Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 24 april 2004, 23:02   #1
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.648
Standaard

En die is dat de huidige partijen geen zak geïnteresseerd zijn in de burger, alleen in diens geld.
En of dat Vlaams Blok racistisch is of niet, vind ik VER ondergeschikt aan bovenstaande.
Erw is offline  
Oud 25 april 2004, 00:19   #2
justme
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En die is dat de huidige partijen geen zak geïnteresseerd zijn in de burger, alleen in diens geld.
En of dat Vlaams Blok racistisch is of niet, vind ik VER ondergeschikt aan bovenstaande.
net zomin als het blok geïnteresseerd is in de burger... allez, toch wel... in hun stemmen... vandaar de verwoede pogingen om te scoren...

Een partij die bezorgd is om de burger maakt bouwt geen campagne op om vrije meningsuiting, maar om onderwerpen over de burger z'n portemonnee...(en dan heb ik over het feit dat de burger gaat kiezen wat voor hem het best uitkomt) En dan nog, ook daar kunt ge vollen bak in liegen zoveel ge wil, ge scoort er wel mee (zie VLD, zie SP)... en 80% van vlaanderen wil niks van het blok...
justme is offline  
Oud 25 april 2004, 00:41   #3
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.648
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En die is dat de huidige partijen geen zak geïnteresseerd zijn in de burger, alleen in diens geld.
En of dat Vlaams Blok racistisch is of niet, vind ik VER ondergeschikt aan bovenstaande.
net zomin als het blok geïnteresseerd is in de burger... allez, toch wel... in hun stemmen... vandaar de verwoede pogingen om te scoren...

Een partij die bezorgd is om de burger maakt bouwt geen campagne op om vrije meningsuiting, maar om onderwerpen over de burger z'n portemonnee...(en dan heb ik over het feit dat de burger gaat kiezen wat voor hem het best uitkomt) En dan nog, ook daar kunt ge vollen bak in liegen zoveel ge wil, ge scoort er wel mee (zie VLD, zie SP)... en 80% van vlaanderen wil niks van het blok...
Zei ik niet dat ik dat proces naast de kwestie vond? Dus vind ik die campagne ook naast de kwestie.
De kwestie is, nogmaals, dat we onder het huidig beleid en haar voorgangers zijn geëvolueerd naar hoge werkloosheid, afbouw van allerhande diensten aan de burger (privatisering, uitverkoop), met als 'tegenprestatie' enkele maatregelen die 0.21% (ter illustratie) van de bevolking aangaan en voor de rest veel leugens.
En waarom? Om de eigen zakken en die van de vriendjes te spekken met 't belastingsgeld. Daarom. Ze moeten zo rap mogelijk buitengesjot worden, en 't enige dat we daarvoor hebben is 't Vlaams Blok, racist of geen racist.
Erw is offline  
Oud 25 april 2004, 01:00   #4
justme
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En waarom? Om de eigen zakken en die van de vriendjes te spekken met 't belastingsgeld. Daarom. Ze moeten zo rap mogelijk buitengesjot worden, en 't enige dat we daarvoor hebben is 't Vlaams Blok, racist of geen racist.
ah juist, akkoord, onder het huidige beleid is veel misgelopen... zeker onder de laatste 2 paarse (met al dan niet een vleugje groen) regeringen...

Helaas... dat zakken vullen is er wel, maar 't is niet zo erg... temeer daar blok-politici aan hetzelfde syndroom lijden. Als ze dan ergens aan wat geld kunnen, dan blijken ook zij last hebben van zakkenvullerij...

