Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 februari 2015, 09:17   #1
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard Ze orden gediscrimineerd!

Als progressief (naar verluid) extreem-linkse commiesossie ben ik uiteraard wel gevoelig voor de structurele problemen met betrekking tot discriminatie op de arbeidsmarkt, ik heb het zelf meermaals zien gebeuren, en het is geen geheim dat discriminatie en achterstelling tot allerlei maatschappelijke problemen kunnen leiden zoals gettovorming en de daarbij horende criminaliteit.

Discriminatie is zeker een probleem dat moet aangepakt worden als het zich stelt.

Ik zit echter met een nogal moeilijke vraag waar mijn medelinkse commiesossie progressievelingen geen deftig antwoord op geven.
Waar blijven de fundamentalistische Negers, Homoseksuelen, Christenen, Feministen, Oost-Europeanen, Aziaten, Joden, Hindoes, Zuid-Amerikanen, Hollanders en Domme Blondjes met hun terreuraanslagen in Europa in naam van hun geloof/identiteit/geaardheid? Die zijn toch ook allemaal meermaals het slachtoffer geweest van vormen van discriminatie, onderdrukking, spot en cartoons? Waarom schieten zij geen cartoonisten neer?

Het is een vreemde zaak, wie geeft mij een antwoord?
Bolleke Wol is offline  
Oud 17 februari 2015, 09:22   #2
MultiMAN
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 december 2014
Berichten: 824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Waarom schieten zij geen cartoonisten neer?
Je zou je ook kunnen afvragen, waarom zij hun wel op hun kop laten schijten?
MultiMAN is offline  
Oud 17 februari 2015, 09:23   #3
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Als progressief (naar verluid) extreem-linkse commiesossie ben ik uiteraard wel gevoelig voor de structurele problemen met betrekking tot discriminatie op de arbeidsmarkt, ik heb het zelf meermaals zien gebeuren, en het is geen geheim dat discriminatie en achterstelling tot allerlei maatschappelijke problemen kunnen leiden zoals gettovorming en de daarbij horende criminaliteit.

Discriminatie is zeker een probleem dat moet aangepakt worden als het zich stelt.

Ik zit echter met een nogal moeilijke vraag waar mijn medelinkse commiesossie progressievelingen geen deftig antwoord op geven.
Waar blijven de fundamentalistische Negers, Homoseksuelen, Christenen, Feministen, Oost-Europeanen, Aziaten, Joden, Hindoes, Zuid-Amerikanen, Hollanders en Domme Blondjes met hun terreuraanslagen in Europa in naam van hun geloof/identiteit/geaardheid? Die zijn toch ook allemaal meermaals het slachtoffer geweest van vormen van discriminatie, onderdrukking, spot en cartoons? Waarom schieten zij geen cartoonisten neer?

Het is een vreemde zaak, wie geeft mij een antwoord?
Waarom werden ze niet gediscrimineerd in de jaren '70 ?
Bobke is offline  
Oud 17 februari 2015, 09:36   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Je zou je ook kunnen afvragen, waarom zij hun wel op hun kop laten schijten?
Ze vinden dat een faire prijs in ruil voor eeuwigdurende bijstand en een luilekker leven in een beschaafd land.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 februari 2015, 09:40   #5
MultiMAN
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 december 2014
Berichten: 824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Als progressief (naar verluid) extreem-linkse commiesossie
Volgens mij ben je daar eerder een extreem flauw afkooksel van. Want om uw utopisch wereldbeeld door te kunnen voeren, moet je iedereen ie het niet met uw visie eens is, met kogels doorzeven tot er van discriminatie van andersdenkenden geen sprake meer kan zijn. Enfin, je weet best hoe het er in de communitische paradijzen aan toe ging.
MultiMAN is offline  
Oud 17 februari 2015, 09:50   #6
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Als progressief (naar verluid) extreem-linkse commiesossie ben ik uiteraard wel gevoelig voor de structurele problemen met betrekking tot discriminatie op de arbeidsmarkt, ik heb het zelf meermaals zien gebeuren, en het is geen geheim dat discriminatie en achterstelling tot allerlei maatschappelijke problemen kunnen leiden zoals gettovorming en de daarbij horende criminaliteit.

