Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Weddenschap forum, een gokje: binnen hoeveel maanden zal vladimir putin dood zijn??
1 maand (vanaf heden 02 okt 2022) 2 15,38%
3 maanden 2 15,38%
6 maanden 3 23,08%
12 maanden 2 15,38%
60 maanden 4 30,77%
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 oktober 2022, 21:55   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.718
Standaard Weddenschap vladimir putin binnen 3, of 6 of 9 of 60 maanden DOOD???

onderwerp:
Weddenschap vladimir putin binnen 3, of 6 of 9 of 60 maanden DOOD???

analyse

1) Ik hoorde via insider vriend uit dubai informeel dat er al twee aanslagen waren op putin enhij overleefde het wel. Dus poetin heeft nu heel veel vijanden gemaakt en is de meest gehate leider nu op deze planeet denk ik.

2) hier onze forum weddenschaps topic: noem de periode waarin jij denkt dat vladimir poetin dood zal zijn, enquete he en leg uit hoe. Zien wie er wint.

3) Poetin is zeker binnen vijf jaar DOOD denk ik, maar velen zouden hem het liefst binnen vijf dagen dood willen zien.



----------------------------------------


https://www.thesun.co.uk › news › 17848968 › russian-generals-kill-vladimir-putin
Rogue Russian generals should ASSASSINATE 'demented' Putin, security ...
ROGUE Russian generals should be secretly handed whatever it takes to rid the world of Vladimir Putin, security experts said last night. They warned a failure to assassinate their "demented"...
https://www.mirror.co.uk › news › world-news › vladimir-putins-generals-could-kill-28070276
Vladimir Putin's generals could kill him if he tries to use nuclear ...
Vladimir Putin's generals could kill him if he tries to use nuclear weapon, claims expert Professor Peter Duncan at the UCL School of Slavonic and East European Studies (SSEES) said that Putin was...
https://www.newsweek.com › russia-vladimir-putin-assassination-ukraine-kremlin-fact-check-1743130
Fact Check: Did Vladimir Putin Face an Assassination Attempt?
Russian President Vladimir Putin at the Kremlin in Moscow on September 14, 2022. The General SVR Telegram account has claimed that there was an attempted assassination on Putin while he was being...
https://www.mirror.co.uk › news › world-news › vladimir-putin-will-killed-allies-28066750
Vladimir Putin 'will be killed by own allies' if he tries to use ...
Vladimir Putin 'will be killed by own allies' if he tries to use nuclear weapons - expert In a televised address earlier this week, the Russian leader appeared to suggest that conflict in Ukraine...
https://www.thesun.co.uk › news › 18546863 › putin-death-russian-generals-coup-war-in-ukraine
Vladimir Putin could be secretly killed with death covered up as 'heart ...
VLADIMIR Putin faces being killed in a coup as Russian generals are furious over his disastrous handling of the war in Ukraine. The ailing autocrat could be taken out by his own security services...
https://www.news.com.au › finance › work › leaders › hes-dead-expert-reveals-brutal-prediction-about-vladimir-putins-future › news-story › c024e6848f8cf8d875e67a39179910f0
Expert claims Russian president Vladimir Putin will be killed by rivals ...
June 28, 2022 - 12:45PM Russian President Vladimir Putin's days might just be numbered - and when his time is finally up, it's "not going to be pretty". That's according to former CIA Moscow chief of station Daniel Hoffman, who told the Daily Beast in an explosive new interview that he was convinced the 69-year-old would be assassinated.
https://www.express.co.uk › news › world › 1673345 › putin-likely-killed-by-own-generals-nuclear-weapon-threat-russia-ukraine-war
Putin likely to be 'killed' by own generals if he uses nuclear weapon ...
'Isolated' Putin likely to be 'killed' by own generals if he tries to use nuclear weapon Vladimir Putin and his allies have, in recent days, upped their nuclear threats against Ukraine and the...
https://www.news.com.au › technology › innovation › military › map-reveals-humiliating-blow-for-russian-president-vladimir-putin › news-story › 226861cb4771612cb4751265eb649ded
Map reveals humiliating blow for Russian president Vladimir Putin
Russian President Vladimir Putin is seen on a screen set at Red Square as he addresses a rally and a concert marking the annexation of four regions of Ukraine Russian troops occupy - Luhansk ...
https://www.thesun.ie › news › 9492259 › putin-spy-chief-killed-ukrainian-strike
Major blow to Putin as spy chief is killed in 'pinpoint' Ukrainian ...
VLADIMIR Putin has suffered yet another setback after his spy chief was killed in a Ukrainian missile strike. Colonel Aleksey Katerinichev was blasted in a "pinpoint" strike today - just hour…
https://www.yahoo.com › news › putin-suffers-most-humiliating-ukraine-122830461.html
Putin Suffers Most Humiliating Ukraine Defeat Yet
ILYA PITALEVMoscow celebrated the annexation of huge swathes of Eastern Ukraine Friday but President Vladimir Putin's party was wrecked by a lightning counter-attack that may have trapped ...