Neen, in elke partij zijn er mensen met schone idealen... sommigen houden die, andere wat minder... Zakkenvullerij is overdreven, maar 't is inherent aan elk mens... Dus helaas voor jou, ik vrees dat ik je zal moeten teleurstellen, en zeggen dat de blokkers net dezelfde ziekte lijden als de rest
justme is offline  
Oud 25 april 2004, 01:10   #5
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Wat dan te denken van Steve zijn redenering om kiezers van het blok weg te snoepen.
Na het door de strot rammen van het vreemdelingenstemrecht dromen om kiezers van het blok af te nemen. Van naïviteit gesproken.
Bobke is offline  
Oud 25 april 2004, 01:11   #6
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En waarom? Om de eigen zakken en die van de vriendjes te spekken met 't belastingsgeld. Daarom. Ze moeten zo rap mogelijk buitengesjot worden, en 't enige dat we daarvoor hebben is 't Vlaams Blok, racist of geen racist.
ah juist, akkoord, onder het huidige beleid is veel misgelopen... zeker onder de laatste 2 paarse (met al dan niet een vleugje groen) regeringen...

Helaas... dat zakken vullen is er wel, maar 't is niet zo erg... temeer daar blok-politici aan hetzelfde syndroom lijden. Als ze dan ergens aan wat geld kunnen, dan blijken ook zij last hebben van zakkenvullerij...

Neen, in elke partij zijn er mensen met schone idealen... sommigen houden die, andere wat minder... Zakkenvullerij is overdreven, maar 't is inherent aan elk mens... Dus helaas voor jou, ik vrees dat ik je zal moeten teleurstellen, en zeggen dat de blokkers net dezelfde ziekte lijden als de rest
U vergist zich, wij sporen fraudeurs op en eisen dat hun visa-uitgaven onderzocht worden. 8)
__________________
Weisse Wolf is offline  
Oud 25 april 2004, 01:20   #7
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme

ah juist, akkoord, onder het huidige beleid is veel misgelopen... zeker onder de laatste 2 paarse (met al dan niet een vleugje groen) regeringen...

Helaas... dat zakken vullen is er wel, maar 't is niet zo erg... temeer daar blok-politici aan hetzelfde syndroom lijden. Als ze dan ergens aan wat geld kunnen, dan blijken ook zij last hebben van zakkenvullerij...

Neen, in elke partij zijn er mensen met schone idealen... sommigen houden die, andere wat minder... Zakkenvullerij is overdreven, maar 't is inherent aan elk mens... Dus helaas voor jou, ik vrees dat ik je zal moeten teleurstellen, en zeggen dat de blokkers net dezelfde ziekte lijden als de rest
U vergist zich, wij sporen fraudeurs op en eisen dat hun visa-uitgaven onderzocht worden. 8)
inderdaad, en nog geen half jaar later worden er al van die mensen aangenomen bij het Vlaams Blok terwijl ze nog in staat van beschuldiging verkeren (cf. commissaris de Bie)
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 25 april 2004, 01:23   #8
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.648
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En waarom? Om de eigen zakken en die van de vriendjes te spekken met 't belastingsgeld. Daarom. Ze moeten zo rap mogelijk buitengesjot worden, en 't enige dat we daarvoor hebben is 't Vlaams Blok, racist of geen racist.
ah juist, akkoord, onder het huidige beleid is veel misgelopen... zeker onder de laatste 2 paarse (met al dan niet een vleugje groen) regeringen...

Helaas... dat zakken vullen is er wel, maar 't is niet zo erg... temeer daar blok-politici aan hetzelfde syndroom lijden. Als ze dan ergens aan wat geld kunnen, dan blijken ook zij last hebben van zakkenvullerij...

