Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 februari 2012, 23:47   #101
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Trekt U de doctoraatstitel van Elio Di Rupo in twijfel ?
Die "titel" trek ik geenszins in twijfel. Zoals ik niemands "titel" in twijfel trek.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2012, 23:58   #102
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
U bent zo negatief en offensief vandaag, slechte dag gehad ?
Wel neen, het was eerder een leuke dag, vond ik. Het feit dat ik hier andermaal, zoals zo dikwijls, moet vaststellen dat bepaalde mensen meteen op de tenen getrapt zijn als iemand niet onvoorwaardelijk hoog oploopt met het halen van een (zeg maar hun) diploma of doctoraat, doet overigens niets af aan het leuke van deze dag.

Ook niet het feit dat er altijd wel eentje bij is dat van één en ander dankbaar gebruik maakt om nog eens op te scheppen met zijn titel, kwestie van alle anderen een poepje te laten ruiken.

Ach, het is des mensen. Wie al moeite heeft gehad om zijn nodige papiertjes bij elkaar te krijgen gaat er al snel van uit dat hij een unieke wereldprestatie heeft geleverd, nog vòòr hij daadwerkelijk iets nuttigs heeft gedaan. Ik heb daar begrip voor.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 00:00   #103
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Het ging er toch om of hij een wetenschapper is?

Welnee dus, dat is hij gewéést. Nu is hij politicus.
Tja, dat wil maar niet begrepen worden, mijnheer Hollander. Het zal aan ons liggen, ongetwijfeld.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 07:57   #104
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Meer als dat , mon petit boef!
Ik geloof je niet.
Je zou anders minder neerbuigend doen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 08:07   #105
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
Ruim een op de drie zegt dat zijn of haar bedrijf een (gedeeltelijke) verhuizing van de activiteiten overweegt naar het buitenland vanwege de nieuwe begrotingsmaatregelen genomen door Di RupoI.
Arme, arme VLD.
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 08:14   #106
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
subocaj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Amai amai, een discussie over wetenschap door...leken.

Schrijf zelf een proefschrift, zoals Jack al zei, en kom dan terug. Ok ?
Ben begonnen aan een proefschrift over het onder hoge druk inspuiten van water in Nederlands vlees en hoeveel dat water per jaar kost aan de consument.
Zeer moeilijk om aan juiste gegevens te geraken.
Zal dus een proefschrift zijn dat na mijn dood zal moeten worden verdergezet.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 10:09   #107
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Die "titel" trek ik geenszins in twijfel. Zoals ik niemands "titel" in twijfel trek.
Ik wel, die van Freya!
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 10:13   #108
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bokkenreyder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 15.112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik geloof je niet.
Je zou anders minder neerbuigend doen.
Dat is je goed recht!

Ik doe trouwens niet neerbuigend over proefschriften, wel over het feit dat men met enkele korte, in samenwerking met anderen geschreven titels, wil bewijzen hoe geweldig een bepaalde persoon is.
__________________
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op:
http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 10:21   #109
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Wel, als gebrek aan enig merkbaar resultaat de norm mag zijn, dan stel ik voor dat we Di Rupo van nu af aan inderdaad een "wetenschapper" noemen.
Van mij mag men overigens iemand noemen zoals men wil, maar ikzelf ben een beetje veeleisender in die dingen.
Wat is het merkbare resultaat van een middenkader ergens in een of andere administratie ?

