Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 september 2018, 20:12   #161
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Ja, en op wiens conto komt dat dan? Duurde het 18 eeuwen voor een christen zich daar wat van aantrok?
Ooit gehoord over de gevolgen van de Franse revolutie en de afschaffing, ook in de bezette Nederlanden, van alle ordes en religieuze groeperingen die zich op zorg hadden toegelegd?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2018, 22:05   #162
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ooit gehoord over de gevolgen van de Franse revolutie en de afschaffing, ook in de bezette Nederlanden, van alle ordes en religieuze groeperingen die zich op zorg hadden toegelegd?
Die zaak heeft meer kanten. De franse revolutie had een oorzaak en Napoleon kreeg niet voor niets het fiat van de butgerij. Ik ga dat allemaal niet uitzoeken en afwegen. En verder wil ik nog opmerken dat geneeskunde en ziekenzorg bestonden in verschillende beschavingen in de oudheid. Het is geen bedenksel van christenen.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2018, 22:10   #163
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Die zaak heeft meer kanten. De franse revolutie had een oorzaak en Napoleon kreeg niet voor niets het fiat van de butgerij. Ik ga dat allemaal niet uitzoeken en afwegen. En verder wil ik nog opmerken dat geneeskunde en ziekenzorg bestonden in verschillende beschavingen in de oudheid. Het is geen bedenksel van christenen.
U slaat alweer de bal mis. Ik had het nergens over enige uniciteit. Wel over de gedragenheid vanuit de religieuze opvattingen, iets wat door sommigen, ondanks de nu eenmaal voorhanden zijnde elementen, tegen beter weten in werd ontkend.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2018, 23:28   #164
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U slaat alweer de bal mis. Ik had het nergens over enige uniciteit. Wel over de gedragenheid vanuit de religieuze opvattingen, iets wat door sommigen, ondanks de nu eenmaal voorhanden zijnde elementen, tegen beter weten in werd ontkend.
Je hebt het toontje van een zeurende schoolmeester Jan. Misschien was het tot enkele van de honderdduizenden of miljoenen minderbroeders en kloosterlingen doorgedrongen dat met wachten op wonderen en bidden geen resultaten werden geboekt en dat de handen uit de mouwen steken geboden was. Prima.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 06:46   #165
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bewezen ? Toon eerst maar eens wat van die ruimteschepen, dan spreken we verder.
Die ruimteschepen zijn veel te klein om te tonen.
Neen, het is zeer logische theorie, en dat is een kwestie van lezen, nadenken en begrijpen.
Begin daar maar eens mee en dan praten we verder.
Of kun je alleen maar plaatjes kijken?

Zo kan de wetenschap ook die zogenaamde singulariteit niet tonen, noch de ouderdom en de grootte van het heelal.
Het is allemaal theorie.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 09:14   #166
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Die ruimteschepen zijn veel te klein om te tonen.
Neen, het is zeer logische theorie, en dat is een kwestie van lezen, nadenken en begrijpen.
Begin daar maar eens mee en dan praten we verder.
Of kun je alleen maar plaatjes kijken?

Zo kan de wetenschap ook die zogenaamde singulariteit niet tonen, noch de ouderdom en de grootte van het heelal.
Het is allemaal theorie.

Vraag de microwezentjes dat ze eens een maxi versie van hun vliegende schotel maken. Dan kun je die tonen.