Discriminatie is zeker een probleem dat moet aangepakt worden als het zich stelt.

Ik zit echter met een nogal moeilijke vraag waar mijn medelinkse commiesossie progressievelingen geen deftig antwoord op geven.
Waar blijven de fundamentalistische Negers, Homoseksuelen, Christenen, Feministen, Oost-Europeanen, Aziaten, Joden, Hindoes, Zuid-Amerikanen, Hollanders en Domme Blondjes met hun terreuraanslagen in Europa in naam van hun geloof/identiteit/geaardheid? Die zijn toch ook allemaal meermaals het slachtoffer geweest van vormen van discriminatie, onderdrukking, spot en cartoons? Waarom schieten zij geen cartoonisten neer?

Het is een vreemde zaak, wie geeft mij een antwoord?
Omdat die laatsten die je opnoemt slimmer zijn en niet geloven dat wanneer je in naam van een profeet een aanslag pleegt 70 maagden krijgt in het zogenaamde hiernamaals.
alberto is offline  
Oud 17 februari 2015, 09:54   #7
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Volgens mij ben je daar eerder een extreem flauw afkooksel van. Want om uw utopisch wereldbeeld door te kunnen voeren, moet je iedereen ie het niet met uw visie eens is, met kogels doorzeven tot er van discriminatie van andersdenkenden geen sprake meer kan zijn. Enfin, je weet best hoe het er in de communitische paradijzen aan toe ging.
Islamitisch kalifaat of communistisch paradijs lijkt me een makkelijke keuze.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 februari 2015, 09:56   #8
MultiMAN
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 december 2014
Berichten: 824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Islamitisch kalifaat of communistisch paradijs lijkt me een makkelijke keuze.
Niemand houd u tegen.
MultiMAN is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:00   #9
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Ik denk dat ik toch ook liever in het door Murray Bookchin geïnspireerd anarchocommunistische Rojava zou leven dan onder de zegen van de Islamitische Staat.
Bolleke Wol is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:00   #10
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Want om uw utopisch wereldbeeld door te kunnen voeren, moet je iedereen ie het niet met uw visie eens is, met kogels doorzeven tot er van discriminatie van andersdenkenden geen sprake meer kan zijn.
Een beetje zoals het utopisch wereldbeeld van de religioten van uw slag bedoel je?
Bolleke Wol is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:10   #11
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Niemand houd u tegen.
Het mag nog altijd ietsje meer: ik verkies een paradijs zonder religioten en met een kapitalistische insteek.

En ik houd ook de islamieten niet tegen om in hun zandbaklanden op hun achterlijke manier te leven volgens de richtlijnen van hun ontekenbare en onverdraagzame profeet.
Ik heb er absoluut geen probleem mee dat ze in hun eigen regio hun waslijst aan barbarijen uitleven.
Meer zelfs: voor mij hoeft die islamitische regio niet eens plat genuket te worden, zolang dat volkje daar blijft en ons spaart van hun koranesque debiliteiten.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:17   #12
MultiMAN
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 december 2014
Berichten: 824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Een beetje zoals het utopisch wereldbeeld van de religioten van uw slag bedoel je?
IS voert op het moment fase 3 uit van Mao's befaamde battlefield strategie klassieker.
MultiMAN is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:20   #13
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
IS voert op het moment fase 3 uit van Mao's befaamde battlefield strategie klassieker.
Gelooft ge echt dat iemand nog in dat foefje trapt?
Denkt ge echt met andermans wreedheden die van uw islamietische staatsvrienden te vergoelijken?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:33   #14
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het mag nog altijd ietsje meer: ik verkies een paradijs zonder religioten en met een kapitalistische insteek.