Neen, in elke partij zijn er mensen met schone idealen... sommigen houden die, andere wat minder... Zakkenvullerij is overdreven, maar 't is inherent aan elk mens... Dus helaas voor jou, ik vrees dat ik je zal moeten teleurstellen, en zeggen dat de blokkers net dezelfde ziekte lijden als de rest
Zou je stellen dat de belangenvermengingen van het Vlaams Blok evenveel belastingsgeld zouden afleiden/misbruiken als die van het beleid? Als er 2 smeerlappen zijn kies ik de minst erge.
Erw is offline  
Oud 25 april 2004, 01:28   #9
justme
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
U vergist zich, wij sporen fraudeurs op en eisen dat hun visa-uitgaven onderzocht worden. 8)
terwijl een paar blok-politici die blijkbaar ergens toch een postje hadden op gemeenteschaal waar ze aan geld konden zich aan het hetzelfde bezondigden 8)
justme is offline  
Oud 25 april 2004, 01:28   #10
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
U vergist zich, wij sporen fraudeurs op en eisen dat hun visa-uitgaven onderzocht worden. 8)
inderdaad, en nog geen half jaar later worden er al van die mensen aangenomen bij het Vlaams Blok terwijl ze nog in staat van beschuldiging verkeren (cf. commissaris de Bie)
Uitgerangeerd omdat De Bie het levende bewijs was dat niet het gedoogbeleid werkt maar wel de harde aanpak. Een beetje het zelfde verhaal als destijds met Demol, die moest ook gemold worden.
__________________
Weisse Wolf is offline  
Oud 25 april 2004, 01:37   #11
justme
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Wat dan te denken van Steve zijn redenering om kiezers van het blok weg te snoepen.
Na het door de strot rammen van het vreemdelingenstemrecht dromen om kiezers van het blok af te nemen. Van naïviteit gesproken.
Steve is naïef, zeker... hij denkt dat z'n partij populairder is dan ze is...

Maar hij kan zeer zeker massa's kiezers van het blok stelen...


Het blok snapt niet dat tienduizenden mensen 0% wakker liggen van vreemdelingenstemrecht... Honderdduizenden mensen denken: "vreemdelingenstemrecht ? Neen dank, u".. maar eenmaal het er is denken ze. "Vreemdelingstemrecht ? Och onnozolaars... soit, ze doen maar, ik heb andere dingen aan m'n kop"...
Tienduizenden mensen (en meer dan enkel arbeiders) zitten zeer zeker ook in met veiligheid etc... Maar die mensen willen IN DE EERSTE PLAATS dat hun centjes veilig zijn. Willen zeker leven. En kiezen dan zeker voor de SP... zoals dat al decennia lang is, en deze traditie is en blijft er nog lang ... (hoewel ze gerust mogen veranderen van partij )

Robert Stevaert naïef ? Zeer vaak.... maar hij weet perfect dat veel mensen die qua morele standpunten het blok volgen simpelweg de SP zullen kiezen voor zaken die hen veel gevoeliger liggen: hun eigen portefeuille... (De morele visie is iets totaal anders dan de economische visie van een partij)


Waarom denk je dat de voorbije jaren Agalev weggelachen werd ? Weinig mensen liggen -als het er écht op aan komt- weinig wakker van morele zaken en zaken die niet direct betrekking hebben op hun portefeuille. Meer vrede, meer natuur, meer mileu? Antwoord van de gemiddelde vlaming: "Mooi, maar eerst mijn centjes veilig stellen."

Minder vreemdelingen, vlaanderen onafhankelijk, weg met de homo's, geen cannabis ? Antwoord van de gemiddelde vlaming: "Zeer mooi, maar eerst m'n centjes veilig stellen."

Olympische spelen, geen hoofddoeken ? -> "Allemaal goed, maar ik wil mijn centjes"

En ja, een aanpak van vreemdelingenproblematiek kan invloed hebben op financiële aspecten... maar een algemeen beter, gezonder (zowel fysisch als psychologisch) klimaat hebben dit ook.... Maar daar heeft de gemiddelde vlaming weinig oren naar, da's allemaal te abstract, te onrechtstreeks en te geforceerd...
justme is offline  
Oud 25 april 2004, 01:39   #12
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
U vergist zich, wij sporen fraudeurs op en eisen dat hun visa-uitgaven onderzocht worden. 8)
terwijl een paar blok-politici die blijkbaar ergens toch een postje hadden op gemeenteschaal waar ze aan geld konden zich aan het hetzelfde bezondigden 8)
Wel, ik keur dat niet goed en binnen de partij denkt men daar juist hetzelfde over.
__________________
Weisse Wolf is offline  
Oud 25 april 2004, 01:41   #13
justme
Burgemeester
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme

terwijl een paar blok-politici die blijkbaar ergens toch een postje hadden op gemeenteschaal waar ze aan geld konden zich aan het hetzelfde bezondigden 8)
Wel, ik keur dat niet goed en binnen de partij denkt men daar juist hetzelfde over.
voil�*...