Voor hun christus gaan ze dat toch wel willen doen zeker ?
Je moet wel wat meer ambitie tonen hee, anders ga je nooit volgelingen vinden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 10:51   #167
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vraag de microwezentjes dat ze eens een maxi versie van hun vliegende schotel maken. Dan kun je die tonen.
Tja, helaas heb ik geen persoonlijk contact met de microwezentjes.
Maar misschien dat iemand in de toekomst dat nog eens voor elkaar zal krijgen.
Bovendien: zul je mij dan wel geloven alleen maar omdat je een plaatje ziet?
Citaat:
Voor hun christus gaan ze dat toch wel willen doen zeker ?
Zeker: ze hebben mij de geest gegeven hun bestaan te kunnen begrijpen.
Denken en begrijpen, dat is de grote kunst.
Plaatjes zijn voor de kinderen, en die komen wel later.
Citaat:
Je moet wel wat meer ambitie tonen hee, anders ga je nooit volgelingen vinden.
Ik denk dat de mensen wat meer ambitie moeten tonen, want ze zijn nog te lui om te lezen wat ik schrijf.
Een dom en lui volk gaat ten gronde.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 16:18   #168
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Tja, helaas heb ik geen persoonlijk contact met de microwezentjes.
Dat valt me wel tegen van je... 44 jaar in die branche zitten en nog altijd geen persoonlijk contact met je god/goden...

Citaat:
Bovendien: zul je mij dan wel geloven alleen maar omdat je een plaatje ziet?
Uiteraard niet. Plaatjes, dat is zever zoals 'getuigenissen' of mensen die 'verschijningen' zien. Quatsch dus.

Een fysiek tastbaar ruimteschip(je) van je microwezentjes, daarmee ga je kunnen overtuigen.


Citaat:
Ik denk dat de mensen wat meer ambitie moeten tonen, want ze zijn nog te lui om te lezen wat ik schrijf.
Een dom en lui volk gaat ten gronde.
Groot gelijk. Maar pas dat nu toe : zorg dat je dat ruimteschip te pakken krijgt.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 20:06   #169
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Daar zegt u het: u hebt hulpmiddelen nodig. En de mensheid beschikte op een bepaald moment van zijn geschiedenis niet over die hulpmiddelen. Is de kans dus uit te sluiten dat de mens nu niet over de passende hulpmiddelen beschikt om God te "zien"?
Als alle fanatieke gelovigen samen er in al die voorbije eeuwen nog altijd niet in geslaagd zijn een hulpmiddel uit te vinden/te construeren waarmee ongelovigen zoals ik "God" écht zouden kunnen zien, dan zal het er wellicht nooit meer van komen, me dunkt.

Dat is ongetwijfeld de reden waarom gelovigen hun energie liever steken in het kapot maken van ongelovigen; dat is voor hen de enige manier waarop ze ooit eventueel per ongeluk (!) hun groot gelijk zouden kunnen halen.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 20:10   #170
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Nu springt u toch van de hak op de tak. Eerst ging het alleen over "schadelijke invloeden" die eigen zouden (!) zijn aan theïsme. Nu heeft blijkbaar theïsme niets nuttig tot stand gebracht.

Even denken. In onze contreien zorgde de Kerk voor de uitbouw van de eerste ziekenhuizen. Niets nuttig?

Wie ziekenhuizen bouwt en gebruikt, gaat waarschijnlijk tégen Gods Grote Plannen in
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 20:17   #171
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Als alle fanatieke gelovigen samen er in al die voorbije eeuwen nog altijd niet in geslaagd zijn een hulpmiddel uit te vinden/te construeren waarmee ongelovigen zoals ik "God" écht zouden kunnen zien, dan zal het er wellicht nooit meer van komen, me dunkt.

