat we twee zaken doen.

1. eisen we dat iedereen een menswaardig bestaan kan leiden en dat iedreen gelijke kansen heeft.

dat wil dus zeggen dat als internet bvb tot een noodzaak werd gemaakt om te kunnen functioneren in deze moderne maatschappij dat we eisen dat iedereen dan ook zeker internet kan hebben.

2. wijzen we op het feit dat men de basisbehoeften steeds maar uitbreid en dat men de mensen de mogelijkheid moet geven om niet mee te gaan in die technologische evolutie. Dat gaat dus over het recht om simpel te mogen zijn.

een groot gedeelte van de armen is eigenlijk gewoon arm louter omdat ze niet mee kunnen of willen in die moderne gekte.

voor degenen die niet mee willen valt het nog mee om deze zaken dan ook te missen maar voor degenen die het niet kunnen is het een heel andere zaak.

je kan dat vergelijken met het schoonheidsideaal van de vrouw bvb.

een vrouw mag bvb niet dik zijn

veel vrouwen zijn dan ook ongelukkig niet omdat ze dik zijn maar omdat ze niet dik mogen zijn , omdat ze door hun dik zijn niet voldoen aan de criteria dus.

zo is dat ook met de armen - voor mijn part moeten alle armen de kans hebben om genoeg geld te hebben om een auto te kunnen kopen en om twee weken per jaar naar oostenrijk te gaan en om naar six flags te gaan en om kabeltv te hebben om naar big brother te kijken maar in veel gevallen zijn dat allemaal aangepraatte zaken.

men heeft die armen wijsgemaakt ( via onder andere reclame ) dat ze dit en dat nodig hebben om gelukkig te zijn. Gevolg is dat ze ongelukkig zijn omdat ze dat niet hebben. Belangrijk dus om mensen terug tot hun reeele behoeften te brengen, en anderzijds om die mogelijkheid dan ook vd maatschappij te eisen en om te eisen dat die behoeften ook niet zo worden opgedrongen.

hoe dan ook armen overtuigen dat ze die zaken niet nodig hebben doe je alleen maar door ze te laten zien dat je ze zelf niet nodig hebt. en dat je gerust gelukkig kan zijn zonder al die rotzooi.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 00:55.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 01:00   #1029
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Ik heb heel wat kritiek op de politiek, maar aan de andere kant besef ik maar al te goed dat ik het als belg nog zo slecht niet heb in vergelijking met de rest van de wereld
dat is een non argument.

vanuit de ervaring ken ik zowel de armoede van de vierde wereld als die van de derde wereld.

de armoede in de derde wereld is fysiek het zwaarste.
de armoede van de vierde wereld is geestelijk het zwaarste.

aangezien ik vrij gezond ben en bijna niks eten nodig heb verkies ik dus de armoede uit de derde wereld boven de armoede uit de vierde wereld. liever heb ik honger maar leef ik in een omgeving waar iedereen honger heeft. Liever arm tussen de armen dan arm hier tussen de asociale rijken.

toch blijf ik lekker hier omdat van hieruit de strijd geleverd moet worden.

en ook indien de armoede in de derde wereld erger is dan hier dan nog is dat helemaal geen excuus om hier onze grondwet niet toe te passen
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 01:15.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 07:25   #1030
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ziet U wel... dat U het nog zou gaan begrijpen...
Ik begrijp het maar al te goed hoor,de overheid creeërt een aantal kunstmatige knelpuntberoepen zodat ze later de werkloze kan verwijten

Terwijl de overheid zelf schuld draagt dat er zoveel werloze zijn.
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 08:33   #1031
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
ik spreek slechts namens een 25 tal armen momenteel samen met de limburgse leeuw Die naam kan niet slechter meer worden. Da s t voordeel van helemaal in de put zitten. Je kan dan enkel nog naar boven. Beneden is er niets meer. De reputatie vd dopper kan alleen maar beteren middels assertiviteit en stoutmoedigheid. Nederigheid is in een sociale emancipatorische strijd onwenselijk. Kijk maar naar de homo s en de vrouwen. dus met andere woorden je deelt ook op in schuldige en onschuldige armen. weet je wat. Voor zover ik jouw ken ben je arm en niet ziek en ook niet oud. Dus als je die theorie van je toepast op jezelf is het ook je eigen schuld he. En dat is het probleem nu net. Doordat je de schuld bij jezelf legt wordt je door je schuldgevoel verlamd. Op die manier zal er nooit verandering kunnen komen.

daarom is het zeer belangrijk voor alle armen dat er een groep van armen is die alle gene, schaamte en schuldgevoelens opzij zetten. De andere armen zullen dan vervolgens zien dat van je kloten maken werkt. En vervolgens zullen ze oook van hun kloten durven maken.

