Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 januari 2007, 19:18   #21
Scofield
Burger
 
Scofield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Tegenwoordig prijzen van transfers zijn echt echt echt overdreven, en nog te zwijgen over de sponsering en al wat erbij komt.
En de prijzen voor de gewone voetballiefhebber...

Maar de uitgaven daarentegen zijn dan ook enorm hoog: Vooral de lonen die toch buiten verhouding gaan naar mijn mening
Scofield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:32   #22
ZERO
Gouverneur
 
ZERO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 januari 2007
Berichten: 1.114
Standaard

Voetbal is tot nader order nog altijd een (uit de hand gelopen) hobby(weliswaar een waarmee sommigen fortuinen verdienen).
Ik denk dat er wel dringendere zaken zijn waarmee politici zich moeten bezighouden.
__________________
De Witte Pion
ZERO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:39   #23
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Hebben we hier eens een goeie speler van eigen bodem dan kapen ze deze weg want deze wil dan zelf ook vertrekken waar er meer volk naar komt kijken,waar je veel meer kan verdienen ect....
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:41   #24
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

De vld met name patrick dewael heeft er nu voor gezorgd dat iemand mee een trui van bv gent aan en mee nr 18 van foley op deze niet mag aandoen,tjonge jonge,waar gaan we naartoe.
Dat de vld meteen overal prikkeldraad zet en ons in concentratiekampen steekt.

Als je 18 neemt met daarboven de naam foley dan mag het wel,wahaha,ronduit belachelijk dus.

En als je ziet met wat voor onnozelheden deze zich bezig houden toont genoeg aan dat ze geen fluit te doen hebben en dan moeten wij daar voor betalen?

Laatst gewijzigd door Marlboro : 23 januari 2007 om 19:43.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:45   #25
Scofield
Burger
 
Scofield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
De vld met name patrick dewael heeft er nu voor gezorgd dat iemand mee een trui van bv gent aan en mee nr 18 van foley op deze niet mag aandoen,tjonge jonge,waar gaan we naartoe.
Dat de vld meteen overal prikkeldraad zet en ons in concentratiekampen steekt.

Als je 18 neemt met daarboven de naam foley dan mag het wel,wahaha,ronduit belachelijk dus.
Dat van die nummers wordt wel wat belachelijk, maar die prikkeldraad: waarom niet het omgekeerde?
weg met de omheiningen in het stadion, die alleen maar agressie oproepen.
(engels voorbeeld, land met de meest besproken hooligans)
Scofield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:54   #26
schaduwrijk
Burgemeester
 
schaduwrijk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Berichten: 595
Standaard

die omheining is al op enkele clubs weg, maar idd dat mag op alle clubs...
__________________
en hier, hier eindigt uw vrijheid...
schaduwrijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 19:58   #27
Scofield
Burger
 
Scofield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk Bekijk bericht
die omheining is al op enkele clubs weg, maar idd dat mag op alle clubs...
Op westerlo weet ik idd, maar dat is enkel voor de thuissupporters
Scofield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:04   #28
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scofield Bekijk bericht
Dat van die nummers wordt wel wat belachelijk, maar die prikkeldraad: waarom niet het omgekeerde?
weg met de omheiningen in het stadion, die alleen maar agressie oproepen.
(engels voorbeeld, land met de meest besproken hooligans)

Engels voorbeeld,tja,die zorgen er buiten dan wel voor dat het verkeerd afloopt.Of als ze in den buitenland komen,dan zit het er hem altijd tegen.

En of gba-antwerp zonder omheining goed zal aflopen,ik hou m'n hart al vast.
En anderlecht-cl brugge.


Westerlo zitten meer kinders dan wat anders,die hebben niet eens een spionkop,laat staan harde kern.

De zwaarsten in 1ste klasse zijn anderlecht,cl brugge,standard,gent,genk,lokeren vooral in deze ploegen zitten zware en gevaarlijke gevallen,het is verminderd buiten vroeger maar zelfs nu nog gebeurt er wel nog het één en ander maar verzwijgen ze zoveel mogelijk in de media.

