Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 oktober 2021, 21:26   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.641
Standaard Facebook offline, NIET Westers, Anti Freedom of Speech

Onderwerp:
Facebook offline, NIET Westers, Anti Freedom of Speech

STellingen

1) Lockdown Facebook is beste voor meer Westerse Vrijheden op internet. Facebook is verkapte religieuze fundamentalisme in christelijke en joodse zin, cyber dictatuur ok.

2) Facebook radicaliseert bewust de hele maatschappij, is complot ok tegen hele mensheid. Anti Westers, Anti blanke mannen, censureert de westerse burgers en dat is een cyber dictatuur.

3) Facebook ontwricht sociale verbanden en ondermijnt onze non verbale communicatie, ook van jonge kinderen.


4) Geef je kritische mening aub, wat zijn jouw eigen ervaringen?? Ik heb veel ellende meegemaakt op facebook, ben geestelijk toch mishandeld door facebook jarenlang. Vier accounts deleted by facebook, zware geestelijke mishandeling van mij als vereenzaamde psychiatrische patient en ik heb nu ruim 13.000 pagina's backup data van al mijn oude facebook account in archief sedert 2007.

5) Vertel waarom je Facebook HAAT. Lucht je hart aub in deze topic. Nu op politics voel ik mij beter, eindelijk kan ik als zelftherapie vrij mijn gevoelens uiten door het te schrijven. Ik ben schizofreen, paranoide ASII en meeste schizofrenen schrijven als zelftherapie, meestal is het zielige onzin maar ok het heeft mijn zelfmoord wel degelijk voorkomen sedert instortingen in 1990 in psychiatrische klinieken. Mijn leven is voorbij ok, ik wil vaak niet meer leven, alles is toch voorbij, geen hoop. Wieroe helpt mij als professionele knuffelpoes met haren. als man kan je niet zonder een poes en daarom zijn mannen toch zielepoten.


------------------------------ 100 % citaat nu.nl
https://www.nu.nl/tech/6160610/dit-w...-internet.html




Dit weten we over de storing: 'Facebook bestond eigenlijk niet op internet'
04 oktober 2021 22:27 Laatste update: een uur geleden
227 NUjij-reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email

Facebook, Messenger, WhatsApp en Instagram waren maandag sinds het einde van de middag niet bereikbaar als gevolg van een grote storing. Omstreeks 23.50 uur begonnen de apps het weer langzaam te doen. Dit is wat we inmiddels weten.
Ontvang een melding als de storing voorbij is
Volgen
Abonneer je op deze tag
Wat was dit voor storing?

Sinds ongeveer 17.40 uur was het voor gebruikers van de getroffen apps niet mogelijk om berichten te ontvangen of verzenden. Het vernieuwen van de overzichten leverde slechts een foutmelding op.

Facebook, het moederbedrijf achter de getroffen apps, deelde nauwelijks iets over de storing. Het bedrijf zei ervan op de hoogte te zijn en te werken aan een oplossing, maar deelde geen details.
Waarom duurt het zo lang?

Wat er precies aan de hand was, blijft dus een beetje vaag. Volgens experts ging het waarschijnlijk om een fout die intern bij Facebook lag.

Veiligheidsexpert Ronald Prins zei maandagavond in de uitzending bij het programma Op1: "Alle verkeersborden op het internet die naar Facebook wijzen, zijn weggehaald door Facebook zelf. Daardoor kunnen alle pakketjes richting Facebook de weg niet meer vinden en daardoor is Facebook volledig onbereikbaar geworden."

Cyberbeveiligingsexpert Kevin Beaumont vatte het eerder op de avond als volgt samen: "Facebook bestaat nu eigenlijk niet op het internet."

Volgens Prins ziet het ernaar uit dat iemand bij Facebook een fout heeft gemaakt. "Mogelijk is die fout zodanig dat die medewerker vanaf zijn werkplek niet eens meer toegang heeft tot die apparaten en dat hij het ook niet zelf kan herstellen." Uit berichtgeving van The New York Times blijkt dat ook: volgens de krant heeft Facebook medewerkers naar een datacenter gestuurd om servers handmatig op te starten.

Later bevestigde Facebook dat het inderdaad om een interne fout tijdens het bijwerken van de systemen ging.
Komt zo'n storing vaker voor?

Dat techbedrijven af en toe kampen met een storing waardoor diensten uitvallen, is niet heel gek. Maar dat zo veel apps van Facebook tegelijk uitvallen, en voor zo'n lange tijd, is wel zeldzaam.

Waarschijnlijk was de storing niet het gevolg van een cyberaanval, melden anonieme beveiligingsmedewerkers van Facebook aan The New York Times. Volgens hen verschilt de achterliggende technologie van de apps onderling genoeg om ze niet in één keer plat te krijgen met een hackaanval.
Wat als je bij andere diensten inlogt via Facebook?