-----------------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 22:03   #2
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.718
Standaard Discussie (Petitie): J/N? Stop het EU-lidmaatschap van Oekraïne!

ik vulde in als eerste:
binnen 6 maanden zal vladimir poetin dood zijn.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2022, 23:43   #3
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.840
Standaard

Ik gok op 1 maand, liefst op een gruwelijke manier gelyncht door zijn eigen volk, een beetje in de stijl zoals van Nicolae Ceaucescu.
Dat zou mooi zijn.
Een groot evenement.
Poetin die nog eens met veel tam tam zijn "grote overwinningen" viert.
Zijn betaalde, met bussen opgetrommelde bende jaknikkers die plots hem samen de rug toekeren, en schreeuwen "weg met de oorlog, weg met Poetin".
Het leger dat er eerst nog wat op schiet, maar binnen de kortste keren de zijde van het volk kiest.
Poetin die probeert te vluchten, maar overgeleverd wordt aan het volk.
Een snel proces.
Poetin die 37 keer herhaalt dat het illegaal is, maar hij ziet er nerveus uit.
Poetin die gemarteld wordt.
Poetins verminkte lichaam dat in de straat hangt te bengelen.

Maar een soort Nürnberg proces is voor mij ook goed, hoor.
Ik ben niet veeleisend voor dat soort grof vuil.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 00:48   #4
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik gok op 1 maand, liefst op een gruwelijke manier gelyncht door zijn eigen volk, een beetje in de stijl zoals van Nicolae Ceaucescu.
Dat zou mooi zijn.
Een groot evenement.
Poetin die nog eens met veel tam tam zijn "grote overwinningen" viert.
Zijn betaalde, met bussen opgetrommelde bende jaknikkers die plots hem samen de rug toekeren, en schreeuwen "weg met de oorlog, weg met Poetin".
Het leger dat er eerst nog wat op schiet, maar binnen de kortste keren de zijde van het volk kiest.
Poetin die probeert te vluchten, maar overgeleverd wordt aan het volk.
Een snel proces.
Poetin die 37 keer herhaalt dat het illegaal is, maar hij ziet er nerveus uit.
Poetin die gemarteld wordt.
Poetins verminkte lichaam dat in de straat hangt te bengelen.

Maar een soort Nürnberg proces is voor mij ook goed, hoor.
Ik ben niet veeleisend voor dat soort grof vuil.
Ik begrijp de kinderachtige platte dromerijen van sommigen maar zie niet in waarom het moet escaleren tot niet productieve uitspraken zoals:
"Putin die gemarteld wordt".