ik keur het evenmin goed, maar kga die mensen ook niet vierkant afmaken... of dit nu blokpolitici zijn of niet.
Mag men met geld sjoemelen neen... en als het kleine bedragen zijn ? Neen... maar ze afmaken hoeft niet... ik denk dat 99% van ons wel wat centjes extra zou meepikken als het zou kunnen zonder dat het opvalt

Zolang de excessen niet té zijn, en men in corrupte Latijns-Amerikaanse toestanden vervalt, is dit voor mij verre van een belangrijke punt op de politieke agenda... Daar veel tijd aan besteden getuigt voor mij aan verkeerd kiezen van prioriteiten
justme is offline  
Oud 25 april 2004, 01:48   #14
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Wel, ik keur dat niet goed en binnen de partij denkt men daar juist hetzelfde over.
voil�*...

ik keur het evenmin goed, maar kga die mensen ook niet vierkant afmaken... of dit nu blokpolitici zijn of niet.
Mag men met geld sjoemelen neen... en als het kleine bedragen zijn ? Neen... maar ze afmaken hoeft niet... ik denk dat 99% van ons wel wat centjes extra zou meepikken als het zou kunnen zonder dat het opvalt

Zolang de excessen niet té zijn, en men in corrupte Latijns-Amerikaanse toestanden vervalt, is dit voor mij verre van een belangrijke punt op de politieke agenda... Daar veel tijd aan besteden getuigt voor mij aan verkeerd kiezen van prioriteiten
Toch iets waar we het over eens zijn.
__________________
Weisse Wolf is offline  
Oud 25 april 2004, 07:40   #15
pope
Gouverneur
 
pope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.005
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En die is dat de huidige partijen geen zak geïnteresseerd zijn in de burger, alleen in diens geld.
En of dat Vlaams Blok racistisch is of niet, vind ik VER ondergeschikt aan bovenstaande.
net zomin als het blok geïnteresseerd is in de burger... allez, toch wel... in hun stemmen... vandaar de verwoede pogingen om te scoren...

Een partij die bezorgd is om de burger maakt bouwt geen campagne op om vrije meningsuiting, maar om onderwerpen over de burger z'n portemonnee...
OF DE VEILIGHEID VAN DIE PORTEMONNEE !
__________________
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 25 april 2004, 08:06   #16
Marco
Parlementslid
 
Marco's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2004
Locatie: Waasland
Berichten: 1.744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
net zomin als het blok geïnteresseerd is in de burger... allez, toch wel... in hun stemmen... vandaar de verwoede pogingen om te scoren...

Een partij die bezorgd is om de burger maakt bouwt geen campagne op om vrije meningsuiting, maar om onderwerpen over de burger z'n portemonnee...
OF DE VEILIGHEID VAN DIE PORTEMONNEE !
Of de vrije meningsuiting over de veiligheid van die portemonnee zeker.
__________________
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel.
Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen.
Marco is offline  
Oud 25 april 2004, 08:18   #17
pope
Gouverneur
 
pope's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2004
Locatie: Brugge
Berichten: 1.005
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope

OF DE VEILIGHEID VAN DIE PORTEMONNEE !
Of de vrije meningsuiting over de veiligheid van die portemonnee zeker.
Sorry, ben niet LINKS genoeg om mij Scrabble te spelen op politiek niveau
__________________
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen.

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline  
Oud 25 april 2004, 12:08   #18
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Wat dan te denken van Steve zijn redenering om kiezers van het blok weg te snoepen.
Na het door de strot rammen van het vreemdelingenstemrecht dromen om kiezers van het blok af te nemen. Van naïviteit gesproken.
Steve is naïef, zeker... hij denkt dat z'n partij populairder is dan ze is...

Maar hij kan zeer zeker massa's kiezers van het blok stelen...