En ik houd ook de islamieten niet tegen om in hun zandbaklanden op hun achterlijke manier te leven volgens de richtlijnen van hun ontekenbare en onverdraagzame profeet.
Ik heb er absoluut geen probleem mee dat ze in hun eigen regio hun waslijst aan barbarijen uitleven.
Meer zelfs: voor mij hoeft die islamitische regio niet eens plat genuket te worden, zolang dat volkje daar blijft en ons spaart van hun koranesque debiliteiten.
"Dat volkje" heeft daar nochtans ook gebied bezet van andere "volkjes" die die koranesque debiliteiten niet willen.
Van mij mogen de peshmergas en de guerillas "dat volkje" gerust verder blijven afknallen hoor.
Bolleke Wol is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:38   #15
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
"Dat volkje" heeft daar nochtans ook gebied bezet van andere "volkjes" die die koranesque debiliteiten niet willen.
Van mij mogen de peshmergas en de guerillas "dat volkje" gerust verder blijven afknallen hoor.
Onder mekaar en op eigen territorium: gogogogo!
Kan me geen lor schelen.
Ik heb teveel respect voor andere culturen om die zandnegers de hunne te misgunnen.
Beschaving kan en mag je niet opdringen.
We moeten er wél voor zorgen dat ze met hun barbaarse praktijken op eigen territorium blijven en ze niet exporteren naar hier.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:49   #16
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Welk eigen territorium is dat eigenlijk? IS heeft grote stukken gebied bezet en mensen daar verjaagd, dus zo 'eigen' is dat territorium toch niet, anders moesten ze geen mensen verjagen (bij de honderdduizenden).
Bolleke Wol is offline  
Oud 17 februari 2015, 10:58   #17
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Klojo eerste klas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2012
Berichten: 10.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Onder mekaar en op eigen territorium: gogogogo!
Kan me geen lor schelen.
Ik heb teveel respect voor andere culturen om die zandnegers de hunne te misgunnen.
Beschaving kan en mag je niet opdringen.
We moeten er wél voor zorgen dat ze met hun barbaarse praktijken op eigen territorium blijven en ze niet exporteren naar hier.
Owla, pas daar toch maar mee op. In den Congo zijn waren zo ook onder
elkaar aan 't motten, en wij , stoute Belg-kolonialen, mochten en mogen er wel mee voort blijven voor afdokken
__________________
Proud to be a koljo, sorry, klojo.
Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175
Klojo eerste klas is offline  
Oud 17 februari 2015, 11:02   #18
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Welk eigen territorium is dat eigenlijk? IS heeft grote stukken gebied bezet en mensen daar verjaagd, dus zo 'eigen' is dat territorium toch niet, anders moesten ze geen mensen verjagen (bij de honderdduizenden).
Sorry, maar het gaat niet om mijn territorium.
Elke natie moet zijn eigen territorium verdedigen en beveiligen.
Zelfs het onze is blijkbaar niet waterdicht genoeg om dat religieus crapuul buiten te houden.
We kunnen niet de veiligheid van gans de wereld bekostigen, als de onze nog rammelt.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 februari 2015, 11:07   #19
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het mag nog altijd ietsje meer: ik verkies een paradijs zonder religioten en met een kapitalistische insteek.

En ik houd ook de islamieten niet tegen om in hun zandbaklanden op hun achterlijke manier te leven volgens de richtlijnen van hun ontekenbare en onverdraagzame profeet.
Ik heb er absoluut geen probleem mee dat ze in hun eigen regio hun waslijst aan barbarijen uitleven.
Meer zelfs: voor mij hoeft die islamitische regio niet eens plat genuket te worden, zolang dat volkje daar blijft en ons spaart van hun koranesque debiliteiten.
Heb je er dan wel aan gedacht dat in hun zandbak ook andersdenkenden kunnen wonen? Lopen zij daar dan geen gevaar?
Sukkelaar is offline  
Oud 17 februari 2015, 11:11   #20
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Heb je er dan wel aan gedacht dat in hun zandbak ook andersdenkenden kunnen wonen? Lopen zij daar dan geen gevaar?
Hier lopen ook moslims rond.
Lopen ze gevaar?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be