Voor het overige is een besluit van deze middelmatige TV-serie zoals met 't genie der Karpaten of Kadhaffi, niet ondenkbaar.

tomm zou dan een nieuwe avatar kunnen overwegen?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 03:17   #5
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.751
Standaard Op rust maar niet gerust? :-))

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Dat hebt u heel goed gezegd.
Propaganda gaat daarvan uit. Constant worden dezelfde leugens herhaald
Zoals hier uiteraard: de uitspraak van de generaal is puur bewijs van het militair genie van Putin.
lees en hoor maar:
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 06:17   #6
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik begrijp de kinderachtige platte dromerijen van sommigen maar zie niet in waarom het moet escaleren tot niet productieve uitspraken zoals:
"Putin die gemarteld wordt".
Waarom zou dat kinderachtig zijn en zomaar een dromerij?
Ik heb toch al een aantal keer via nieuwsbulletins in bepaalde landen gezien dat het volk in opstand kwam, en na een tijdje het leger hen volgde, waarna de plaatselijke dictator de benen mocht nemen.
En Ceaucescu heeft het wel meegemaakt, toch ten minste dat hij gelyncht werd.
Ik merk dat al de zogenaamde experten zich keer op keer vergissen.
Kijk maar hoe Willy Claes aan het begin van de oorlog het voorstelde dat die arme Oekraïners geen partij waren voor de Russen.
De geschiedenis heeft bewezen dat wat vandaag ondenkbaar is, morgen werkelijkheid kan zijn.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 17:01   #7
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik begrijp de kinderachtige platte dromerijen van sommigen maar zie niet in waarom het moet escaleren tot niet productieve uitspraken zoals:
"Putin die gemarteld wordt".

Voor het overige is een besluit van deze middelmatige TV-serie zoals met 't genie der Karpaten of Kadhaffi, niet ondenkbaar.

tomm zou dan een nieuwe avatar kunnen overwegen?
En wat met... Onze oorlogsreporter bezoekt Russische martelkamer in Izjoem: “Dit kunnen enkel beesten doen”

Ander nieuws...

Vernedering voor Poetin: Oekraïne maakt identiteit van honderden “Russische spionnen” bekend

Tsjetsjeense leider stuurt tienerzonen naar front in Oekraïne

Oekraïense drone toont wat overblijft van vluchtend Russisch konvooi

Bovenstaande teksten een greep uit...

Vrede en voorspoed werden oorlog en armoede.

Valt er iets te winnen bij die weddenschap?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2022 om 17:10.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 17:37   #8
R. Kipling
Gouverneur
 
Geregistreerd: 28 oktober 2020
Berichten: 1.154
Standaard

Tenenkrullende enquête. Je kan zelf niet stemmen als je denkt dat er hem gewoonweg niets zal overkomen en hij rustig zal verderleven hetzij als tsaar, hetzij op pensioen na de volgende verkiezing.
__________________
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools.

Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ”
R. Kipling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 17:41   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
...
1) Ik hoorde via insider vriend uit dubai informeel ...
-----------------------------------------
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 19:56   #10
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Ardennees's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: aan lager wal
Berichten: 13.523
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik begrijp de kinderachtige platte dromerijen van sommigen maar zie niet in waarom het moet escaleren tot niet productieve uitspraken zoals:
"Putin die gemarteld wordt".

Voor het overige is een besluit van deze middelmatige TV-serie zoals met 't genie der Karpaten of Kadhaffi, niet ondenkbaar.

tomm zou dan een nieuwe avatar kunnen overwegen?
Wat ik wel graag zou zien, is het Russische volk dansend in de rijkelijke paleizen van Poetin en de kleptomane-oligarchencirkel die hem omringt. Het Russische volk mag best weten dat ze jarenlang bedrogen en bestolen zijn (volgens het Kremlin heeft hij ocharme niet meer dan een klein appartementje en drie autootjes http://www.hln.be/buitenland/poetin-...ezit~a9b4cd1d/)
__________________
Citaat:
Ivan DeVadder in "De keien vd Wetstraat"14/09/07: vindt u zichzelf 1 van de keien van de Wetstraat?
-Louis Tobback: goh, dat is niet aan mij om dat uit te maken
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 20:32   #11
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Waarom zou dat kinderachtig zijn en zomaar een dromerij?
Ik heb toch al een aantal keer via nieuwsbulletins in bepaalde landen gezien dat het volk in opstand kwam, en na een tijdje het leger hen volgde, waarna de plaatselijke dictator de benen mocht nemen.
En Ceaucescu heeft het wel meegemaakt, toch ten minste dat hij gelyncht werd.
Ik merk dat al de zogenaamde experten zich keer op keer vergissen.
Kijk maar hoe Willy Claes aan het begin van de oorlog het voorstelde dat die arme Oekraïners geen partij waren voor de Russen.
De geschiedenis heeft bewezen dat wat vandaag ondenkbaar is, morgen werkelijkheid kan zijn.
Ceaucescu, Mussolini enz, enz, hadden geen kernwapens. Vladimir Poetin heeft kernwapens ter beschikking en dat is de eerste keer ooit.