Ik ben vorig seizoen nog met de auto naar zurich-gent weeste kijken voor intertoto en nog voor de match kwamen er opeens een 20-30 tal man van zurich op gent supporters afgestapt mee knuppels en dergelijke meer,tja,wat moet je dan doen?Juist,weglopen was al zo goed als onmogelijk en is ook laf vind ik op zo'n moment,je moet jezelf verdedigen en hopen dat jij er als sterkere ervanaf komt.

Ps;ondanks de mannen van zurich gewapend waren hebben ze het onderspit moeten delven,probleem was dat die van ons met nog iets meer waren en er een aantal zware jongens meewaren.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 23 januari 2007 om 20:09.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:06   #29
Scofield
Burger
 
Scofield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Engels voorbeeld,tja,die zorgen er buiten dan wel voor dat het verkeerd afloopt.Of als ze in den buitenland komen,dan zit het er hem altijd tegen.

En of gba-antwerp zonder omheining goed zal aflopen,ik hou m'n hart al vast.
En anderlecht-cl brugge.
Maar als dat in Engeland kan moet dat toch zeker in Belgie kunnen? Na de match kan je ze niet tegenhouden, en daar doen hekkens er weinig toe denk ik.
Scofield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:10   #30
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scofield Bekijk bericht
Maar als dat in Engeland kan moet dat toch zeker in Belgie kunnen? Na de match kan je ze niet tegenhouden, en daar doen hekkens er weinig toe denk ik.
Na de match kan je ze wel tegen houden;combiregeling en sindsdien gebeurt er zelden nog iets al haat ik die combiregeling,ik ga liever zelf mee m'n wagen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:14   #31
Scofield
Burger
 
Scofield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Na de match kan je ze wel tegen houden;combiregeling en sindsdien gebeurt er zelden nog iets al haat ik die combiregeling,ik ga liever zelf mee m'n wagen.
En voor wie supporter je (als ik dat mag vragen)?
Scofield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2007, 20:21   #32
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scofield Bekijk bericht
En voor wie supporter je (als ik dat mag vragen)?
Staat in m'n vorige langste tekst(je had er al op gereageerd toen ik nog bezig was aan het bijwerken).

Voor aa gent.
Ik heb zelf zovele jaren geleden ook nog mogen gaan lopen,die van anderlecht waren mee minstens 500 man en er waren er van gent die ze stonden uit te dagen omdat die van anderlecht hen stonden uit te dagen en 50 tal man van gent ging ernaartoe(politie stond er wel tussenin) maar die van anderlecht braken er dus door door dat cordon van politie en buiten die 50tal man die gewoonweg bleef staan en tegen die mannen begon ben ik toch weggelopen want dat was mij veel te riskant en had geen zin om mee matrak geslaan te worden.

Als je geen andere keuze hebt dat als er een paar je inhalen(ook al heb je niets verkeerds gedaan)dan moet je uit je krammen schieten en je veredigen en hopen dat je sterker bent of het geluk je meezit.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 11:10   #33
Scofield
Burger
 
Scofield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Staat in m'n vorige langste tekst(je had er al op gereageerd toen ik nog bezig was aan het bijwerken).

Voor aa gent.
Ik heb zelf zovele jaren geleden ook nog mogen gaan lopen,die van anderlecht waren mee minstens 500 man en er waren er van gent die ze stonden uit te dagen omdat die van anderlecht hen stonden uit te dagen en 50 tal man van gent ging ernaartoe(politie stond er wel tussenin) maar die van anderlecht braken er dus door door dat cordon van politie en buiten die 50tal man die gewoonweg bleef staan en tegen die mannen begon ben ik toch weggelopen want dat was mij veel te riskant en had geen zin om mee matrak geslaan te worden.

Als je geen andere keuze hebt dat als er een paar je inhalen(ook al heb je niets verkeerds gedaan)dan moet je uit je krammen schieten en je veredigen en hopen dat je sterker bent of het geluk je meezit.
bedankt voor de tip, maar ik hoop dat ik het nooit tegenkom...
Scofield is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be