Dat is ongetwijfeld de reden waarom gelovigen hun energie liever steken in het kapot maken van ongelovigen; dat is voor hen de enige manier waarop ze ooit eventueel per ongeluk (!) hun groot gelijk zouden kunnen halen.
Het is wachten tot de atheïsten zich spitsen in groepen (die mekaar gaan betrijden) met de leuze: 'de god waar wij niet in geloven is de echte, de god waar andere atheïsten niet in geloven is geen echte'.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 september 2018 om 20:18.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 21:03   #172
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Het is wachten tot de atheïsten zich spitsen in groepen (die mekaar gaan betrijden) met de leuze: 'de god waar wij niet in geloven is de echte, de god waar andere atheïsten niet in geloven is geen echte'.
Verder alles nog O.K. Geert ?
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 00:22   #173
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Misschien was het tot enkele van de honderdduizenden of miljoenen minderbroeders en kloosterlingen doorgedrongen dat met wachten op wonderen en bidden geen resultaten werden geboekt en dat de handen uit de mouwen steken geboden was. Prima.
En weer slaat u de bal mis. Van bij het begin van het christendom neemt de zorg van de zwakke een belangrijke plaats in. Niet echt verwonderlijk, daar Jezus ons ertoe oproept.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 08:49   #174
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat valt me wel tegen van je... 44 jaar in die branche zitten en nog altijd geen persoonlijk contact met je god/goden...
Gods Molens malen langzaam.
Wat is nu 44 jaar op een evolutie van miljoenen jaren?
Het valt mij tegen van de wereld dat ze na 44 jaar nog steeds mijn atoomtheorie niet willen lezen.
Citaat:

Uiteraard niet. Plaatjes, dat is zever zoals 'getuigenissen' of mensen die 'verschijningen' zien. Quatsch dus.
Je bent zelf over plaatjes begonnen, niet ik.
Citaat:
Een fysiek tastbaar ruimteschip(je) van je microwezentjes, daarmee ga je kunnen overtuigen.
Hoe dan?
Ten eerste zijn ze veel te klein, en zelfs als dat mogelijk zou zijn, waarom zouden de mensen dat dan plotseling wel geloven?
Citaat:
Groot gelijk. Maar pas dat nu toe : zorg dat je dat ruimteschip te pakken krijgt.
Neen, beste kerel, ga jij nu eens mijn atoomtheorie lezen.

Al vele jaren wordt hier al over Jezus geleuterd, en wie heeft ooit beweerd dat Jezus hier fysiek aan wezig moet zijn om geloofwaardig te zijn?

Neen, niemand heeft dat ooit voor elkaar gekregen, maar wel wordt er eindeloos doorgeleuterd, maar mijn atoomtheorie wil niemand lezen en daar eens inhoudelijk over discussiëren.

De waarheid in deze is gewoon dat de mensen veel te dom en te conservatief zijn om mijn atoomtheorie te willen lezen en te begrijpen.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 09:02   #175
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Je bent zelf over plaatjes begonnen, niet ik.

Neen, ik vroeg je een bewijs i.v.m. je ruimteschepen & microwentjes in #151 en daarop begon jij over plaatjes kijken in #165
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Die ruimteschepen zijn veel te klein om te tonen.
Neen, het is zeer logische theorie, en dat is een kwestie van lezen, nadenken en begrijpen.
Begin daar maar eens mee en dan praten we verder.
Of kun je alleen maar plaatjes kijken?

Zo kan de wetenschap ook die zogenaamde singulariteit niet tonen, noch de ouderdom en de grootte van het heelal.
Het is allemaal theorie.
Van de nieuwe christus verwacht ik wel wat meer precisie hoor...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 09:18   #176
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Al vele jaren wordt hier al over Jezus geleuterd, en wie heeft ooit beweerd dat Jezus hier fysiek aan wezig moet zijn om geloofwaardig te zijn?

Neen, niemand heeft dat ooit voor elkaar gekregen, maar wel wordt er eindeloos doorgeleuterd, maar mijn atoomtheorie wil niemand lezen en daar eens inhoudelijk over discussiëren.
De archeologen die al decennialang opzoekingswerk doen naar bewijzen van het bestaan van de historische jezus bijvoorbeeld ? De historici die op zoek gaan naar secundaire bronnen die zijn bestaan plausibel zouden kunnen maken ? De filologen die de oude bronteksten proberen te ontdoen van hun latere redactionele wijzigingen om zo tot een authentiek beeld over hem te komen ?
Dacht je dat de Talpiot tombe er vanzelf is komen aanwaaien ? Of dat de ossuaria zichzelf zijn komen aandienen ?