Zoals ik al zegde, het is bijzonder moeilijk in de wetenschappelijke wereld om een daadwerkelijk MERKBAAR resultaat neer te zetten. Het gros van de wetenschappelijke wereld doet mierenwerk, dat vaak veel werk en zweet vraagt, keurig opgeschreven wordt, gepubliceerd, .... en stof zal vangen. Dat wil niet zeggen dat het slecht werk is. Het is gewoon een zandkorreltje op het wetenschappelijke strand. Het staat daar, opgeslagen. Misschien, heel misschien, zal het een rol spelen in een "belangrijk merkbaar resultaat" van iemand anders. Hoogstwaarschijnlijk, niet.
Kijk naar die experimenten in CERN bijvoorbeeld. Twee grote experimenten, waar voor elk, een paar duizend wetenschappers gewerkt hebben. Zij hebben gedetailleerde studies gemaakt over hoe, met de kennis van het moment, het instrument het beste gebouwd wordt. In de jaren 90 (jaja, in de jaren 90, 15-20 jaar geleden) was er in het labo waar ik mijn doctoraat deed, een andere ploeg die reeds werkte aan (een piepklein stukje van) het experiment dat NU in CERN begonnen is te lopen. Zij werkten aan een zekere detectie technologie (de microstrips). Daarover hebben zij verschillende publicaties geschreven: over simulaties hoe verschillende configuraties van die detector elementen zich zouden gedragen in de sterke stralingsomgeving, over experimenten die nagingen welke materialen het meest resistente waren, over de resultaten met verschillende gassen, ....

Welnu, zij waren in competitie met een andere groep die een andere technologie naging, namelijk de silicium detectoren. Die hebben uiteindelijk "gewonnen". Al de resultaten van die andere groep "dienen dus waarschijnlijk tot niet veel". Daar zaten goeie wetenschappers tussen, die hebben goed werk geleverd, en die hebben heel nauwgezet hun taak volbracht en daar goeie publicaties over geschreven. Sommigen hebben daar hun doctoraat over gemaakt. Dat zij toevallig in de groep zaten die werkte op de technologie die ging "verliezen" was niet hun keuze. Die keuze was op hoog niveau gemaakt: labo X zal technologie A onderzoeken, labo Y zal technologie B onderzoeken. Omdat men nog niet alle aspecten van die technologieën kent voor het gegeven probleem. Het ganse resultaat van al dat wetenschappelijke onderzoek is dus een optimale keuze tussen twee technologieën. De "verliezende" partij, met al haar publicaties, heeft dus als "aantoonbaar resultaat" enkel maar dat men wat geruster de andere technologie kiest. En wat er nu precies in al dat mierewerk van publicaties staat, heeft verder geen belang meer.

Misschien dat dat 25 jaar later terug nog eens zal spelen als men terug eens met een of andere technologische vraag zit: misschien dat dat aspect al eens bekeken was, en ergens in een stofferige publicatie keurig is neergeschreven. Waarschijnlijk niet.

En dat is het werk van de overgrote meerderheid van wetenschappers.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 februari 2012 om 10:24.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 14:04   #110
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wat is het merkbare resultaat van een middenkader ergens in een of andere administratie ?

Zoals ik al zegde, het is bijzonder moeilijk in de wetenschappelijke wereld om een daadwerkelijk MERKBAAR resultaat neer te zetten. Het gros van de wetenschappelijke wereld doet mierenwerk, dat vaak veel werk en zweet vraagt, keurig opgeschreven wordt, gepubliceerd, .... en stof zal vangen. Dat wil niet zeggen dat het slecht werk is. Het is gewoon een zandkorreltje op het wetenschappelijke strand. Het staat daar, opgeslagen. Misschien, heel misschien, zal het een rol spelen in een "belangrijk merkbaar resultaat" van iemand anders. Hoogstwaarschijnlijk, niet.
Kijk naar die experimenten in CERN bijvoorbeeld. Twee grote experimenten, waar voor elk, een paar duizend wetenschappers gewerkt hebben. Zij hebben gedetailleerde studies gemaakt over hoe, met de kennis van het moment, het instrument het beste gebouwd wordt. In de jaren 90 (jaja, in de jaren 90, 15-20 jaar geleden) was er in het labo waar ik mijn doctoraat deed, een andere ploeg die reeds werkte aan (een piepklein stukje van) het experiment dat NU in CERN begonnen is te lopen. Zij werkten aan een zekere detectie technologie (de microstrips). Daarover hebben zij verschillende publicaties geschreven: over simulaties hoe verschillende configuraties van die detector elementen zich zouden gedragen in de sterke stralingsomgeving, over experimenten die nagingen welke materialen het meest resistente waren, over de resultaten met verschillende gassen, ....