Het enige wat hij moet doen is absolute vertrouwelingen op sleutelposities benoemen. Mensen die effectief het kernwapen lanceren wanneer het bevel daartoe wordt gegeven.
__________________
VAN DE MAAS TOT DE NOORDZEE - VLAANDEREN ONAFHANKELIJK

https://www.youtube.com/watch?v=8kd7y2bBhgo
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 22:26   #12
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.718
Standaard Discussie (Petitie): J/N? Stop het EU-lidmaatschap van Oekraïne!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling Bekijk bericht
Tenenkrullende enquête. Je kan zelf niet stemmen als je denkt dat er hem gewoonweg niets zal overkomen en hij rustig zal verderleven hetzij als tsaar, hetzij op pensioen na de volgende verkiezing.

ik denk dat alleen met DOOD vladimir poetin deze oorlog kan stoppen.

kies 60 maanden als je denkt dat poetin nog lang zal leven en deze oorlog zal overleven
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 22:59   #13
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ceaucescu, Mussolini enz, enz, hadden geen kernwapens. Vladimir Poetin heeft kernwapens ter beschikking en dat is de eerste keer ooit.
Dat zal hem niet helpen als er een aanslag op zijn leven komt vanuit Rusland zelf.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het enige wat hij moet doen is absolute vertrouwelingen op sleutelposities benoemen. Mensen die effectief het kernwapen lanceren wanneer het bevel daartoe wordt gegeven.
Dictators vergissen zich nogal eens in hun jaknoppers.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2022, 23:23   #14
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.840
Standaard

Oeps, jaknoppers moest natuurlijk jaknikkers zijn.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 04:02   #15
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Waarom zou dat kinderachtig zijn en zomaar een dromerij?
Ik heb toch al een aantal keer via nieuwsbulletins in bepaalde landen gezien dat het volk in opstand kwam, en na een tijdje het leger hen volgde, waarna de plaatselijke dictator de benen mocht nemen.
En Ceaucescu heeft het wel meegemaakt, toch ten minste dat hij gelyncht werd.
Ik merk dat al de zogenaamde experten zich keer op keer vergissen.
Kijk maar hoe Willy Claes aan het begin van de oorlog het voorstelde dat die arme Oekraïners geen partij waren voor de Russen.
De geschiedenis heeft bewezen dat wat vandaag ondenkbaar is, morgen werkelijkheid kan zijn.
Ik heb ook gegrinnikt toen Ceaucescu met pokkenmadam destijds werden vermoord door voormalige eigen meute.
Ik heb ook meewarig meegekeken toen Kadhaffi werd verscheurd door zijn eigen meute.
Putin? Als zijn eigen (voormalig) roedel hem volgiet met vodka tot hij het Wilhelmus van O. staat te lallen en daarna stikt in eigen kots (of met wat hulp) ga ik zeker ook plezierig toekijken.

Dat doet er niks vanaf dat zoiets ook kinderachtig van mij is.
Neem ik erbij want ik, mijnheer, ben niet perfect hè, en stilaan ook aan het derde levenscouplet bezit. (Voor wie vertrouwd is met de lyrics...)

"Le coeur au repos,
Les yeux bien sur terre
Au bar de l'Hôtel "Des Trois Faisans"

Avec Maître Jo-jo, Et avec Maître Pierre
Entre notaires (nou ja?) on pass' le temps
Jo-jo parle de Voltaire
Et Pierre de Casanova
Et moi, qui suis resté le plus fier
Moi, je parle encore de moi..."