Doe jij nu ook maar wat inspanning, 44 jaar lang orakelen en nul komma nul ruimteschepen om te tonen is niet iets om fier over te zijn...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 09:58   #177
Aton
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 9.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De archeologen die al decennialang opzoekingswerk doen naar bewijzen van het bestaan van de historische jezus bijvoorbeeld ? De historici die op zoek gaan naar secundaire bronnen die zijn bestaan plausibel zouden kunnen maken ? De filologen die de oude bronteksten proberen te ontdoen van hun latere redactionele wijzigingen om zo tot een authentiek beeld over hem te komen ?
Dacht je dat de Talpiot tombe er vanzelf is komen aanwaaien ? Of dat de ossuaria zichzelf zijn komen aandienen ?
En moest er nog twijfel bestaan hierover, dit is de huidige stand van zaken :
http://www.netzarim.co.il/Museum/Suk...iot%20Tomb.htm

Als er nog iemand is die zich geroepen voelt dit te weerleggen, ga je gang.
Aton is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 12:29   #178
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aton Bekijk bericht
En moest er nog twijfel bestaan hierover, dit is de huidige stand van zaken :
http://www.netzarim.co.il/Museum/Suk...iot%20Tomb.htm

Als er nog iemand is die zich geroepen voelt dit te weerleggen, ga je gang.

Harrie gaat flink zijn best moeten doen
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 13:37   #179
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Neen, ik vroeg je een bewijs i.v.m. je ruimteschepen & microwentjes in #151 en daarop begon jij over plaatjes kijken in #165
Je wilde dat ik die ruimteschepen zou laten zien.
Dan zal ik er toch een foto (plaatje) van moeten maken om ook anderen te overtuigen.
Citaat:

Van de nieuwe christus verwacht ik wel wat meer precisie hoor...
Dat heb ik gedaan, maar van jou verwacht ik toch wel wat meer intelligentie, want je kunt best weten dat het onmogelijk is die ruimteschepen te zien.

En er is een essentieel verschil tussen bewijzen (wat ik zeer goed kan) en tonen (wat uiteraard onmogelijk is).
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 5 september 2018 om 13:39.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2018, 13:46   #180
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.783
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De archeologen die al decennialang opzoekingswerk doen naar bewijzen van het bestaan van de historische jezus bijvoorbeeld ? De historici die op zoek gaan naar secundaire bronnen die zijn bestaan plausibel zouden kunnen maken ? De filologen die de oude bronteksten proberen te ontdoen van hun latere redactionele wijzigingen om zo tot een authentiek beeld over hem te komen ?
Dacht je dat de Talpiot tombe er vanzelf is komen aanwaaien ? Of dat de ossuaria zichzelf zijn komen aandienen ?
Nu, dat is dan mooi, maar ze zouden dan veel beter mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel kunnen gaan lezen, dan kunnen ze heel gemakkelijk de enige echte ware Jezus = harriechristus vinden.
Want aan wat botten in een Talpiotgraf, daar heb je echt niks aan.
Citaat:
Doe jij nu ook maar wat inspanning, 44 jaar lang orakelen en nul komma nul ruimteschepen om te tonen is niet iets om fier over te zijn...
44 jaar lang mijn atoomtheorie niet willen lezen, dat is niet om trots op te zijn.

Maar wel 2000 jaar over Jezus leuteren, waarvan een kind kan begrijpen dat al die bijgelovige onzin nooit heeft bestaan.

En het tonen van die ruimteschepen dat is voor de wetenschap in de verre toekomst.
En ik heb daar zelf uiteraard de instrumenten niet voor, noch is dat nu nog mogelijk.
En zelfs als zou ik ze zien, wie zou me dan wel geloven?
Ze zouden me voor gek verklaren en zeggen dat het uiteraard onmogelijk is zulke kleine ruimtescheepjes te zien.
Pandereus als eerste....
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 5 september 2018 om 13:49.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be