Welnu, zij waren in competitie met een andere groep die een andere technologie naging, namelijk de silicium detectoren. Die hebben uiteindelijk "gewonnen". Al de resultaten van die andere groep "dienen dus waarschijnlijk tot niet veel". Daar zaten goeie wetenschappers tussen, die hebben goed werk geleverd, en die hebben heel nauwgezet hun taak volbracht en daar goeie publicaties over geschreven. Sommigen hebben daar hun doctoraat over gemaakt. Dat zij toevallig in de groep zaten die werkte op de technologie die ging "verliezen" was niet hun keuze. Die keuze was op hoog niveau gemaakt: labo X zal technologie A onderzoeken, labo Y zal technologie B onderzoeken. Omdat men nog niet alle aspecten van die technologieën kent voor het gegeven probleem. Het ganse resultaat van al dat wetenschappelijke onderzoek is dus een optimale keuze tussen twee technologieën. De "verliezende" partij, met al haar publicaties, heeft dus als "aantoonbaar resultaat" enkel maar dat men wat geruster de andere technologie kiest. En wat er nu precies in al dat mierewerk van publicaties staat, heeft verder geen belang meer.

Misschien dat dat 25 jaar later terug nog eens zal spelen als men terug eens met een of andere technologische vraag zit: misschien dat dat aspect al eens bekeken was, en ergens in een stofferige publicatie keurig is neergeschreven. Waarschijnlijk niet.

En dat is het werk van de overgrote meerderheid van wetenschappers.
Ik wil graag herhalen dat dit, voor wat mij betreft, geen discussie is over de wetenschap maar over de vaststelling dat iemand Di Rupo « een wetenschapper » noemt, kennelijk wegens het enkel feit dat dit zijn studierichting is geweest.

Ik heb vanzelfsprekend niets tegen wetenschappers en/of tegen de wetenschap an sich, en als ik over een gebrek aan merkbaar resultaat spreek bedoel ik dat even vanzelfsprekend niet algemeen, maar slechts voor wat de door sommigen geprezen Di Rupo’s bijdrage aan de wetenschap betreft. Voor mij vertegenwoordigt Di Rupo in geen enkele mate de wetenschap ; hij is louter een partijpoliticus, en het gegeven dat men hem als “een wetenschapper” omschrijft vind ik een belediging voor de echte wetenschappers, zegge voor de mensen die zich daadwerkelijk met de wetenschap bezig houden en daarmee resultaat trachten te boeken.

Mijn visie dienaangaand betekent geenszins dat ik aan het nut en/of het merkbaar resultaat van de wetenschap zou twijfelen, wel integendeel.

In uw betoog, mijnheer Patrick, verdedigt u het wetenschappelijk werk an sich, en meer algemeen de niet steeds voor eenieder merkbare resultaten van de wetenschappelijke wereld. Dat waardeer ik, en ik heb geen enkele moeite om het desbetreffend met u eens te zijn. Dit zegt u iemand die zelf met volle overtuiging en inzet bedrijvig is in een vakgebied dat door veel “leken” als totaal wereldvreemd, volkomen oninteressant, lachwekkend oubollig, ja zelfs volstrekt onnuttig wordt gezien ; iemand in wiens vakwereld quasi het geheel der “resultaten” voor eeuwig in dossierkasten verdwijnt, en waarvan hetgeen er nadien mogelijks nog wordt uitgevist enkel ten nutte van de eigen besloten vakwereld is.

Kortom, mijnheer Patrick, ons aller werk en het eventueel resultaat ervan is inderdaad slechts in het beste geval het ten gunste verleggen van een zandkorrel in een woestijn, en in mijn wereld verleggen wij die zo mogelijk nog onmerkbaarder dan in de uwe.

Maar mijn bijdragen aan deze draad gaan niet over uw of mijn vakwereld, of over deze van mijnheer Tavek in dewelke ik een leek ben zoals hij er een in de mijne is, noch over u of mij, noch over mijnheer Tavek. Zij gaan over het feit dat iemand het zinnig vond om Di Rupo als “een wetenschapper” te omschrijven.