Het blijft wel een voldoening om achterlijke kiekens zoals "Digske" hieronder EN zijn avatar-gebruiker ne keer goed uit lachen.
Erg he, hiel erg!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 07:11   #16
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.840
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ik heb ook gegrinnikt toen Ceaucescu met pokkenmadam destijds werden vermoord door voormalige eigen meute.
Het is niet zozeer de moord die mij een kick gaf, wel dat moment dat de dictator naar zijn volk zwaaide, en dacht dat ze hem zouden toejuichen, zoals altijd gebeurde, en heel die menigte zich in één keer omdraaide, en hem de rug toekeerde.
Dat vond ik prachtig.
De rest daarna was wat zielig, maar wel zijn verdiende loon.
Ik vind wraak niet kinderachtig.
Gerechtigheid zou nog beter zijn, maar je kunt nooit compenseren voor de duizenden doden die zo'n dictator op zijn geweten heeft, maar als je hem te pakken krijgt, moet hij wel zwaar vernederd worden.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 08:17   #17
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ik denk dat alleen met DOOD vladimir poetin deze oorlog kan stoppen.
Deze oorlog moet niet gestopt worden, die moet blijven duren. Er moeten zoveel mogelijk Russen aan, en we hebben gans Oekraine om daaraan op te offeren.

Ik denk dat men een verkeerd beeld heeft van Vladimir en de Russen. Vladimir is een vrij goeie incarnatie van de Russen. Russen hebben altijd kwiebussen gehad zoals de Vladimir, en ze houden ervan om brutaal te zijn, om te denken dat ze glorierijk zijn en dergelijke. Kortom, ik denk dat het enige wat de Russen stoort, is dat Vladimir er niet hard genoeg in gaat.

Maar ja, aan de andere kant hebben Russen ook niet graag ambras. Ze hebben niet graag dat ze geen spullen kunnen kopen die ze zouden willen en zo. Maar ze willen vooral niet ZELF naar het front gestuurd worden. Daarvoor hebben Russen interne kolonies met hun eigen soort makakken. Zolang die opgestuurd worden en Vladimir kan pronken met veel kapotgemaakt spul, is uw gemiddelde Rus content.

Als er een revolutie komt tegen de Vladimir, is dat niet omdat de Russen geen oorlog willen of zo. Het komt omdat Vladimir hen teleurgesteld heeft, en de makakken niet op een juiste manier naar een overwinning heeft kunnen sturen.

Daarom dat we niet moeten hopen op een "opvolger van de Vladimir" na een "revolutie". Want dat zal er ene moeten zijn die de Russen NIET teleurstelt, en er WEL hard invliegt en met successen van rokende vijandelijke steden afkomt.

Denken dat de Russen vrede willen is even naief zijn als denken dat moslims een vrije democratische westerse overheid zouden willen. Er is maar 2 dingen mogelijk met Russen: totaal onderwerpen of extermineren. Zoals met moslims trouwens.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 oktober 2022 om 08:22.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 10:58   #18
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.320
Standaard

Binnen 247,28 maanden is ie dood.

Maar er is geen optie.
__________________
"We moeten ook eerlijk zijn; we hadden de ambitie om de grootste partij te worden in gans Vlaanderen. Daar zijn we niet in geslaagd. De grootste partij is de N-VA en ik feliciteer ook uitdrukkelijk Bart De Wever en alle N-VA militanten, zij verdienen ook een applaus." - Tom Van Grieken, 9 juni 2024
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 11:10   #19
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.815
Standaard

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202..._BT=2158280038

Achter de schermen wordt de opvolging van Poetin al druk besproken, en zijn favoriet is niet per se goed af
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2022, 11:26   #20
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202..._BT=2158280038

Achter de schermen wordt de opvolging van Poetin al druk besproken, en zijn favoriet is niet per se goed af.
Dat wordt idd. een serieuze job.
Ne nieuwe Jeltsin lijkt aangewezen opdat de modale Rus zichzelf zou kunnen herkennen.
Verkiezingsmotto:
Bezat je met patattenwater en blijf binnen eigen grenzen. "Da, You Can".
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be