Het blok snapt niet dat tienduizenden mensen 0% wakker liggen van vreemdelingenstemrecht... Honderdduizenden mensen denken: "vreemdelingenstemrecht ? Neen dank, u".. maar eenmaal het er is denken ze. "Vreemdelingstemrecht ? Och onnozolaars... soit, ze doen maar, ik heb andere dingen aan m'n kop"...
Tienduizenden mensen (en meer dan enkel arbeiders) zitten zeer zeker ook in met veiligheid etc... Maar die mensen willen IN DE EERSTE PLAATS dat hun centjes veilig zijn. Willen zeker leven. En kiezen dan zeker voor de SP... zoals dat al decennia lang is, en deze traditie is en blijft er nog lang ... (hoewel ze gerust mogen veranderen van partij )

Robert Stevaert naïef ? Zeer vaak.... maar hij weet perfect dat veel mensen die qua morele standpunten het blok volgen simpelweg de SP zullen kiezen voor zaken die hen veel gevoeliger liggen: hun eigen portefeuille... (De morele visie is iets totaal anders dan de economische visie van een partij)


Waarom denk je dat de voorbije jaren Agalev weggelachen werd ? Weinig mensen liggen -als het er écht op aan komt- weinig wakker van morele zaken en zaken die niet direct betrekking hebben op hun portefeuille. Meer vrede, meer natuur, meer mileu? Antwoord van de gemiddelde vlaming: "Mooi, maar eerst mijn centjes veilig stellen."

Minder vreemdelingen, vlaanderen onafhankelijk, weg met de homo's, geen cannabis ? Antwoord van de gemiddelde vlaming: "Zeer mooi, maar eerst m'n centjes veilig stellen."

Olympische spelen, geen hoofddoeken ? -> "Allemaal goed, maar ik wil mijn centjes"

En ja, een aanpak van vreemdelingenproblematiek kan invloed hebben op financiële aspecten... maar een algemeen beter, gezonder (zowel fysisch als psychologisch) klimaat hebben dit ook.... Maar daar heeft de gemiddelde vlaming weinig oren naar, da's allemaal te abstract, te onrechtstreeks en te geforceerd...
Ok je hebt daar wel een paar punten.
Natuurlijk denken veel mensen aan hun centjes.
Maar ook dan zit hij weee goed fout.

Iedereen wil inderdaad veiliger verkeer en minder verkeersdoden.
Als dan blijkt dat niet de verkeersonveiligheid maar hun centjes geviseerd worden met superboetes komt dat ook niet echt geloofwaardig over.

Weinigen liggen echt wakker van de nieuwe Belgen tenzij hun oververtegenwoordiging voor problemen begint te zorgen.
Als ze dan vernemen dat 50% van de geldverslindende rechtszaken door afgewezen asielzoekers gevoerd worden…………
Bobke is offline  
Oud 25 april 2004, 12:11   #19
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En die is dat de huidige partijen geen zak geïnteresseerd zijn in de burger, alleen in diens geld.
En bij het VB is dat anders? Natuurlijk niet doe niet naief.

Citaat:
En of dat Vlaams Blok racistisch is of niet, vind ik VER ondergeschikt aan bovenstaande.
Dus jij hebt liever een racistische partij dan een partij waarvan de meeste louter voor het geld doen?
k9 is offline  
Oud 25 april 2004, 13:03   #20
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.648
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En die is dat de huidige partijen geen zak geïnteresseerd zijn in de burger, alleen in diens geld.
En bij het VB is dat anders? Natuurlijk niet doe niet naief.
Het bedrag dat het Vlaams Blok 'opzij' zou zetten is waarschijnlijk een peuleschilletje vergeleken hetgeen het huidig beleid 'opzijzet'.
Meer realisme dan naïviteit dus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:
En of dat Vlaams Blok racistisch is of niet, vind ik VER ondergeschikt aan bovenstaande.
Dus jij hebt liever een racistische partij dan een partij waarvan de meeste louter voor het geld doen?
Juist. Van twee kwalen de minst erge kiezen. Ze spelen daar met zoveel belastingsgeld dat de maatschappij zich niet kan permitteren om dit te tolereren.
Erw is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be