Ik kan er best mee leven dat u en mijnheer Tavek uw ex-vakgenoot met hand en tand verdedigen, en dat u in zijnen hoofde uitgaat van de stelling “ééns wetenschapper, voor eeuwig wetenschapper”. Kunnen u en mijnheer Tavek er mee leven dat ik dat anders zie ? Als ik beslis om vanaf morgen een kuisvrouw te worden, dan betekenen alle mogelijke diploma’s en titels niets meer : dan ben ik vanaf morgen, met alle respect, een kuisvrouw. Als u of mijnheer Tavek beslist om vanaf morgen een taxichauffeur te zijn, dan bent u voor mij vanaf dan, ongeacht uw diploma’s en titels, geen wetenschapper meer maar – met alle respect – een taxichauffeur. Dat is in mijn optiek voor Di Rupo niet anders.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 14:08   #111
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik wil graag herhalen dat dit, voor wat mij betreft, geen discussie is over de wetenschap maar over de vaststelling dat iemand Di Rupo « een wetenschapper » noemt, kennelijk wegens het enkel feit dat dit zijn studierichting is geweest.

Ik heb vanzelfsprekend niets tegen wetenschappers en/of tegen de wetenschap an sich, en als ik over een gebrek aan merkbaar resultaat spreek bedoel ik dat even vanzelfsprekend niet algemeen, maar slechts voor wat de door sommigen geprezen Di Rupo’s bijdrage aan de wetenschap betreft. Voor mij vertegenwoordigt Di Rupo in geen enkele mate de wetenschap ; hij is louter een partijpoliticus, en het gegeven dat men hem als “een wetenschapper” omschrijft vind ik een belediging voor de echte wetenschappers, zegge voor de mensen die zich daadwerkelijk met de wetenschap bezig houden en daarmee resultaat trachten te boeken.

Mijn visie dienaangaand betekent geenszins dat ik aan het nut en/of het merkbaar resultaat van de wetenschap zou twijfelen, wel integendeel.

In uw betoog, mijnheer Patrick, verdedigt u het wetenschappelijk werk an sich, en meer algemeen de niet steeds voor eenieder merkbare resultaten van de wetenschappelijke wereld. Dat waardeer ik, en ik heb geen enkele moeite om het desbetreffend met u eens te zijn. Dit zegt u iemand die zelf met volle overtuiging en inzet bedrijvig is in een vakgebied dat door veel “leken” als totaal wereldvreemd, volkomen oninteressant, lachwekkend oubollig, ja zelfs volstrekt onnuttig wordt gezien ; iemand in wiens vakwereld quasi het geheel der “resultaten” voor eeuwig in dossierkasten verdwijnt, en waarvan hetgeen er nadien mogelijks nog wordt uitgevist enkel ten nutte van de eigen besloten vakwereld is.

Kortom, mijnheer Patrick, ons aller werk en het eventueel resultaat ervan is inderdaad slechts in het beste geval het ten gunste verleggen van een zandkorrel in een woestijn, en in mijn wereld verleggen wij die zo mogelijk nog onmerkbaarder dan in de uwe.

Maar mijn bijdragen aan deze draad gaan niet over uw of mijn vakwereld, of over deze van mijnheer Tavek in dewelke ik een leek ben zoals hij er een in de mijne is, noch over u of mij, noch over mijnheer Tavek. Zij gaan over het feit dat iemand het zinnig vond om Di Rupo als “een wetenschapper” te omschrijven.

Ik kan er best mee leven dat u en mijnheer Tavek uw ex-vakgenoot met hand en tand verdedigen, en dat u in zijnen hoofde uitgaat van de stelling “ééns wetenschapper, voor eeuwig wetenschapper”. Kunnen u en mijnheer Tavek er mee leven dat ik dat anders zie ? Als ik beslis om vanaf morgen een kuisvrouw te worden, dan betekenen alle mogelijke diploma’s en titels niets meer : dan ben ik vanaf morgen, met alle respect, een kuisvrouw. Als u of mijnheer Tavek beslist om vanaf morgen een taxichauffeur te zijn, dan bent u voor mij vanaf dan, ongeacht uw diploma’s en titels, geen wetenschapper meer maar – met alle respect – een taxichauffeur. Dat is in mijn optiek voor Di Rupo niet anders.
Ik fulmineerde op uw denigrerend gedrag tov de waarde van een publicatie, de vergelijking met "het aantal blz telt"....