Als gevolg van de storing was het voor mensen ook niet mogelijk om bij andere diensten in te loggen via Facebook. Mensen die hun Facebook-account aan andere apps hebben gekoppeld, moesten wachten tot de storing opgelost was.
Welke alternatieven voor communicatie zijn er?

Facebook bezit de populairste sociale netwerken en chatapps ter wereld. Facebook, Messenger, WhatsApp en Instagram hebben miljarden gebruikers.

Maar er zijn alternatieven om met elkaar in contact te blijven. Niet alleen bellen en sms'en werkt nog gewoon, ook andere diensten zullen hun gebruikersaantallen maandagavond zien stijgen. De app Signal is een goed alternatief voor WhatsApp als je beveiligd met anderen wil chatten. Ook Telegram is een populair alternatief met uitgebreide mogelijkheden, al zijn gesprekken via die app niet standaard versleuteld.
Tech
Zie ook: Drie populaire alternatieven voor als WhatsApp ooit weer uit de lucht is
Door: NU.nl Beeld: Getty Images
Lees 227 reacties
Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
Lees meer over:
Facebook
WhatsApp
Instagram
Tech
NUjij-reacties




https://www.nu.nl/tech/6160610/dit-w...-internet.html
------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2021, 23:41   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.766
Standaard

Facebook-klokkenluidster pakt Amerikaanse Senaat in

"Facebook schaadt kinderen"

En gelijk gaf men de 'oud' medewerkster van smoelboek de naam: 'klokkenluidster'

Verder heb ik er geen idee van wat men daar allemaal met aan het doen is met smoelboek daar ik het niet gebruik en het ook nooit zal gebruiken.

Laat dat laatste een persoonlijke keuze zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2021, 07:13   #3
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Onderwerp:
1) Lockdown Facebook is beste voor meer Westerse Vrijheden op internet. Facebook is verkapte religieuze fundamentalisme in christelijke en joodse zin, cyber dictatuur ok.
Smoelboek is een privébedrijf waar je vrijwillig lid bent

Citaat:
2) Facebook radicaliseert bewust de hele maatschappij, is complot
Facebook is een privébedrijf dat winst wil maken,
conflict genereert meer clicks, meer clicks genereert meer winst

Citaat:
4) Geef je kritische mening aub, wat zijn jouw eigen ervaringen??
al 15j lid, post zelden iets en gebruik het voor 95% om te chatten

Citaat:
Vier accounts deleted by facebook, zware geestelijke mishandeling van mij als vereenzaamde psychiatrische patient en ik heb nu ruim 13.000 pagina's backup data van al mijn oude facebook account in archief sedert 2007.
ik adviseer professionele hulp.
Citaat:
5) Vertel waarom je Facebook HAAT. -
het is duidelijk at regulering moet komen, tem een opslitsing. Haten is overdreven
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2021, 03:15   #4
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.641
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

heb nu een block 7 dagen op facebook is echt geestelijke mishandeling ok, kan ik schade vergoeding vragen hiertegen? ik heb alle bewijzen ok, alles kwijt sociaal nu, niemand belt meer. hardere maatschappij, vereenzaming, niemand meer
psychiatrie kan mij niet helpen meer, ben uitbehandeld en heb medicatie die mij moet helpen om mijn zelfmoord te voorkomen, bij zelfmoord zal niemand mij missen, voor mijn hindoe familei ben ik allang dood en gecremeerd en vergeten verder. Hindoeisme is toch een bitter zelfmoord geloof ok, is je karma waldo, ga maar dood, pleeg zelfmoord. Daarom heb ik geen zin meer om Hindoe te zijn, maar ok ben wel een lagere kaste, Hindoe Intel Aapachtige nu, helaas, is genetisch ok, vreselijk suicidaal probleem. NIET blank zijn is toch minderwaardig zijn, lager zijn, evolutionair inferieur zijn, dommer zijn, achterlijker, armer zijn, kanslozer zijn ok, zo ervaren de meeste niet blanken het in feite die ik kende.



------------------------- hier registratie van deze nieuwe block facebook account is Waldo Wieroe Phagalwa


=====>> [wfor0542: week45 van 2021: M18] < maandag 08.11.2021, 15:32 middag > Je account is beperkt gedurende 7 dagen / posting koelie sletjes verlicht / in hindoestaanse fb groep / kan nog wel chatten in messenger


< maandag 08.11.2021, 15:32 middag > Je account is beperkt gedurende 7 dagen / posting koelie sletjes verlicht / in hindoestaanse fb groep / kan nog wel chatten in messenger


1) Na inloggen gelijk dit systeem bericht op scherm van Facebook:

2) Je kunt gedurende 7 dagen geen berichten of opmerkingen plaatsen
Dit is omdat je eerder iets hebt geplaatst dat in strijd was met onze richtlijnen voor de community.
Dit bericht is in strijd met onze richtlijnen inzake haatdragend taalgebruik en beledigingen, waardoor alleen jij het bericht kunt zien.
Herhaaldelijke schending van onze richtlijnen voor de community kan leiden tot verdere accountbeperkingen.
Waldo Wieroe Phagalwa
Sgc2o60g20c2lem1u • Gedeeld met Openbaar
Openbaar
Waldo Wieroe Phagalwa
daarom zijn de meeste koelie sletjes toch verlicht he hahha
• Beantwoorden
• 3 u
Carmelita Lalmohamed
Waldo Wieroe Phagalwa bij sommige vrouwen heeft ieder kind een andere vader. Bij komt dit het meest voor
3
• Beantwoorden
• 2 u
Waldo Wieroe Phagalwa
Carmelita Lalmohamed ja een Afro Sranang mix vriendin van mij heeft drie kinderen met drie mannen, een man is koelie he en zij ziet grote verschillen tussen haar koelie kindje en de blakamang pikiens. Haar koelie kindje is een geldwolfje met ratten streken haha haha is dus genetisch zegt zij.
• Beantwoorden
• 2 min
Waldo Wieroe Phagalwa
Carmelita Lalmohamed het is beter voor de genetische diversiteit dat vrouwen vreemd gaan met hele sterke potente mannen ok, cuckcolding met supermannen is genetisch gezond en moet legaal toegestaan worden in huwelijken. Puur Wetenschap he en lekkerder voor de vrouwen. (by the way, ik heb een T-Hindoemeiden kant nu ok, toch zalig)
• Beantwoorden
• 1 min


3) Hoe we beslissingen nemen
Dezelfde richtlijnen voor de community zijn internationaal voor iedereen op Facebook van toepassing.
Ons beoordelingsteam is actief in verschillende talen om ervoor te zorgen dat onze richtlijnen consequent worden toegepast.
Een teamlid heeft je inhoud beoordeeld en vastgesteld dat de inhoud onze richtlijnen schendt.
We hebben ook andere berichten die dit bericht bevatten, verwijderd.


4) Onze richtlijnen inzake haatdragend taalgebruik en beledigingen
We definiëren haatdragend taalgebruik als taal waarmee mensen worden aangevallen op basis van de volgende aspecten:

• Ras, etniciteit, nationale afkomst of kaste
• Godsdienst
• Seksuele geaardheid
• Geslacht, gender of genderidentiteit
• Ernstige beperkingen of ziekten

Dit omvat beweringen over het coronavirus (COVID-19).
In sommige gevallen staan we tekst toe die we anders als haatdragend taalgebruik zouden beschouwen, bijvoorbeeld als een persoon het haatdragende taalgebruik van iemand anders deelt om het bewustzijn erover te vergroten of een woord gebruikt in verwijzing naar zichzelf.


5) Wat wil je doen?
Je bericht is in strijd met onze richtlijnen voor de community inzake haatdragend taalgebruik en beledigingen, waardoor niemand anders het bericht kan zien.

Besluit accepteren

X Oneens met besluit




6) Je bent het oneens met het besluit
We bieden meestal de kans om een beoordeling aan te vragen en contact op te nemen als we een verkeerd besluit hebben genomen.
Er zijn momenteel minder beoordelaars beschikbaar vanwege de uitbraak van het coronavirus (COVID-19). We doen ons best om prioriteit te geven aan de beoordeling van inhoud die schadelijkst kan zijn.
Dit betekent dat we mogelijk geen contact met je kunnen opnemen, maar je feedback helpt ons om het in de toekomst beter te doen.

Bedankt voor je begrip.


7) TEST na sluiten scherm, klikte ik op Like op een pagina in facebook, gelijk deze systeem melding van Facebook:


Je account is beperkt gedurende 7 dagen
Je vorige berichten voldeden niet aan onze richtlijnen voor de community. Daarom kun je onder andere geen berichten of opmerkingen plaatsen.
8 nov. 2021
Je bericht is in strijd met onze richtlijnen voor de community inzake haatdragend taalgebruik
6 okt. 2021
Je opmerking voldoet niet aan onze richtlijnen voor de community
14 sep. 2021
Je opmerking voldoet niet aan onze richtlijnen voor de community
19 aug. 2021
Je opmerking is in strijd met onze richtlijnen voor de community inzake haatdragend taalgebruik


8) Accountstatus Waldo Wieroe Phagalwa
Account beperkt
Er zijn meerdere beperkingen van toepassing op je account.
Beperkingen
Beperking • 8 nov.
Je kunt gedurende 7 dagen geen berichten of opmerkingen plaatsen
Beperking • 6 okt.
Je kunt gedurende 60 dagen niet live gaan
Beperking • 6 okt.
Je kunt gedurende 60 dagen geen advertenties uitvoeren

9) kan niet liken, niet posten, niet reageren, niet sharen. Wel viewen en lezen alles op facebook, 7 dagen block. Kan wel in messenger nog chatten en bellen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be