Kijk maar naar onze grote held van de arme ouderlingen georges pirard. Dankzij het feit dat hij van zijn kloten durfde maken heeft hij nu iets van een 150 euro meer van het ocmw. 150 euro waar hij wettelijk geen recht op had. Als nu de andere oudjes het ook nog willen snappen dan gaan ze dus ook die 150 euro vragen. Tenslotte als hij dat krijgt moeten ze het aan iedereen geven he. Als ze het aan iedereen moeten geven dan wil dat zeggen dat ze de wet moeten veranderen. Dat zou er op neer komen dat wettelijk alle 65 + ers 150 euro mer ocmw zouden krijgen.

automatisch dus en als jij 65 plus bent en niet anders kan da leven van het ocmw dan zal je dat dus ook krijgen.

en dat allemaal dankzij die ouwe koppigaard - ik zeg het nogmaals een held is het !!!
Wat een gezever...

Maar allee, zeveren is een basisrecht...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 08:34   #1032
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Wat een gezever...

Maar allee, zeveren is een basisrecht...
Daar weet jij alles van hé CHIPIE
__________________
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 08:54   #1033
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Goed, ik denk er aan om de moderator te vragen of de titel kan worden veranderd van deze thread in "op zoek naar werk" ipv "iedereen aan het werk" (ik weet niet of het nog mogelijk is om een titel te veranderen, wacht nog op antwoord van een moderator). Dit om specifieker aan te geven waar het hem hier om te doen is.
De draad is nooit opgestart met de bedoeling om nu eens iedereen aan het werk te zetten die niet willen of niet kunnen, wel om op zoek te gaan naar de knelpunten van de tewerkstelling. Momenteel komen er te veel reacties los die hier eigenlijk niet bedoeld waren.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 09:36   #1034
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
dat is een non argument.

vanuit de ervaring ken ik zowel de armoede van de vierde wereld als die van de derde wereld.

de armoede in de derde wereld is fysiek het zwaarste.
de armoede van de vierde wereld is geestelijk het zwaarste.

aangezien ik vrij gezond ben en bijna niks eten nodig heb verkies ik dus de armoede uit de derde wereld boven de armoede uit de vierde wereld. liever heb ik honger maar leef ik in een omgeving waar iedereen honger heeft. Liever arm tussen de armen dan arm hier tussen de asociale rijken.

toch blijf ik lekker hier omdat van hieruit de strijd geleverd moet worden.

en ook indien de armoede in de derde wereld erger is dan hier dan nog is dat helemaal geen excuus om hier onze grondwet niet toe te passen
De echte kansarmen, die uit de armoede willen, zouden dit allemaal nogal met verbazing lezen...

Dat ze binnenkort maar geen 'Weg met het VWS' betoging organiseren... want dat clubke doet veel meer kwaad dan goed...

Laatst gewijzigd door Chipie : 10 april 2006 om 09:41.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 10:32   #1035
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

er werd al eens een weg met vws betoging georganiseerd. En er werd zelfs door PC klein links ( degenen die de rode paradijzen ophemelen ) een heus platform tegen vws opgericht. Allemaal slechts een teken dat we goed bezig zijn
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 10:32.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 10:35   #1036
Don Quichote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 juni 2003
Berichten: 3.350
Standaard

Zijn er nog tekenen?
Don Quichote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 11:08   #1037
Sfax
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 12.310
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Wat ben jij een ongelooflijke trut zeg.
Jawel, het VWS beste mensen; zelfverklaarde heilzaamheid voor de armen, zolang je het als arme maar niet in je hoofd haalt er een ander gedachtengoed op na te houden dan het dictaat van de top.
Is het zo dat jullie met alle armen omgaan?

Nog maar eens het bewijs dat het VWS er enkel is voor zijn eigen agenda en niet voor de arme...
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 11:35   #1038
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Jawel, het VWS beste mensen; zelfverklaarde heilzaamheid voor de armen, zolang je het als arme maar niet in je hoofd haalt er een ander gedachtengoed op na te houden dan het dictaat van de top.
Is het zo dat jullie met alle armen omgaan?

Nog maar eens het bewijs dat het VWS er enkel is voor zijn eigen agenda en niet voor de arme...
we zijn er net enkel voor de agenda van de armen. en dus niet voor de agenda van de andersarmen. Katy bvb sluiten we niet uit. ze mag lid worden en mee komen wegen op onze besluitvorming. wat haar mening verder ook is. als het een echte arme is tenminste.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 11:38   #1039
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote Bekijk bericht
Zijn er nog tekenen?
ja jouw engagenament om ons op de voet op te volgen spreekt boekdelen .
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 april 2006 om 11:38.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 april 2006, 11:45   #1040
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
we zijn er net enkel voor de agenda van de armen. en dus niet voor de agenda van de andersarmen. Katy bvb sluiten we niet uit. ze mag lid worden en mee komen wegen op onze besluitvorming. wat haar mening verder ook is. als het een echte arme is tenminste.
Tja, Karma heeft het ondervonden wat het betekent... een mening mogen hebben (en dan startte hij nog een draad op om de armen te helpen)...

In de rode paradijzen zat onze koning in verzekerde bewaring...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be