Di Rupo WAS een wetenschapper, maar is dat niet meer. Maar als hij straks solliciteert op een ZAP functie heeft hij wel kans om die te krijgen, hij heeft het diploma.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 14:49   #112
Tejokus
Minister-President
 
Tejokus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Locatie: Puerto de la Cruz
Berichten: 4.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Amai amai, een discussie over wetenschap door...leken.

Schrijf zelf een proefschrift, zoals Jack al zei, en kom dan terug. Ok ?
Zoek eens naar de verklaring van "dimmen" Tavek.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 15:30   #113
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik fulmineerde op uw denigrerend gedrag tov de waarde van een publicatie, de vergelijking met "het aantal blz telt"....

Di Rupo WAS een wetenschapper, maar is dat niet meer. Maar als hij straks solliciteert op een ZAP functie heeft hij wel kans om die te krijgen, hij heeft het diploma.
Hij heeft niet enkel het diploma, hij heeft zelfs een lidkaart van de daartoe in België meest nuttige partij.

Evenwel en voor wat mij betreft kan de in deze “Di Rupo gaat onze economie kapot maken”-draad wat zijdelingse discussie omtrent “wetenschappers” afgesloten worden met naar ik meen ons aller vaststelling dat iemand die geen enkele nuttige bijdrage (meer) levert aan de wetenschap ook niet meer als “wetenschapper” dient te worden omschreven.

Dat en niets anders was en is de zin en betekenis van mijn stelling. Mocht de formulering ervan voor u aanleiding zijn geweest om het anders te begrijpen, dan hoop ik dat u mij dat kunt vergeven.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 16 februari 2012 om 15:44.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 15:44   #114
Tejokus
Minister-President
 
Tejokus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Locatie: Puerto de la Cruz
Berichten: 4.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Hij heeft niet enkel het diploma, hij heeft zelfs een lidkaart van de daartoe in België meest nuttige partij.

Evenwel, en voor wat mij betreft kan de in deze “Di Rupo gaat onze economie kapot maken”-draad wat zijdelingse discussie omtrent “wetenschappers” afgesloten worden met naar ik meen ons aller vaststelling dat iemand die geen enkele nuttige bijdrage (meer) levert aan de wetenschap ook niet meer als “wetenschapper” dient te worden omschreven.

Dat en niets anders was en is de zin en betekenis van mijn stelling. Mocht de formulering ervan voor u aanleiding zijn geweest om het anders te begrijpen, dan hoop ik dat u mij dat kunt vergeven.
Laat je toch niet vangen aan grootspraak
En aan afleidingsmanoeuvres.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2012, 22:44   #115
Dirk A
Minister
 
Dirk A's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2011
Berichten: 3.457
Standaard

__________________
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 11:02   #116
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Amai amai, een discussie over wetenschap door...leken.

Schrijf zelf een proefschrift, zoals Jack al zei, en kom dan terug. Ok ?
Voornamelijk een nutteloze discussie erover omdat de wetenschappelijke carriere van Di Rupo decennia geleden al werd stopgezet om in de politiek te gaan. Je kan dat eventjes fijn vermelden om aan te duiden dat het geen dommekloot is, maar voor de rest is zijn academische carriere compleet irrelevant voor wat hij vandaag de dag allemaal uitspookt. Dat hij vroeger een briljant chemicus was kan best wel zijn, maar dat hij vandaag met zijn vastgeroeste economische ideeen heel onze economie naar de knoppen helpt is het enige wat telt en dat praat je niet goed met 1 of andere werkje over chemisch gerommel in de marge.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be